16.3 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

Brutal accident de trànsit en xocar un cotxe i un tramvia en Sant Vicent del Raspeig

 

Este migdia de dimarts, cap a les 14.30 hores, s’ha produït un greu accident de trànsit en xocar un cotxe contra un tramvia de la linea 2 del Tram en el carrer Alacant de la localitat de Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), en el que el conductor d’un vehicle ha quedat atrapat.

 

Fonts del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant han explicat que, a pesar de l’impacte de l’accident, ningú ha acabat ferit. Pel que pareix, el xoc s’ha produït enfront del centre comercial de Sant Vicent del Raspeig.

 

El conductor del vehicle ha necessitat ser excarcerat pels bombers i ha patit una ferida en un braç per la que ha hagut de ser assistit pels servicis mèdics, però ha sol·licitat l’alta voluntària. D’altra banda, la circulació de tramvies ha hagut d’interrompre’s durant un parell d’hores, però a hores d’ara ja ha sigut restablida.

 

L’accident ha ocorregut en la carretera que connecta Sant Vicent del Raspeig amb la ciutat d’Alacant, a l’altura de la Universitat d’Alacant. Així mateix, a conseqüència de l’impacte, el cotxe ha destrossat un senyal de trànsit i un semàfor.

Últimes notícies

L’Atlètic reinicia la seua Lliga en el Metropolità davant un València amb dubtes

L'Atlètic, a nou punts del lideratge després de dos derrotes, s'agarra a la seua fortalesa a casa per a frenar a un València invicte en quatre jornades però amb baixes i dubtes.

Martínez Mus confia en un canvi del Govern després de la reunió Pérez Llorca-Sánchez

El conseller Vicente Martínez Mus espera que la trobada entre Pérez Llorca i Sánchez impulse la col·laboració del Govern central en la recuperació després de la DANA i desbloquege projectes clau.

Catarroja condemna l’assassinat masclista de Natividad i revisarà els seus protocols

L'Ajuntament ha guardat un minut de silenci i ha convocat una taula multidisciplinària per a revisar la coordinació i la prevenció. Després de la defunció de la víctima, el jutge va decretar presó provisional per al detingut.

El PSPV demana suspendre a un càrrec de València investigat en la trama de Leire Díez

El PSPV-PSOE ha sol·licitat la suspensió de militància i la dimissió de José Vicente Berlanga de l'Executiva provincial, i ha demanat obrir expedient disciplinari. La decisió arriba després de les diligències de la Guàrdia Civil, si bé encara no consta investigació judicial sobre ell.

Quatre jornades de vaga mèdica culminen amb una manifestació a València

Les quatre jornades d'atur mèdic es tanquen amb una marxa a les 19.00 a València mentres Sanitat i els sindicats mantenen obertes les negociacions. Les parts mesuren el seguiment amb criteris distints i perfilen sis eixos per a l'acord.

Morant demana la dimissió del conseller de Sanitat i una auditoria urgent de l’Hospital del Vinalopó

Diana Morant ha exigit una auditoria urgent de l'Hospital del Vinalopó, gestionat per Ribera Salut, i ha demanat la dimissió del conseller Marciano Gómez. Denúncia que la pròrroga de la concessió agreuja retards i deriva pressió a l'Hospital General d'Elx.

Morant defén que el PSOE practica el ‘jo sí que et crec’ i actua immediatament davant denúncies d’assetjament sexual

Morant ha assegurat que el PSOE aplica el 'jo sí que et crec' i reacciona en hores davant denúncies d'assetjament sexual, citant els casos de Francisco Salazar i José Tomé. També ha contrastat la resposta del partit davant casos de corrupció amb la del PP i ha reivindicat tolerància zero i revisió de protocols.

Retiren les delegacions i la tinença d’alcaldia a un edil de Vox a Xàbia per presumpte assetjament sexual

L'alcaldessa Rosa Cardona ha retirat les delegacions i la tinença d'alcaldia a José Marcos Pons (Vox) després d'una denúncia per presumpte assetjament sexual del seu exasesora. La mesura és provisional, apel·la a l'exemplaritat i preserva la presumpció d'innocència.