Detinguda una jove acusada de prostituir a amigues menors

Agents de la Policia Nacional han detingut a una jove per, presumptament, prostituir a menors d’edat. La investigació va començar després de la denúncia de la mare de les víctimes després de descobrir que una amiga d’estes les estava explotant sexualment. La detinguda oferia a coneguts la virginitat d’una de les menors a canvi de diners, a més d’organitzar trobades en apartaments de lloguer per hores.

La investigació es va iniciar quan la mare de les víctimes va interposar una denúncia manifestant que una amiga de les seues filles les estava explotant sexualment. Després de les primeres comprovacions, els policies van descobrir que la detinguda actuava com a enllaç, facilitant el contacte entre les menors i els clients, obtenint sempre un percentatge dels beneficis.

Oferia la virginitat d’una menor de 14 anys a canvi de diners

 

A més, els agents van descobrir que havia oferit a la més xicoteta de les germanes, de 14 anys, que venguera la seua virginitat a canvi d’una quantitat de diners de la qual s’emportaria una part.

Realitzades les perquisicions pertinents, els agents van aconseguir localitzar l’apartament on es produïen les trobades sexuals i van identificar als presumptes clients, resultant ser tres homes d’entre 32 i 41 anys, que van ser també detinguts. Els investigadors van analitzar tant els dispositius electrònics de les afectades com els intervinguts als arrestats, comprovant que hi havia dos víctimes més, també menors.

Per tot això, els agents van detindre als tres homes i a la jove com a presumptes responsables d’un delicte de prostitució de menors. A més, als tres individus se’ls imputa igualment un presumpte delicte d’abús sexual i, una vegada posats a la disposició de l’autoritat judicial, esta va decretar l’ingrés a la presó de la dona.

Últimes notícies

Mor sobtadament Jelly Bean, una de les belugues rescatades de Marineland Canadà i acollides a l’Oceanogràfic

L'Oceanogràfic de València ha informat de la mort sobtada de Jelly Bean, una de les belugues rescatades de Marineland Canadà i traslladades al parc el mes d'agost, després d'uns dies amb problemes d'alimentació. Els veterinaris faran una necropsia per a aclarir les causes, mentres Cleopatra i els quatre dofins rescatats en la mateixa operació continuen evolucionant bé.

Duelos directes entre aspirants al títol en la tercera jornada del grup VI

La tercera jornada del grup VI de Tercera Federació arriba marcada per enfrontaments directes entre candidats a l’ascens com Levante B-Ontinyent 1931 i Atlético Saguntino-Villarreal C, amb el Torrent líder i l’únic ple de punts.

Deting a Castelló després de donar positiu en alcoholemia i xocar amb quatre cotxes

Un jove de 26 anys ha sigut detingut a Castelló després de donar positiu en alcoholemia, col·lidir amb quatre vehicles i amenaçar un agent de la Policia Local.

Detinguts a Barcelona i Gipuzkoa per segrestar un home a Finestrat i robar-li 20.000 euros

Un home i una dona han sigut detinguts acusats de segrestar i agredir violentament un home en un apartament de Finestrat per sostraure-li prop de 20.000 euros en joies, diners i criptomonedes. El presumpte líder ha ingressat a la presó provisional, mentre que ella ha quedat en llibertat amb mesures cautelars.

Dosos d’altura en la tercera jornada del grup VI de Tercera Federació

La tercera jornada del grup VI de Tercera Federació arriba amb dos enfrontaments destacats entre aspirants a l’ascens i diversos partits clau per a confirmar sensacions en este inici de lliga.

La Fiscalia del Suprem demana al TSJCV l’auto que va exonerar Mazón per la gestió de la DANA

La Fiscalia del Tribunal Suprem ha sol·licitat al TSJCV l’auto amb què es va rebutjar investigar Carlos Mazón per la gestió de la DANA de 2024, dins d’una querella del PSPV-PSOE per presumpte fals testimoni en una comissió del Congrés.

Cap de setmana amb ruixats al sud de la Comunitat i temperatures estables

L’oratge d’este cap de setmana estarà marcat pels núvols i els ruixats forts al litoral sud de València i nord d’Alacant, amb temperatures sense canvis importants. Diumenge s’espera un ambient més estable i cels poc nuvolosos.

Detingut a Oliva un home de 63 anys per un cultiu de 144 plantes de marihuana en una vivenda

La Guàrdia Civil ha detingut a Oliva un home de 63 anys acusat de cultivar 144 plantes de marihuana i defraudar llum amb un enganxament il·legal. L'operació s'ha iniciat per uns consums elèctrics anòmals detectats per l'empresa subministradora.