10.1 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Detingut per amenaçar en cremar als treballadors d’un centre d’ajuda a immigrants en València

Puny

Els treballadors del centre portaven un temps amb problemes amb el detingut | Pxhere

 

Agents de la Policia Nacional han detingut durant el matí del divendres en un parc de València a un xic de 22 anys després d’amenaçar amb cremar als treballadors d’un centre d’ajuda a immigrants de la ciutat.

 

Els fets van passar el divendres al matí, quan els agents que feien faenes de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a un centre d’ajuda a immigrants a on, pel que pareix, hi havia un xic que es mostrava agressiu amb els treballadors socials, segons han informat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Els policies, una vegada en el lloc, van descobrir que esta persona se n’havia anat i que els treballadors del centre portaven un temps tenint problemes amb ella. Pel que pareix, dos dies abans, el sospitós havia entrat al centre per una distracció dels treballadors i, una volta dins, havia començat a interferir en l’atenció dels usuaris, per això li van recriminar la seua actitud i li van dir que se n’anara.

 

En eixe moment, l’ara detingut suposadament es va ficar violent i va començar a cridar que anava a cremar tot, que els anava a enterrar a tots i que no sabien qui era. Al mateix temps, va usar un esprai de defensa. Un dels treballadors va aconseguir agarrar-lo i traure’l del centre, mentres el jove pegava contra el mobiliari.

 

Els agents van saber que el jove presumptament assetjava a una de les treballadores del centre, que fins i tot havia descobert sa casa i ella l’havia observat baix de la vivenda en actitud vigilant. A causa de la por dels treballadors, van canviar les seues rutines de treball.

 

Els policies van vigilar per la zona i en un parc van vore a un xic que coincidia amb les característiques físiques aportades. El van identificar i van saber que vivia en Alzira, en la comarca de la Ribera Alta (València), però que es desplaçava quasi diàriament fins a eixe punt de València per a vore a uns treballadors d’un centre d’ajuda amb els qui, pel que pareix, tenia assumptes pendents.

 

Finalment, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces. El sospitós, d’origen estranger i amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.