Brutal accident de trànsit en xocar un cotxe i un tramvia en Sant Vicent del Raspeig

 

Este migdia de dimarts, cap a les 14.30 hores, s’ha produït un greu accident de trànsit en xocar un cotxe contra un tramvia de la linea 2 del Tram en el carrer Alacant de la localitat de Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), en el que el conductor d’un vehicle ha quedat atrapat.

 

Fonts del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant han explicat que, a pesar de l’impacte de l’accident, ningú ha acabat ferit. Pel que pareix, el xoc s’ha produït enfront del centre comercial de Sant Vicent del Raspeig.

 

El conductor del vehicle ha necessitat ser excarcerat pels bombers i ha patit una ferida en un braç per la que ha hagut de ser assistit pels servicis mèdics, però ha sol·licitat l’alta voluntària. D’altra banda, la circulació de tramvies ha hagut d’interrompre’s durant un parell d’hores, però a hores d’ara ja ha sigut restablida.

 

L’accident ha ocorregut en la carretera que connecta Sant Vicent del Raspeig amb la ciutat d’Alacant, a l’altura de la Universitat d’Alacant. Així mateix, a conseqüència de l’impacte, el cotxe ha destrossat un senyal de trànsit i un semàfor.

Últimes notícies

Tapiada una finestra trencada del Museu de Villena després del robatori del Tresor

Operaris municipals han tapat una de les finestres trencades del Museu de Villena després del robatori de gran part del Tresor, enmig d’una gran expectació veïnal. La Guàrdia Civil investiga el cas mentres la Policia Local regula el trànsit a la zona.

Desallotgen la zona de la Gola de Pujol per un possible incendi a la Devesa de El Saler

Tres mitjans aeris i sis dotacions de Bombers de València s’han mobilitzat este dijous per un possible incendi a la Gola de Pujol, a la Devesa de El Saler, on s’ha desallotjat l’aparcament i es controlen els accessos de manera preventiva.

Arcadi España insta la Generalitat a defensar la finançació valenciana davant el PP

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, reclama a la Generalitat i a les autonomies del PP que defenguen els interessos dels seus territoris en el nou model de finançació, que preveu 3.669 milions per a la Comunitat Valenciana. Adverteix que el Govern no pot imposar el model i que l’última paraula la tindran les Corts Generals.

El Govern recorda a la Generalitat que li correspon netejar els barrancs i reclama lleialtat

La comissionada del Govern per a la reconstrucció després de la dana, Zulima Pérez, ha remarcat a Mislata que la planificació i la retirada de canyes invasores en barrancs són competència de la Generalitat i dels ajuntaments, no de la CHJ, i ha reclamat més lleialtat institucional.

Atrapat un fals comprador per robar en vivendes d’Alacant i Múrcia

Un home de 58 anys ha sigut detingut acusat de diversos furts en vivendes d’Alacant i Múrcia que visitava fent-se passar per comprador, amb un perjuí superior als 56.000 euros.

Arcadi España critica el debat sobre el CNI i reclama més solidaritat amb Ceuta

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, considera que el debat sobre el CNI aporta poc i apel·la a la solidaritat de les comunitats autònomes, especialment davant l’acollida de menors migrants a Ceuta.

Robatori al MUVI: sostreuen gran part del llegendari Tresor de Villena

Gran part del mític Tresor de Villena, un conjunt únic d’orfebreria de l’Edat del Bronze descobert en 1963, ha sigut robat del Museu de Villena (MUVI). La col·lecció inclou 59 peces, majoritàriament d’or, considerades de les més importants d’Europa.

Roben el Tresor de Villena: 66 joies úniques amb quasi 10 quilos d’or

Un robatori al museu de Villena s’ha saldat amb la desaparició de les 66 peces del Tresor, un conjunt únic de quasi 10 quilos d’or i dues peces amb ferro d’origen meteòric, considerat un dels grans símbols arqueològics de la península Ibèrica.