Mastodon
30.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Detingut per amenaçar en cremar als treballadors d’un centre d’ajuda a immigrants en València

Puny

Els treballadors del centre portaven un temps amb problemes amb el detingut | Pxhere

 

Agents de la Policia Nacional han detingut durant el matí del divendres en un parc de València a un xic de 22 anys després d’amenaçar amb cremar als treballadors d’un centre d’ajuda a immigrants de la ciutat.

 

Els fets van passar el divendres al matí, quan els agents que feien faenes de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a un centre d’ajuda a immigrants a on, pel que pareix, hi havia un xic que es mostrava agressiu amb els treballadors socials, segons han informat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Els policies, una vegada en el lloc, van descobrir que esta persona se n’havia anat i que els treballadors del centre portaven un temps tenint problemes amb ella. Pel que pareix, dos dies abans, el sospitós havia entrat al centre per una distracció dels treballadors i, una volta dins, havia començat a interferir en l’atenció dels usuaris, per això li van recriminar la seua actitud i li van dir que se n’anara.

 

En eixe moment, l’ara detingut suposadament es va ficar violent i va començar a cridar que anava a cremar tot, que els anava a enterrar a tots i que no sabien qui era. Al mateix temps, va usar un esprai de defensa. Un dels treballadors va aconseguir agarrar-lo i traure’l del centre, mentres el jove pegava contra el mobiliari.

 

Els agents van saber que el jove presumptament assetjava a una de les treballadores del centre, que fins i tot havia descobert sa casa i ella l’havia observat baix de la vivenda en actitud vigilant. A causa de la por dels treballadors, van canviar les seues rutines de treball.

 

Els policies van vigilar per la zona i en un parc van vore a un xic que coincidia amb les característiques físiques aportades. El van identificar i van saber que vivia en Alzira, en la comarca de la Ribera Alta (València), però que es desplaçava quasi diàriament fins a eixe punt de València per a vore a uns treballadors d’un centre d’ajuda amb els qui, pel que pareix, tenia assumptes pendents.

 

Finalment, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces. El sospitós, d’origen estranger i amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sanitat pagarà 34.673 euros als fills d’un pacient mort per una sonda mal col·locada

El CJC estima parcialment la reclamació per funcionament anormal del servici i proposa 34.673 euros per als dos fills d'un pacient mort després d'una PEG mal posicionada.

La Gonzalo Anaya denuncia la calor en col·legis i IES i exigix bioclimatización en la Comunitat Valenciana

La confederació d'AMPA alerta de temperatures superiors a 30 graus en aules sense ventilació ni climatització i reclama a la Conselleria un pla global i urgent.

Mor l’home que es va autolesionar després d’agredir a un altre amb un pal a Sant Joan

Un home de 53 anys va morir a l'hospital després de tallar-se el coll amb una arma blanca després d'agredir amb un pal a un altre a Sant Joan. La disputa va ser laboral i el ferit de 48 anys està fora de perill.

Afectats d’ELA, pendents del pla del Govern per a aplicar la llei el 31 d’octubre

Pacients i entitats esperen que el 31 d'octubre el Govern plantege a les autonomies un pla per a aplicar la llei ELA, amb finançament estatal i execució autonòmica. El moviment confia en un impuls real després d'un primer any frenat per la falta de recursos.

Sánchez anuncia 1.154 milions per a l’aeroport d’Alacant-Elx: més terminal, dic no Schengen i nou carrer de rodatge

El Govern invertirà 1.154 milions en l'aeroport Alacant-Elx entre 2027 i 2031 per a ampliar un 30% la terminal, crear un dic no Schengen i millorar l'operativa en pista. L'alcalde i el sector turístic reclamen segona pista i connexió ferroviària.

Les obres en el Mercat Central destapen mosaic Nolla, reixeria i una taula numerada

La retirada de set parades per a ampliar el Central Bar trau a la llum pavimente de mosaic Nolla, reixeria i una taula de marbre amb bancada. Les troballes es conservaran i es posaran en valor amb supervisió arqueològica.

La Comunitat Valenciana rebrà 7,63 milions per a ampliar la cartera de salut bucodental

La Comunitat Valenciana rebrà 7,63 milions dins del repartiment estatal per a ampliar la cartera de salut bucodental i incorporar de manera progressiva als majors de 65. El desplegament començarà per les residències i es manté la prioritat per a infància, embarassades, persones amb discapacitat i pacients oncològics cervicofaciales.

Compromís i PSPV denuncien que la Generalitat va llevar la placa veïnal del Pont de la Solidaritat

L'oposició a València critica que la Generalitat haja substituït la placa veïnal del Pont de la Solidaritat per una altra amb el seu logotip i en castellà. Acusen el Consell de desoir a les entitats que van impulsar l'homenatge després de la DANA.