Li tiren la culpa a un familiar mort d’una estafa en Almassora

L'edifici de l'Audiència Provincial de Castelló

Imatge d’arxiu de l’Audiència Provincial de Castelló | Google Maps

 

Tres persones han sigut acusades d’una presumpta estafa immobiliària en el municipi d’Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló). Ahir dilluns 27 de gener, dos d’elles van declarar davant l’Audiència Provincial de Castelló. 

 

Entre els acusats hi ha un oncle i la seua neboda, que eren l’administrador i l’apoderada d’una promotora, que van negar l’existència d’una possible estafa en la venda d’un local que anava a ser un restaurant, segons informa ‘Meditérraneo’.

 

La dona va dir que ella només signava el que li deien i que era son pare, ja mort, «qui portava l’empresa». I, per la seua banda, el processat va explicar a l’Audiència que ell era «obrer de tota la vida» i que mai anava a l’empresa, i va afegir que «confiava totalment en el seu germà.»

 

Les víctimes són dos germans

Les víctimes de l’estafa són dos germans que havien pagat per a comprar un local i muntar un restaurant. Els acusats van cobrar els diners sabent que no anaven a destinar-los a cancel·lar la hipoteca. La Fiscalia els acusa de què conscients de la nefasta situació econòmica, van voler desfer-se d’ell i el van vendre a uns tercers.

 

A demés, el Ministeri Públic afirma que va seguir rebent els diners dels afectats, qui van pagar 60.000 euros per la compra del local i, després, van estar pagant durant anys 2.000 euros mensuals, fins a arribar a una quantitat de 130.000 euros en total.

 

«Ara no tinc ni diners ni local», va afirmar una de les víctimes. «Em van fer un embolic i no em van avisar dels canvis de titularitat de l’empresa», va sentenciar un dels afectats per l’estafa.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.