Detingut per cremar 16 cotxes en València

Cotxe cremat | Cedida

 

Agents de la Policia Nacional de València van detindre el dimarts 4 de febrer a un home, de 41 anys, com a presumpte autor d’un delicte de danys després de cremar setze vehicles i escapar-se amb una motocicleta en la ciutat de València. L’autor tenia diferents antecedents policials.

 

Els fets van passar en el barri de Russafa entre les 23.00 hores de la nit i les 03.00 hores de la matinada dels dies 18 i 19 de febrer, en els que es van vore incendiats un total de 16 vehicles que estaven aparcats entre els carrers de Doctor Serrano, Sant Valero i Arquebisbe Melo.

 

Durant les investigacions, els agents van descobrir les característiques físiques del sospitós, que després de realitzar les gestions oportunes va ser localitzat i detingut ahir a les 12.20 del migdia en l’avinguda Campanar de València, com a presumpte autor d’un delicte de danys. Ha quedat en llibertat però advertit de què haurà d’anar a l’Autoritat Judicial quan es demane.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.

Sis detinguts per una trentena de robatoris en gasolineres, comerços i vivendes a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut sis persones vinculades a una trentena de robatoris amb força en gasolineres, comerços i vivendes a les províncies de València i Alacant, i quatre d'elles han ingressat en presó.

Com protegir els ulls davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Mirar directament l’eclipsi solar del 12 d’agost sense filtres homologats pot causar lesions irreversibles en la retina. Els òptics de la Comunitat Valenciana expliquen quines ulleres són segures i com utilitzar-les.

Un jaguar bate rècords al Brasil i obliga a repensar la protecció de grans felins

El jaguar Gaspar, monitoritzat per científics bascos, alacantins i brasilers, ha recorregut més de 2.100 quilòmetres en 381 dies a l’Amazònia, un desplaçament inusualment llarg que posa en dubte que les àrees protegides actuals siguen suficients per a grans carnívors.

Quatre morts i sis ferits greus en un xoc múltiple nocturn a Benicàssim

Quatre persones han mort i sis hòmens han resultat ferits greus en un accident múltiple esta matinada a la N-340, al terme de Benicàssim, en sentit Castellón de la Plana.

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.