9.5 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Crema un bar en el Port de Sagunt

INCENDI

Incendi en un bar del Port de Sagunt | Freepik

 

El passat diumenge de matí, 10 de febrer, es va produir un incendi en un bar del Port de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València). En un principi, els bombers van ser avisats per un foc que s’havia originat en un àtic, ja que el fum estava en la terrassa, però quan van anar fins allí van vore que l’incendi era en el bar.

 

Fins al lloc de l’accident es van desplaçar els bombers i la Policia Local de Sagunt, que van vore com el fum eixia per la ximenera de l’extractor del bar. El foc es va ocasionar perquè els treballadors del local estaven provant el forn quan va saltar una flama i ràpidament es va originar foc per la grassa de la campana, segons informa ‘Levante’.

 

Encara que els mateixos treballadors van poder apagar les flames del foc amb dos extintors, els bombers van anar fins allí per a comprovar la situació i confirmar que ja no hi havia cap perill. A demés, el foc no va arribar a les cases de dalt i no hi va haver cap dany personal.

 

També pots llegir…

 

 

 

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.