Accident en l’A-3: retencions quilomètriques al Rebollar

 

Esta vesprada, cap a les 14.00 hores, s’ha produït un greu accident de trànsit en l’A-3, que ha obligat a tancar un carril. Aquest incident ha provocat llargues retencions de tràfic entre les localitats de Requena i Siete Aguas. El succés ha tingut lloc en el punt quilomètric 298, a l’altura d’El Rebollar, on s’han generat cues de més de tres quilòmetres en sentit Madrid, tal com ha informat el Centre de Gestió de Tràfic de la DGT.

 

A conseqüència del sinistre, el carril esquerre ha hagut de ser tallat fins que es retire l’obstacle en la carretera. Pel que sembla un camió ha travessat la mitjana de l’autovia i el carril esquerre està obstruït i ha sigut tancat a la circulació. Fins al lloc s’han desplaçat serveis d’emergència i la Guàrdia Civil de Trànsit. De moment es desconeix l’abast del sinistre encara que han hagut ferits en l’accident, tal com han confirmat al diari ‘Levante-EMV’.

 

D’altra banda, una avaria d’un vehicle ha provocat retencions de quilòmetre i mig a les 14.30 hores en la CV-31 a l’altura de Paterna en sentit a Godella. Aquest fet ha provocat també el tancament del carril detret. L’embós s’estén del quilòmetre 2,5 a l’1. Igualment, en la V-30 hi ha trànsit lent a l’altura de Quart de Poblet, en sentit cap a la A-7, i hi ha retencions de més d’un quilòmetre, entre el punt quilomètric 9 i el 10.5.,

 

Últimes notícies

Castelló mostra el privilegi que va permetre traslladar la ciutat a la Plana fa 775 anys

Castelló celebra el 775 aniversari amb l’exposició 'El privilegi d’existir 1251-2026', que exhibix el document amb què Jaume I va autoritzar el trasllat de la vila al pla. La mostra es convertix en l’acte central d’un programa commemoratiu que mira alhora al passat i al futur de la ciutat.

Quatre detinguts per retenir i agredir un home en un local d’Orihuela-Costa

Quatre hòmens han sigut detinguts a Orihuela-Costa acusats de retindre i agredir un home en un local, en un operatiu conjunt de la Policia Local i la Guàrdia Civil. La víctima va ser alliberada amb lesions i els agents van intervindre armes de foc i diverses drogues.

Pla urgent per a regenerar la Devesa de El Saler després de l’incendi d’agost

L’Ajuntament de València i la Generalitat han pactat un pla de regeneració i defensa contra incendis a la Devesa de El Saler després del foc d’agost, que va arrasar 37 hectàrees. Les administracions volen agilitzar tràmits, adaptar la normativa de L’Albufera i desplegar el sistema defensiu Sideinfo.

Els consellers d’Educació i Emergències donaran explicacions en Les Corts pels incendis i el robatori del tresor de Villena

Els consellers d’Educació i Cultura i d’Emergències compareixeran en Les Corts quan s’òbriga el període de sessions per explicar el robatori del tresor de Villena i els incendis de l’estiu. L’oposició critica la falta d’activitat parlamentària i el retard en fixar el calendari i el Debat de política general.

El PSPV demanarà a Antifrau l’expedient sobre la contractació de la parella de Pérez Llorca

El PSPV-PSOE sol·licitarà a l’Agència Valenciana Antifrau l’expedient sobre la investigació de la contractació de la parella de Juanfran Pérez Llorca a la Diputació de València i reclama al PP que faça públics possibles dosiers interns.

Setembre tancarà amb un 82 % d’ocupació hotelera a la Comunitat Valenciana

Turisme Comunitat Valenciana preveu per a setembre una ocupació mitjana del 82,1 % en hotels, del 75,3 % en apartaments turístics i del 70 % en càmpings, amb Alicante al capdavant i Benidorm fregant el 90 % d’ocupació.

Un incendi forestal complica la faena dels bombers a Polop de la Marina

Set mitjans terrestres, deu dotacions del Consorci de Bombers d'Alacant i cinc unitats forestals lluiten contra un incendi a Polop de la Marina, on s'ha decretat la situació 1 del PEIF per risc sobre la massa forestal.

Xoc polític pels mals resultats PISA en educació a la Comunitat Valenciana

L’informe PISA amb mals resultats en la Comunitat Valenciana ha desencadenat un dur enfrontament polític. PSPV i Compromís culpen la falta d’inversió i PP i Vox responsabilitzen l’herència del Botànic.