16 persones rescatades de les seues cases i d’un càmping a causa de la pluja en Sueca i Cullera

 

El Consorci Provincial de Bombers de València ha fet durant esta matinada de dijous unes vint intervencions a causa de les fortes pluges que han caigut en alguns municipis del territori valencià.

 

La zona més complicada ha sigut Cullera i Sueca, localitats de la Ribera (València), a on els bombers han hagut de rescatar a diferents famílies de les seues cases. Concretament han salvat a deu persones en dos cases de Cullera, altres dos en el Càmping les Palmeres de Sueca i quatre en una vivenda del mateix municipi.

 

A demés, s’ha rescatat a diferents persones dels seus cotxes atrapats en llocs com túnels, en Benifaió i Sueca. En cap dels servicis s’han produït danys personals. També al llarg de la nit s’han fet algunes faenes traient aigua de terrasses i retirada d’arbres caiguts.

 

Els bombers han informat que durant este dijous està previst revisar altres 20 servicis per terrasses i baixos inundats que no es podien efectuar anit mentres durara la pluja, ja que continuava pujant el nivell de l’aigua, pel que es faran hui a mesura que amaine.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Síndic urgix a la EVHA a suprimir la cita prèvia obligatòria i reforçar l’atenció presencial

El Síndic de Greuges ha sol·licitat a la EVHA suprimir la cita prèvia obligatòria després de constatar retards de fins a un mes i barreres per a col·lectius vulnerables. La institució proposa reforçar recursos i garantir atenció presencial sense filtres que limiten drets com sol·licitar vivenda social.

Baldoví considera una ‘absoluta incongruència’ que Mazón seguisca en Les Corts

El portaveu de Compromís ha sostingut que, més enllà de la via penal per la gestió de la DANA, és 'una absoluta incongruència' que Carlos Mazón mantinga l'escó. Defén l'acte que aprecia 'indicis provats de deixadesa' i exigix responsabilitats polítiques.

La pluja obliga l’Elx a entrenar en el Martínez Valero

L'equip va traslladar la sessió prevista en el Díez Iborra a l'estadi per les fortes pluges. La decisió va prioritzar la 'comoditat' i l'ús de més recursos.

Mercadona ha elevat el seu benefici un 24,9% en 2025 fins a 1.729 milions

Mercadona ha guanyat 1.729 milions d'euros en 2025, un 24,9% més, amb vendes de 41.900 milions i una quota del 28,5% a Espanya. El canal en línia va facturar 1.061 milions i la companyia obrirà un sèptim buc a Madrid amb 400 contractacions.

Tres victòries del Llevant a Vallecas, l’última en 2022

El Llevant visita este dilluns al Llamp amb un balanç de tres triomfs en set partits a Vallecas. El més recent va ser el 2-4 de maig de 2022.

El Vila-real no gana en Mendizorroza des de 2020 i encadena quatre visites sense véncer

L'equip groc visita a l'Alabés en la jornada 28 amb un balanç advers a Vitòria: 3 triomfs en 13 dols i quatre desplaçaments recents sense guanyar.

El València només va guanyar 7 de 38 visites a l’Oviedo i no venç en Primera allí des de fa més de trenta anys

El València visita a l'Oviedo en la jornada 28 amb un balanç molt desfavorable en el Carlos Tartiere: 7 victòries en 38 partits i més de trenta anys sense guanyar en Primera.

L’Elx visita el Bernabéu amb un historial sense victòries i un 4-0 com a últim precedent

L'Elx torna al Bernabéu després del 4-0 encaixat al febrer de 2023 i sense haver guanyat mai allí. En 24 visites només ha sumat quatre empats i va patir golejades històriques.