14.1 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Dos conductors ferits, en un accident entre un cotxe i una furgoneta en Torrent

 

Esta vesprada, cap a les 16.20 hores, s’ha produït un greu accident de trànsit en xocar un cotxe i una furgoneta de manteniment de carreteres en el punt quilomètric 5, de la carretera CV-33, en el terme municipal de Torrent, en la comarca de l’Horta Oest (València). 

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana, en l’accident han resultat ferits dos persones: un home de 67 anys i un xic de 32 anys.

 

Emergències ha mobilitzat fins al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) que han assistit als ferits. Immediatament, els servicis mèdics han traslladat a l’hospital la Fe de València a les dos persones.

 

Un dels ferits ha quedat atrapat dins del cotxe

Tal com han informat, l’home de 67 anys ha sigut assistit a causa d’un fort colp al cap i diferents ferides de consideració greu i l’altra víctima,el xic de 32 anys per contusions. Fins al moment, no ha transcendit l’evolució de les dos persones.

 

A demés, els bombers dels parcs de Torrent i Paterna han hagut d’intervindre també en l’incident, ja que el cotxe ha quedat bolcat i el cos de bombers ha rescatat a l’ocupant que es trobava atrapat dins de l’automòbil.

Últimes notícies

Pescadors es mobilitzen a Santa Pola i Madrid contra la norma de control de la UE

Pescadors han parat l'activitat i s'han concentrat a Santa Pola i Madrid contra el reglament europeu de control, que titllen d'inviable i sancionador. El sector ha avisat que, si la reunió amb Pesca no llança avanços, seguiran els aturs en tot el país.

El fiscal demana 25 anys de presó per a l’acusat d’assassinar a la seua parella amb 18 punyalades

La Fiscalia ha mantingut la seua acusació i ha sol·licitat 25 anys de presó per a l'acusat de l'assassinat de la seua parella a Alcoi en 2022, amb 18 punyalades. El jurat rebrà l'objecte del veredicte per a iniciar la deliberació.

El València ha descartat una lesió greu de César Tárrega i ha estimat un parell de setmanes de baixa

El club ha confirmat que el central no patix una lesió de gravetat després de passar proves este dilluns a Paterna. La baixa s'ha estimat entorn de dos setmanes.

El Llevant-Vila-real ajornat per la pluja es jugarà el 18 de febrer

El partit de la jornada 16, suspés per alerta roja el 14 de desembre de 2025, es jugarà el dimecres 18 de febrer a les 20.00 en el Ciutat de València. LaLiga va confirmar la data després de la petició dels dos clubs per a assegurar la presència dels seus jugadors africans.

El València rebrà a l’Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa

El sorteig de quarts de la Copa del Rei va aparellar al València amb l'Athletic a Mestalla, a partit únic entre el 3 i el 5 de febrer. La resta de creus: Albacete-Barcelona, Alabés-Reial Societat i Betis-Atlètic.

Bernabé afirma que el poble valencià se suma al dolor per la tragèdia ferroviària de Adamuz

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana ha expressat el suport de la ciutadania a les víctimes del sinistre amb almenys 39 morts. Va haver-hi minut de silenci a València i reconeixement a emergències, seguretat i sanitaris.

Mor un menor de 15 anys en un accident de moto a la Vila Joiosa

Un jove de 15 anys ha mort després d'un accident de moto en una partida de la Vila Joiosa. L'avís va entrar a les 0.50 del dissabte i el Samu no va poder reanimar-lo.

Reforcen la vigilància en la costa de València davant l’alerta taronja

Reforçaran la vigilància en la façana marítima de València per l'alerta taronja per fenòmens costaners. Gandia i Cullera apliquen tancaments i mesures preventives.