Absolt un acusat de violar a la seua dona davant del seu fill, de 3, en Borriana

VIOLÈNCIA MASCLISTA

L’home, presumptament, la va violar davant del seu fill, de 3 anys  | PIXABAY

 

El tribunal de la Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló ha absolt a un acusat d’haver violat a la seua dona davant del seu fill, de 3 anys. Estos fets van passar en juliol del 2018 en la localitat de Borriana, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló).

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, el jurat ha assegurat que no hi ha proves suficients que demostren que l’acusat agredira sexualment a la seua parella, a pesar del testimoni de la víctima durant el juí celebrat en gener d’enguany. La dona va contar com ella, uns dies abans de la violació, li va dir al seu home que volia separar-se d’ell.

 

Dies després, la víctima va entrar en l’habitació i es va trobar al seu home nuet en el llit i li va dir que volia mantindre relacions sexuals. Davant la negativa d’ella, la dona va contar que l’home la va immobilitzar, la va agarrar del coll i la va forçar, tot açò davant del fill dels dos, de 3 anys, qui estava plorant.

 

Testimonis contradictoris

Pel que fa a la versió de l’acusat, en tot moment ha negat que eixos fets es produïren, explicant que no li va proposar sexe ni va haver eixa nit. A esta versió, se li va sumar el testimoni d’una de les amigues de la víctima, que, segons la Fiscalia, es va contradir durant el seu discurs, ja que primer va dir que la dona li havia dit que havia sigut violada i després que l’home ho havia intentat.

 

Per esto motius, l’home ha sigut absolt dels delictes dels que se l’acusaven, encara que la sentència no és ferma del tot i pot ser apel·lada davant del Tribunal Superior de Justícia i del Suprem.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.