El nou horari del ‘Bus de Nit’ Sagunt – Port de Sagunt començarà este diumenge

Bus Sagunt

El nou horari del Bus de Nit amb recorregut Sagunt – Port de Sagunt estarà disponible a partir del 9 de febrer | Ajuntament de Sagunt

Els nous horaris del servici i parades del ‘Bus de Nit’ que presta l’Ajuntament de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), estaran disponibles a partir del pròxim diumenge, 9 de febrer. Este servici es desplaça des de Sagunt al Port de Sagunt cada matinada de dissabte i diumenge. La finalitat d’estes noves mesures és adaptar-lo a les demandes dels usuaris, principalment els jóvens de la ciutat, que sol·licitaven novetats i una ampliació del servici que el fera més efectiu. Els desplaçaments es faran pels dos nuclis, des del centre històric fins a les zones d’oci de la localitat.

 

Com a novetat, enguany no es prestarà servici en Canet d’en Berenguer, pel que el ‘Bus de Nit’ amplia a 7 les seues parades per a cada sentit en el cas del recorregut per Sagunt i 12 en el Port de Sagunt. A demés, tal com explica el regidor de Mobilitat Urbana, Javier Raro, s’ha buscat una adaptació dels horaris per a que tots els trajectes i parades tinguen el seu inici a les hores en punt i a les mitjanes, de manera que la ciutadania puga adaptar-se a l’horari amb major facilitat. Les parades de matinada del Port de Sagunt a Sagunt són les més reclamades per la ciutadania, pel que passaran a ser a les 2, 3, 4 i 5.00 hores de la matinada.

 

Els interessats poden consultar els nous horaris del ‘Bus de Nit’ en les pàgines webs d’AVSA (www.avsa.es) i del Servici Urbà de Viatgers (www.suvsagunto.es), amb informació de les altres línies que oferix el servici d’autobús urbà.

 

 

Nou horaris autobusos Sagunt - Port de Sagunt

El snous horaris estaran disponibles a partir d’este diumenge, 9 de febrer | Ajuntament de Sagunt

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Set detinguts a Nules per explotar a 80 migrants en condicions de semiesclavitud

La Guàrdia Civil deté a Nules a set persones per integrar una xarxa de tràfic laboral que explotava a 80 migrants en el camp en condicions de semiesclavitud.

Un llibre denuncia la guerra bruta judicial contra Mónica Oltra com una Inquisició moderna

Un treball acadèmic convertit en llibre sosté que el procés judicial contra Mónica Oltra és un cas acreditat de lawfare i una forma d'Inquisició moderna que danya la qualitat democràtica.

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.