Brutal accident de trànsit en xocar un cotxe i un tramvia en Sant Vicent del Raspeig

 

Este migdia de dimarts, cap a les 14.30 hores, s’ha produït un greu accident de trànsit en xocar un cotxe contra un tramvia de la linea 2 del Tram en el carrer Alacant de la localitat de Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), en el que el conductor d’un vehicle ha quedat atrapat.

 

Fonts del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant han explicat que, a pesar de l’impacte de l’accident, ningú ha acabat ferit. Pel que pareix, el xoc s’ha produït enfront del centre comercial de Sant Vicent del Raspeig.

 

El conductor del vehicle ha necessitat ser excarcerat pels bombers i ha patit una ferida en un braç per la que ha hagut de ser assistit pels servicis mèdics, però ha sol·licitat l’alta voluntària. D’altra banda, la circulació de tramvies ha hagut d’interrompre’s durant un parell d’hores, però a hores d’ara ja ha sigut restablida.

 

L’accident ha ocorregut en la carretera que connecta Sant Vicent del Raspeig amb la ciutat d’Alacant, a l’altura de la Universitat d’Alacant. Així mateix, a conseqüència de l’impacte, el cotxe ha destrossat un senyal de trànsit i un semàfor.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morrissey suspén el seu concert de hui a València per soroll i falta de somni

El músic ha anunciat que no podrà actuar esta nit a València per falta de descans 'degut al soroll' en plena preparació de les Falles. Va arribar des de Milà per carretera i afirma que així és inviable eixir a l'escenari

L’aeroport de València bat rècord al febrer amb 786.589 passatgers i puja un 3,6%

L'aeroport de València va aconseguir al febrer 786.589 passatgers, màxim per a un mes de febrer i un 3,6% més interanual. El trànsit internacional va tirar del creixement malgrat el lleuger descens de vols.

Mor un home de 59 anys d’un tret al balcó de la seua casa a Alacant

Un home de 59 anys ha mort després de rebre un tret quan era al balcó de la seua casa en el barri de Carolines Altes. La Policia investiga i no hi ha detencions.

El 85,8% del personal sanitari valencià ha patit agressions en el treball, segons CCOO

Un estudi amb 3.000 enquestes conclou que les agressions són estructurals i s'han cronificado. La infradenuncia s'explica per por, desconfiança i falta de suport.

L’arquitecte que cus indumentària fallera per a la seua família i l’ensenya en el casal

Javier Sebastiá, arquitecte i faller, va aprendre des de zero a cosir vestits de valenciana per a la seua filla i hui compartix l'aprés amb un taller gratuït en el seu casal.

El Consell baixarà impostos i reduirà la burocràcia per a impulsar la ramaderia extensiva

La Generalitat ha anunciat l'eliminació del ITP per a explotacions extensives i un pla 2026-2030 amb 70 mesures per a simplificar tràmits, promoure el producte i reforçar el relleu generacional.

Pérez Llorca ha criticat a Renfe pel seu pla per a Falles: ‘la solució no és deixar a la gent a 10 quilòmetres de...

El president de la Generalitat ha carregat contra l'ajust de Rodalia de Renfe entre el 13 i el 19 de març, que deixa els trens a Albal en la franja de 13 a 15 hores. Demana coordinació i solucions que garantisquen la seguretat sense allunyar als usuaris de València.

Intervinguts 316 quilos de material pirotècnic en quatre locals de València

La Guàrdia Civil ha intervingut 316 quilos de material pirotècnic en quatre establiments de la província de València per irregularitats de venda i emmagatzematge. L'operació s'ha saldat amb cinc denúncies.