Anuncios

El radar que més multes posa d’Espanya està en l’AP-7, a l’altura de Sagunt

La carretera AP-7 al seu pas per Sagunt, el Camp de Morvedre

El radar situat a l’altura de Sagunt és el que més multes posa de tota Espanya | Google Maps

 

El radar més actiu de tota Espanya està situat en el quilòmetre 478,7 de l’AP-7, a l’altura de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València). L’any passat van ser denunciats un total de 59.428 conductors en esta zona, un 1.300% més que en el 2018, segons un informe de l’organització d’Automobilistes Europeus Associats (AEA).

 

Només 50 radars dels 1.000 que té Trànsit per les carreteres espanyoles van acumular el 41,5% de les sancions. D’estos cinquanta aparells sancionadors en carreteres valencianes, entre els deu primers està ubicat en el quilòmetre 5,2 de la V-31 en València, amb 46.739 sancions. Ja per davall està el radar del quilòmetre 4,6 de l’A-7 en Alacant, amb 15.678 multes.

 

L’informe de l’AEA destaca que entre les comunitats autònomes amb els radars més actius està el territori valencià en tercer lloc, amb un 11,4% del total de les multes, només superat per Andalusia i la Comunitat de Madrid. En el 2018 s’han posat 2.933.089 denúncies en les carreteres espanyoles, un 13’3% més que l’any anterior.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Alacant mou fitxa per a mantindre l’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'Ajuntament d'Alacant ha iniciat les negociacions perquè The Ocean Race continue eixint des del seu port després de 2027, secundat per la Generalitat i la Diputació, i reforçant la seua aposta per la innovació i la sostenibilitat marina.

Morant acusa el Consell d’ocultar dades sobre derivacions sanitàries a la privada

Diana Morant critica la falta de transparència del Consell sobre els diners destinats a derivar pacients a la sanitat privada i sosté que eixos recursos millorarien la sanitat pública.

Les Corts fixen el 28 d’abril per a la compareixença dels consellers per la dana

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts reprendrà la seua activitat el 28 d'abril després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de sindicats policials, un tècnic de la presa de Buseo i tres consellers del Consell.

Detingut a Cullera per una plantació de marihuana i galls presumptament usats en baralles

Un home de 29 anys ha sigut detingut a Cullera com a presumpte responsable d'una plantació de marihuana i d'una granja de galls amb lesions compatibles amb baralles, a més de diverses infraccions administratives.

Yerai Cortés reivindica un flamenc popular i cru en el seu nou disc Popular

Yerai Cortés presenta Popular, un àlbum en el qual reivindica un flamenc cru, pròxim al poble i marcat per un procés creatiu distint després d'una greu lesió a la mà.

Tallada l’A-3 a Honrubia per la col·lisió i incendi de dos camions

L'autovia A-3 roman tallada a Honrubia (Conca) en sentit Madrid després de la col·lisió i posterior incendi de dos camions, amb els dos conductors ferits i desviaments habilitats.

Calor i temps estable per a iniciar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La Comunitat Valenciana arranca la penúltima setmana d'abril amb ambient càlid i estable, màximes per damunt de 25 graus i possibles tempestes vespertines a l'interior nord.

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.