Una família amb tres fills és víctima d’una estafa i es queda sense casa

L’estafador tenia la clau d’una casa que era propietat del banc | Cedida

 

Una família amb tres fills s’ha quedat sense casa i en el carrer per què han sigut víctimes d’una estafa en València. El matrimoni, amb un bebé de 7 mesos i dos xiquets de 3 i 7 anys, havien firmat un contracte de lloguer amb un home que no era el propietari de la casa. 

 

L’home els va enganyar i es va fer passar per el propietari de la vivenda, situada en el barri de Sant Marcel·lí, ja que tenia les claus. L’impostor va anar al negoci que té la família a preguntar si podia posar un cartell en el que anunciava que buscava inquilins, segons informa ‘Levante’.

 

El matrimoni, Isaam i Amina, va pensar que estava de sort al vore que la casa que es llogava estava davant del seu negoci i prop de l’escola a la que van els seus fills. Com que la parella no tenia els diners suficients per a comprar la casa, que l’home ‘venia’ per 15.000 euros, va firmar un contracte de lloguer l’1 de març del 2019.

 

La casa és del banc

Va ser una veïna, quan als pocs mesos d’estar vivint ja en la casa, els va avisar de què la casa era propietat del banc. Davant esta alerta, la parella va anar fins a l’entitat bancària per a vore si era veritat i allí els ho van confirmar. Ràpidament, el matrimoni va posar una denúncia contra l’estafador, qui està en busca i captura. 

 

Però a pesar de ser estafats, el banc va reclamar la casa després de saber que hi havia una família vivint en ella. «Hem actuat de bona fe en tot moment. Vam ser nosaltres qui van avisar al banc», explica Isaam. Però el procés judicial no té en compte que la família va ser estafada. 

 

«Ens diuen que això és un altre procés i nosaltres tenim proves, gravacions, papers, factures i testimonis que corroboren la nostra història. La clau és que ens han enganyat perquè nosaltres ho tenim tot en regla i ara, quina casa encontrarem que puguem pagar? Tot el que teníem ho hem invertit en millorar eixa vivenda», expliquen.

 

S’han quedat en el carrer

A pesar de tindre tots els documents i papers que demostren l’estafa, la sentència que data del 20 de novembre de 2019 els considera «ocupants» de la casa, i els obliguen a abandonar la vivenda. Des d’eixe dia va començar el procés i un mes després els va arribar un avís on els avisaven que la data per al llançament del pis és el pròxim dijous 30 de gener, a les 10.45 hores. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.