Detingut per abús sexual a una mare i a la seua filla menor d’edat

La Guàrdia Civil de Sueca deté a un home per abusos sexuals a una mare i una filla que tenien llogada una habitació en el domicili de l’autor. A més, l’autor podria haver tractat de posar fi a la vida de la víctima.

La mare patia els abusos des de l’entrada en el domicili, però només quan va ser conscient que la seua filla menor també els patia es va decidir a denunciar-ho. La precària situació personal de les víctimes va fer que la mare no es plantejara abandonar l’habitatge.

Després de presentar denúncia la víctima, l’autor va tindre coneixement i van mantindre una forta discussió. Posteriorment l’autor podria haver tractat de posar fi a la vida de la mare. Els agents van rebre telefonada de la víctima que es trobava semiinconscient.

En arribar al seu domicili i no rebre resposta, la Guàrdia Civil de Sueca, juntament amb l’Equip de Bombers van accedir a l’interior a través de la finestra, salvant la vida de la dona que estava tancada a la seua habitació juntament amb una bombona de gas.

Gràcies a la ràpida intervenció dels agents actuants la víctima només presenta ferides lleus i es troba fora de perill encara que va haver de ser evacuada per a rebre assistència sanitària.

Els fets es troben encara en fase d’investigació. És competent el jutjat d’Instrucció número d’1 de Sueca.

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.