Dos accidents col·lapsen l’A-7 entre dos localitats valencianes

 

Dos accidents en l’A-7 entre les localitats de Puçol i Sagunt han col·lapsat l’autovia provocant llargues retencions entre la Pobla de Farnals i en enllaç amb l’A-23 en direcció Terol. Tots dos sinistres s’han produït per abast i en direcció cap a Barcelona.

 

En el primer d’ells, del que s’hi ha rebut avís a les 10:16, han acudit tres dotacions de Sagunt, Pobla de Farnals i Montcada, així com diversos comandaments del Consorci. Es tractava d’un xoc de tres camions, on en total havien quedat atrapades dues persones que han hagut de ser excarcerades pels bombers. Si bé una de les excarceracions ha sigut prou ràpida, l’altra ha sigut més costosa, ja que sobre la cabina en la qual es trobava el conductor havia caigut part de la càrrega de l’altre camió, dificultant les tasques de rescat dels bombers. Finalment, també han aconseguit excarcerar-lo. Mitjans sanitaris s’hi han fet càrrec dels afectats.

 

D’altra banda, un poc més tard, a les 10:34, bombers de Sagunt han hagut d’intervenir en un altre xoc a sols uns kilòmetres de distància, on han col·lidit una furgoneta i un camió. Tot i ser un accident molt aparatós i un impacte prou violent, no ha calgut excarcerar als seus ocupants i els bombers han realitzat neteja de calçada.

 

Últimes notícies

La calor torna a colpejar l’interior de València amb 37,6 graus a Xàtiva

Les màximes han pujat fins a 3 graus en punts de l’interior de la província de València, amb 37,6 graus a Xàtiva, segons Aemet. En la ciutat de València el termòmetre també ha pujat fins als 32,3 graus.

Mompó i Pradas tornaran al Congrés per la comissió de la DANA el 28 de setembre

El president de la Diputació de València, Vicente Mompó, i l’exconsellera Salomé Pradas compareixeran de nou el 28 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, dins d’una nova ronda de testimonis sobre la gestió de la tragèdia.

Deu mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Tuéjar

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar ha mobilitzat deu mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres per a intentar la seua extinció.

València tanca 26 col·legis de zones inundables des de les 14 h per alerta taronja

L'Ajuntament de València suspén des de les 14 hores de dimecres les activitats en 26 centres educatius de zones inundables i afectades per la DANA i paralitza també l'esport a l'aire lliure, mercats i actes municipals.

L’oposició exigeix fer públic el dosier sobre Pérez Llorca mentre el PP el resta importància

PSPV i Compromís reclamen conéixer el suposat dosier intern del PP sobre Juanfran Pérez Llorca, mentre el PP el qualifica de xafardeig i Vox apel·la a la presumpció d’innocència.

Exonerats els consellers no executius de Banco de Valencia pel cas Grand Coral

Una vintena de consellers no executius de Banco de Valencia i Bancaja han quedat exonerats en el juí pel cas Grand Coral després que la Fiscalia Anticorrupció i l’Advocacia de l’Estat hagen retirat totes les acusacions. Els principals acusats han admés els fets i han defensat que els consellers només coneixien la informació que els traslladava el comitè de Riscos.

Alerta taronja este dimecres per fortes pluges a la província de València

Emergències ha activat per a este dimecres l’alerta taronja en tota la província de València per fortes pluges i tempestes, amb fins a 80 l/m2 en poques hores i possibilitat de granís de fins a quatre centímetres.

El PP exigeix explicacions per les ajudes a UGT i Vox acusa el PSOE de suposada “màfia organitzada”

PP, Vox, Compromís i PSPV han reaccionat a la investigació de l’Agència Valenciana Antifrau sobre 255.000 euros en subvencions a un congrés d’UGT en 2021. Els partits es creuen acusacions per les ajudes al sindicat i per altres casos que reclamen investigar.