El radar que més multes posa d’Espanya està en l’AP-7, a l’altura de Sagunt

La carretera AP-7 al seu pas per Sagunt, el Camp de Morvedre

El radar situat a l’altura de Sagunt és el que més multes posa de tota Espanya | Google Maps

 

El radar més actiu de tota Espanya està situat en el quilòmetre 478,7 de l’AP-7, a l’altura de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València). L’any passat van ser denunciats un total de 59.428 conductors en esta zona, un 1.300% més que en el 2018, segons un informe de l’organització d’Automobilistes Europeus Associats (AEA).

 

Només 50 radars dels 1.000 que té Trànsit per les carreteres espanyoles van acumular el 41,5% de les sancions. D’estos cinquanta aparells sancionadors en carreteres valencianes, entre els deu primers està ubicat en el quilòmetre 5,2 de la V-31 en València, amb 46.739 sancions. Ja per davall està el radar del quilòmetre 4,6 de l’A-7 en Alacant, amb 15.678 multes.

 

L’informe de l’AEA destaca que entre les comunitats autònomes amb els radars més actius està el territori valencià en tercer lloc, amb un 11,4% del total de les multes, només superat per Andalusia i la Comunitat de Madrid. En el 2018 s’han posat 2.933.089 denúncies en les carreteres espanyoles, un 13’3% més que l’any anterior.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.