Dos conductors ferits, en un accident entre un cotxe i una furgoneta en Torrent

 

Esta vesprada, cap a les 16.20 hores, s’ha produït un greu accident de trànsit en xocar un cotxe i una furgoneta de manteniment de carreteres en el punt quilomètric 5, de la carretera CV-33, en el terme municipal de Torrent, en la comarca de l’Horta Oest (València). 

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana, en l’accident han resultat ferits dos persones: un home de 67 anys i un xic de 32 anys.

 

Emergències ha mobilitzat fins al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) que han assistit als ferits. Immediatament, els servicis mèdics han traslladat a l’hospital la Fe de València a les dos persones.

 

Un dels ferits ha quedat atrapat dins del cotxe

Tal com han informat, l’home de 67 anys ha sigut assistit a causa d’un fort colp al cap i diferents ferides de consideració greu i l’altra víctima,el xic de 32 anys per contusions. Fins al moment, no ha transcendit l’evolució de les dos persones.

 

A demés, els bombers dels parcs de Torrent i Paterna han hagut d’intervindre també en l’incident, ja que el cotxe ha quedat bolcat i el cos de bombers ha rescatat a l’ocupant que es trobava atrapat dins de l’automòbil.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.