Accident en l’A-3: retencions quilomètriques al Rebollar

 

Esta vesprada, cap a les 14.00 hores, s’ha produït un greu accident de trànsit en l’A-3, que ha obligat a tancar un carril. Aquest incident ha provocat llargues retencions de tràfic entre les localitats de Requena i Siete Aguas. El succés ha tingut lloc en el punt quilomètric 298, a l’altura d’El Rebollar, on s’han generat cues de més de tres quilòmetres en sentit Madrid, tal com ha informat el Centre de Gestió de Tràfic de la DGT.

 

A conseqüència del sinistre, el carril esquerre ha hagut de ser tallat fins que es retire l’obstacle en la carretera. Pel que sembla un camió ha travessat la mitjana de l’autovia i el carril esquerre està obstruït i ha sigut tancat a la circulació. Fins al lloc s’han desplaçat serveis d’emergència i la Guàrdia Civil de Trànsit. De moment es desconeix l’abast del sinistre encara que han hagut ferits en l’accident, tal com han confirmat al diari ‘Levante-EMV’.

 

D’altra banda, una avaria d’un vehicle ha provocat retencions de quilòmetre i mig a les 14.30 hores en la CV-31 a l’altura de Paterna en sentit a Godella. Aquest fet ha provocat també el tancament del carril detret. L’embós s’estén del quilòmetre 2,5 a l’1. Igualment, en la V-30 hi ha trànsit lent a l’altura de Quart de Poblet, en sentit cap a la A-7, i hi ha retencions de més d’un quilòmetre, entre el punt quilomètric 9 i el 10.5.,

 

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.