Dos accidents col·lapsen l’A-7 entre dos localitats valencianes

 

Dos accidents en l’A-7 entre les localitats de Puçol i Sagunt han col·lapsat l’autovia provocant llargues retencions entre la Pobla de Farnals i en enllaç amb l’A-23 en direcció Terol. Tots dos sinistres s’han produït per abast i en direcció cap a Barcelona.

 

En el primer d’ells, del que s’hi ha rebut avís a les 10:16, han acudit tres dotacions de Sagunt, Pobla de Farnals i Montcada, així com diversos comandaments del Consorci. Es tractava d’un xoc de tres camions, on en total havien quedat atrapades dues persones que han hagut de ser excarcerades pels bombers. Si bé una de les excarceracions ha sigut prou ràpida, l’altra ha sigut més costosa, ja que sobre la cabina en la qual es trobava el conductor havia caigut part de la càrrega de l’altre camió, dificultant les tasques de rescat dels bombers. Finalment, també han aconseguit excarcerar-lo. Mitjans sanitaris s’hi han fet càrrec dels afectats.

 

D’altra banda, un poc més tard, a les 10:34, bombers de Sagunt han hagut d’intervenir en un altre xoc a sols uns kilòmetres de distància, on han col·lidit una furgoneta i un camió. Tot i ser un accident molt aparatós i un impacte prou violent, no ha calgut excarcerar als seus ocupants i els bombers han realitzat neteja de calçada.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.