14.1 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Acusen a un cardiòleg de posar una càmera en el bany per a gravar a una companya en un hospital valencià

 

Un cardiòleg de 42 anys d’un hospital de València ha sigut acusat pel fiscal d’un delicte contra la intimitat per posar una càmera en un bany del centre sanitari en el que treballava, amb la intenció de gravar a una companya que li havia comunicat que anava a dutxar-se.

 

Els càrrecs se substanciaran en un pròxim juí, després que este dilluns el processament s’haja negat a conformar-se amb una pena menor a canvi d’acceptar els fets. El lletrat de l’acusat ha defensat la seua innocència a la Ciutat de la Justícia de València, a on este advocat i l’acusació s’han reunit, fixat per la Secció Cinquena de l’Audiència per a intentar arribar a una conformitat.

 

És a dir, que l’acusat accepte la realitat dels fets i una pena menor, i que d’eixa manera es faça innecessària la celebració de vista oral, produint-se directament una sentència en els termes que hagen pactat les parts sempre que el tribunal els considere ajustats a Dret.

 

La víctima va trobar el mòbil

D’esta manera, el fiscal mantindrà el seu escrit d’acusacions, segons el que el facultatiu s’enfronta a una petició de pena de tres anys de presó i la inhabilitació per sis anys pel citat delicte, comés segons l’acusació durant la guàrdia del dia 11 al 12 de maig de 2019, que el processament va fer al costat d’una metgessa resident de quint any, que tenia 28 anys.

 

Segons relata el ministeri públic, en un moment de la nit el processat li va preguntar a la jove si s’anava a dutxar en un lavabo de xicotetes dimensions i d’ús exclusiu per a personal sanitari, que es troba en una zona de l’hospital en la que es trobaven els dos. Quan ella li va dir que , ell li va demanar entrar abans.

 

L’home va passar quinze minuts dins, sense fer ús perceptible de l’equipament d’este, sempre segons l’escrit d’acusacions, que ell no accepta. Posteriorment va entrar la metgessa, qui, després de sospitar de l’actitud del cardiòleg, va examinar el bany i va trobar un telèfon mòbil ocult dins d’una reixeta de ventilació elevada que, segons el fiscal, tenia com a finalitat captar imàtgens de qui usara la dutxa a continuació.

Últimes notícies

La Diputació finança un nou trinquet a Bétera i la reforma del de la Pobla de Vallbona

La Diputació de València ha activat obres en dos trinquets amb 400.000 euros per a Bétera i 300.000 per a la Pobla de Vallbona dins del Pla de Trinquets. El pla suma huit milions per a modernitzar instal·lacions de pilota i atraure noves generacions.

Castelló inaugura la Supercopa d’Espanya femenina amb el Madrid-Atleti a les 19.15 i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina: Madrid-Atleti el dimarts i Barça-Athletic el dimecres, amb final el dissabte en Castalia. L'RFEF ha confirmat el retard de 15 minuts del primer dol i l'ús del FVS, un VAR a petició dels entrenadors.

Pérez destaca la seguretat com a motor per a atraure visitants a la província d’Alacant

Toni Pérez ha defés en l'I Fòrum Policia Local i Turisme que la seguretat impulsa l'elecció d'Alacant com a destí. Ha posat en valor a la Policia Local com a primer contacte del visitant.

112 Euskadi va saber d’almenys dos víctimes a les 21.05 del 29-O i va registrar 32 crides per la DANA a València

El 112 del País Basc va atendre 32 peticions d'auxili vinculades a les riuades en el sud de València els dies 29 i 30 d'octubre de 2024 i va tindre constància d'almenys #dos morts a les 21.05 del 29-O. La cronologia va ser remesa al Jutjat de Catarroja, que investiga la gestió de l'emergència.

Els Arts estrena Eugenio Oneguin amb la mirada introspectiva de Laurent Pelly

El Palau de les Arts estrenarà el 20 de gener Eugenio Oneguin de Txaikovski amb posada en escena introspectiva de Laurent Pelly i batuta de Timur Zangiev. El títol torna al repertori del coliseu quinze anys després amb un repartiment internacional i activitats paral·leles.

Gómez supedita la jornada de 35 hores en Sanitat al que acorde la Taula General

El conseller ha reiterat que Sanitat activarà la reducció quan la Taula General la fixe i ha defés un Estatut Marc 'nou i modern' amb criteris homogenis.

Ford Almussafes suma dos dies de parada per ERTO en la planta de motors

Ford Almussafes ha afegit dos dies de parada total en la planta de motors, el 26 de gener i el 2 de febrer, dins de l'ERTO en vigor. La mesura afecta a totes les línies excepte blocs i servicis indirectes i se suma al calendari acordat per a gener i febrer.

Pérez Llorca reclama una proposta seriosa i rigorosa de finançament autonòmic

El president ha lamentat l'absència d'una proposta concreta del Govern després de l'últim Consell de Política Fiscal i Financera i ha demanat un debat transparent i conjunt.