11.6 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

Cau una xarxa de venda de drogues que actuava en València i Alacant

Cau una xarxa que venia droga en Alacant i València, des de Sagunt, el Camp de Morvedre

La policia ha registrat 11 cases | Policia Nacional

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a 22 persones després de desarticular dos grups organitzats de venda de drogues gràcies a unes investigacions que van començar centrades en una família de Sagunt, en el camp de Morvedre (València).

 

Gràcies a este treball, la policia va comprovar que hi havia ramificacions en altres localitats de la província de València i en Elda, el Vinalopó Mitjà (Alacant). Els agents han registrat 11 cases entre València, Sagunt, Torrent i Elda, en els que s‘han confiscat cocaïna, heroïna, marihuana, haixix. A demés, també han intervengut més de 12.000 euros, dos pistoles, una detonadora i una altra d’aire comprimit, un taser i un vehicle.

 

Als detinguts, d’entre 20 i 63 anys, se’ls considera presumptes autors dels delictes de tràfic de drogues i pertinença a un grup criminal. Dels 22 detinguts, 14 tenien antecedents policials, un total de 13 han passat a disposició judicial i la resta ha quedat en llibertat.

 

La major part de la cocaïna confiscada estava en cases del Cabanyal

 En els registres, els agents han confiscat un total de 320 grams de diverses substàncies estupefaents -la major part de la cocaïna confiscada va ser en el barri del Cabanyal-. Les investigacions van començar en el mes de juliol passat sobre una família establida en Sagunt que, presumptament, venia cocaïna.

 

Durant les investigacions, els agents van detectar una ramificació d’este grup en la localitat d’Elda, i el contacte amb un altre grup establit en el barri del Cabanyal, que estarien dedicant-se a la mateixa activitat. A conseqüència de les investigacions, els agents van concretar l’organigrama de la xarxa de distribució i van determinar qui serien els principals integrants de la trama delictiva i van localitzar les cases dels investigats.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Tota la Comunitat, en avís groc per pluges després de cancel·lar-se el taronja a Castelló

Aemet ha rebaixat a groc l'avís per pluges en el sud de Castelló, de manera que tota la Comunitat Valenciana manté nivell groc fins a les 18 hores. Es preveuen 20 litres per metre quadrat en una hora o 60 en dotze hores.

Dilluns de ruixats a Castelló i València i lleu pujada de les màximes

Cel molt nuvolós i ruixats localment forts a València i Castelló, que aniran remetent de sud a nord. Les màximes pujaran lleugerament i el vent rolará a oest.

Les pluges nocturnes deixen dos acovardisques i una palmera incendiada per un llamp a Alacant

Les pluges i tempestes han activat als bombers a Alacant amb dos acovardisques a Orihuela i Daya Nueva i un incendi de palmera per llamp en Callosa del Segura. A València i Castelló no s'han registrat incidències destacades.

Les pluges deixen 149 l/m² a La Font d’en Carròs i 113 a Borriana este diumenge

La borrasca Emilia va deixar els majors acumulats a La Font d'en Carròs (149,1 l/m²) i en el club nàutic de Borriana (113), amb registres generalitzats a Castelló.

Finalitza l’alerta roja a València i es manté la taronja en el sud de Castelló

L'alerta roja per pluges en el litoral de València ha finalitzat a les 6 hores. El nivell màxim passa a ser taronja a l'interior i litoral sud de Castelló fins a les 18 hores.

Finalitza l’alerta roja per pluges a València i es manté la taronja a Castelló

L'alerta roja en el litoral de València ha finalitzat a les 6.00 i el focus es trasllada a Castelló, amb nivell taronja fins a les 18.00 i fins a 100 l/m². La resta de la Comunitat seguix en nivell groc per pluges i amb avisos per tempestes a Alacant, València i Castelló.

Una dona i un menor, ferits en un accident en la CV-166 a Benassal

Una dona i un menor han resultat ferits després de l'eixida de via del vehicle en la CV-166 en direcció a Benassal. Van ser atesos per Samu i SVB i traslladats a un hospital.

Les pluges deixen 60 l/m² en quatre hores a Castelló sense incidències

La vesprada ha deixat 60 l/m² a la ciutat de Castelló i acumulats destacats en la zona, sense incidències. El balanç diari situa el màxim a la Font d'en Carròs amb 147,9 l/m².