Absolt un acusat de violar a la seua dona davant del seu fill, de 3, en Borriana

VIOLÈNCIA MASCLISTA

L’home, presumptament, la va violar davant del seu fill, de 3 anys  | PIXABAY

 

El tribunal de la Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló ha absolt a un acusat d’haver violat a la seua dona davant del seu fill, de 3 anys. Estos fets van passar en juliol del 2018 en la localitat de Borriana, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló).

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, el jurat ha assegurat que no hi ha proves suficients que demostren que l’acusat agredira sexualment a la seua parella, a pesar del testimoni de la víctima durant el juí celebrat en gener d’enguany. La dona va contar com ella, uns dies abans de la violació, li va dir al seu home que volia separar-se d’ell.

 

Dies després, la víctima va entrar en l’habitació i es va trobar al seu home nuet en el llit i li va dir que volia mantindre relacions sexuals. Davant la negativa d’ella, la dona va contar que l’home la va immobilitzar, la va agarrar del coll i la va forçar, tot açò davant del fill dels dos, de 3 anys, qui estava plorant.

 

Testimonis contradictoris

Pel que fa a la versió de l’acusat, en tot moment ha negat que eixos fets es produïren, explicant que no li va proposar sexe ni va haver eixa nit. A esta versió, se li va sumar el testimoni d’una de les amigues de la víctima, que, segons la Fiscalia, es va contradir durant el seu discurs, ja que primer va dir que la dona li havia dit que havia sigut violada i després que l’home ho havia intentat.

 

Per esto motius, l’home ha sigut absolt dels delictes dels que se l’acusaven, encara que la sentència no és ferma del tot i pot ser apel·lada davant del Tribunal Superior de Justícia i del Suprem.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CACSA ordena a L’Umbracle acatar la sentència sobre soroll i respecte als veïns

La Ciutat de les Arts i les Ciències exigix a la concessionària de L’Umbracle que suspenga tota activitat musical que vulnere l'ordenança acústica i els drets fonamentals dels veïns, en compliment d'una sentència recent.

Mbappé i Lamine Yamal blinden els seus gestos i noms com a marques esportives

Kylian Mbappé i Lamine Yamal se situen entre els esportistes més actius en el registre i protecció dels seus gestos i noms com a marques, en plena ofensiva contra la pirateria i la falsificació en el sector esportiu.

Concentració a València contra els acomiadaments anunciats per Glovo

Repartidors de Glovo es concentren a València durant les jornades de vaga per a rebutjar el ERE, els acomiadaments previstos i denunciar la deterioració de les seues condicions laborals.

Centenars reclamen a València la fi de l’escalada bèl·lica a Orient Pròxim

La plataforma Parar la Guerra reunix manifestants en la Plaça de la Verge de València per a exigir la fi de la guerra a Orient Pròxim i mantindre viu el focus sobre Gaza.

Lesió muscular en el aductor esquerre de Tunde preocupa el Llevant

Karrem Tunde, extrem del Llevant, patix una lesió muscular en el aductor llarg esquerre després de ser substituït en l'últim partit de LaLiga davant el Sevilla.

L’Institut de les Dones reclama retirar a Torrent una campanya municipal contra l’avortament

L'Institut de les Dones ha demanat a l'alcaldessa de Torrent que retire una campanya municipal contra l'avortament per considerar que vulnera drets reconeguts i difon un missatge contrari a la llei.

Troben a Sagunt a la menor de 12 anys desapareguda el dia anterior

La Policia Nacional ha localitzat en bon estat a la xiqueta de 12 anys desapareguda a Sagunt el dia anterior, després d'activar-se una alerta de busca i difondre's el seu cas en xarxes socials.

Vila-real i Celta es juguen punts clau en la baralla per Europa

Vila-real i Celta es mesuren en La Ceràmica en un dol directe per les places europees: els locals freguen la Champions i els gallecs apuren les seues opcions.