Detinguda una jove acusada de prostituir a amigues menors

Agents de la Policia Nacional han detingut a una jove per, presumptament, prostituir a menors d’edat. La investigació va començar després de la denúncia de la mare de les víctimes després de descobrir que una amiga d’estes les estava explotant sexualment. La detinguda oferia a coneguts la virginitat d’una de les menors a canvi de diners, a més d’organitzar trobades en apartaments de lloguer per hores.

La investigació es va iniciar quan la mare de les víctimes va interposar una denúncia manifestant que una amiga de les seues filles les estava explotant sexualment. Després de les primeres comprovacions, els policies van descobrir que la detinguda actuava com a enllaç, facilitant el contacte entre les menors i els clients, obtenint sempre un percentatge dels beneficis.

Oferia la virginitat d’una menor de 14 anys a canvi de diners

 

A més, els agents van descobrir que havia oferit a la més xicoteta de les germanes, de 14 anys, que venguera la seua virginitat a canvi d’una quantitat de diners de la qual s’emportaria una part.

Realitzades les perquisicions pertinents, els agents van aconseguir localitzar l’apartament on es produïen les trobades sexuals i van identificar als presumptes clients, resultant ser tres homes d’entre 32 i 41 anys, que van ser també detinguts. Els investigadors van analitzar tant els dispositius electrònics de les afectades com els intervinguts als arrestats, comprovant que hi havia dos víctimes més, també menors.

Per tot això, els agents van detindre als tres homes i a la jove com a presumptes responsables d’un delicte de prostitució de menors. A més, als tres individus se’ls imputa igualment un presumpte delicte d’abús sexual i, una vegada posats a la disposició de l’autoritat judicial, esta va decretar l’ingrés a la presó de la dona.

Últimes notícies

Una guàrdia civil fora de servici permet la detenció d’un grup que robava amb l’abraç afectuós a València

La Policia Nacional ha detingut a València tres persones que robaven amb la tècnica de l’abraç afectuós, després que una guàrdia civil fora de servici les identificara i avisara al 112.

Nits tòrrides sense descans a la Comunitat amb mínimes de quasi 29 graus a Alcoi

La Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit tòrrida, amb mínimes de fins a 28,9 graus a Alcoi i valors per damunt dels 25 graus en moltes localitats, inclosa València ciutat.

El FIB reafirma el seu accent britànic amb The Kooks i Kaiser Chiefs en la segona jornada

El Festival Internacional de Benicàssim afronta este divendres la segona jornada amb The Kooks i Kaiser Chiefs com a grans reclams d’un cartell que combina indie, rock, electrònica i nova escena estatal fins a les cinc del matí.

Tres investigats per la seua possible relació amb incendis forestals a la província de Castelló

La Guàrdia Civil ha identificat i investigat tres hòmens per la seua presumpta implicació en diversos incendis forestals a la província de Castelló, en el marc del Pla Especial de Prevenció i Actuació en Incendis Forestals.

Els col·legis valencians reben 16 milions per a climatitzar 1.616 centres abans del pròxim curs

La Generalitat ha transferit 16 milions d’euros a 1.616 centres educatius valencians per a millorar de manera urgent la climatització abans de l’inici del curs 2026-2027, amb ajudes d’entre 5.000 i 25.000 euros per centre.

Franz Ferdinand encén un FIB amb 40.000 assistents i majoria de públic nacional

El FIB ha obert la seua 30a edició a Benicàssim amb uns 40.000 assistents, majoria de públic nacional, calor intensa i un multitudinari concert de Franz Ferdinand.

Avisos per calor extrema este divendres a València i Alacant amb màximes de fins a 40 graus

Aemet ha activat per a la vesprada de divendres avisos grocs a les províncies de València i Alacant per temperatures màximes que poden arribar als 40 graus en zones de l’interior.

Una dona i un home detinguts per una trama d’estafes amb falsos lloguers de vivendes en internet

La Guàrdia Civil ha detingut una dona de 25 anys i un home de 39 anys per una presumpta trama d’estafes amb anuncis falsos de lloguer de vivendes en internet, amb almenys setze casos consumats i un perjudici superior als 20.000 euros en diverses ciutats, entre elles València.