Detingut per cremar 16 cotxes en València

Cotxe cremat | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional de València van detindre el dimarts 4 de febrer a un home, de 41 anys, com a presumpte autor d’un delicte de danys després de cremar setze vehicles i escapar-se amb una motocicleta en la ciutat de València. L’autor tenia diferents antecedents policials.

 

Els fets van passar en el barri de Russafa entre les 23.00 hores de la nit i les 03.00 hores de la matinada dels dies 18 i 19 de febrer, en els que es van vore incendiats un total de 16 vehicles que estaven aparcats entre els carrers de Doctor Serrano, Sant Valero i Arquebisbe Melo.

 

Durant les investigacions, els agents van descobrir les característiques físiques del sospitós, que després de realitzar les gestions oportunes va ser localitzat i detingut ahir a les 12.20 del migdia en l’avinguda Campanar de València, com a presumpte autor d’un delicte de danys. Ha quedat en llibertat però advertit de què haurà d’anar a l’Autoritat Judicial quan es demane.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.