Detingut per abús sexual a una mare i a la seua filla menor d’edat

La Guàrdia Civil de Sueca deté a un home per abusos sexuals a una mare i una filla que tenien llogada una habitació en el domicili de l’autor. A més, l’autor podria haver tractat de posar fi a la vida de la víctima.

La mare patia els abusos des de l’entrada en el domicili, però només quan va ser conscient que la seua filla menor també els patia es va decidir a denunciar-ho. La precària situació personal de les víctimes va fer que la mare no es plantejara abandonar l’habitatge.

Després de presentar denúncia la víctima, l’autor va tindre coneixement i van mantindre una forta discussió. Posteriorment l’autor podria haver tractat de posar fi a la vida de la mare. Els agents van rebre telefonada de la víctima que es trobava semiinconscient.

En arribar al seu domicili i no rebre resposta, la Guàrdia Civil de Sueca, juntament amb l’Equip de Bombers van accedir a l’interior a través de la finestra, salvant la vida de la dona que estava tancada a la seua habitació juntament amb una bombona de gas.

Gràcies a la ràpida intervenció dels agents actuants la víctima només presenta ferides lleus i es troba fora de perill encara que va haver de ser evacuada per a rebre assistència sanitària.

Els fets es troben encara en fase d’investigació. És competent el jutjat d’Instrucció número d’1 de Sueca.

Últimes notícies

Cauen huit butroners acusats d’una onada de robatoris en empreses de la província de València

La Guàrdia Civil ha detingut huit hòmens en diversos municipis de l’àrea metropolitana de València, acusats de quatre robatoris amb força mitjançant butró en una mateixa empresa i en una nau de Moixent.

Retencions de hores a l’AP-7 en Pedreguer per un conductor fugit a peu després d’un xoc

Un home de 39 anys ha sigut investigat després de provocar un accident per abast a l’AP-7 en Pedreguer i fugir a peu, fet que ha causat llargues retencions i una recerca intensa de la Guàrdia Civil i la Policia Local.

Desmantellat a Onda un clan familiar amb huit detinguts per tràfic de drogues i blanqueig

La Guàrdia Civil i la Policia Local d'Onda han detingut huit persones d'un mateix clan familiar, d'entre 24 i 52 anys, acusades de tràfic de drogues i blanqueig de capitals després de registrar set vivendes al municipi.

Tallada l’A-3 a Loriguilla cap a València per un camió accidentat que obliga a desviar el trànsit

Un camió que ha quedat creuat a la calçada ha tallat tots els carrils de l'A-3 a Loriguilla en sentit València i el trànsit es desvia per la via de servici i per l'A-7. Ja hi ha uns dos quilòmetres de retencions.

La compravenda d’habitatges baixa un 7 % a l’abril a la Comunitat Valenciana

La compravenda d’habitatges ha baixat un 7 % a l’abril a la Comunitat Valenciana, fins a 7.880 operacions, en un context de poca oferta i preus a l’alça a tot Espanya.

A disposició judicial l’home detingut per la mort d’un veí en una baralla a Aldaia

L’home detingut dimarts a Aldaia com a presumpte autor d’una agressió mortal amb arma blanca ha passat este divendres a disposició dels jutjats de Torrent. En el succés, ocorregut en una antiga vivenda a les afores del nucli urbà, també va ser arrestada una altra persona.

Contexto Queer, la llibreria de Benimaclet que s’ha convertit en refugi LGBTIQA+

Contexto Queer ha obert en el barri de Benimaclet com una llibreria especialitzada en literatura LGBTIQA+ i un espai segur on el col·lectiu es pot sentir acollit i representat. El projecte, impulsat per Carla Sáenz, combina un fons de 3.000 llibres queer amb activitats setmanals i una forta vocació comunitària.

Cap de setmana estable i amb pols en suspensió abans d’una forta onada de calor

La Comunitat Valenciana viurà un cap de setmana d’oratge estable, amb pols en suspensió i temperatures sense grans canvis, abans d’una onada de calor a partir de dilluns que deixarà màximes per damunt dels 40 graus i nits tòrrides, segons Aemet.