Alliberen 6 persones explotades per una xarxa de tràfic de persones

Tràfic de persones

Han rescatat a 6 víctimes de tràfic de persones | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han desarticulat un grup criminal organitzat dedicat en exclusivitat i com a únic mitjà de vida al cultiu i producció a l’engròs de marihuana localitzat en les províncies de València i Castelló. La Policia ha alliberat a 8 víctimes de tràfic de persones –a les que se les hauria explotat laboralment– i ha detingut a 14 persones, 10 de nacionalitat xinesa i 4 d’origen vietnamita.

 

Els investigadors han registrat nou naus industrials, quatre d’elles en les localitats valencianes d’Ontinyent, Museros i Puçol, altres quatre situades en la ciutat de Castelló i una més en l’Alcora. També s’han efectuat entrades i registres en tres domicilis situats en la Ciutat de València.

 

Els agents han intervingut 9.332 plantes de marihuana, amb un pes total de 1.100 quilos; un assecador de cabdells de marihuana d’uns 60 quilos; un poc més de 10.000 euros en efectiu, i diferent documentació com a passaports i targetes de crèdit, tal com es pot vore en el vídeo que ha compartit la policia.

 

 

S’ha desmantellat la infraestructura habilitada en cada nau per al cultiu i producció de marihuana, amb un cost aproximat d’uns 60.000 euros, estimant-se el valor total en uns 540.000 euros. Part d’eixos documents han sigut localitzats ocults en el congelador d’un frigorífic. Els detinguts han passat a disposició judicial, decretant-se l’ingrés a la presó de huit d’ells.

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.

Bendodo acusa el sanchismo d’estar en col·lapse després de les investigacions sobre Zapatero

Elías Bendodo sosté que el sanchismo entra en fase de solsida després dels informes de la UDEF sobre Zapatero i demana avançament electoral en considerar esgotat el projecte de Sánchez.

Educació fixa un topall de 200 euros de pujada al professorat i la rebaixa de ràtios seguix sense acord

Educació manté una oferta de pujada progressiva de fins a 200 euros mensuals al professorat i retarda la rebaixa de ràtios al curs 2027-2028, mentres la taula sectorial seguix sense acord.

La dona aïllada a Alacant per hantavirus continua la quarantena a casa darrere l’altre PCR negatiu

La dona de 32 anys aïllada per sospita de hantavirus a Alacant acumula cinc PCR negatives i seguix en quarantena domiciliària sota vigilància activa de Salut Pública fins al 5 de juny.

Felipe González augura que Europa necessitarà fins a deu anys per a assumir la seua seguretat i defensa

Felipe González calcula que Europa tardarà entre huit i deu anys a fer-se càrrec de la seua seguretat i defensa, sempre que supere els interessos nacionals. Defén més inversió pròpia en defensa, mantindre l'energia nuclear i reforçar infraestructures davant l'augment de població.

Roberto Bautista s’acomiada de Roland Garros en primera ronda

Roberto Bautista, en la seua última temporada com a professional, cau en primera ronda de Roland Garros davant Brandon Nakashima i s'acomiada del Gran eslam parisenc.