12.9 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

El nou horari del ‘Bus de Nit’ Sagunt – Port de Sagunt començarà este diumenge

Bus Sagunt

El nou horari del Bus de Nit amb recorregut Sagunt – Port de Sagunt estarà disponible a partir del 9 de febrer | Ajuntament de Sagunt

Els nous horaris del servici i parades del ‘Bus de Nit’ que presta l’Ajuntament de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), estaran disponibles a partir del pròxim diumenge, 9 de febrer. Este servici es desplaça des de Sagunt al Port de Sagunt cada matinada de dissabte i diumenge. La finalitat d’estes noves mesures és adaptar-lo a les demandes dels usuaris, principalment els jóvens de la ciutat, que sol·licitaven novetats i una ampliació del servici que el fera més efectiu. Els desplaçaments es faran pels dos nuclis, des del centre històric fins a les zones d’oci de la localitat.

 

Com a novetat, enguany no es prestarà servici en Canet d’en Berenguer, pel que el ‘Bus de Nit’ amplia a 7 les seues parades per a cada sentit en el cas del recorregut per Sagunt i 12 en el Port de Sagunt. A demés, tal com explica el regidor de Mobilitat Urbana, Javier Raro, s’ha buscat una adaptació dels horaris per a que tots els trajectes i parades tinguen el seu inici a les hores en punt i a les mitjanes, de manera que la ciutadania puga adaptar-se a l’horari amb major facilitat. Les parades de matinada del Port de Sagunt a Sagunt són les més reclamades per la ciutadania, pel que passaran a ser a les 2, 3, 4 i 5.00 hores de la matinada.

 

Els interessats poden consultar els nous horaris del ‘Bus de Nit’ en les pàgines webs d’AVSA (www.avsa.es) i del Servici Urbà de Viatgers (www.suvsagunto.es), amb informació de les altres línies que oferix el servici d’autobús urbà.

 

 

Nou horaris autobusos Sagunt - Port de Sagunt

El snous horaris estaran disponibles a partir d’este diumenge, 9 de febrer | Ajuntament de Sagunt

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.

La Diputació de València aprova un protocol intern davant emergències climàtiques

La Diputació de València ha aprovat un protocol intern per a ordenar l'actuació del personal davant alertes groga, taronja i roja. El ple ha recolzat a més iniciatives sobre el sector citrícola i el patrimoni ceràmic.

L’aeroport d’Alacant cancel·la un vol i registra retards per les ratxes de vent

L'aeroport d'Alacant ha cancel·lat un vol a Palma i registra retards per ratxes de vent. Bombers comptabilitzen 144 incidències i reforços en diversos municipis.

Dolor i ràbia a Sueca en l’últim adeu a Álex, el menor assassinat

Sueca acomiada a Álex, de 13 anys, en un funeral multitudinari marcat pel silenci i la indignació. El jutjat va acordar presó provisional per al detingut.

Pintades de ‘assassí’ a la casa del detingut per la mort d’un menor a Sueca

La façana de la vivenda on es va cometre el crim ha aparegut amb pintades de 'assassí' i 'justícia per a Àlex' i seguix precintada. El detingut, de 48 anys, ha passat la seua primera nit a la presó provisional sense fiança.

50 soldats de la Brigada Canàries XVI, condecorats per la seua ajuda en la DANA de València

Cinquanta militars han sigut distingits per la seua intervenció immediata després de la DANA de 2024 a València, on van treballar sota coordinació de la UME a Algemesí. La Brigada afronta ara noves comeses a l'Iraq i l'Euro Battle Group.

Veïns i afins acomiaden amb dolor al menor assassinat a Sueca (València)

El funeral d'Álex, de 13 anys, s'ha celebrat a l'església de La nostra Senyora de Fàtima amb gran afluència i mostres de dolor. El jutge va acordar l'ingrés a la presó provisional sense fiança del detingut pel presumpte assassinat.

El vent obliga a tallar la línia 1 de Metrovalencia entre Alginet i Castelló

Metrovalencia ha informat de la interrupció de la línia 1 entre Alginet i Castelló pel temporal i s'ha establit un servici alternatiu amb autobusos. Aemet manté l'avís groc per ratxes fortes en la Comunitat.