Detingut per amenaçar en cremar als treballadors d’un centre d’ajuda a immigrants en València

Puny

Els treballadors del centre portaven un temps amb problemes amb el detingut | Pxhere

 

Agents de la Policia Nacional han detingut durant el matí del divendres en un parc de València a un xic de 22 anys després d’amenaçar amb cremar als treballadors d’un centre d’ajuda a immigrants de la ciutat.

 

Els fets van passar el divendres al matí, quan els agents que feien faenes de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a un centre d’ajuda a immigrants a on, pel que pareix, hi havia un xic que es mostrava agressiu amb els treballadors socials, segons han informat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Els policies, una vegada en el lloc, van descobrir que esta persona se n’havia anat i que els treballadors del centre portaven un temps tenint problemes amb ella. Pel que pareix, dos dies abans, el sospitós havia entrat al centre per una distracció dels treballadors i, una volta dins, havia començat a interferir en l’atenció dels usuaris, per això li van recriminar la seua actitud i li van dir que se n’anara.

 

En eixe moment, l’ara detingut suposadament es va ficar violent i va començar a cridar que anava a cremar tot, que els anava a enterrar a tots i que no sabien qui era. Al mateix temps, va usar un esprai de defensa. Un dels treballadors va aconseguir agarrar-lo i traure’l del centre, mentres el jove pegava contra el mobiliari.

 

Els agents van saber que el jove presumptament assetjava a una de les treballadores del centre, que fins i tot havia descobert sa casa i ella l’havia observat baix de la vivenda en actitud vigilant. A causa de la por dels treballadors, van canviar les seues rutines de treball.

 

Els policies van vigilar per la zona i en un parc van vore a un xic que coincidia amb les característiques físiques aportades. El van identificar i van saber que vivia en Alzira, en la comarca de la Ribera Alta (València), però que es desplaçava quasi diàriament fins a eixe punt de València per a vore a uns treballadors d’un centre d’ajuda amb els qui, pel que pareix, tenia assumptes pendents.

 

Finalment, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces. El sospitós, d’origen estranger i amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.

El SanSan 2026 tanca edició després de cancel·lar la seua primera jornada pel vent

El SanSan Festival 2026 conclou esta nit a Benicàssim després de reprogramar part dels concerts anul·lats el dijous per les fortes ratxes de vent i mantindre sense canvis el cartell del dissabte.

Queden en llibertat els dos germans detinguts per la presumpta violació d’una dona en un cotxe a València

La jutgessa de Violència sobre la Dona de València deixa en llibertat provisional als dos germans detinguts per una presumpta violació en un cotxe en el barri de Malilla al no existir denúncia de la víctima.

El major telescopi de la Comunitat ja observa el cel en l’Alt Túria

El Centre Astronòmic de l'Alt Túria estrena el telescopi més gran i avançat de la Comunitat Valenciana, un equip d'última generació clau per a la divulgació, la investigació i la defensa planetària.

Les màximes superen els 26 graus en un Dissabte Sant estable i quasi estiuenc

La Comunitat Valenciana viu un Dissabte Sant estable, amb cels buidats, vent fluix i màximes que superen els 26 graus en diversos municipis de l'interior de València. El diumenge continuarà l'ambient quasi estiuenc, amb temperatures en lleuger ascens i brises en el litoral.

La Reial Societat derrota al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant amb gols de Jon Martín i Brais Méndez després d'un partit dominat d'inici a fi, i s'acosta als llocs de Lliga de Campions.

Jorge Crivillés culmina l’exigent travessia del Riu de la Plata

Jorge Crivillés completa la travessia nadant del Riu de la Plata, més de 40 quilòmetres entre l'Uruguai i l'Argentina, primer repte de la Triple Corona de la Fi del Món.

Ivace+i impulsa un projecte per a transformar residus agrícoles en compostos bioactivos

La Conselleria d'Innovació finança a través de Ivace+i el projecte VALHORTA, que convertix residus hortofructícoles en compostos bioactivos i cel·lulosa per a envasos sostenibles.