El nou horari del ‘Bus de Nit’ Sagunt – Port de Sagunt començarà este diumenge

Bus Sagunt

El nou horari del Bus de Nit amb recorregut Sagunt – Port de Sagunt estarà disponible a partir del 9 de febrer | Ajuntament de Sagunt

Els nous horaris del servici i parades del ‘Bus de Nit’ que presta l’Ajuntament de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), estaran disponibles a partir del pròxim diumenge, 9 de febrer. Este servici es desplaça des de Sagunt al Port de Sagunt cada matinada de dissabte i diumenge. La finalitat d’estes noves mesures és adaptar-lo a les demandes dels usuaris, principalment els jóvens de la ciutat, que sol·licitaven novetats i una ampliació del servici que el fera més efectiu. Els desplaçaments es faran pels dos nuclis, des del centre històric fins a les zones d’oci de la localitat.

 

Com a novetat, enguany no es prestarà servici en Canet d’en Berenguer, pel que el ‘Bus de Nit’ amplia a 7 les seues parades per a cada sentit en el cas del recorregut per Sagunt i 12 en el Port de Sagunt. A demés, tal com explica el regidor de Mobilitat Urbana, Javier Raro, s’ha buscat una adaptació dels horaris per a que tots els trajectes i parades tinguen el seu inici a les hores en punt i a les mitjanes, de manera que la ciutadania puga adaptar-se a l’horari amb major facilitat. Les parades de matinada del Port de Sagunt a Sagunt són les més reclamades per la ciutadania, pel que passaran a ser a les 2, 3, 4 i 5.00 hores de la matinada.

 

Els interessats poden consultar els nous horaris del ‘Bus de Nit’ en les pàgines webs d’AVSA (www.avsa.es) i del Servici Urbà de Viatgers (www.suvsagunto.es), amb informació de les altres línies que oferix el servici d’autobús urbà.

 

 

Nou horaris autobusos Sagunt - Port de Sagunt

El snous horaris estaran disponibles a partir d’este diumenge, 9 de febrer | Ajuntament de Sagunt

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Atenes vibra amb la Final Four de l’Eurolliga i el somni de la corona europea

Atenes recupera la Final Four de l'Eurolliga dènou anys després i s'ompli d'aficionats de Reial Madrid, València Basket, Fenerbahce i Olympiacos que somien amb la corona europea.

La Nova Muixeranga d’Algemesí retrà homenatge a Catarroja a les víctimes de la dana de 2024

La Nova Muixeranga d'Algemesí celebrarà este dissabte en el Parc dels Barraques de Catarroja un acte d'homenatge a les víctimes mortals i persones afectades per la dana de 2024, amb figures humanes, ofrena floral i lliurament de fons solidaris.

La Diputació de València reunix la poesia completa de Max Aub en 825 referències

La Diputació de València publica Poesia completa 1925-1972 de Max Aub, un volum que reunix 825 composicions, més de 500 d'elles inèdites, i consolida el seu llegat poètic.

José María Ángel manté davant el jutge que desconeixia el seu títol universitari fals

El excomisionado del Govern per a la DANA reitera davant el jutge que no va elaborar el suposat títol d'Arxivística de 1983, afirma que no el va usar en la seua carrera professional i ho atribuïx a un error administratiu.

Maria Schneider, Esperanza Spalding i Lizz Wright lideren el Festival de Jazz de València 2026

El Festival de Jazz de València celebrarà la seua 29 edició entre el 24 de juny i el 26 de juliol amb quinze concerts i grans figures internacionals com Maria Schneider, Esperanza Spalding, Joe Lovano, Włodek Pawlik i Lizz Wright, a més d'una àmplia representació del jazz valencià.

La jutgessa que investiga la dana crida a declarar a la diputada provincial de Carreteres

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 cita com a testimoni a la diputada provincial de Carreteres i reclama els registres de trucades vinculats a l'emergència.

Compromís acusa el govern de Catalá d’ocultar durant tres anys dades de contaminació a València

Compromís fa públiques dades d'una xarxa de sensors ambientals que, segons el grup municipal, el govern de María José Catalá ha mantingut ocults durant tres anys, mentres l'Ajuntament defén que només són vàlids els registres oficials.

València destina 16 milions a rehabilitar els trams X i XI del Jardí del Túria

L'Ajuntament de València ha aprovat la rehabilitació integral dels trams X i XI del Jardí del Túria, amb una inversió de 16 milions, i la reparació de la xarxa de col·lectors de La Torre, dotada amb 4 milions.