Alliberen 6 persones explotades per una xarxa de tràfic de persones

Tràfic de persones

Han rescatat a 6 víctimes de tràfic de persones | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han desarticulat un grup criminal organitzat dedicat en exclusivitat i com a únic mitjà de vida al cultiu i producció a l’engròs de marihuana localitzat en les províncies de València i Castelló. La Policia ha alliberat a 8 víctimes de tràfic de persones –a les que se les hauria explotat laboralment– i ha detingut a 14 persones, 10 de nacionalitat xinesa i 4 d’origen vietnamita.

 

Els investigadors han registrat nou naus industrials, quatre d’elles en les localitats valencianes d’Ontinyent, Museros i Puçol, altres quatre situades en la ciutat de Castelló i una més en l’Alcora. També s’han efectuat entrades i registres en tres domicilis situats en la Ciutat de València.

 

Els agents han intervingut 9.332 plantes de marihuana, amb un pes total de 1.100 quilos; un assecador de cabdells de marihuana d’uns 60 quilos; un poc més de 10.000 euros en efectiu, i diferent documentació com a passaports i targetes de crèdit, tal com es pot vore en el vídeo que ha compartit la policia.

 

 

S’ha desmantellat la infraestructura habilitada en cada nau per al cultiu i producció de marihuana, amb un cost aproximat d’uns 60.000 euros, estimant-se el valor total en uns 540.000 euros. Part d’eixos documents han sigut localitzats ocults en el congelador d’un frigorífic. Els detinguts han passat a disposició judicial, decretant-se l’ingrés a la presó de huit d’ells.

Últimes notícies

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.

Brugué es lluïx amb un doblet en la golejada del Levante al Betis

Roger Brugué ha firmat dos gols en la victòria del Levante per 5-2 davant el Betis i ha explicat que tenia moltes ganes de marcar en casa en Primera Divisió. El davanter reivindica el treball de l’equip i demana un any tranquil per a l’afició granota.

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.