Absolen als amos del gos que va atacar a Sandra Gómez, després de retirar l’acusació

 

Els amos dels gos de raça perillosa que va atacar a la vicealcaldessa de València, Sandra Gómez (PSPV), en desembre de 2018 en la platja de la Patacona, en Alboraia, en la comarca de l’Horta Nord (València), han quedat absolts després que l’edil haja retirat l’acusació en el procés penal i haja decidit prosseguir per la via civil en línia amb l’escrit de la Fiscalia.

 

Així ho ha explicat Sandra Gómez, que ha manifestat que, després que els amos del gos hagen reconegut els fets, se suma a l’escrit del fiscal, que no acusava per la via penal perquè no va poder tipificar els danys com a imprudència menys greu -després de l’última reforma del Codi Penal-, encara que deixava oberta la via civil.

 

A través de les xarxes socials, la vicealcaldessa ha confirmat que «després de reconèixer els acusats (part) dels fets i mostrar penediment», ha decidit «no sol·licitar pena de presó» perquè ella «volia un perdó, no vore a ningú en la presó». Ha afegit que, «això sí, pagaran les sancions i multes» impose l’Ajuntament de València.

 

El gos dels acusats es de raça perillosa

«No vull que als gossos els ocórrega res dolent. Ens han ensenyat que han anat a un curs d’educació i vull creure que mai més aniran solts i sense boç. Al final tinc el dit ximple i una mica de por en el cos, però res amb el que podria haver passat així que això servisca almenys d’exemple que si tenim un gos descrit com a perillós hem de ser persones responsables i seguir i complir les normes», ha assenyalat l’edil.

 

Els fets es van produir en desembre de 2018 quan un home passejava el gos de la seua parella, un American Staffordshire Terrier, i una femella American Bully per la platja de la Patacona. El Golden de la vicealcaldessa, Pep, corria al costat d’ella solt per la platja.

 

En un moment determinat, l’animal dels acusats va agredir al gos de Gómez, ella es va interposar i va ser mossegada en el dit d’una mà. Este fet li va provocar una fractura oberta.

 

La víctima va necessitar 126 de recuperació

Com a conseqüència, es va haver de sotmetre a una operació i va precisar 126 dies per a curar-se. L’agressió va acabar en denúncia i va recaure en el Jutjat d’Instrucció número 3 de València.

 

El passat 19 d’octubre, es va celebrar en el Jutjat penal número 12 de València la vista contra els amos del gos, que van reconèixer davant el jutge que el gos anava sense boç i que es va llançar sobre el gos de la política, encara que no van admetre les lesions que ella al·legava. L’edil va mantenir la imprudència dels acusats i la lesió que va patir.

 

La vicealcaldessa demanava per als acusats mig any de presó per un delicte de lesions per imprudència greu i una indemnització d’uns 9.000 euros.

Últimes notícies

Un camió bolcat col·lapsa l’A-7 a Benifaió amb 6 km de cues

El bolc d’un camió en l’A-7 al terme de Benifaió ha provocat este divendres almenys sis quilòmetres de retencions en direcció Alacant. El vehicle ha quedat creuat en la calçada i el trànsit circula només pel voral.

El Valencia fitxa el lateral veneçolà Román Davis per al Mestalla i el Juvenil A

El Valencia ha incorporat el jove lateral veneçolà Román Davis, de 18 anys, cedit per la Universidad Central de Venezuela amb opció de compra, per reforçar el Juvenil A i el Mestalla.

L’Elx confia a tancar prompte el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha explicat que el club treballa per aconseguir el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce i ha detallat les posicions que encara vol reforçar abans del tancament del mercat.

Iñigo Pérez alerta d’un partit altament emocional en el debut a Santander

Iñigo Pérez preveu un partit molt emocional en el debut del Villarreal a LALIGA al camp del Racing de Santander i insistix que l’equip ha de saber gestionar eixa pressió. El tècnic navarrés es mostra satisfet amb la pretemporada, confia en els jòvens i fixa com a repte agarrar-se als llocs de Champions.

Luís Castro s’esborra els objectius llargs: el Levante només pensa en l’Espanyol

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, assegura que l’única meta ara és debutar amb victòria diumenge al camp de l’Espanyol en la primera jornada de LaLiga EA Sports.

Alberto Moleiro agafa el 10 de Parejo i Macià lluirà el 26 al Villarreal

Alberto Moleiro lluirà el dorsal 10 que ha deixat lliure Dani Parejo, mentre que el jove Carlos Macià tindrà el 26 i podrà alternar el primer equip amb el filial del Villarreal.

El Consell acusa Diana Morant de gastar 72.000 euros en una ‘juerga’ per l’eclipsi

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, acusa la ministra Diana Morant d’haver organitzat amb diners públics una festa amb barra lliure, càtering i concert per seguir el minut de l’eclipsi al Observatorio de Yebes. Exigix explicacions al Govern de Pedro Sánchez i demana més respecte pel diners públics.

Pérez Llorca denuncia un greuge amb Cofrents davant la pròrroga d’Almaraz

Juanfran Pérez Llorca critica que Cofrents rep un tracte diferent al d’Almaraz tot i tindre, segons defensa, els mateixos informes i garanties de seguretat. La Generalitat reclama que es resolga ja la continuïtat de la central valenciana més enllà de 2030.