Anuncios

Cau una xarxa de venda de drogues que actuava en València i Alacant

Cau una xarxa que venia droga en Alacant i València, des de Sagunt, el Camp de Morvedre

La policia ha registrat 11 cases | Policia Nacional

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a 22 persones després de desarticular dos grups organitzats de venda de drogues gràcies a unes investigacions que van començar centrades en una família de Sagunt, en el camp de Morvedre (València).

 

Anuncios

Gràcies a este treball, la policia va comprovar que hi havia ramificacions en altres localitats de la província de València i en Elda, el Vinalopó Mitjà (Alacant). Els agents han registrat 11 cases entre València, Sagunt, Torrent i Elda, en els que s‘han confiscat cocaïna, heroïna, marihuana, haixix. A demés, també han intervengut més de 12.000 euros, dos pistoles, una detonadora i una altra d’aire comprimit, un taser i un vehicle.

 

Als detinguts, d’entre 20 i 63 anys, se’ls considera presumptes autors dels delictes de tràfic de drogues i pertinença a un grup criminal. Dels 22 detinguts, 14 tenien antecedents policials, un total de 13 han passat a disposició judicial i la resta ha quedat en llibertat.

 

La major part de la cocaïna confiscada estava en cases del Cabanyal

 En els registres, els agents han confiscat un total de 320 grams de diverses substàncies estupefaents -la major part de la cocaïna confiscada va ser en el barri del Cabanyal-. Les investigacions van començar en el mes de juliol passat sobre una família establida en Sagunt que, presumptament, venia cocaïna.

 

Durant les investigacions, els agents van detectar una ramificació d’este grup en la localitat d’Elda, i el contacte amb un altre grup establit en el barri del Cabanyal, que estarien dedicant-se a la mateixa activitat. A conseqüència de les investigacions, els agents van concretar l’organigrama de la xarxa de distribució i van determinar qui serien els principals integrants de la trama delictiva i van localitzar les cases dels investigats.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.
Anuncios