16.5 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Alliberen 6 persones explotades per una xarxa de tràfic de persones

Tràfic de persones

Han rescatat a 6 víctimes de tràfic de persones | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han desarticulat un grup criminal organitzat dedicat en exclusivitat i com a únic mitjà de vida al cultiu i producció a l’engròs de marihuana localitzat en les províncies de València i Castelló. La Policia ha alliberat a 8 víctimes de tràfic de persones –a les que se les hauria explotat laboralment– i ha detingut a 14 persones, 10 de nacionalitat xinesa i 4 d’origen vietnamita.

 

Els investigadors han registrat nou naus industrials, quatre d’elles en les localitats valencianes d’Ontinyent, Museros i Puçol, altres quatre situades en la ciutat de Castelló i una més en l’Alcora. També s’han efectuat entrades i registres en tres domicilis situats en la Ciutat de València.

 

Els agents han intervingut 9.332 plantes de marihuana, amb un pes total de 1.100 quilos; un assecador de cabdells de marihuana d’uns 60 quilos; un poc més de 10.000 euros en efectiu, i diferent documentació com a passaports i targetes de crèdit, tal com es pot vore en el vídeo que ha compartit la policia.

 

 

S’ha desmantellat la infraestructura habilitada en cada nau per al cultiu i producció de marihuana, amb un cost aproximat d’uns 60.000 euros, estimant-se el valor total en uns 540.000 euros. Part d’eixos documents han sigut localitzats ocults en el congelador d’un frigorífic. Els detinguts han passat a disposició judicial, decretant-se l’ingrés a la presó de huit d’ells.

Últimes notícies

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.

Bernabé sosté que Feijóo ha de marxar-se després de mentir en la seua declaració per la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de mentir en la seua declaració com a testimoni per la DANA de València i ha reclamat la seua eixida. També ha anunciat que acudirà a la comissió del Senat per a explicar la seua actuació.

L’Elx tanca una primera volta notable i encarrila la permanència

acabat d'ascendir i amb la plantilla en construcció, l'Elx ha tancat una primera volta notable: 23 punts i sis de marge sobre el descens impulsats per un joc ambiciós.

El València tanca la seua segona pitjor primera tornada amb 17 punts

El València ha tancat la primera volta amb 17 punts després d'empatar 1-1 davant l'Elx, el seu segon pitjor registre en una Lliga de 20 equips. Torna al descens, sense victòries fora i amb creixent malestar en la graderia.

El Vila-real ha firmat la millor primera tornada de la seua història amb un partit per disputar

Amb 41 punts en 18 jornades i el dol davant el Llevant encara per jugar, el Vila-real supera els seus registres de 2010-11 i 2015-16. Només ha caigut davant Madrid, Atlètic i Barça.

El València CF tanca la seua segona pitjor primera tornada en una Lliga de 20 equips

El València CF ha acabat la primera volta amb 17 punts després del 1-1 davant l'Elx a Mestalla i tanca la seua segona pitjor primera part en una Lliga de 20 equips. Només ha sumat tres victòries i torna a caure a llocs de descens.

L’aeroport de Castelló tanca 2025 amb rècord de 318.309 passatgers i 14 rutes

L'aeroport de Castelló ha tancat 2025 amb 318.309 viatgers, un 16% més que en 2024, i la seua major oferta fins ara: 14 rutes regulars. També ha marcat rècord de moviments amb 12.401 operacions, mentres avança la seua activitat industrial i aeroespacial.