Anuncios

El radar que més multes posa d’Espanya està en l’AP-7, a l’altura de Sagunt

La carretera AP-7 al seu pas per Sagunt, el Camp de Morvedre

El radar situat a l’altura de Sagunt és el que més multes posa de tota Espanya | Google Maps

 

El radar més actiu de tota Espanya està situat en el quilòmetre 478,7 de l’AP-7, a l’altura de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València). L’any passat van ser denunciats un total de 59.428 conductors en esta zona, un 1.300% més que en el 2018, segons un informe de l’organització d’Automobilistes Europeus Associats (AEA).

 

Només 50 radars dels 1.000 que té Trànsit per les carreteres espanyoles van acumular el 41,5% de les sancions. D’estos cinquanta aparells sancionadors en carreteres valencianes, entre els deu primers està ubicat en el quilòmetre 5,2 de la V-31 en València, amb 46.739 sancions. Ja per davall està el radar del quilòmetre 4,6 de l’A-7 en Alacant, amb 15.678 multes.

 

L’informe de l’AEA destaca que entre les comunitats autònomes amb els radars més actius està el territori valencià en tercer lloc, amb un 11,4% del total de les multes, només superat per Andalusia i la Comunitat de Madrid. En el 2018 s’han posat 2.933.089 denúncies en les carreteres espanyoles, un 13’3% més que l’any anterior.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.