Absolt un acusat de violar a la seua dona davant del seu fill, de 3, en Borriana

VIOLÈNCIA MASCLISTA

L’home, presumptament, la va violar davant del seu fill, de 3 anys  | PIXABAY

 

El tribunal de la Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló ha absolt a un acusat d’haver violat a la seua dona davant del seu fill, de 3 anys. Estos fets van passar en juliol del 2018 en la localitat de Borriana, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló).

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, el jurat ha assegurat que no hi ha proves suficients que demostren que l’acusat agredira sexualment a la seua parella, a pesar del testimoni de la víctima durant el juí celebrat en gener d’enguany. La dona va contar com ella, uns dies abans de la violació, li va dir al seu home que volia separar-se d’ell.

 

Dies després, la víctima va entrar en l’habitació i es va trobar al seu home nuet en el llit i li va dir que volia mantindre relacions sexuals. Davant la negativa d’ella, la dona va contar que l’home la va immobilitzar, la va agarrar del coll i la va forçar, tot açò davant del fill dels dos, de 3 anys, qui estava plorant.

 

Testimonis contradictoris

Pel que fa a la versió de l’acusat, en tot moment ha negat que eixos fets es produïren, explicant que no li va proposar sexe ni va haver eixa nit. A esta versió, se li va sumar el testimoni d’una de les amigues de la víctima, que, segons la Fiscalia, es va contradir durant el seu discurs, ja que primer va dir que la dona li havia dit que havia sigut violada i després que l’home ho havia intentat.

 

Per esto motius, l’home ha sigut absolt dels delictes dels que se l’acusaven, encara que la sentència no és ferma del tot i pot ser apel·lada davant del Tribunal Superior de Justícia i del Suprem.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La marxa per la vivenda a València reclama sumar-se a la vaga general

Milers de persones han eixit als carrers de València per a defensar el dret a la vivenda i impulsar la vaga general de novembre després del rebuig als decrets d’habitatge en el Congrés.

Les pluges deixen quasi 60.000 llamps i fins a 254 litres per metre quadrat

L’últim episodi de pluges a la Comunitat Valenciana ha deixat quasi 60.000 llamps i màxims de 254 l/m² a Santa Magdalena de Polpís i 241 l/m² al paratge de la Murta, a Alzira. Les acumulacions més intenses s’han registrat al nord, però també hi ha valors destacats a la província de València.

Messi celebra en xarxes la primera victòria com a amo de l’Eldense

Leo Messi ha celebrat en xarxes socials la golejada 4-1 de l’Eldense a l’Oviedo, la primera des que és propietari del club i amb Javi Calleja en la banqueta.

Ceuta arreplegarà a València la Medalla d’Honor pel 9 d’Octubre

El president de Ceuta, Juan Jesús Vivas, arreplegarà dilluns a València la Medalla d’Honor concedida a la ciutat autònoma amb motiu dels honors del 9 d’Octubre. L’Ajuntament distingix també entitats culturals, socials i esportives i diverses figures destacades com Ferran Torres, Alejandro Grimaldo i Fátima Diame.

Les fortes pluges deixen 266 incidències a la Comunitat Valenciana des de dijous

El Centre de Coordinació d’Emergències ha gestionat 266 incidents per les pluges entre dijous i dissabte al matí, sobretot a la província de València. Els registres de precipitació més elevats s’han donat a Alzira i Peníscola, amb més de 100 litres per metre quadrat.

Aemet rebaixa a groc els avisos per pluges fortes este dissabte

Aemet ha retirat els avisos taronja per pluges d’este dissabte a la Comunitat Valenciana, però manté el nivell groc per precipitacions i tronades en el litoral de Castelló, València i el nord d’Alacant.

Dissabte amb pluges molt fortes a Castelló, València i nord d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta este dissabte un episodi de ruixats forts o molt forts amb tronades i granís, sobretot al litoral i prelitoral de Castelló, València i nord d’Alacant. Les temperatures es mantenen estables i el vent anirà girant a nord-est amb més intensitat a la mar.

Guitarricadelafuente acomiada el seu any triomfal a Madrid amb un crit a favor de la protesta en Sol

Guitarricadelafuente ha tancat al Movistar Arena de Madrid la gira del disc 'Spanish Leather' davant 15.800 persones i amb un missatge explícit de suport a la protesta per l’habitatge a la Puerta del Sol.