18.4 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Li tiren la culpa a un familiar mort d’una estafa en Almassora

L'edifici de l'Audiència Provincial de Castelló

Imatge d’arxiu de l’Audiència Provincial de Castelló | Google Maps

 

Tres persones han sigut acusades d’una presumpta estafa immobiliària en el municipi d’Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló). Ahir dilluns 27 de gener, dos d’elles van declarar davant l’Audiència Provincial de Castelló. 

 

Entre els acusats hi ha un oncle i la seua neboda, que eren l’administrador i l’apoderada d’una promotora, que van negar l’existència d’una possible estafa en la venda d’un local que anava a ser un restaurant, segons informa ‘Meditérraneo’.

 

La dona va dir que ella només signava el que li deien i que era son pare, ja mort, «qui portava l’empresa». I, per la seua banda, el processat va explicar a l’Audiència que ell era «obrer de tota la vida» i que mai anava a l’empresa, i va afegir que «confiava totalment en el seu germà.»

 

Les víctimes són dos germans

Les víctimes de l’estafa són dos germans que havien pagat per a comprar un local i muntar un restaurant. Els acusats van cobrar els diners sabent que no anaven a destinar-los a cancel·lar la hipoteca. La Fiscalia els acusa de què conscients de la nefasta situació econòmica, van voler desfer-se d’ell i el van vendre a uns tercers.

 

A demés, el Ministeri Públic afirma que va seguir rebent els diners dels afectats, qui van pagar 60.000 euros per la compra del local i, després, van estar pagant durant anys 2.000 euros mensuals, fins a arribar a una quantitat de 130.000 euros en total.

 

«Ara no tinc ni diners ni local», va afirmar una de les víctimes. «Em van fer un embolic i no em van avisar dels canvis de titularitat de l’empresa», va sentenciar un dels afectats per l’estafa.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.

Pérez Llorca anuncia 80.000 euros per als familiars de les víctimes mortals de la DANA

El president de la Generalitat ha anunciat una ajuda directa de 80.000 euros destinada als familiars de les persones mortes per la DANA del 29 d'octubre de 2024 a València. El compromís s'ha fet públic en la primera sessió de control de la legislatura per al cap del Consell.

Bernabé defén que denunciar la violència masclista és clau i té conseqüències

La secretària d'Igualtat del PSOE ha demanat no fer un pas arrere i ha subratllat que denunciar és la clau perquè activa respostes institucionals. Ha recolzat l'actuació d'Interior en el cas del número dos de la Policia i ha retret al PP la seua posició.

Tres obrers han resultat ferits després de la solsida parcial d’un edifici en El Saler

Tres obrers han resultat ferits en quedar atrapats per la solsida parcial de l'ampit d'una terrassa en un edifici en obres del Saler. Van ser rescatats amb mesures de seguretat i traslladats a diferents hospitals.

Puente xifra en 1.470 milions les obres mobilitzades per a millorar la Rodalia valenciana

Transports ha xifrat en 1.470 milions les actuacions ja mobilitzades per a modernitzar la Rodalia valenciana i ha reafirmat el Pla de Rodalia, que frega 1.900 milions. Adif i Renfe han detallat obres, compres de trens i millores en estacions, amb incidències temporals pels treballs en marxa.

Presó provisional per al detingut per assassinar a la seua exparella en un centre de salut de Benicàssim

Un jutjat ha acordat la presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l'home detingut per l'assassinat de la seua exparella en el centre de salut de Benicàssim. Igualtat va confirmar que es tracta d'un crim masclista i no constaven denúncies prèvies.

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana arranca amb consens i col·laboració

La nova Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana del 29 d'octubre de 2024 naix amb voluntat de coordinació entre administracions i un pla de treball definit.