Rescaten a una gossa lligada en una casa abandonada en València

Troben una gossa abandonada en València

La gossa presentava un greu estat de salut | Policia Local de València

 

Agents de la Pnitat de Medi Ambient (UMA) de la Policia Local de València ha rescatat a una gossa de raça buldog anglès, que estava lligada amb una cadena d’1,5 metres dins d’una casa abandonada ubicada en l’avinguda Constitució de la ciutat de València.

 

Els agents de policia s’han trobat a la gossa rodejada d’una gran quantitat de fem i de deixalles i sense cap classe de menjar ni aigua. A demés, l’animal presentava un greu estat de salut. La policia està investigant qui està darrere d’este acte per vore si es tracta d’un cas de maltractament animal.

 

El passat 28 de gener, la protectora Modepran va avisar a la policia d’este acte, i durant dos dies els agents van intentar buscar al propietari per si es tractava d’una situació passatgera, encara que van intervindre el dijous 30 de gener perquè la gossa estava en les mateixes condicions. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un jutjat de Madrid fixa per a novembre el juí per la possible paternitat de Juan Carlos Calderón

Un jutjat de Majadahonda celebrarà el 4 de novembre el juí en el qual un professor de música valencià reclama que es reconega que és fill del compositor Juan Carlos Calderón, després d'onze anys de recopilació de proves.

Cap de setmana quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats i fins a 30 graus

El cap de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb temps estable, cels buidats i temperatures que s'acosten als 30 graus en diversos punts del litoral i de l'interior.

El conseller de Sanitat porta al Suprem la seua querella contra Diana Morant per calúmnies

El conseller de Sanitat, Marciano Gómez, ha formalitzat davant el Tribunal Suprem una querella contra la ministra Diana Morant per acusacions de corrupció vinculades a la privatització sanitària i a la seua relació amb Ribera Salut.

Rescatada una pastera amb 19 migrants magrebins enfront de la costa d’Alacant

Una pastera amb 19 migrants magrebins va ser interceptada de matinada a unes 44 milles de la costa d'Alacant i els seus ocupants van ser traslladats al port de la ciutat.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.

Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella

Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.