Crema un bar en el Port de Sagunt

INCENDI

Incendi en un bar del Port de Sagunt | Freepik

 

El passat diumenge de matí, 10 de febrer, es va produir un incendi en un bar del Port de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València). En un principi, els bombers van ser avisats per un foc que s’havia originat en un àtic, ja que el fum estava en la terrassa, però quan van anar fins allí van vore que l’incendi era en el bar.

 

Fins al lloc de l’accident es van desplaçar els bombers i la Policia Local de Sagunt, que van vore com el fum eixia per la ximenera de l’extractor del bar. El foc es va ocasionar perquè els treballadors del local estaven provant el forn quan va saltar una flama i ràpidament es va originar foc per la grassa de la campana, segons informa ‘Levante’.

 

Encara que els mateixos treballadors van poder apagar les flames del foc amb dos extintors, els bombers van anar fins allí per a comprovar la situació i confirmar que ja no hi havia cap perill. A demés, el foc no va arribar a les cases de dalt i no hi va haver cap dany personal.

 

També pots llegir…

 

 

 

Últimes notícies

Vila-real i Atlètic es juguen la tercera plaça en La Ceràmica amb comiats històrics

Vila-real i Atlètic tanquen LaLiga en La Ceràmica amb la tercera plaça en joc i els comiats de Marcelino, Parell i Griezmann com a gran al·licient.

Investiguen a un sospitós per estafar a un veí d’Alacant amb la venda d’un mòbil d’alta gamma

La Guàrdia Civil ha identificat a un veí d'Albacete com a presumpte autor d'una estafa a un veí d'Alacant mitjançant la venda fraudulenta d'un mòbil d'alta gamma en una plataforma de segona mà.

Detingudes tres persones a Elda amb un quilo de cocaïna i 35 grams d’heroïna

La Policia Nacional arresta a Elda a tres persones en dos intervencions distintes, en les quals incauta prop d'un quilo de cocaïna i més de 35 grams d'heroïna.

La Nova Muixeranga d’Algemesí dona més de 3.000 euros a les víctimes de la dana

La Nova Muixeranga d’Algemesí ha entregat 3.331,54 euros a la Associació Víctimes Mortals DANA 29 d’Octubre en un acte d'homenatge i memòria a les víctimes de la dana.

Les obres de l’edifici incendiat de Campanar encaren la seua recta final després de completar l’estructura

Les reparacions estructurals de l'edifici de Campanar ja han conclòs i les vivendes comencen a prendre forma, amb la previsió que les obres acaben a la fi de 2026 i els veïns puguen tornar de manera progressiva.

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.