11.2 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Cau una xarxa de venda de drogues que actuava en València i Alacant

Cau una xarxa que venia droga en Alacant i València, des de Sagunt, el Camp de Morvedre

La policia ha registrat 11 cases | Policia Nacional

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a 22 persones després de desarticular dos grups organitzats de venda de drogues gràcies a unes investigacions que van començar centrades en una família de Sagunt, en el camp de Morvedre (València).

 

Gràcies a este treball, la policia va comprovar que hi havia ramificacions en altres localitats de la província de València i en Elda, el Vinalopó Mitjà (Alacant). Els agents han registrat 11 cases entre València, Sagunt, Torrent i Elda, en els que s‘han confiscat cocaïna, heroïna, marihuana, haixix. A demés, també han intervengut més de 12.000 euros, dos pistoles, una detonadora i una altra d’aire comprimit, un taser i un vehicle.

 

Als detinguts, d’entre 20 i 63 anys, se’ls considera presumptes autors dels delictes de tràfic de drogues i pertinença a un grup criminal. Dels 22 detinguts, 14 tenien antecedents policials, un total de 13 han passat a disposició judicial i la resta ha quedat en llibertat.

 

La major part de la cocaïna confiscada estava en cases del Cabanyal

 En els registres, els agents han confiscat un total de 320 grams de diverses substàncies estupefaents -la major part de la cocaïna confiscada va ser en el barri del Cabanyal-. Les investigacions van començar en el mes de juliol passat sobre una família establida en Sagunt que, presumptament, venia cocaïna.

 

Durant les investigacions, els agents van detectar una ramificació d’este grup en la localitat d’Elda, i el contacte amb un altre grup establit en el barri del Cabanyal, que estarien dedicant-se a la mateixa activitat. A conseqüència de les investigacions, els agents van concretar l’organigrama de la xarxa de distribució i van determinar qui serien els principals integrants de la trama delictiva i van localitzar les cases dels investigats.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca cita el dimarts als síndics de Les Corts per a arribar a acords

El president ha convocat el 27 de gener als síndics de PSPV, Compromís i Vox al Palau per a una ronda de treball. Busca acords i apel·la al respecte institucional.

Detinguts a València dos jóvens per segrestar un home i demanar 15.000 euros per a alliberar-lo

La Policia Nacional ha detingut a València a dos hòmens de 23 i 25 anys per retindre a un altre en un domicili i exigir-li 15.000 euros per a alliberar-lo. La víctima col·laborava en estafes per 'phishing' i va ser retinguda quan va voler abandonar l'organització.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promocionar la Comunitat Valenciana en mercats exterior i nacional

El president ha anunciat una inversió extraordinària de 10 milions que se suma al pla anual fins a 19 milions per a promocionar la Comunitat a Espanya i fora. Presentat durant el Dia de la Comunitat Valenciana en Fitur, serà la major campanya publicitària de la Generalitat.

Veïns de Sagunt han denunciat abandó institucional després de la borrasca Harry

L'Associació Veïnal de Almardà, Corint i Malva-rosa ha denunciat que la borrasca Harry ha evidenciat un abandó institucional i una erosió imparable. Exigixen defenses reals, un pla tècnic i l'execució urgent del projecte de regeneració.

El Llevant tanca el fitxatge de Tay Abed fins a 2029

El Llevant incorpora a l'extrem esquerrà Tay Abed amb contracte fins a 2029 després d'un xicotet traspàs des del PSV. El jugador, de 21 anys i amb passaport espanyol, ja treballa als ordes de Luís Castro.

Mercadona ha iniciat la selecció de 400 treballadors per al seu nou buc en línia a Madrid

La cadena ha obert el procés per a contractar 400 persones en el seu nou magatzem dedicat al canal en línia en Vila de Vallecas. Les vacants, amb contracte indefinit i salaris des de 975 a 2.346 euros bruts, preveuen incorporació a l'estiu.

Desmantellen una macrofàbrica il·legal de tabac a Muro de Alcoy amb material per més de 3 milions

La Guàrdia Civil ha desmantellat una macrofàbrica il·legal de tabac a Muro de Alcoy amb material valorat en més de tres milions. Hi ha dos detinguts i 300.000 paquets intervinguts.

Pérez Llorca ha encapçalat un minut de silenci per la tragèdia de Adamuz en l’arrancada de Fitur

El president de la Generalitat ha guardat un minut de silenci per l'accident de Adamuz en l'inici de Fitur i ha firmat condols en l'expositor andalús.