Cau una xarxa de venda de drogues que actuava en València i Alacant

Cau una xarxa que venia droga en Alacant i València, des de Sagunt, el Camp de Morvedre

La policia ha registrat 11 cases | Policia Nacional

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a 22 persones després de desarticular dos grups organitzats de venda de drogues gràcies a unes investigacions que van començar centrades en una família de Sagunt, en el camp de Morvedre (València).

 

Gràcies a este treball, la policia va comprovar que hi havia ramificacions en altres localitats de la província de València i en Elda, el Vinalopó Mitjà (Alacant). Els agents han registrat 11 cases entre València, Sagunt, Torrent i Elda, en els que s‘han confiscat cocaïna, heroïna, marihuana, haixix. A demés, també han intervengut més de 12.000 euros, dos pistoles, una detonadora i una altra d’aire comprimit, un taser i un vehicle.

 

Als detinguts, d’entre 20 i 63 anys, se’ls considera presumptes autors dels delictes de tràfic de drogues i pertinença a un grup criminal. Dels 22 detinguts, 14 tenien antecedents policials, un total de 13 han passat a disposició judicial i la resta ha quedat en llibertat.

 

La major part de la cocaïna confiscada estava en cases del Cabanyal

 En els registres, els agents han confiscat un total de 320 grams de diverses substàncies estupefaents -la major part de la cocaïna confiscada va ser en el barri del Cabanyal-. Les investigacions van començar en el mes de juliol passat sobre una família establida en Sagunt que, presumptament, venia cocaïna.

 

Durant les investigacions, els agents van detectar una ramificació d’este grup en la localitat d’Elda, i el contacte amb un altre grup establit en el barri del Cabanyal, que estarien dedicant-se a la mateixa activitat. A conseqüència de les investigacions, els agents van concretar l’organigrama de la xarxa de distribució i van determinar qui serien els principals integrants de la trama delictiva i van localitzar les cases dels investigats.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.