Anuncios

Accident en l’A-3: retencions quilomètriques al Rebollar

 

Esta vesprada, cap a les 14.00 hores, s’ha produït un greu accident de trànsit en l’A-3, que ha obligat a tancar un carril. Aquest incident ha provocat llargues retencions de tràfic entre les localitats de Requena i Siete Aguas. El succés ha tingut lloc en el punt quilomètric 298, a l’altura d’El Rebollar, on s’han generat cues de més de tres quilòmetres en sentit Madrid, tal com ha informat el Centre de Gestió de Tràfic de la DGT.

 

A conseqüència del sinistre, el carril esquerre ha hagut de ser tallat fins que es retire l’obstacle en la carretera. Pel que sembla un camió ha travessat la mitjana de l’autovia i el carril esquerre està obstruït i ha sigut tancat a la circulació. Fins al lloc s’han desplaçat serveis d’emergència i la Guàrdia Civil de Trànsit. De moment es desconeix l’abast del sinistre encara que han hagut ferits en l’accident, tal com han confirmat al diari ‘Levante-EMV’.

Anuncios

 

D’altra banda, una avaria d’un vehicle ha provocat retencions de quilòmetre i mig a les 14.30 hores en la CV-31 a l’altura de Paterna en sentit a Godella. Aquest fet ha provocat també el tancament del carril detret. L’embós s’estén del quilòmetre 2,5 a l’1. Igualment, en la V-30 hi ha trànsit lent a l’altura de Quart de Poblet, en sentit cap a la A-7, i hi ha retencions de més d’un quilòmetre, entre el punt quilomètric 9 i el 10.5.,

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.
Anuncios