Anuncios

Detingut en València per una estafa immobiliària en les Balears

Detingut en València per una estafa immobiliària

Imatge d’arxiu d’una casa | Pixabay

 

Este dijous 30 de gener agents de la Guàrdia Civil de València han detingut a un xic de 24 anys, d’origen equatorià, com a presumpte autor de cometre un delicte d’estafa en lloguers de cases des de València. 

 

Anuncios

Els fets van passar entre maig i agost del 2019 quan, a través d’una pàgina web, diferents persones estrangeres contractaven cases de luxe en Mallorca i Menorca. Després de pagar grans quantitats de diners per a reservar les vivendes i una volta ja havien formalitzat un contracte, que era fals, quan les víctimes anaven a les cases es trobaven què les cases mai havien estat disponibles per a ser llogades i, inclús, que ni existien. 

 

Les investigacions les portava l’Àrea d’investigació de la Guàrdia Civil d’Alfafar que, després de molt de temps amb el treball, han detingut al presumpte autor en València amb antecedents pareguts a este fet. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Barrachina reclama una PAC que assegure relleu generacional i continuïtat del camp valencià

El conseller Miguel Barrachina defén una PAC justa i adaptada al camp valencià que garantisca relleu generacional, competitivitat i continuïtat de l'activitat agrària enfront de les retallades i la renacionalització.

València oferix formació gratuïta en intel·ligència artificial a ciutadania i personal municipal

L'Ajuntament de València llança, al costat de Microsoft i Founderz, un programa gratuït de formació i certificació en intel·ligència artificial per a tota la ciutadania i més de 5.500 empleats públics.

El TSJCV manté els servicis mínims per a la vaga indefinida de docents

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja suspendre els servicis mínims fixats per la Generalitat per a la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària, després de les peticions de CSIF i CCOO.

PP i Vox prioritzen els drets de l’alumnat mentres l’oposició recolza la vaga docent

PP i Vox insistixen a protegir el dret de l'alumnat a finalitzar el curs i la PAU, mentres PSPV i Compromís donen suport a la vaga indefinida del professorat per a millorar condicions i infraestructures.

El comissionat de la dana defén un esforç titànic de la Generalitat malgrat la pressió del Govern

El comissionat per a la recuperació després de la dana de 2024 sosté que la Generalitat va fer un esforç titànic malgrat una pressió asfixiant del Govern i reclama canvis legals per a agilitzar la resposta institucional en futures emergències.

Un estudi confirma que els antioxidants milloren el tractament de la MPOC

Una investigació coordinada per la Universitat de València conclou que els antioxidants, especialment la N-Acetilcisteïna, reduïxen de manera significativa el risc d'empitjorament de la MPOC i reforcen els tractaments habituals.

Compromís denuncia davant Protecció de Dades l’ús d’informació de famílies per a propaganda educativa

Compromís presenta una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades per l'enviament de missatges de la Conselleria d'Educació a les famílies contra la vaga del professorat.

Betis i Elx es juguen mitja temporada en La Cartoixa

Betis i Elx afronten en La Cartoixa un dol clau: els verd-i-blancs busquen assegurar la quinta plaça i la Champions, mentres els il·licitans necessiten allunyar-se del descens.
Anuncios