16 persones rescatades de les seues cases i d’un càmping a causa de la pluja en Sueca i Cullera

 

El Consorci Provincial de Bombers de València ha fet durant esta matinada de dijous unes vint intervencions a causa de les fortes pluges que han caigut en alguns municipis del territori valencià.

 

La zona més complicada ha sigut Cullera i Sueca, localitats de la Ribera (València), a on els bombers han hagut de rescatar a diferents famílies de les seues cases. Concretament han salvat a deu persones en dos cases de Cullera, altres dos en el Càmping les Palmeres de Sueca i quatre en una vivenda del mateix municipi.

 

A demés, s’ha rescatat a diferents persones dels seus cotxes atrapats en llocs com túnels, en Benifaió i Sueca. En cap dels servicis s’han produït danys personals. També al llarg de la nit s’han fet algunes faenes traient aigua de terrasses i retirada d’arbres caiguts.

 

Els bombers han informat que durant este dijous està previst revisar altres 20 servicis per terrasses i baixos inundats que no es podien efectuar anit mentres durara la pluja, ja que continuava pujant el nivell de l’aigua, pel que es faran hui a mesura que amaine.

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.