17.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Detinguda una jove acusada de prostituir a amigues menors

Agents de la Policia Nacional han detingut a una jove per, presumptament, prostituir a menors d’edat. La investigació va començar després de la denúncia de la mare de les víctimes després de descobrir que una amiga d’estes les estava explotant sexualment. La detinguda oferia a coneguts la virginitat d’una de les menors a canvi de diners, a més d’organitzar trobades en apartaments de lloguer per hores.

La investigació es va iniciar quan la mare de les víctimes va interposar una denúncia manifestant que una amiga de les seues filles les estava explotant sexualment. Després de les primeres comprovacions, els policies van descobrir que la detinguda actuava com a enllaç, facilitant el contacte entre les menors i els clients, obtenint sempre un percentatge dels beneficis.

Oferia la virginitat d’una menor de 14 anys a canvi de diners

 

A més, els agents van descobrir que havia oferit a la més xicoteta de les germanes, de 14 anys, que venguera la seua virginitat a canvi d’una quantitat de diners de la qual s’emportaria una part.

Realitzades les perquisicions pertinents, els agents van aconseguir localitzar l’apartament on es produïen les trobades sexuals i van identificar als presumptes clients, resultant ser tres homes d’entre 32 i 41 anys, que van ser també detinguts. Els investigadors van analitzar tant els dispositius electrònics de les afectades com els intervinguts als arrestats, comprovant que hi havia dos víctimes més, també menors.

Per tot això, els agents van detindre als tres homes i a la jove com a presumptes responsables d’un delicte de prostitució de menors. A més, als tres individus se’ls imputa igualment un presumpte delicte d’abús sexual i, una vegada posats a la disposició de l’autoritat judicial, esta va decretar l’ingrés a la presó de la dona.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.