Accident en l’A-3: retencions quilomètriques al Rebollar

 

Esta vesprada, cap a les 14.00 hores, s’ha produït un greu accident de trànsit en l’A-3, que ha obligat a tancar un carril. Aquest incident ha provocat llargues retencions de tràfic entre les localitats de Requena i Siete Aguas. El succés ha tingut lloc en el punt quilomètric 298, a l’altura d’El Rebollar, on s’han generat cues de més de tres quilòmetres en sentit Madrid, tal com ha informat el Centre de Gestió de Tràfic de la DGT.

 

A conseqüència del sinistre, el carril esquerre ha hagut de ser tallat fins que es retire l’obstacle en la carretera. Pel que sembla un camió ha travessat la mitjana de l’autovia i el carril esquerre està obstruït i ha sigut tancat a la circulació. Fins al lloc s’han desplaçat serveis d’emergència i la Guàrdia Civil de Trànsit. De moment es desconeix l’abast del sinistre encara que han hagut ferits en l’accident, tal com han confirmat al diari ‘Levante-EMV’.

 

D’altra banda, una avaria d’un vehicle ha provocat retencions de quilòmetre i mig a les 14.30 hores en la CV-31 a l’altura de Paterna en sentit a Godella. Aquest fet ha provocat també el tancament del carril detret. L’embós s’estén del quilòmetre 2,5 a l’1. Igualment, en la V-30 hi ha trànsit lent a l’altura de Quart de Poblet, en sentit cap a la A-7, i hi ha retencions de més d’un quilòmetre, entre el punt quilomètric 9 i el 10.5.,

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.