Un accident múltiple provoca retencions per a entrar a Alacant

Els bombers en un accident de trànsit

S’han vist involucrats fins a 5 vehicles | SPEIS

Este matí de dimarts, s’ha produït un accident múltiple en l’entrada de la ciutat d’Alacant pel barri de Bonavista de la Creu, segons han informat els bombers del Servici de Prevenció i Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) de l’Ajuntament d’Alacant a través de la xarxa social Twitter.

 

Este accident, en el que s’han vist involucrats fins a cinc vehicles, està provocant retencions de fins a quatre quilòmetres en l’A-70 en direcció cap a València, entre els quilòmetres 6 i 10, segons informa la Direcció General de Trànsit (DGT).

 

A pesar de la gran quantitat de vehicles implicats en l’incident i els problemes de circulació que està causant, només hi ha hagut dos ferits lleus, segons ‘Información’.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Col·lectius del Parc Alcosa acusen Ajuntament i Generalitat d’assetjament institucional

Organitzacions socials del Parc Alcosa presenten dos queixes davant el Sindic de Greuges contra l'Ajuntament d'Alfafar i la Generalitat per presumpte assetjament institucional i persecucion ideologica.

L’Agència Valenciana Antifrau bat rècord amb 845 denúncies en 2025, un 50% més que en 2024

L'Agència Valenciana Antifrau tanca 2025 amb 845 denúncies, un 50% més que l'any anterior i una de cada quatre de totes les rebudes en els seus huit anys d'activitat, impulsada per la nova llei de protecció de l'informant.

Catalá es desmarca del retorn d’Oltra i reivindica el seu projecte per a València

L'alcaldessa María José Catalá resta importància a l'anunci de Mónica Oltra i subratlla que la seua prioritat és consolidar un govern estable i una segona legislatura a València.

La setmana arranca en la Comunitat Valenciana amb temps estable, més calor i vent molt fort en el nord

La Comunitat Valenciana inicia la setmana entre març i abril amb ambient estable, pujada de les temperatures màximes i ratxes de vent molt fort a Castelló i l'interior nord de València.

Mazón demana entrar en la causa judicial que investiga la gestió de la DANA

El expresident Carlos Mazón sol·licita personar-se en la causa sobre la gestió de la DANA per a accedir a les diligències que l'afecten després del rebuig del TSJCV a investigar-li.

València reforça la Devesa del Saler amb tres nous canons antiincendis SIDEINFO

L'Ajuntament de València incorpora tres nous canons SIDEINFO al sistema de protecció de la Devesa del Saler, que suma ja onze equips i es reforça davant el risc d'incendis per Setmana Santa i Pasqua.

Muñoz celebra la decisió d’Oltra i veu clau la seua candidatura per al bloc progressista en 2027

José Muñoz considera molt positiva la intenció de Mónica Oltra de competir per l'alcaldia de València i creu que la seua candidatura mobilitzarà a l'electorat progressista de cara a 2027.

La Generalitat llança 100 milions en crèdits bonificats per a empreses valencianes afectades per la guerra de l’Iran

La Generalitat activarà 100 milions en crèdits bonificats i noves ajudes per a empreses i autònoms de la Comunitat Valenciana afectats per la guerra de l'Iran, al costat de mesures fiscals i de suport social.