16 persones rescatades de les seues cases i d’un càmping a causa de la pluja en Sueca i Cullera

 

El Consorci Provincial de Bombers de València ha fet durant esta matinada de dijous unes vint intervencions a causa de les fortes pluges que han caigut en alguns municipis del territori valencià.

 

La zona més complicada ha sigut Cullera i Sueca, localitats de la Ribera (València), a on els bombers han hagut de rescatar a diferents famílies de les seues cases. Concretament han salvat a deu persones en dos cases de Cullera, altres dos en el Càmping les Palmeres de Sueca i quatre en una vivenda del mateix municipi.

 

A demés, s’ha rescatat a diferents persones dels seus cotxes atrapats en llocs com túnels, en Benifaió i Sueca. En cap dels servicis s’han produït danys personals. També al llarg de la nit s’han fet algunes faenes traient aigua de terrasses i retirada d’arbres caiguts.

 

Els bombers han informat que durant este dijous està previst revisar altres 20 servicis per terrasses i baixos inundats que no es podien efectuar anit mentres durara la pluja, ja que continuava pujant el nivell de l’aigua, pel que es faran hui a mesura que amaine.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les mascletaes i els castells de Paiporta tornen al barranc de Poio després de la dana

Paiporta recupera les mascletaes i els castells en el barranc de Poio després de la dana de 2024. La CHJ avala la volta i el programa inclou la Nit del Foc i l'última mascletà.

El temps canvia des de demà en la Comunitat: més vent, baixen les màximes i possibles pluges

Este dimarts seguirà l'ambient estable, amb cels buidats i temperatures a l'alça. Des de demà s'espera més nuvolositat, descens de màximes, vent de nord-est en el litoral i alguna pluja al nord de Castelló.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. Monestir de Poblet i Na Jordana han completat el podi.

El València Basket renova a Nate Reuvers fins a 2028

El pivot ha ampliat el seu vincle per dos temporades més després de consolidar-se com a peça clau en l'equip. Els seus números en Eurolliga i acb sustenten l'aposta.

Futur esperançador per a la rosseta amb rècord de cries i recuperació d’aiguamolls

L'espècie més amenaçada d'Europa encadena rècords de parelles reproductores i cries gràcies a la restauració d'aiguamolls mediterranis. A Espanya passa de 33 femelles en 2019 a 172 a la fi de 2025, encara que seguix en risc.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez, i revalida el títol de 2025. Monestir de Poblet i Na Jordana han completat el podi.

Dos detinguts a Madrid per intentar segrestar un empresari en una furgoneta rumb a Petrer

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens després d'intentar segrestar un empresari per a llevar-li les claus de les seues criptomonedes. La furgoneta tenia com a destí Petrer i va ser interceptada en la zona d'Atocha.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb una sàtira sobre ambició i diners

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb Redimonis. La comissió repetix el triomf reeixit en 2025 i consolida el seu lideratge amb el major pressupost de la categoria.