Dos accidents col·lapsen l’A-7 entre dos localitats valencianes

 

Dos accidents en l’A-7 entre les localitats de Puçol i Sagunt han col·lapsat l’autovia provocant llargues retencions entre la Pobla de Farnals i en enllaç amb l’A-23 en direcció Terol. Tots dos sinistres s’han produït per abast i en direcció cap a Barcelona.

 

En el primer d’ells, del que s’hi ha rebut avís a les 10:16, han acudit tres dotacions de Sagunt, Pobla de Farnals i Montcada, així com diversos comandaments del Consorci. Es tractava d’un xoc de tres camions, on en total havien quedat atrapades dues persones que han hagut de ser excarcerades pels bombers. Si bé una de les excarceracions ha sigut prou ràpida, l’altra ha sigut més costosa, ja que sobre la cabina en la qual es trobava el conductor havia caigut part de la càrrega de l’altre camió, dificultant les tasques de rescat dels bombers. Finalment, també han aconseguit excarcerar-lo. Mitjans sanitaris s’hi han fet càrrec dels afectats.

 

D’altra banda, un poc més tard, a les 10:34, bombers de Sagunt han hagut d’intervenir en un altre xoc a sols uns kilòmetres de distància, on han col·lidit una furgoneta i un camió. Tot i ser un accident molt aparatós i un impacte prou violent, no ha calgut excarcerar als seus ocupants i els bombers han realitzat neteja de calçada.

 

Últimes notícies

Hosbec alerta que pujar l’IVA turístic seria com posar-se aranzels a un mateix

La patronal hotelera Hosbec rebutja qualsevol pujada de l’IVA en allotjament i restauració, adverteix de la pèrdua de competitivitat internacional i subratlla l’impacte sobre ocupació i inversió a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca alerta de danys irreparables al camp valencià pels retalls de la UE en la PAC

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, advertix a Brussel·les que els possibles retalls en els fons de la futura PAC podrien causar danys irreparables al camp valencià i reclama protecció per a joves, jubilats i sectors clau com la ceràmica.

Els sindicats reclamen a Educació el document final abans de tornar a negociar la vaga docent

STEPV, CCOO i UGT demanen a la Conselleria d'Educació que els remeta el text complet amb els huit punts de l'acord abans de la reunió d'este divendres a les 14.00 hores per a abordar la vaga indefinida del professorat públic.

Pérez Llorca espera que la nova proposta siga solvent per a posar fi a la vaga docent

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, confia que el nou oferiment que el Consell farà este divendres als sindicats de professorat valencià siga tècnicament solvent i suficient per a desconvocar la vaga indefinida que ja porta dinou dies. La proposta arribarà sense detalls avançats i enmig de la divisió sindical, especialment pel bloqueig en matèria retributiva.

La criminalitat puja un 4,7 % en el primer trimestre a la Comunitat Valenciana

La criminalitat creix un 4,7 % a la Comunitat Valenciana entre gener i març respecte a 2025, per damunt de la mitjana estatal de l’1 %, amb augments especials en homicidis, segrests i delictes sexuals.

Presó provisional per a l’home detingut pel crim masclista de Callosa de Segura

La Secció de Violència sobre la Dona del Tribunal d’Instància d’Orihuela decreta presó provisional, comunicada i sense fiança per a l’home que va matar presumptament la seua parella Patricia en el seu domicili de Callosa de Segura.

El subdelegat del Govern a Alacant demana unitat contra la violència masclista

El subdelegat del Govern a Alacant, Manuel Pineda, reclama la unitat de totes les institucions i de la societat civil davant l’assassinat masclista de Patricia a Callosa de Segura, el número 23 a Espanya enguany.

Un tècnic de la CHJ assenyala Emergències per no analitzar bé les dades de pluja i cabals

Un responsable del SAIH de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer declara que era competència d'Emergències interpretar les dades de pluja i cabals durant la DANA i critica la gestió del Cecopi.