Cau una xarxa de venda de drogues que actuava en València i Alacant

Ejemplo de shortcode con estilo
La policia ha registrat 11 cases | Policia Nacional   Agents de la Policia Nacional han detingut a 22 persones després de desarticular dos grups organitzats de venda de drogues gràcies a unes investigacions que van començar centrades en una família de Sagunt, en el camp de Morvedre (València).   Gràcies a este treball, la […]
Cau una xarxa que venia droga en Alacant i València, des de Sagunt, el Camp de Morvedre

La policia ha registrat 11 cases | Policia Nacional

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a 22 persones després de desarticular dos grups organitzats de venda de drogues gràcies a unes investigacions que van començar centrades en una família de Sagunt, en el camp de Morvedre (València).

 

Gràcies a este treball, la policia va comprovar que hi havia ramificacions en altres localitats de la província de València i en Elda, el Vinalopó Mitjà (Alacant). Els agents han registrat 11 cases entre València, Sagunt, Torrent i Elda, en els que s‘han confiscat cocaïna, heroïna, marihuana, haixix. A demés, també han intervengut més de 12.000 euros, dos pistoles, una detonadora i una altra d’aire comprimit, un taser i un vehicle.

 

Als detinguts, d’entre 20 i 63 anys, se’ls considera presumptes autors dels delictes de tràfic de drogues i pertinença a un grup criminal. Dels 22 detinguts, 14 tenien antecedents policials, un total de 13 han passat a disposició judicial i la resta ha quedat en llibertat.

 

La major part de la cocaïna confiscada estava en cases del Cabanyal

 En els registres, els agents han confiscat un total de 320 grams de diverses substàncies estupefaents -la major part de la cocaïna confiscada va ser en el barri del Cabanyal-. Les investigacions van començar en el mes de juliol passat sobre una família establida en Sagunt que, presumptament, venia cocaïna.

 

Durant les investigacions, els agents van detectar una ramificació d’este grup en la localitat d’Elda, i el contacte amb un altre grup establit en el barri del Cabanyal, que estarien dedicant-se a la mateixa activitat. A conseqüència de les investigacions, els agents van concretar l’organigrama de la xarxa de distribució i van determinar qui serien els principals integrants de la trama delictiva i van localitzar les cases dels investigats.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Juan Carlos Ferrero s’incorpora a l’equip tècnic de Ben Sheltton per a la temporada 2027

Juan Carlos Ferrero s’unirà a l’equip tècnic de Ben Shelton en 2027, junt amb Bryan Shelton. El nord-americà és el número quatre del món.

L’Acero i l’Hércules B es reparteixen els punts sense gols a Sagunt

El CD Acero i l’Hércules B han empatat 0-0 a El Fornás, en la novena jornada del grup VI de Tercera Federació. Els locals han tingut les millors ocasions, però no han pogut marcar.

Novembre comença amb màximes superiors als 26 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

El primer dia de novembre ha deixat màximes superiors als 26 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana. València ha registrat 26,3 graus.

Mor als 81 anys Miquel Navarro, referent de l’escultura valenciana

L’escultor de Mislata ha mort als 81 anys. La seua obra, present en museus internacionals, ha convertit paisatges urbans en escultures.

El PSPV-PSOE recorda les víctimes al Paredón de Paterna

Pilar Bernabé ha homenatjat a Paterna les víctimes de la repressió franquista i els militants socialistes morts, amb una ofrena floral i intervencions.

El Villarreal busca davant del PSG equilibrar el seu balanç a casa

El Villarreal ha sumat dos victòries, una derrota i un empat a casa davant d’equips francesos. El PSG visita La Cerámica este dimarts.

Manu Sánchez és dubte davant del Celta a Vigo per una lesió muscular

Manu Sánchez té una lesió lleu als isquiotibials de la cama dreta i és dubte per al pròxim partit del Levante contra el Celta, a Vigo.

Queda en llibertat el menor detingut per Blocus a València

La Fiscalia de Menors ha deixat en llibertat el jove de 16 anys arrestat al centre de València per la seua presumpta relació amb Blocus.