Detingut per circular a 130 km/h per València

Velocímetre d'un cotxe

El cotxe anava a 130 km/h  | Pxhere

 

La Policia Local de València va detindre el passat dimarts 4 de febrer, per la nit, a un home que anava amb el seu cotxe a 130 quilòmetres per hora en l’avinguda dels Tarongers de la Ciutat de València, una via que té una velocitat màxima de 50 km/h.

 

Segons ha explicat la Policia Local a través del seu perfil de Twitter, el detingut va ser pillat amb esta velocitat en l’encreuament d’esta avinguda amb el carrer Campillo de Altobuey, una zona pròxima a la Universitat de València, a la Universitat Politècnica de València i al tanatori.

 

Els agents de policia han explicat que l’home circulava a una velocitat de 80 quilòmetres superior a la permesa pel que podria hacer comés un delicte contra la seguretat.

 

També pots llegir….

Últimes notícies

Els EUA carreguen contra l’aliança de Ford amb Geely per la planta d’Almussafes

El secretari de Transport dels Estats Units, Sean P. Duffy, ha advertit a Ford per la seua aliança amb Geely per explotar conjuntament la fàbrica d’Almussafes i per l’ús de tecnologia xinesa, que vincula amb riscos per a la seguretat nacional.

València assumirà tot el cost de l’educació infantil de 0 a 6 anys per a facilitar la conciliació

L’Ajuntament de València finançarà per primera vegada tot el cicle d’educació infantil de 0 a 6 anys amb beques per a escolarització, menjador, escoles matinera i de juliol, amb un pressupost total de 7 milions d’euros.

Detingut a Alacant per robar en un hotel fent-se passar per un client britànic

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home de 36 anys acusat de robar en lhabitació dun hotel després de suplantar la identitat dun hoste britànic, al qual havia furtat abans una motxilla a la Explanada dEspanya.

Catalá veu en la sentència del TSJCV un aval jurídic a l’ampliació nord del port de València

La nova resolució del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja el recurs d’Acció Ecologista Agró i, segons l’alcaldessa María José Catalá, reforça el suport jurídic a l’ampliació nord del port de València.

Cultura reunirà dijous les autonomies i la Policia per reforçar la seguretat als museus

El Ministeri de Cultura ha convocat per a este dijous una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per revisar la seguretat dels museus després dels robatoris a Badajoz, Albacete i Villena, que han obert una polèmica amb la Generalitat i han activat mesures a altres territoris.

Llorca insta els sindicats educatius a tindre voluntat de diàleg per a pactar millores

Juanfran Pérez Llorca reclama als sindicats educatius més voluntat de diàleg davant el nou pla de la Generalitat i defensa mesures com la gratuïtat de 0 a 3 anys i la reducció de ràtios en pobles menuts. El curs arranca amb menys alumnat però amb rècord de professorat i 28 nous centres entre els que obrin ara i els previstos enguany.

Detingut a Vinaròs per enviar 60 quilos de marihuana en paquets postals

La Guàrdia Civil i Vigilància Duanera han intervingut a Vinaròs més de 60 quilos de marihuana enviats en paquets postals i han detingut un home per contraban i delicte contra la salut pública.

Detinguts quatre hòmens per una agressió sexual múltiple a València a la víctima del seu excompany

La Policia Nacional ha detingut a València quatre hòmens d’entre 44 i 53 anys per una presumpta agressió sexual en grup a l’exparella sentimental d’un d’ells, a qui també s’atribueix un delicte de maltractaments en l’àmbit de la violència de gènere.