Brutal accident de trànsit en xocar un cotxe i un tramvia en Sant Vicent del Raspeig

 

Este migdia de dimarts, cap a les 14.30 hores, s’ha produït un greu accident de trànsit en xocar un cotxe contra un tramvia de la linea 2 del Tram en el carrer Alacant de la localitat de Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), en el que el conductor d’un vehicle ha quedat atrapat.

 

Fonts del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant han explicat que, a pesar de l’impacte de l’accident, ningú ha acabat ferit. Pel que pareix, el xoc s’ha produït enfront del centre comercial de Sant Vicent del Raspeig.

 

El conductor del vehicle ha necessitat ser excarcerat pels bombers i ha patit una ferida en un braç per la que ha hagut de ser assistit pels servicis mèdics, però ha sol·licitat l’alta voluntària. D’altra banda, la circulació de tramvies ha hagut d’interrompre’s durant un parell d’hores, però a hores d’ara ja ha sigut restablida.

 

L’accident ha ocorregut en la carretera que connecta Sant Vicent del Raspeig amb la ciutat d’Alacant, a l’altura de la Universitat d’Alacant. Així mateix, a conseqüència de l’impacte, el cotxe ha destrossat un senyal de trànsit i un semàfor.

Últimes notícies

Així demana Marina Mercant extremar la seguretat per vore l’eclipsi en barco

Marina Mercant ha llançat una sèrie de recomanacions perquè les embarcacions que isquen a vore l’eclipsi solar del 12 d’agost des de la mar, especialment davant la costa de la Comunitat Valenciana, ho facen amb la màxima seguretat possible i tornen als ports de manera escalonada.

Com vore des de València l’eclipsi total de sol del 12 d’agost amb total seguretat

L’astrònoma Amelia Ortiz explica com observar l’eclipsi total de sol del 12 d’agost des de València amb ulleres homologades i mètodes de projecció casolans, un fenomen que no es repetirà al segle XXI.

Quasi 900 cançons aspiren a entrar al Benidorm Fest 2027

RTVE ha rebut prop de 900 cançons per a la sisena edició del Benidorm Fest 2027, després d’un procés de 115 dies que ha avançat el calendari per a millorar la planificació. Ara la corporació triarà almenys 16 temes, ampliables fins a 20, i podria convidar artistes de prestigi.

Benetússer rebrà 1,78 milions per a recuperar quatre instal·lacions malmeses per la dana

El ple de l’Ajuntament de Benetússer ha aprovat quatre projectes de reconstrucció en edificis municipals danyats per la dana, finançats amb 1,78 milions d’euros del Ministeri de Política Territorial.

Més de 16.600 llauradors valencians cobraran 13,7 milions per fertilitzants al setembre

El Ministeri d'Agricultura ingressarà la primera setmana de setembre 13,78 milions d'euros a 16.615 agricultors valencians per l'ajuda extraordinària a fertilitzants, dins d'un paquet estatal de quasi 495 milions. Altres 9.362 productors de tot Espanya continuen pendents de tràmits per poder cobrar.

La Generalitat recorrerà el nou Reglament de Costes per a protegir els veïns de Dénia

La Generalitat ha anunciat a les associacions d’afectats de Dénia que recorrerà la reforma del Reglament General de Costes per via administrativa, política i judicial. El Consell presentarà recurs en setembre i defensa compatibilitzar la protecció del litoral amb la seguretat jurídica de milers de propietaris.

Tancament de parcs naturals i nivell 3 d’emergència per risc d’incendis el dia de l’eclipse

La Generalitat activarà el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis el 12 d’agost per l’eclipse solar i tancarà diversos parcs naturals de la Comunitat Valenciana. A més, es desplegarà un ampli dispositiu amb 26 mitjans aeris i 2.500 agents de seguretat en les províncies de València i Castelló.

Alicante concentra un de cada sis ucraïnesos amb residència a Espanya

Espanya compta amb 353.009 ciutadans ucraïnesos amb permís de residència, un 8,2 % més que fa un any, i la província d’Alacant en concentra 62.831, més d’un de cada sis.
FILMOTECA D'ESTIU