Un accident a Picanya col·lapsa els accessos a València

Un accident a les 8 del matí al Camí Nou de Picanya, al sud de València, ha provocat uns grans embossos en diversos accessos a la ciutat de València des de l’hora del sinistre. Com a conseqüència de l’accident, els vehicles que circulaven a eixes hores per diverses carreteres s’han vist obligats a detenir-se i no han pogut avançar durant més d’una hora, a més, en unes hores del dia on el trànsit és major degut a l’inici de les jornades laborals.

 

 

D’esta manera, el tràfic s’ha detingut o s’ha hagut de circular amb molta precaució pels accessos a València des d’Arxiduc Carles i Tres Creus, així com per l’Avinguda del Cid en ambdós sentits i també als accessos al Pont 9 d’Octubre.

A les 9.30 hores, però, el Centre de Gestió de Trànsit de l’Ajuntament de València ha informat que els vehicles de l’accident al Camí Nou de Picanya ja havien sigut retirats però es mantenia la congestió en Arxiduc Carles, Tres Creus, Avinguda del Cid i els accessos al 9 d’Octubre.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Dos anys de presó per agredir sexualment a una dona amb discapacitat intel·lectual a Alcoi

L'Audiència d'Alacant condemna a dos anys de presó i cinc d'allunyament i llibertat vigilada a un home que va agredir sexualment de forma continuada a una dona amb un 65% de discapacitat intel·lectual.