17.6 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Dos accidents col·lapsen l’A-7 entre dos localitats valencianes

 

Dos accidents en l’A-7 entre les localitats de Puçol i Sagunt han col·lapsat l’autovia provocant llargues retencions entre la Pobla de Farnals i en enllaç amb l’A-23 en direcció Terol. Tots dos sinistres s’han produït per abast i en direcció cap a Barcelona.

 

En el primer d’ells, del que s’hi ha rebut avís a les 10:16, han acudit tres dotacions de Sagunt, Pobla de Farnals i Montcada, així com diversos comandaments del Consorci. Es tractava d’un xoc de tres camions, on en total havien quedat atrapades dues persones que han hagut de ser excarcerades pels bombers. Si bé una de les excarceracions ha sigut prou ràpida, l’altra ha sigut més costosa, ja que sobre la cabina en la qual es trobava el conductor havia caigut part de la càrrega de l’altre camió, dificultant les tasques de rescat dels bombers. Finalment, també han aconseguit excarcerar-lo. Mitjans sanitaris s’hi han fet càrrec dels afectats.

 

D’altra banda, un poc més tard, a les 10:34, bombers de Sagunt han hagut d’intervenir en un altre xoc a sols uns kilòmetres de distància, on han col·lidit una furgoneta i un camió. Tot i ser un accident molt aparatós i un impacte prou violent, no ha calgut excarcerar als seus ocupants i els bombers han realitzat neteja de calçada.

 

Últimes notícies

València acollirà durant tres anys el Spain Sail Gran Premi del SailGP

València serà seu del Spain Sail Gran Premi durant tres anys com a part del Rolex SailGP Championship. La primera cita serà el 5 i 6 de setembre i les entrades eixiran al febrer.

Familiars increpen al detingut pel menor assassinat a Sueca a la seua arribada al jutjat

Familiars i veïns han increpat al detingut per la mort d'un menor de 13 anys a Sueca a la seua arribada als jutjats. L'home, pare d'un amic, es va entregar el dissabte i va confessar el crim; la zona ha estat acordonada i amb forta presència policial.

La Comunitat Valenciana va crear 98.800 ocupacions en 2025 i va reduir l’atur al 10,39%

La Comunitat Valenciana va tancar 2025 amb 2,47 milions d'ocupats després de sumar 98.800 ocupacions. L'atur va baixar en 47.100 persones i la taxa es va situar en el 10,39%.

Detingut després de robar mostraris de joies valorats en 1,5 milions en una àrea de servici

La Policia Nacional ha detingut a un home i ha recuperat mostraris de joies valorats en més de 1,5 milions després d'un robatori en una estació de servici de la A-3 a Conca. El material va ser trobat en un domicili de Alcorcón tres dies després.

L’Advocacia de la Generalitat ha confirmat que va donar el vistiplau al confinament durant la DANA

El coordinador jurídic ha declarat que l'encaix legal permetia restringir moviments i que el vistiplau va ser verbal. Després de les crides no es va demanar informe formal.

El menor de 13 anys de Sueca va morir en el bany de la casa de l’agressor

L'agressió que va posar fi a la vida d'un xiquet de 13 anys a Sueca es va produir en el bany de la vivenda del suposat autor. El detingut es va entregar, va confessar i passarà a disposició judicial el dimarts.

Es disparen a 1.650 els poemes que opten al Premi Internacional Miguel Hernández

La convocatòria del Premi Internacional de Poesia Miguel Hernández ha reunit 1.650 obres, un 50% més que fa un any. La fallada està prevista per a les pròximes setmanes.

Tres familiars han sigut detinguts per una plantació de marihuana amb 573 plantes a Ibi

Dos hòmens de 41 i 68 anys i una dona de 72, tots amb antecedents i pertanyents a la mateixa família, han sigut detinguts en desmantellar un cultiu interior en el seu domicili d'Ibi. S'han intervingut 573 plantes, 4,5 quilos de cabdells, diners i material de cultiu, i han quedat en llibertat amb mesures cautelars.