5 ferits en un atropellament en Alacant

5 ferits en un atropellament en Alacant

Carrer del Mestre Alonso | Google Maps

 

Este matí de dimarts 11 de febrer, cap a les 09.30 hores, un autobús ha atropellat a un vianant i a conseqüència d’això han resultat ferides 4 passatgeres que anaven en el vehicle. L‘accident s’ha produït en el carrer del Mestre Alonso de la ciutat d’Alacant.

 

Després de rebre l’avís, el Centre d’Informació i Coordinació Urgent ha mobilitzat una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB), una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una ambulància convencional del Transport no Assistit (TNA) fins al lloc de l’accident.

 

Els servicis mèdics han assistit, d’una banda, al vianant, un home de 65 anys, qui presentava una commoció i una fractura d’avantbraç, que ha sigut traslladat en la unitat del SAMU a l’Hospital General Universitari d’Alacant.

 

A demés, s’han atés 4 dones que anaven en l’autobús. Una d’elles, de 47 anys, presentava policontusions, i ha hagut de ser evacuada en l’ambulància SVB al mateix hospital que el vianant. Les altres tres, d’entre 27 i 38 anys, presentaven contusions i han sigut traslladades a l’Hospital Perpetu Socors d’Alacant, en l’ambulància convencional.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els transportistes intensifiquen la pressió contra el model d’ITV pública en la Comunitat Valenciana

La patronal del transport en la Comunitat Valenciana impulsa la campanya 'Ni un minut més' per a denunciar el col·lapse de les ITV públiques i exigir canvis abans de l'estiu.

Desarticulat a Villena un clan familiar dedicat al tràfic de drogues per segona vegada

Les quatre detingudes, tres d’elles de la mateixa família, també estan investigades per blanqueig de capitals i pertinença a grup criminal

L’aeroport de Castelló arranca 2026 amb rècord de passatgers i un augment del 16,5%

L'aeroport de Castelló aconseguix 40.556 passatgers en el primer trimestre de 2026, un 16,5% més que un any abans, impulsat per l'expansió històrica de rutes i freqüències.

Martínez Mus defén negociar amb taxis i VTC perquè la prioritat són els ciutadans

Vicente Martínez Mus insistix que la Generalitat treballa amb taxis i VTC per a aprovar un decret llei de mobilitat centrat en les necessitats dels ciutadans, malgrat la dificultat de conciliar les demandes dels dos sectors.

Martínez Mus defén el diàleg amb taxis i VTC i subratlla que la prioritat són els ciutadans

Vicente Martínez Mus insistix que és impossible satisfer al mateix temps a taxis i VTC, però recalca que la Generalitat treballa amb els dos sectors per a aprovar un decret de mobilitat centrat en el servici als ciutadans.

Martínez Mus defén el treball amb taxis i VTC i remarca que la prioritat són els ciutadans

Vicente Martínez Mus subratlla que la Generalitat treballa amb taxis i VTC per a aprovar un decret llei de mobilitat centrat en les necessitats dels ciutadans, encara que veu impossible satisfer al cent per cent als dos sectors.

Pérez Llorca afronta a Les Corts una nova sessió de control amb crítiques de PSPV i Compromís i una pregunta de Vox sobre immigració

El president respondrà dimecres a qüestions sobre la seua gestió al capdavant de la Generalitat i sobre l’impacte econòmic de la immigració en els serveis públics

Les Arts estrena ‘Les filles de Bernarda’, una nova coproducció de dansa amb Taiat Dansa

Les Arts estrena el 17 d’abril ‘Les filles de Bernarda’, una proposta de dansa, música en viu i documental dins de Dansa València.