Detinguda una jove acusada de prostituir a amigues menors

Agents de la Policia Nacional han detingut a una jove per, presumptament, prostituir a menors d’edat. La investigació va començar després de la denúncia de la mare de les víctimes després de descobrir que una amiga d’estes les estava explotant sexualment. La detinguda oferia a coneguts la virginitat d’una de les menors a canvi de diners, a més d’organitzar trobades en apartaments de lloguer per hores.

La investigació es va iniciar quan la mare de les víctimes va interposar una denúncia manifestant que una amiga de les seues filles les estava explotant sexualment. Després de les primeres comprovacions, els policies van descobrir que la detinguda actuava com a enllaç, facilitant el contacte entre les menors i els clients, obtenint sempre un percentatge dels beneficis.

Oferia la virginitat d’una menor de 14 anys a canvi de diners

 

A més, els agents van descobrir que havia oferit a la més xicoteta de les germanes, de 14 anys, que venguera la seua virginitat a canvi d’una quantitat de diners de la qual s’emportaria una part.

Realitzades les perquisicions pertinents, els agents van aconseguir localitzar l’apartament on es produïen les trobades sexuals i van identificar als presumptes clients, resultant ser tres homes d’entre 32 i 41 anys, que van ser també detinguts. Els investigadors van analitzar tant els dispositius electrònics de les afectades com els intervinguts als arrestats, comprovant que hi havia dos víctimes més, també menors.

Per tot això, els agents van detindre als tres homes i a la jove com a presumptes responsables d’un delicte de prostitució de menors. A més, als tres individus se’ls imputa igualment un presumpte delicte d’abús sexual i, una vegada posats a la disposició de l’autoritat judicial, esta va decretar l’ingrés a la presó de la dona.

Últimes notícies

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.

Les residències per a víctimes de violència atenen 305 dones en mig any

Els centres residencials de la Generalitat han acollit 305 dones i 115 menors víctimes de violència en el primer semestre de 2026. Susana Camarero destaca el reforç de la xarxa assistencial i la nova Estratègia Valenciana contra la tracta.
FILMOTECA D'ESTIU