Acusen a un cardiòleg de posar una càmera en el bany per a gravar a una companya en un hospital valencià

 

Un cardiòleg de 42 anys d’un hospital de València ha sigut acusat pel fiscal d’un delicte contra la intimitat per posar una càmera en un bany del centre sanitari en el que treballava, amb la intenció de gravar a una companya que li havia comunicat que anava a dutxar-se.

 

Els càrrecs se substanciaran en un pròxim juí, després que este dilluns el processament s’haja negat a conformar-se amb una pena menor a canvi d’acceptar els fets. El lletrat de l’acusat ha defensat la seua innocència a la Ciutat de la Justícia de València, a on este advocat i l’acusació s’han reunit, fixat per la Secció Cinquena de l’Audiència per a intentar arribar a una conformitat.

 

És a dir, que l’acusat accepte la realitat dels fets i una pena menor, i que d’eixa manera es faça innecessària la celebració de vista oral, produint-se directament una sentència en els termes que hagen pactat les parts sempre que el tribunal els considere ajustats a Dret.

 

La víctima va trobar el mòbil

D’esta manera, el fiscal mantindrà el seu escrit d’acusacions, segons el que el facultatiu s’enfronta a una petició de pena de tres anys de presó i la inhabilitació per sis anys pel citat delicte, comés segons l’acusació durant la guàrdia del dia 11 al 12 de maig de 2019, que el processament va fer al costat d’una metgessa resident de quint any, que tenia 28 anys.

 

Segons relata el ministeri públic, en un moment de la nit el processat li va preguntar a la jove si s’anava a dutxar en un lavabo de xicotetes dimensions i d’ús exclusiu per a personal sanitari, que es troba en una zona de l’hospital en la que es trobaven els dos. Quan ella li va dir que , ell li va demanar entrar abans.

 

L’home va passar quinze minuts dins, sense fer ús perceptible de l’equipament d’este, sempre segons l’escrit d’acusacions, que ell no accepta. Posteriorment va entrar la metgessa, qui, després de sospitar de l’actitud del cardiòleg, va examinar el bany i va trobar un telèfon mòbil ocult dins d’una reixeta de ventilació elevada que, segons el fiscal, tenia com a finalitat captar imàtgens de qui usara la dutxa a continuació.

Últimes notícies

L’alerta d’Europol sobre robatoris a museus va arribar al MUVI un dia després del saqueig del Tresor de Villena

L’informe d’Europol sobre l’augment de robatoris violents a museus europeus va entrar al correu del Museu de Villena un dia després del robatori del Tresor de Villena, segons el registre de correus i la Conselleria de Cultura.

Mor un home en un accident de trànsit a l’AP-7 a Polinyà del Xúquer

Un home ha mort i dos persones han resultat ferides este matí en un accident de trànsit a l’AP-7, al terme de Polinyà del Xúquer, segons el CICU.

Un home mor apunyalat per una dona en una terrassa de València després d’una baralla

Un home de 45 anys ha mort esta matinada després de ser apunyalat per una dona de 35 anys en la terrassa d’un bar del barri de l’Olivereta, a València. La sospitosa, de nacionalitat espanyola, ha sigut detinguda acusada d’homicidi.

Deting a Alacant un fugitiu reclamat per Àustria per 11 robatoris en supermercats

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 26 anys reclamat per Àustria per onze robatoris amb força en supermercats, en què es van furtar begudes alcohòliques valorades en 29.187 euros. El detingut havia sigut condemnat a tres anys de presó i estava reclamat mitjançant una Ordre Europea de Detenció i Lliurament.

Les mínimes baixen fins als 10 graus a Ademús en una nova nit fresca a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit de descens tèrmic, amb 10 graus de mínima a Ademús i 10,5 a Vilafranca del Cid, mentre que les tres capitals de província han registrat valors lleugerament superiors als d'ahir.

Oratge estable per a l’últim diumenge d’agost: cel ras i temperatures a l’alça

L’últim diumenge d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb cel ras o poc ennuvolat, temperatures lleugerament més altes i vent fluix variable que girarà a sud i est a migdia.

Tres detinguts per diversos robatoris violents a la via pública a Oriola

La Policia Nacional ha detingut a Oriola tres hòmens, de 20, 21 i 46 anys, per dos sèries de robatoris amb violència a la via pública, amb quatre víctimes, totes elles veïnes del municipi.

Maria Schwinning, l’actriu valenciana de 18 anys que viu el seu any d’or

L’actriu valenciana Maria Schwinning, de 18 anys, ha estrenat enguany dos pel·lícules i una sèrie, ha guanyat el seu primer premi i assegura que viu el moment amb calma i ganes de continuar creixent.