Dos conductors ferits, en un accident entre un cotxe i una furgoneta en Torrent

 

Esta vesprada, cap a les 16.20 hores, s’ha produït un greu accident de trànsit en xocar un cotxe i una furgoneta de manteniment de carreteres en el punt quilomètric 5, de la carretera CV-33, en el terme municipal de Torrent, en la comarca de l’Horta Oest (València). 

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana, en l’accident han resultat ferits dos persones: un home de 67 anys i un xic de 32 anys.

 

Emergències ha mobilitzat fins al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) que han assistit als ferits. Immediatament, els servicis mèdics han traslladat a l’hospital la Fe de València a les dos persones.

 

Un dels ferits ha quedat atrapat dins del cotxe

Tal com han informat, l’home de 67 anys ha sigut assistit a causa d’un fort colp al cap i diferents ferides de consideració greu i l’altra víctima,el xic de 32 anys per contusions. Fins al moment, no ha transcendit l’evolució de les dos persones.

 

A demés, els bombers dels parcs de Torrent i Paterna han hagut d’intervindre també en l’incident, ja que el cotxe ha quedat bolcat i el cos de bombers ha rescatat a l’ocupant que es trobava atrapat dins de l’automòbil.

Últimes notícies

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.