16 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Detingut per circular a 130 km/h per València

Velocímetre d'un cotxe

El cotxe anava a 130 km/h  | Pxhere

 

La Policia Local de València va detindre el passat dimarts 4 de febrer, per la nit, a un home que anava amb el seu cotxe a 130 quilòmetres per hora en l’avinguda dels Tarongers de la Ciutat de València, una via que té una velocitat màxima de 50 km/h.

 

Segons ha explicat la Policia Local a través del seu perfil de Twitter, el detingut va ser pillat amb esta velocitat en l’encreuament d’esta avinguda amb el carrer Campillo de Altobuey, una zona pròxima a la Universitat de València, a la Universitat Politècnica de València i al tanatori.

 

Els agents de policia han explicat que l’home circulava a una velocitat de 80 quilòmetres superior a la permesa pel que podria hacer comés un delicte contra la seguretat.

 

També pots llegir….

Últimes notícies

Delegats de CCOO en CaixaBank demanen a València millorar el clima laboral i repartir beneficis

Delegats de CCOO s'han concentrat davant la seu social de CaixaBank a València per a reclamar millores en el clima laboral i que els beneficis arriben a la plantilla. Demanen obrir immediatament una taula de diàleg i revisar objectius i retribució variable.

Compromís demana a Barcala enviar a la Policia per a verificar l’ús de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Compromís ha instat l'alcalde Luis Barcala a enviar a la Policia a les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan per a comprovar si les ocupen els seus adjudicataris. El grup exigix a més un ple extraordinari i transparència sobre 6,6 milions d'euros vinculats a la promoció.

La Generalitat intensificarà els controls en l’adjudicació de vivendes socials després del cas d’Alacant

El Consell reforçarà la revisió de visats i crearà una comissió específica després de detectar possibles irregularitats en una promoció d'Alacant.

L’Eurolliga confirma que el Hapoel Tel Aviv-València es jugarà el dijous a Israel

L'Eurolliga va ratificar que el Hapoel Tel Aviv-València del dijous es disputarà a Israel, com estava previst. Després dels rumors per la tensió amb l'Iran, el Hapoel va iniciar la venda d'entrades i l'organització va confirmar el Menora Mivtachim Arena.

Alacant creuarà les llistes de funcionaris i adjudicataris de vivendes públiques

El consistori creuarà les dades d'adjudicataris amb la plantilla per a detectar possibles vincles i depurar responsabilitats. Hi haurà ple extraordinari i denúncia davant fiscalia.

El jurat declara culpable a l’acusat de l’assassinat del canonge de València

Un jurat popular ha declarat culpable per majoria a l'acusat de l'assassinat del canonge emèrit de València i ha rebutjat l'indult; la Fiscalia demana penes de presó.

Avís groc a Alacant per fenòmens costaners: vent de força 7 i ones de 3 a 4 metres

Aemet ha establit avís groc a Alacant este dimecres per fenòmens costaners, amb vent del sud-oest de força 7 i ones de fins a 3 metres. El dijous hi haurà avisos per vents de fins a 80 km/h i per onatge de 3 a 4 metres en diferents trams del litoral alacantí.

Reubicats en altres centres els xiquets de la guarderia d’Algemesí després de la detenció de la seua propietària per possible maltractament

Educació garantix la reubicació dels alumnes d'una guarderia d'Algemesí després de la detenció de la propietària per presumpte maltractament. La dona ha quedat en llibertat provisional amb prohibicions d'acostament i de treballar amb menors.