12.9 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Absolt un acusat de violar a la seua dona davant del seu fill, de 3, en Borriana

VIOLÈNCIA MASCLISTA

L’home, presumptament, la va violar davant del seu fill, de 3 anys  | PIXABAY

 

El tribunal de la Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló ha absolt a un acusat d’haver violat a la seua dona davant del seu fill, de 3 anys. Estos fets van passar en juliol del 2018 en la localitat de Borriana, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló).

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, el jurat ha assegurat que no hi ha proves suficients que demostren que l’acusat agredira sexualment a la seua parella, a pesar del testimoni de la víctima durant el juí celebrat en gener d’enguany. La dona va contar com ella, uns dies abans de la violació, li va dir al seu home que volia separar-se d’ell.

 

Dies després, la víctima va entrar en l’habitació i es va trobar al seu home nuet en el llit i li va dir que volia mantindre relacions sexuals. Davant la negativa d’ella, la dona va contar que l’home la va immobilitzar, la va agarrar del coll i la va forçar, tot açò davant del fill dels dos, de 3 anys, qui estava plorant.

 

Testimonis contradictoris

Pel que fa a la versió de l’acusat, en tot moment ha negat que eixos fets es produïren, explicant que no li va proposar sexe ni va haver eixa nit. A esta versió, se li va sumar el testimoni d’una de les amigues de la víctima, que, segons la Fiscalia, es va contradir durant el seu discurs, ja que primer va dir que la dona li havia dit que havia sigut violada i després que l’home ho havia intentat.

 

Per esto motius, l’home ha sigut absolt dels delictes dels que se l’acusaven, encara que la sentència no és ferma del tot i pot ser apel·lada davant del Tribunal Superior de Justícia i del Suprem.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Diputació de València aprova un protocol intern davant emergències climàtiques

La Diputació de València ha aprovat un protocol intern per a ordenar l'actuació del personal davant alertes groga, taronja i roja. El ple ha recolzat a més iniciatives sobre el sector citrícola i el patrimoni ceràmic.

L’aeroport d’Alacant cancel·la un vol i registra retards per les ratxes de vent

L'aeroport d'Alacant ha cancel·lat un vol a Palma i registra retards per ratxes de vent. Bombers comptabilitzen 144 incidències i reforços en diversos municipis.

Dolor i ràbia a Sueca en l’últim adeu a Álex, el menor assassinat

Sueca acomiada a Álex, de 13 anys, en un funeral multitudinari marcat pel silenci i la indignació. El jutjat va acordar presó provisional per al detingut.

Pintades de ‘assassí’ a la casa del detingut per la mort d’un menor a Sueca

La façana de la vivenda on es va cometre el crim ha aparegut amb pintades de 'assassí' i 'justícia per a Àlex' i seguix precintada. El detingut, de 48 anys, ha passat la seua primera nit a la presó provisional sense fiança.

50 soldats de la Brigada Canàries XVI, condecorats per la seua ajuda en la DANA de València

Cinquanta militars han sigut distingits per la seua intervenció immediata després de la DANA de 2024 a València, on van treballar sota coordinació de la UME a Algemesí. La Brigada afronta ara noves comeses a l'Iraq i l'Euro Battle Group.

Veïns i afins acomiaden amb dolor al menor assassinat a Sueca (València)

El funeral d'Álex, de 13 anys, s'ha celebrat a l'església de La nostra Senyora de Fàtima amb gran afluència i mostres de dolor. El jutge va acordar l'ingrés a la presó provisional sense fiança del detingut pel presumpte assassinat.

El vent obliga a tallar la línia 1 de Metrovalencia entre Alginet i Castelló

Metrovalencia ha informat de la interrupció de la línia 1 entre Alginet i Castelló pel temporal i s'ha establit un servici alternatiu amb autobusos. Aemet manté l'avís groc per ratxes fortes en la Comunitat.

Pintades de ‘assassí’ a la casa del detingut per la mort d’un menor a Sueca

La vivenda on va ocórrer el crim ha aparegut amb pintades i seguix precintada. L'arrestat ha passat la seua primera nit a la presó i el funeral se celebra esta vesprada.