23.1 C
València
Dijous, 15 maig, 2025

Ferit en ser apunyalat per una dona en Sagunt

Una persona amb un ganivet a la mà

Un home ha resultat ferit al serapunyalat per una dona en Sagunt  | València Digital

 

- Advertisement -Telegram València Diari

ACTUALITZACIÓ 31 DE GENER, 15.14.  Ahir dijous 30 de gener, cap a les 18.00 hores de la vesprada, agents de la Policia Nacional van detindre a una dona de 35 anys per apunyalar a un home, de 58 anys, en un bar ubicat en l’avinguda País Valencià en Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València). 

 

Els agents de la policia van ser avisats a través del 091 i quan van arribar allí, la víctima ja estava sent atinguda pel Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). L’home presentava una ferida en el ventre, després de què l’agressora li clavara una navalla, que va haver de ser traslladat d’urgència a l’hospital de Sagunt.

 

Presumptament, la detinguda i la víctima havien estat discutint abans de l’agressió per motius que encara es desconeixen, segons van informar diferents testimonis a la Policia Nacional.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Obert el termini d’inscripció per al programa Estiu Jove 2025 a València

L'Ajuntament de València ha obert el termini per a inscriure's al programa Estiu Jove 2025, que s'adreça a joves de 12 a 30 anys i ofereix una àmplia gamma d'activitats educatives i d'oci durant l'estiu.

Tres persones ferides pel foc en un habitatge de València

Un incendi a la plaça Bisbe Laguarda de València ha deixat tres ferits per inhalació de fum. Dos dels ferits, homes de 19 i 36 anys, han estat traslladats a l'hospital. Els Bombers han rescatat dues persones atrapades.

Les comunitats educatives mobilitzades per exigir la reactivació del Pla Edificant

Davant la paralització del Pla Edificant, diverses comunitats educatives s'han mobilitzat per reivindicar millores infraestructurals i l'increment de les inversions en l'ensenyament públic a València.

Zelenski anuncia l’enviament d’una delegació ucraïnesa a Istanbul, però ell no assistirà a les converses

El president ucraïnés Volodimir Zelenski ha confirmat l'enviament d'una delegació a Istanbul, liderada pel ministre de Defensa, Rustem Umerov, per mantenir converses amb Rússia, però ha descartat la seva pròpia assistència a causa de la composició de la delegació russa.

Detingut per intentar robar en un bar de Benidorm: Un delicte reiterat

La Policia Nacional ha detingut un home a Benidorm per intentar robar en un bar. L'arrestat, amb antecedents, havia estat sorprès en la cuina del local amb una motxilla plena de productes alimentaris.

Inicien les obres del Pla Edificant pel CIPFP La Costera de Xàtiva

Les obres per a la reforma del CIPFP La Costera de Xàtiva han començat amb una inversió superior a un milió d'euros. Aquestes actuacions busquen millorar l'accessibilitat i modernitzar les instal·lacions del centre, un dels més importants de la comarca.

Trump descarta avanços en les converses sobre Ucraïna fins a la seua reunió amb Putin

Donald Trump ha dit que no hi haurà avanços en les converses sobre Ucraïna fins que es reuneixi amb Vladimir Putin. El president rus no assistirà a la reunió prevista a Turquia, on els representants ucraïnesos esperaven progressar en les negociacions.

BBVA col·labora amb més de 100 donacions de mobiliari a comerços afectats per la dana a València

BBVA ha donat 131 mobles i equips tecnològics a 12 comerços de la província de València, ajudant-los a recuperar-se de les inundacions del 29 d'octubre.