El radar que més multes posa d’Espanya està en l’AP-7, a l’altura de Sagunt

La carretera AP-7 al seu pas per Sagunt, el Camp de Morvedre

El radar situat a l’altura de Sagunt és el que més multes posa de tota Espanya | Google Maps

 

El radar més actiu de tota Espanya està situat en el quilòmetre 478,7 de l’AP-7, a l’altura de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València). L’any passat van ser denunciats un total de 59.428 conductors en esta zona, un 1.300% més que en el 2018, segons un informe de l’organització d’Automobilistes Europeus Associats (AEA).

 

Només 50 radars dels 1.000 que té Trànsit per les carreteres espanyoles van acumular el 41,5% de les sancions. D’estos cinquanta aparells sancionadors en carreteres valencianes, entre els deu primers està ubicat en el quilòmetre 5,2 de la V-31 en València, amb 46.739 sancions. Ja per davall està el radar del quilòmetre 4,6 de l’A-7 en Alacant, amb 15.678 multes.

 

L’informe de l’AEA destaca que entre les comunitats autònomes amb els radars més actius està el territori valencià en tercer lloc, amb un 11,4% del total de les multes, només superat per Andalusia i la Comunitat de Madrid. En el 2018 s’han posat 2.933.089 denúncies en les carreteres espanyoles, un 13’3% més que l’any anterior.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.

L’Oviedo repetix triomf davant el València (1-0) i s’agarra a la permanència

Un gol de David Costas va donar al Real Oviedo el seu quart triomf del curs davant un València sense resposta. Els blaus ja estan a cinc punts de la permanència.

Oviedo 1-0 València: Costas decidix i l’equip continua viu

El Real Oviedo va véncer 1-0 al València amb un gol de David Costas en un córner i per fi va tancar un partit després d'avançar-se. Va sumar el seu quart triomf del curs i es queda a cinc punts de la permanència.

Carvajal, Fran García i Camavinga, les novetats en l’onze de Arbeloa davant l’Elx

Arbeloa introduïx tres canvis per a rebre a l'Elx: Carvajal i Fran García en els laterals i Camavinga en la medul·lar. L'equip arriba amb deu absències.

Oviedo s’imposa 1-0 a un València sense mordent

L'Oviedo, malgrat la seua condició de cuera, va firmar la seua quarta victòria de lliga en superar 1-0 al València en el Carlos Tartiere. David Costas va decidir i el VAR va anul·lar el 2-0 en el 77.

Carvajal, Fran García i Camavinga, novetats en l’onze del Reial Madrid davant l’Elx

Arbeloa introduïx a Carvajal i Fran García en els laterals i a Camavinga en la medul·lar per a rebre a l'Elx. L'equip ajusta peces amb deu baixes.

Avís groc per vent de fins a 80 km/h a l’interior de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vent del nord amb ratxes de fins a 80 km/h a Castelló. L'episodi s'estén per trams i afecta també a València i Alacant.

Carvajal, Fran García i Camavinga, novetats en l’onze de Arbeloa davant l’Elx

Arbeloa introduïx a Carvajal i Fran García en els laterals i a Camavinga en el centre. Amb deu baixes, reserva a Alexander-Arnold i a Arda Güler i manté a Thiago Pitarch.