18.5 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Absolt un acusat de violar a la seua dona davant del seu fill, de 3, en Borriana

VIOLÈNCIA MASCLISTA

L’home, presumptament, la va violar davant del seu fill, de 3 anys  | PIXABAY

 

El tribunal de la Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló ha absolt a un acusat d’haver violat a la seua dona davant del seu fill, de 3 anys. Estos fets van passar en juliol del 2018 en la localitat de Borriana, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló).

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, el jurat ha assegurat que no hi ha proves suficients que demostren que l’acusat agredira sexualment a la seua parella, a pesar del testimoni de la víctima durant el juí celebrat en gener d’enguany. La dona va contar com ella, uns dies abans de la violació, li va dir al seu home que volia separar-se d’ell.

 

Dies després, la víctima va entrar en l’habitació i es va trobar al seu home nuet en el llit i li va dir que volia mantindre relacions sexuals. Davant la negativa d’ella, la dona va contar que l’home la va immobilitzar, la va agarrar del coll i la va forçar, tot açò davant del fill dels dos, de 3 anys, qui estava plorant.

 

Testimonis contradictoris

Pel que fa a la versió de l’acusat, en tot moment ha negat que eixos fets es produïren, explicant que no li va proposar sexe ni va haver eixa nit. A esta versió, se li va sumar el testimoni d’una de les amigues de la víctima, que, segons la Fiscalia, es va contradir durant el seu discurs, ja que primer va dir que la dona li havia dit que havia sigut violada i després que l’home ho havia intentat.

 

Per esto motius, l’home ha sigut absolt dels delictes dels que se l’acusaven, encara que la sentència no és ferma del tot i pot ser apel·lada davant del Tribunal Superior de Justícia i del Suprem.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Govern ha presentat juntament amb Correus un segell en homenatge a les víctimes de la DANA

El Govern ha presentat amb Correus un segell dedicat a les víctimes de la DANA, les seues famílies i els qui van ajudar en la reconstrucció, amb el lema 'Amb tu hui, demà i sempre'. La tirada és de 70.000 exemplars, amb valor postal d'un euro, i integra la serie Efemèrides.

Barrachina arremet contra el canvi de regles del Tajo-Segura i defén que la dessalació no substituïx al transvasament

El conseller Miguel Barrachina ha defés que la dessalació només pot complementar al transvasament Tajo-Segura i ha criticat les noves regles previstes. Ha reclamat igualtat de tracte, transparència i inversions per a modernitzar regadius i ha advertit d'efectes en ocupació i proveïment urbà.

Vox demana altura de mires al PP per a tancar un acord que permeta investir a Pérez Llorca

Vox ha apel·lat a l'altura de mires del PP i ha confirmat negociacions per a donar suport a la investidura de Juanfran Pérez Llorca. El pacte no s'ha tancat.

Pérez Llorca es presenta a la investidura sense acord amb Vox i confia a tancar-ho

El secretari general del PPCV ha registrat la seua candidatura amb el suport dels 40 diputats del PP i sense un pacte previ amb Vox. Assegura que veu possible l'acord i situa com a prioritats la reconstrucció i les obres hídriques

Pérez Llorca sosté que poc podrà aportar en el seu testifical davant la jutgessa de la DANA

El candidat a la Presidència de la Generalitat ha afirmat que poc podrà aportar en el seu testifical per tractar-se de crides de pocs segons. Ha defés que és més ètic explicar-se davant la jutgessa i acudir com a testimoni per a ajudar a esclarir els fets.

6 anys i mig de presó per acoltellar al menor que li va perseguir després d’un robatori a Sueca

L'Audiència de València ha condemnat a 6 anys i mig de presó a un home per robatori amb violència i homicidi en grau de temptativa després d'acoltellar a un menor que li va donar abast a Sueca. La sentència inclou indemnització, orde d'allunyament i ha sigut declarada ferm.

El SAMU assistix el naixement d’un bebé en l’ambulància camine de l’hospital a València

Un equip del SAMU ha assistit el naixement d'un bebé en plena ambulància durant el trasllat a l'Hospital La Fe. La mare, de 39 setmanes, i el xiquet han ingressat en bon estat.

València CF prohibix de manera cautelar l’accés a l’abonat expedientat per insults racistes

El club veta temporalment l'entrada a Mestalla a l'aficionat investigat per insults racistes i homòfobs, a l'espera de resoldre l'expedient d'expulsió.