Absolt un acusat de violar a la seua dona davant del seu fill, de 3, en Borriana

VIOLÈNCIA MASCLISTA

L’home, presumptament, la va violar davant del seu fill, de 3 anys  | PIXABAY

 

El tribunal de la Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló ha absolt a un acusat d’haver violat a la seua dona davant del seu fill, de 3 anys. Estos fets van passar en juliol del 2018 en la localitat de Borriana, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló).

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, el jurat ha assegurat que no hi ha proves suficients que demostren que l’acusat agredira sexualment a la seua parella, a pesar del testimoni de la víctima durant el juí celebrat en gener d’enguany. La dona va contar com ella, uns dies abans de la violació, li va dir al seu home que volia separar-se d’ell.

 

Dies després, la víctima va entrar en l’habitació i es va trobar al seu home nuet en el llit i li va dir que volia mantindre relacions sexuals. Davant la negativa d’ella, la dona va contar que l’home la va immobilitzar, la va agarrar del coll i la va forçar, tot açò davant del fill dels dos, de 3 anys, qui estava plorant.

 

Testimonis contradictoris

Pel que fa a la versió de l’acusat, en tot moment ha negat que eixos fets es produïren, explicant que no li va proposar sexe ni va haver eixa nit. A esta versió, se li va sumar el testimoni d’una de les amigues de la víctima, que, segons la Fiscalia, es va contradir durant el seu discurs, ja que primer va dir que la dona li havia dit que havia sigut violada i després que l’home ho havia intentat.

 

Per esto motius, l’home ha sigut absolt dels delictes dels que se l’acusaven, encara que la sentència no és ferma del tot i pot ser apel·lada davant del Tribunal Superior de Justícia i del Suprem.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Detingudes dos dones per robar 3.000 quilos de taronges en una finca de Castelló

La Guàrdia Civil deté a dos dones acusades de sostraure uns 3.000 quilos de taronges Lane Batega, valorats en 1.200 euros, d'una parcel·la en Alqueries del Xiquet Perdut.

Pluges intenses a Alacant i vent molt fort a Castelló este dilluns

La Comunitat Valenciana afronta un dilluns amb ruixats forts a l'interior i sud d'Alacant i ratxes de vent molt forts a Castelló, seguit d'una millora notable el dimarts.

El Vila-real assalta San Mamés i agreuja la crisi de l’Athletic

El Vila-real s'imposa 1-2 en San Mamés amb gols de Cardona i Alfon i aprofundix en els dubtes d'un Athletic sense reacció, que només retalla al final amb Guruzeta.

Logronyo tanca un cap de setmana de cultura valenciana amb la crema d’una falla dedicada al vi Rioja

La crema d'una falla al·legòrica al vi de Rioja posa fi a Logronyo a un intens cap de setmana de cultura valenciana, amb mascletaes, desfilades i milers d'assistents.

Marcelino valora el triomf en San Mamés: juguem un partit molt complet

Marcelino destaca la mentalitat, l'encert en moments clau i l'actuació de Gerard Moreno com a claus del 1-2 del Vila-real davant l'Athletic en San Mamés.

Valverde lamenta la derrota davant el Vila-real i un ambient en San Mamés més tibant de l’esperat

Ernesto Valverde reconeix que la derrota de l'Athletic davant el Vila-real no va ser el partit esperat i admet un ambient tibant en San Mamés, marcat per la urgència de punts i la pressió de l'afició.

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.