Crema un bar en el Port de Sagunt

INCENDI

Incendi en un bar del Port de Sagunt | Freepik

 

El passat diumenge de matí, 10 de febrer, es va produir un incendi en un bar del Port de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València). En un principi, els bombers van ser avisats per un foc que s’havia originat en un àtic, ja que el fum estava en la terrassa, però quan van anar fins allí van vore que l’incendi era en el bar.

 

Fins al lloc de l’accident es van desplaçar els bombers i la Policia Local de Sagunt, que van vore com el fum eixia per la ximenera de l’extractor del bar. El foc es va ocasionar perquè els treballadors del local estaven provant el forn quan va saltar una flama i ràpidament es va originar foc per la grassa de la campana, segons informa ‘Levante’.

 

Encara que els mateixos treballadors van poder apagar les flames del foc amb dos extintors, els bombers van anar fins allí per a comprovar la situació i confirmar que ja no hi havia cap perill. A demés, el foc no va arribar a les cases de dalt i no hi va haver cap dany personal.

 

També pots llegir…

 

 

 

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.