El radar que més multes posa d’Espanya està en l’AP-7, a l’altura de Sagunt

La carretera AP-7 al seu pas per Sagunt, el Camp de Morvedre

El radar situat a l’altura de Sagunt és el que més multes posa de tota Espanya | Google Maps

 

El radar més actiu de tota Espanya està situat en el quilòmetre 478,7 de l’AP-7, a l’altura de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València). L’any passat van ser denunciats un total de 59.428 conductors en esta zona, un 1.300% més que en el 2018, segons un informe de l’organització d’Automobilistes Europeus Associats (AEA).

 

Només 50 radars dels 1.000 que té Trànsit per les carreteres espanyoles van acumular el 41,5% de les sancions. D’estos cinquanta aparells sancionadors en carreteres valencianes, entre els deu primers està ubicat en el quilòmetre 5,2 de la V-31 en València, amb 46.739 sancions. Ja per davall està el radar del quilòmetre 4,6 de l’A-7 en Alacant, amb 15.678 multes.

 

L’informe de l’AEA destaca que entre les comunitats autònomes amb els radars més actius està el territori valencià en tercer lloc, amb un 11,4% del total de les multes, només superat per Andalusia i la Comunitat de Madrid. En el 2018 s’han posat 2.933.089 denúncies en les carreteres espanyoles, un 13’3% més que l’any anterior.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana lidera l’ocupació turística al febrer amb una alça del 3,8% i 7.489 afiliats més

L'afiliació en activitats turístiques va augmentar en la Comunitat Valenciana un 3,8% al febrer, 7.489 treballadors més. El sector va avançar per damunt de la mitjana nacional.

Guillem Sorolla-Recaredo gana el premi La Ciència als Falles de la UPV amb ‘Eureka’

La comissió Guillem Sorolla-Recaredo ha sigut la guanyadora del premi La Ciència als Falles per la falla infantil 'Eureka'. Sainetero Arniches i J.J. Setciències-Port aconseguixen el segon i tercer premi.

El cost laboral va pujar un 1,9% en la Comunitat Valenciana en el 4T de 2025, fins a 2.984,48 €

El cost laboral en la Comunitat Valenciana va pujar un 1,9% en el quart trimestre de 2025, fins a 2.984,48 € per treballador i mes. La pujada va ser menor que la mitjana nacional (+3,8%), amb salaris a l'alça i altres costos impulsats per les cotitzacions.

Detingut per sostraure material pirotècnic de la seua empresa per a vendre-ho a la botiga de la seua dona

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 48 anys per sostraure productes pirotècnics de l'empresa en la qual treballava. Es van intervindre 62.694 articles a la botiga de la seua esposa i s'investiga el destí del material defectuós.

El temps es torça des de demà en la Comunitat Valenciana amb més núvols, vent i baixada de màximes

Hui predominaran els cels buidats i les temperatures pujaran. Des de demà augmentarà la nuvolositat, podran donar-se pluges en el nord de Castelló i baixaran les màximes amb vent del nord-est en el litoral.

El Congrés debat estendre la presó permanent revisable a assassins que oculten el cadàver

El Congrés sotmet hui a presa en consideració la proposta del PP per a ampliar els supòsits de la presó permanent revisable. La reforma afig l'ocultació del cadàver i la reincidència com a criteris per a aplicar esta pena en l'article 140 del Codi Penal.

El Suprem confirma la multa a una jutgessa de Nules per humiliar i insultar a funcionaris

El Tribunal Suprem ha confirmat la sanció de 2.000 euros a la titular del Jutjat 4 de Nules per una falta greu de desconsideració. La fallada rebutja que fora un tracte en confiança.

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts