10.9 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

Detingut per abús sexual a una mare i a la seua filla menor d’edat

La Guàrdia Civil de Sueca deté a un home per abusos sexuals a una mare i una filla que tenien llogada una habitació en el domicili de l’autor. A més, l’autor podria haver tractat de posar fi a la vida de la víctima.

La mare patia els abusos des de l’entrada en el domicili, però només quan va ser conscient que la seua filla menor també els patia es va decidir a denunciar-ho. La precària situació personal de les víctimes va fer que la mare no es plantejara abandonar l’habitatge.

Després de presentar denúncia la víctima, l’autor va tindre coneixement i van mantindre una forta discussió. Posteriorment l’autor podria haver tractat de posar fi a la vida de la mare. Els agents van rebre telefonada de la víctima que es trobava semiinconscient.

En arribar al seu domicili i no rebre resposta, la Guàrdia Civil de Sueca, juntament amb l’Equip de Bombers van accedir a l’interior a través de la finestra, salvant la vida de la dona que estava tancada a la seua habitació juntament amb una bombona de gas.

Gràcies a la ràpida intervenció dels agents actuants la víctima només presenta ferides lleus i es troba fora de perill encara que va haver de ser evacuada per a rebre assistència sanitària.

Els fets es troben encara en fase d’investigació. És competent el jutjat d’Instrucció número d’1 de Sueca.

Últimes notícies

1-1 a Mestalla: Leo Román i la saga sostenen al Mallorca davant un València bolcat

Un València dominador va igualar amb Hugo Duro el punt inicial de Samu Costa, però es va topar amb el pal i amb un excel·lent Leo Román. El Mallorca va resistir i es va emportar un punt valuós.

València demanarà a la Generalitat que el 16 de març siga festiu escolar per Falles

El Consell Escolar Municipal ha acordat sol·licitar que el 16 de març de 2026 siga no lectiu a València. La mesura permetria completar la setmana de Falles i es compensaria ampliant el curs fins al 22 de juny.

Marcelino recalca que el Vila-real pot ser a prop, però veu difícil disputar-li la Lliga a Madrid i Barça

El tècnic, abans de mesurar-se al Barcelona, va defendre la bona ratxa en Lliga i va admetre que les eliminacions van fer mal, amb baixes i dubtes que condicionen.

El València Basket presentarà una queixa davant l’Eurolliga per insults racistes d’aficionats del Maccabi

València Basket presentarà este divendres una queixa davant l'Eurolliga per insults racistes i violència verbal patits davant Maccabi. Aportarà proves gràfiques.

Sarabia considera injust el format de la Copa del Rei

Eder Sarabia va carregar contra el sistema de la Copa del Rei pel distint nombre de partits i l'absència de sorteig pur. Va reafirmar que l'Elx anirà pel torneig.

La Generalitat demana activar com més prompte millor la comissió mixta després de la DANA

La Generalitat ha demanat al Govern activar com més prompte millor la comissió mixta per a la recuperació després de la DANA. Martínez Mus va enviar una carta al ministre per a fixar composició i funcionament i emplaça a reunir-se abans de gener.

La jutgessa de la dana rebutja citar a Rufián a petició d’una acusació

La instructora de la causa per la gestió de la dana ha denegat citar a Gabriel Rufián i als pares de la menor morta. Considera que la corda exhibida no és prova i que repetir declaracions seria injustificat i perjudicial.

El PP aprova en solitari el pressupost de la Diputació d’Alacant per a 2026: 360,8 milions

El ple ha aprovat uns comptes de 360,8 milions, quasi un 8% més que l'any anterior, amb el vot exclusiu del PP i el rebuig de PSOE, Compromís i Vox.