Detingut per abús sexual a una mare i a la seua filla menor d’edat

La Guàrdia Civil de Sueca deté a un home per abusos sexuals a una mare i una filla que tenien llogada una habitació en el domicili de l’autor. A més, l’autor podria haver tractat de posar fi a la vida de la víctima.

La mare patia els abusos des de l’entrada en el domicili, però només quan va ser conscient que la seua filla menor també els patia es va decidir a denunciar-ho. La precària situació personal de les víctimes va fer que la mare no es plantejara abandonar l’habitatge.

Després de presentar denúncia la víctima, l’autor va tindre coneixement i van mantindre una forta discussió. Posteriorment l’autor podria haver tractat de posar fi a la vida de la mare. Els agents van rebre telefonada de la víctima que es trobava semiinconscient.

En arribar al seu domicili i no rebre resposta, la Guàrdia Civil de Sueca, juntament amb l’Equip de Bombers van accedir a l’interior a través de la finestra, salvant la vida de la dona que estava tancada a la seua habitació juntament amb una bombona de gas.

Gràcies a la ràpida intervenció dels agents actuants la víctima només presenta ferides lleus i es troba fora de perill encara que va haver de ser evacuada per a rebre assistència sanitària.

Els fets es troben encara en fase d’investigació. És competent el jutjat d’Instrucció número d’1 de Sueca.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.