12.9 C
València
Dissabte, 3 gener, 2026

El radar que més multes posa d’Espanya està en l’AP-7, a l’altura de Sagunt

La carretera AP-7 al seu pas per Sagunt, el Camp de Morvedre

El radar situat a l’altura de Sagunt és el que més multes posa de tota Espanya | Google Maps

 

El radar més actiu de tota Espanya està situat en el quilòmetre 478,7 de l’AP-7, a l’altura de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València). L’any passat van ser denunciats un total de 59.428 conductors en esta zona, un 1.300% més que en el 2018, segons un informe de l’organització d’Automobilistes Europeus Associats (AEA).

 

Només 50 radars dels 1.000 que té Trànsit per les carreteres espanyoles van acumular el 41,5% de les sancions. D’estos cinquanta aparells sancionadors en carreteres valencianes, entre els deu primers està ubicat en el quilòmetre 5,2 de la V-31 en València, amb 46.739 sancions. Ja per davall està el radar del quilòmetre 4,6 de l’A-7 en Alacant, amb 15.678 multes.

 

L’informe de l’AEA destaca que entre les comunitats autònomes amb els radars més actius està el territori valencià en tercer lloc, amb un 11,4% del total de les multes, només superat per Andalusia i la Comunitat de Madrid. En el 2018 s’han posat 2.933.089 denúncies en les carreteres espanyoles, un 13’3% més que l’any anterior.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Alcoi suspén el Campament Real del Preventori per previsió de pluja

Alcoi i l'Associació Cultural Samarita suspenen el Campament Real previst per al matí del 5 de gener per previsió de pluja. Burreta i Cavalcada es mantenen i s'adaptaran segons el temps.

Desarticulada a Torrevieja una xarxa de tràfic de persones per a explotació sexual

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització a Torrevieja dedicada a l'explotació sexual. Nou víctimes han sigut alliberades i cinc persones detingudes després de registres en un pub i un hostal.

Avís groc per pluges en el litoral nord d’Alacant i en el sud de València

Aemet ha activat l'avís groc per pluges entre les 20.00 del dissabte i les 12.00 del diumenge en el nord d'Alacant i el sud de València. A més, s'ha activat avís costaner el diumenge amb vent del nord-est i ones de 2 a 3 metres.

Renfe va tancar 2025 amb un rècord de 37,3 milions de viatges en AVE i Llarga Distància

Renfe va tancar 2025 amb 37,3 milions de viatges en AVE i Llarga Distància, un 5,97% més que en 2024 i màxim històric. Avlo va impulsar el creixement i l'empresa va liderar els corredors en els quals opera.

Tres detinguts per 15 robatoris amb força a Albal, Catarroja i Massanassa

La Guàrdia Civil ha detingut a tres hòmens, un menor, per 15 robatoris amb força en comerços d'Albal, Catarroja i Massanassa. El botí ascendix a 12.842 euros i els danys a 10.000; el presumpte capitost ha ingressat a la presó provisional.

Detinguts tres membres d’una família per tràfic de drogues a Elx i Santa Pola

La Policia Nacional ha detingut a dos dones i un home de la mateixa família per sovintege de drogues entre Elx i Santa Pola. Es van practicar cinc registres amb confiscacions i els tres van quedar a disposició judicial.

Administracions amb sort per Nadal busquen seguir en ratxa en el Xiquet

Punts de venda d'Alacant, València i Alcoi que van donar premis en la Grossa mantenen el ritme per al sorteig del dimarts, amb cues i dècims al límit.

Avís groc per pluges en el litoral nord d’Alacant i sud de València

Aemet ha activat per a este dissabte l'avís groc per pluges en el litoral nord d'Alacant i a l'interior i litoral sud de València. S'esperen fins a 20 l/m² en una hora i 60 en dotze, amb probabilitat del 40-70% entre les 20.00 i la mitjanit.