Detingut per abús sexual a una mare i a la seua filla menor d’edat

La Guàrdia Civil de Sueca deté a un home per abusos sexuals a una mare i una filla que tenien llogada una habitació en el domicili de l’autor. A més, l’autor podria haver tractat de posar fi a la vida de la víctima.

La mare patia els abusos des de l’entrada en el domicili, però només quan va ser conscient que la seua filla menor també els patia es va decidir a denunciar-ho. La precària situació personal de les víctimes va fer que la mare no es plantejara abandonar l’habitatge.

Després de presentar denúncia la víctima, l’autor va tindre coneixement i van mantindre una forta discussió. Posteriorment l’autor podria haver tractat de posar fi a la vida de la mare. Els agents van rebre telefonada de la víctima que es trobava semiinconscient.

En arribar al seu domicili i no rebre resposta, la Guàrdia Civil de Sueca, juntament amb l’Equip de Bombers van accedir a l’interior a través de la finestra, salvant la vida de la dona que estava tancada a la seua habitació juntament amb una bombona de gas.

Gràcies a la ràpida intervenció dels agents actuants la víctima només presenta ferides lleus i es troba fora de perill encara que va haver de ser evacuada per a rebre assistència sanitària.

Els fets es troben encara en fase d’investigació. És competent el jutjat d’Instrucció número d’1 de Sueca.

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.