Anuncios

La Conselleria de Sanitat i Salut Pública investiga l’origen del brot que afecta una escola d’Elda

 

Actualització 18/02/2021 a les 09.45 hores. La Conselleria de Sanitat i Salut Pública està investigant la soca que ha originat el brot que afecta a uns 200 alumnes de 3, 4 i 5 anys del col·legi les Carmelites de la localitat d’Elda, en el Vinalopó Mitjà (Alacant).

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, la Conselleria situa l’origen del focus en què un dels professors estava contagiat, sense tindre cap símptoma, i ha donat classe en diferents aules de l’escola, que són les que han quedat aïllades.

 

D’eixa manera, Sanitat desmentix la primera hipòtesi que havia eixit de què el brot estiguera relacionat amb l‘aparició d’una soca del coronavirus «altament perillosa». Ara, serà la investigació i els resultats els que expliquen el que ha passat en el centre escolar.

 

200 alumnes d’una escola d’Elda són confinats per una soca «molt contagiosa» de coronavirus

Este matí de dimecres una notícia ha alarmat a la localitat d’Elda, la capital del Vinalopó Mitjà (Alacant). Des d‘este dimecres i fins al pròxim 23 de febrer un total de 200 alumnes del col·legi de Les Carmelites del municipi estaran confinats després de detectar-se un brot educatiu per una soca de coronavirus «altament perillosa». Esta mesura ha sigut impulsada per la Conselleria de Sanitat.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, este confinament afecta els alumnes de 3, 4 i 5 anys de l’escola que hagen anat esta o la setmana passada a classe. No obstant això, des de l’equip directiu del col·legi han informat als pares dels alumnes que aquells xiquets que hagen donat positiu en Covid-19 en els últims tres mesos o que no hagen anat a classe en les dos últimes setmanes, no han d’estar confinats.

 

Per tal de comprovar la grandària del brot, en els pròxims dies, des de Sanitat, aniran cridant als alumnes per a que es facen una PCR. A demés, els han dit que no han d’eixir de casa i han d’extremar les mesures de precaució amb els convivents.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.