Absolen als amos del gos que va atacar a Sandra Gómez, després de retirar l’acusació

 

Els amos dels gos de raça perillosa que va atacar a la vicealcaldessa de València, Sandra Gómez (PSPV), en desembre de 2018 en la platja de la Patacona, en Alboraia, en la comarca de l’Horta Nord (València), han quedat absolts després que l’edil haja retirat l’acusació en el procés penal i haja decidit prosseguir per la via civil en línia amb l’escrit de la Fiscalia.

 

Així ho ha explicat Sandra Gómez, que ha manifestat que, després que els amos del gos hagen reconegut els fets, se suma a l’escrit del fiscal, que no acusava per la via penal perquè no va poder tipificar els danys com a imprudència menys greu -després de l’última reforma del Codi Penal-, encara que deixava oberta la via civil.

 

A través de les xarxes socials, la vicealcaldessa ha confirmat que «després de reconèixer els acusats (part) dels fets i mostrar penediment», ha decidit «no sol·licitar pena de presó» perquè ella «volia un perdó, no vore a ningú en la presó». Ha afegit que, «això sí, pagaran les sancions i multes» impose l’Ajuntament de València.

 

El gos dels acusats es de raça perillosa

«No vull que als gossos els ocórrega res dolent. Ens han ensenyat que han anat a un curs d’educació i vull creure que mai més aniran solts i sense boç. Al final tinc el dit ximple i una mica de por en el cos, però res amb el que podria haver passat així que això servisca almenys d’exemple que si tenim un gos descrit com a perillós hem de ser persones responsables i seguir i complir les normes», ha assenyalat l’edil.

 

Els fets es van produir en desembre de 2018 quan un home passejava el gos de la seua parella, un American Staffordshire Terrier, i una femella American Bully per la platja de la Patacona. El Golden de la vicealcaldessa, Pep, corria al costat d’ella solt per la platja.

 

En un moment determinat, l’animal dels acusats va agredir al gos de Gómez, ella es va interposar i va ser mossegada en el dit d’una mà. Este fet li va provocar una fractura oberta.

 

La víctima va necessitar 126 de recuperació

Com a conseqüència, es va haver de sotmetre a una operació i va precisar 126 dies per a curar-se. L’agressió va acabar en denúncia i va recaure en el Jutjat d’Instrucció número 3 de València.

 

El passat 19 d’octubre, es va celebrar en el Jutjat penal número 12 de València la vista contra els amos del gos, que van reconèixer davant el jutge que el gos anava sense boç i que es va llançar sobre el gos de la política, encara que no van admetre les lesions que ella al·legava. L’edil va mantenir la imprudència dels acusats i la lesió que va patir.

 

La vicealcaldessa demanava per als acusats mig any de presó per un delicte de lesions per imprudència greu i una indemnització d’uns 9.000 euros.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Fe lidera la major xarxa d’investigació en leucèmia mieloide aguda amb més de 300 centres

La Fe coordina una xarxa internacional amb 300 centres i impulsa més de 120 assajos en leucèmia mieloide aguda.

L’Ajuntament millora la seguretat dels itineraris a peu cap al CEIP Manuel González Martí de Benifaraig

• Les noves rutes escolars se sumen a les nou executades este mateix mes en les pedanies de Castellar-l’Oliveral i del Forn d’Alcedo, per la qual cosa en total ja en són 140 en el terme municipal de València

Dos incendis industrials controlats en Sagunt i Bonrepòs i Mirambell mobilitzen els bombers

Els bombers controlen dos incendis industrials a Sagunt i Bonrepòs i Mirambell sense danys greus.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.