11.9 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Acusen a un cardiòleg de posar una càmera en el bany per a gravar a una companya en un hospital valencià

 

Un cardiòleg de 42 anys d’un hospital de València ha sigut acusat pel fiscal d’un delicte contra la intimitat per posar una càmera en un bany del centre sanitari en el que treballava, amb la intenció de gravar a una companya que li havia comunicat que anava a dutxar-se.

 

Els càrrecs se substanciaran en un pròxim juí, després que este dilluns el processament s’haja negat a conformar-se amb una pena menor a canvi d’acceptar els fets. El lletrat de l’acusat ha defensat la seua innocència a la Ciutat de la Justícia de València, a on este advocat i l’acusació s’han reunit, fixat per la Secció Cinquena de l’Audiència per a intentar arribar a una conformitat.

 

És a dir, que l’acusat accepte la realitat dels fets i una pena menor, i que d’eixa manera es faça innecessària la celebració de vista oral, produint-se directament una sentència en els termes que hagen pactat les parts sempre que el tribunal els considere ajustats a Dret.

 

La víctima va trobar el mòbil

D’esta manera, el fiscal mantindrà el seu escrit d’acusacions, segons el que el facultatiu s’enfronta a una petició de pena de tres anys de presó i la inhabilitació per sis anys pel citat delicte, comés segons l’acusació durant la guàrdia del dia 11 al 12 de maig de 2019, que el processament va fer al costat d’una metgessa resident de quint any, que tenia 28 anys.

 

Segons relata el ministeri públic, en un moment de la nit el processat li va preguntar a la jove si s’anava a dutxar en un lavabo de xicotetes dimensions i d’ús exclusiu per a personal sanitari, que es troba en una zona de l’hospital en la que es trobaven els dos. Quan ella li va dir que , ell li va demanar entrar abans.

 

L’home va passar quinze minuts dins, sense fer ús perceptible de l’equipament d’este, sempre segons l’escrit d’acusacions, que ell no accepta. Posteriorment va entrar la metgessa, qui, després de sospitar de l’actitud del cardiòleg, va examinar el bany i va trobar un telèfon mòbil ocult dins d’una reixeta de ventilació elevada que, segons el fiscal, tenia com a finalitat captar imàtgens de qui usara la dutxa a continuació.

Últimes notícies

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.

Luis Castro va lamentar que el penal de Mbappé va canviar el partit

El tècnic del Llevant va atribuir el 2-0 a un punt d'inflexió en la pena màxima transformada per Mbappé i va lamentar no capitalitzar les primeres ocasions.

Iván Romero va lamentar la baixada després del penal i va defendre l’actitud del Llevant

El davanter del Llevant va lamentar la derrota 2-0 davant el Reial Madrid, va assegurar que el seu equip va tindre les millors ocasions i que el penal de Mbappé va canviar el partit.

Emergències llança un avís especial per pluges fortes i temporal marítim des del dilluns

El Centre de Coordinació d'Emergències ha emés un avís especial per temporal marítim, pluges fortes i vent des del dilluns a la vesprada en la Comunitat Valenciana. Aemet preveu un episodi amb precipitacions molt persistents, ratxes molt fortes i neu copiosa en muntanya.