El nou horari del ‘Bus de Nit’ Sagunt – Port de Sagunt començarà este diumenge

Bus Sagunt

El nou horari del Bus de Nit amb recorregut Sagunt – Port de Sagunt estarà disponible a partir del 9 de febrer | Ajuntament de Sagunt

Els nous horaris del servici i parades del ‘Bus de Nit’ que presta l’Ajuntament de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), estaran disponibles a partir del pròxim diumenge, 9 de febrer. Este servici es desplaça des de Sagunt al Port de Sagunt cada matinada de dissabte i diumenge. La finalitat d’estes noves mesures és adaptar-lo a les demandes dels usuaris, principalment els jóvens de la ciutat, que sol·licitaven novetats i una ampliació del servici que el fera més efectiu. Els desplaçaments es faran pels dos nuclis, des del centre històric fins a les zones d’oci de la localitat.

 

Com a novetat, enguany no es prestarà servici en Canet d’en Berenguer, pel que el ‘Bus de Nit’ amplia a 7 les seues parades per a cada sentit en el cas del recorregut per Sagunt i 12 en el Port de Sagunt. A demés, tal com explica el regidor de Mobilitat Urbana, Javier Raro, s’ha buscat una adaptació dels horaris per a que tots els trajectes i parades tinguen el seu inici a les hores en punt i a les mitjanes, de manera que la ciutadania puga adaptar-se a l’horari amb major facilitat. Les parades de matinada del Port de Sagunt a Sagunt són les més reclamades per la ciutadania, pel que passaran a ser a les 2, 3, 4 i 5.00 hores de la matinada.

 

Els interessats poden consultar els nous horaris del ‘Bus de Nit’ en les pàgines webs d’AVSA (www.avsa.es) i del Servici Urbà de Viatgers (www.suvsagunto.es), amb informació de les altres línies que oferix el servici d’autobús urbà.

 

 

Nou horaris autobusos Sagunt - Port de Sagunt

El snous horaris estaran disponibles a partir d’este diumenge, 9 de febrer | Ajuntament de Sagunt

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.