9.7 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Acusen a un cardiòleg de posar una càmera en el bany per a gravar a una companya en un hospital valencià

 

Un cardiòleg de 42 anys d’un hospital de València ha sigut acusat pel fiscal d’un delicte contra la intimitat per posar una càmera en un bany del centre sanitari en el que treballava, amb la intenció de gravar a una companya que li havia comunicat que anava a dutxar-se.

 

Els càrrecs se substanciaran en un pròxim juí, després que este dilluns el processament s’haja negat a conformar-se amb una pena menor a canvi d’acceptar els fets. El lletrat de l’acusat ha defensat la seua innocència a la Ciutat de la Justícia de València, a on este advocat i l’acusació s’han reunit, fixat per la Secció Cinquena de l’Audiència per a intentar arribar a una conformitat.

 

És a dir, que l’acusat accepte la realitat dels fets i una pena menor, i que d’eixa manera es faça innecessària la celebració de vista oral, produint-se directament una sentència en els termes que hagen pactat les parts sempre que el tribunal els considere ajustats a Dret.

 

La víctima va trobar el mòbil

D’esta manera, el fiscal mantindrà el seu escrit d’acusacions, segons el que el facultatiu s’enfronta a una petició de pena de tres anys de presó i la inhabilitació per sis anys pel citat delicte, comés segons l’acusació durant la guàrdia del dia 11 al 12 de maig de 2019, que el processament va fer al costat d’una metgessa resident de quint any, que tenia 28 anys.

 

Segons relata el ministeri públic, en un moment de la nit el processat li va preguntar a la jove si s’anava a dutxar en un lavabo de xicotetes dimensions i d’ús exclusiu per a personal sanitari, que es troba en una zona de l’hospital en la que es trobaven els dos. Quan ella li va dir que , ell li va demanar entrar abans.

 

L’home va passar quinze minuts dins, sense fer ús perceptible de l’equipament d’este, sempre segons l’escrit d’acusacions, que ell no accepta. Posteriorment va entrar la metgessa, qui, després de sospitar de l’actitud del cardiòleg, va examinar el bany i va trobar un telèfon mòbil ocult dins d’una reixeta de ventilació elevada que, segons el fiscal, tenia com a finalitat captar imàtgens de qui usara la dutxa a continuació.

Últimes notícies

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.