Alliberen 6 persones explotades per una xarxa de tràfic de persones

Tràfic de persones

Han rescatat a 6 víctimes de tràfic de persones | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han desarticulat un grup criminal organitzat dedicat en exclusivitat i com a únic mitjà de vida al cultiu i producció a l’engròs de marihuana localitzat en les províncies de València i Castelló. La Policia ha alliberat a 8 víctimes de tràfic de persones –a les que se les hauria explotat laboralment– i ha detingut a 14 persones, 10 de nacionalitat xinesa i 4 d’origen vietnamita.

 

Els investigadors han registrat nou naus industrials, quatre d’elles en les localitats valencianes d’Ontinyent, Museros i Puçol, altres quatre situades en la ciutat de Castelló i una més en l’Alcora. També s’han efectuat entrades i registres en tres domicilis situats en la Ciutat de València.

 

Els agents han intervingut 9.332 plantes de marihuana, amb un pes total de 1.100 quilos; un assecador de cabdells de marihuana d’uns 60 quilos; un poc més de 10.000 euros en efectiu, i diferent documentació com a passaports i targetes de crèdit, tal com es pot vore en el vídeo que ha compartit la policia.

 

 

S’ha desmantellat la infraestructura habilitada en cada nau per al cultiu i producció de marihuana, amb un cost aproximat d’uns 60.000 euros, estimant-se el valor total en uns 540.000 euros. Part d’eixos documents han sigut localitzats ocults en el congelador d’un frigorífic. Els detinguts han passat a disposició judicial, decretant-se l’ingrés a la presó de huit d’ells.

Últimes notícies

Javier Aguado assumix la banqueta del Levante Femení per a tornar a la Lliga F

El tècnic alacantí Javier Aguado torna al Levante Femení com a primer entrenador amb la meta de recuperar la plaça en Lliga F després del descens recent a Primera RFEF.

El Valencia CF afronta la tornada amb Guido pendent i dos fitxatges quasi tancats

El Valencia CF obrirà este dijous la pretemporada pendent de la renovació de Guido Rodríguez, d’oficialitzar Justin de Haas i Aliou Dieng i de començar a definir les eixides de la plantilla.

Així serà la pretemporada del Levante: primers amistosos contra Leganés i Sheffield United

El Levante ha confirmat dos amistosos de pretemporada 26-27 contra Leganés i Sheffield United, amb inici de treballs el 4 de juliol a Buñol.

El primer any del València Basket al Roig Arena dobla l’assistència i penja el cartell de complet

El València Basket ha tancat la seua primera temporada al Roig Arena amb una mitjana de 12.445 espectadors i el primer ple absolut amb 15.600 aficionats en un partit d’Eurolliga davant el Panathinaikos.

Compromís planteja mil esmenes als pressuposts per a 2026: reclama canvis en sanitat, educació i vivenda

Compromís ha registrat més de mil esmenes als pressuposts de la Generalitat per a 2026 i assegura que les comptes no responen a les necessitats dels valencians, sinó als interessos polítics del president Juanfran Pérez Llorca.

Oltra defensa a Madrid una candidatura d’esquerres ampla per a la Generalitat i els ajuntaments

Mónica Oltra aposta a Madrid per teixir una gran aliança d’esquerres per a les pròximes eleccions autonòmiques i municipals, que desborde les sigles i el curtterminisme, i confia que així serà en la Comunitat Valenciana.

Barcala nega haver-se reunit amb l’administrador de les vivendes públiques d’Alacant

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha negat en el ple haver mantingut cap reunió amb l’administrador de Fraorgi, empresa que gestiona les vivendes públiques de la platja de Sant Joan, en plena polèmica pel cas Les Naus.

Els voluntaris valencians d’IAE localitzen víctimes mortals del terratrémol en 10 zones de La Guaira

Els onze voluntaris de l’ONG IAE, amb seu a Algemesí, han localitzat i marcat cossos sense vida en deu zones de La Guaira després del terratrémol de Veneçuela, sense rastre encara de supervivents.