Dos accidents col·lapsen l’A-7 entre dos localitats valencianes

 

Dos accidents en l’A-7 entre les localitats de Puçol i Sagunt han col·lapsat l’autovia provocant llargues retencions entre la Pobla de Farnals i en enllaç amb l’A-23 en direcció Terol. Tots dos sinistres s’han produït per abast i en direcció cap a Barcelona.

 

En el primer d’ells, del que s’hi ha rebut avís a les 10:16, han acudit tres dotacions de Sagunt, Pobla de Farnals i Montcada, així com diversos comandaments del Consorci. Es tractava d’un xoc de tres camions, on en total havien quedat atrapades dues persones que han hagut de ser excarcerades pels bombers. Si bé una de les excarceracions ha sigut prou ràpida, l’altra ha sigut més costosa, ja que sobre la cabina en la qual es trobava el conductor havia caigut part de la càrrega de l’altre camió, dificultant les tasques de rescat dels bombers. Finalment, també han aconseguit excarcerar-lo. Mitjans sanitaris s’hi han fet càrrec dels afectats.

 

D’altra banda, un poc més tard, a les 10:34, bombers de Sagunt han hagut d’intervenir en un altre xoc a sols uns kilòmetres de distància, on han col·lidit una furgoneta i un camió. Tot i ser un accident molt aparatós i un impacte prou violent, no ha calgut excarcerar als seus ocupants i els bombers han realitzat neteja de calçada.

 

Últimes notícies

Un ninot gegant de Nino Bravo presidirà la falla municipal de València en 2027

La falla municipal de la plaça de l'Ajuntament de València per a les Falles de 2027 tindrà com a figura central un ninot gegant de Nino Bravo de 20 metres, sota el lema 'Vuelvo a mi tierra' i amb materials 100 % ecològics.

La Comunitat Valenciana rebrà 798 milions del Pla Estatal d’Habitatge fins a 2030

El Pla Estatal d’Habitatge 2026-2030 distribuirà 7.000 milions entre autonomies, dels quals 798 milions es destinaran a la Comunitat Valenciana fins a 2030.

Cinc joves detinguts per insults i agressions homòfobes a hòmens al llit del Túria

La Policia Nacional ha detingut cinc joves, dos d’ells menors, per presumptes delictes d’odi i robatori amb violencia i intimidacio contra diversos hòmens al llit del Túria, als quals insultaven i intentaven furtar pel fet de ser homosexuals.

Els missatges per confinar als pisos més alts es van arribar a plantejar a les 19.25 hores pel risc a Forata

Ignacio Grande va informar Susana Camarero que el Cecopi valorava a les 19.25 hores enviar missatges als mòbils perquè la població es confinara als pisos més alts davant el risc sobre la presa de Forata i l impacte en municipis com Montroy i Real de Montroy.

L’últim dia de vaga indefinida del professorat només suma un seguiment del 5,98 %

L’última jornada de la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari en la Comunitat Valenciana ha tancat amb un seguiment del 5,98 %, amb més suport en la província de València que en Castelló i Alacant.

Un cotxe en flames col·lapsa l’AP-7 a la Vila Joiosa en sentit València

L’incendi d’un vehicle en l’AP-7 a l’altura de la Vila Joiosa ha provocat llargues retencions en sentit València, tot i que no s’han registrat danys personals.

València reforçarà la seguretat al Jardí del Túria després d’agressions homòfobes

L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha condemnat les agressions homòfobes al Jardí del Túria i ha anunciat més coordinació amb la Policia Local i el Servici d’Igualtat per prevenir nous casos.

Una avaria de senyalització obliga a parar uns minuts totes les línies de Metrovalencia

Un problema tècnic de senyalització i comunicacions ha obligat a detindre uns minuts la circulació de totes les línies de Metrovalencia i ha generat retards generalitzats, tot i que el servici ja s’ha restablit amb demores.