Detinguda una jove acusada de prostituir a amigues menors

Agents de la Policia Nacional han detingut a una jove per, presumptament, prostituir a menors d’edat. La investigació va començar després de la denúncia de la mare de les víctimes després de descobrir que una amiga d’estes les estava explotant sexualment. La detinguda oferia a coneguts la virginitat d’una de les menors a canvi de diners, a més d’organitzar trobades en apartaments de lloguer per hores.

La investigació es va iniciar quan la mare de les víctimes va interposar una denúncia manifestant que una amiga de les seues filles les estava explotant sexualment. Després de les primeres comprovacions, els policies van descobrir que la detinguda actuava com a enllaç, facilitant el contacte entre les menors i els clients, obtenint sempre un percentatge dels beneficis.

Oferia la virginitat d’una menor de 14 anys a canvi de diners

 

A més, els agents van descobrir que havia oferit a la més xicoteta de les germanes, de 14 anys, que venguera la seua virginitat a canvi d’una quantitat de diners de la qual s’emportaria una part.

Realitzades les perquisicions pertinents, els agents van aconseguir localitzar l’apartament on es produïen les trobades sexuals i van identificar als presumptes clients, resultant ser tres homes d’entre 32 i 41 anys, que van ser també detinguts. Els investigadors van analitzar tant els dispositius electrònics de les afectades com els intervinguts als arrestats, comprovant que hi havia dos víctimes més, també menors.

Per tot això, els agents van detindre als tres homes i a la jove com a presumptes responsables d’un delicte de prostitució de menors. A més, als tres individus se’ls imputa igualment un presumpte delicte d’abús sexual i, una vegada posats a la disposició de l’autoritat judicial, esta va decretar l’ingrés a la presó de la dona.

Últimes notícies

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.

L’operadora del SAIH declara que ningú va telefonar per la pujada sobtada del Poyo a les 18.43 hores

Una operadora del SAIH de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer assegura davant el jutjat de Catarroja que ningú va telefonar per demanar aclariments sobre la crescuda sobtada del barranc del Poyo, de la qual havien avisat per correu electrònic a les 18.43 hores durant la dana.

Quinze tortugues marines nascudes a Dénia tornen a la mar en el Dia Mundial dels Oceans

Quinze tortugues marines nascudes a Dénia i criades a l'Oceanogràfic de València han sigut alliberades a la platja de Punta del Raset en el marc del projecte de conservació 'Head Starting'. L'acte, celebrat en el Dia Mundial dels Oceans, ha reunit institucions, entitats i voluntariat implicats en la protecció dels nius.

Un centenar i mig de docents pedalegen entre Castelló i Vila-real en la cinquena setmana de vaga

Al voltant de 150 docents i simpatitzants recorren en bicicleta Castelló i Vila-real en l’inici de la cinquena setmana de vaga indefinida de l’ensenyament públic no universitari, amb 21 jornades lectives de paro i el conflicte encara obert entre la Conselleria d’Educació i els sindicats.