16 persones rescatades de les seues cases i d’un càmping a causa de la pluja en Sueca i Cullera

 

El Consorci Provincial de Bombers de València ha fet durant esta matinada de dijous unes vint intervencions a causa de les fortes pluges que han caigut en alguns municipis del territori valencià.

 

La zona més complicada ha sigut Cullera i Sueca, localitats de la Ribera (València), a on els bombers han hagut de rescatar a diferents famílies de les seues cases. Concretament han salvat a deu persones en dos cases de Cullera, altres dos en el Càmping les Palmeres de Sueca i quatre en una vivenda del mateix municipi.

 

A demés, s’ha rescatat a diferents persones dels seus cotxes atrapats en llocs com túnels, en Benifaió i Sueca. En cap dels servicis s’han produït danys personals. També al llarg de la nit s’han fet algunes faenes traient aigua de terrasses i retirada d’arbres caiguts.

 

Els bombers han informat que durant este dijous està previst revisar altres 20 servicis per terrasses i baixos inundats que no es podien efectuar anit mentres durara la pluja, ja que continuava pujant el nivell de l’aigua, pel que es faran hui a mesura que amaine.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Festival de Cometes transforma la platja del Cabanyal en un espectacle de color

La platja del Cabanyal celebra la vintena quinta edició del Festival de Cometes, una jornada completa d'oci familiar amb exhibicions, tallers infantils i vol lliure.

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.

El València busca assegurar la permanència davant quatre rivals que ja li van donar cinc punts en la primera volta

El València encara el tram final de Lliga davant Athletic, Raig, Reial Societat i Barcelona, rivals enfront dels quals ja va sumar cinc punts en la primera volta i que la passada temporada li van deixar sense premi.

El Consell celebra que el Govern eximisca de l’IRPF les ajudes de la DANA de 2024

El president Juanfran Pérez Llorca valora que el Govern haja rectificat i estenga a 2024 l'exempció en l'IRPF de les ajudes autonòmiques per la DANA per a empreses i autònoms.

L’incendi en un desballestament d’Orihuela es manté controlat en la campa exterior

L'incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela a penes manté flama visible, encara que els bombers continuen treballant en el seu control i retirada progressiva de mitjans.