Crema un bar en el Port de Sagunt

INCENDI

Incendi en un bar del Port de Sagunt | Freepik

 

El passat diumenge de matí, 10 de febrer, es va produir un incendi en un bar del Port de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València). En un principi, els bombers van ser avisats per un foc que s’havia originat en un àtic, ja que el fum estava en la terrassa, però quan van anar fins allí van vore que l’incendi era en el bar.

 

Fins al lloc de l’accident es van desplaçar els bombers i la Policia Local de Sagunt, que van vore com el fum eixia per la ximenera de l’extractor del bar. El foc es va ocasionar perquè els treballadors del local estaven provant el forn quan va saltar una flama i ràpidament es va originar foc per la grassa de la campana, segons informa ‘Levante’.

 

Encara que els mateixos treballadors van poder apagar les flames del foc amb dos extintors, els bombers van anar fins allí per a comprovar la situació i confirmar que ja no hi havia cap perill. A demés, el foc no va arribar a les cases de dalt i no hi va haver cap dany personal.

 

També pots llegir…

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant reivindica més feminisme enfront del feixisme i defén els drets de les dones

Diana Morant ha reclamat més feminisme enfront del feixisme en un acte del 8M i ha advertit contra la violència digital i els retrocessos en la Comunitat.

València Basket s’aferra a la segona plaça davant l’empenyiment del UCAM en el Roig Arena

València Basket rep a UCAM Murcia amb la segona plaça en joc. Els locals arriben amb ritme després de l'Eurolliga; els murcians, més descansats i amb precedents favorables a València.

Finalitza l’alerta groga per pluja a València i Alacant i es manté a Castelló

Emergències ha actualitzat els avisos: el nivell groc per pluja es manté a Castelló i acaba a València i Alacant. Fins al dia 8 poden acumular-se 60 l/m² en 12 hores i els ruixats podran anar amb tempesta.

La Generalitat declara d’Interés Turístic Autonòmic les festes de Moros i Cristians de Sagunt

La Generalitat atorga la distinció d'Interés Turístic Autonòmic a les festes de Moros i Cristians de Sagunt. La resolució, firmada per la consellera Marián Cano, es publicarà en el DOGV.

Morrissey inicia a València el seu gira espanyola amb nou disc i clàssics de The Smiths

El músic arranca a València el primer de tres concerts a Espanya per a presentar 'Make-up is a lie' i recuperar himnes de The Smiths. Les entrades estan esgotades a València, Saragossa i Sevilla.

Llum Club convertix la lectura compartida en una xarxa de suport entre dones

Nascut a l'agost a València, Llum Club reunix lectores de 18 a 60 anys, llig només a autores i ha evolucionat cap a un espai segur amb activitats feministes.

Les Falles 2026 cremaran 10 milions de creativitat i ironia després d’un hivern dur

Quasi 800 falles, més de 9,8 milions invertits i un desplegament de 6.000 agents marcaran unes festes que culminaran amb la Cremà el 19 de març. La pluja condiciona l'arrancada i la ciutat es transforma amb corts, subvencions municipals i més de 300 espectacles pirotècnics.

Dones de l’aigua a València: guàrdies de 24 hores perquè no falte ni una gota el 8-M

Cinc treballadores de Global Omnium assumixen torns essencials durant el 8-M per a mantindre la xarxa sense corts. La seua labor reflectix l'avanç femení en àrees tècniques.