Acusen a un cardiòleg de posar una càmera en el bany per a gravar a una companya en un hospital valencià

 

Un cardiòleg de 42 anys d’un hospital de València ha sigut acusat pel fiscal d’un delicte contra la intimitat per posar una càmera en un bany del centre sanitari en el que treballava, amb la intenció de gravar a una companya que li havia comunicat que anava a dutxar-se.

 

Els càrrecs se substanciaran en un pròxim juí, després que este dilluns el processament s’haja negat a conformar-se amb una pena menor a canvi d’acceptar els fets. El lletrat de l’acusat ha defensat la seua innocència a la Ciutat de la Justícia de València, a on este advocat i l’acusació s’han reunit, fixat per la Secció Cinquena de l’Audiència per a intentar arribar a una conformitat.

 

És a dir, que l’acusat accepte la realitat dels fets i una pena menor, i que d’eixa manera es faça innecessària la celebració de vista oral, produint-se directament una sentència en els termes que hagen pactat les parts sempre que el tribunal els considere ajustats a Dret.

 

La víctima va trobar el mòbil

D’esta manera, el fiscal mantindrà el seu escrit d’acusacions, segons el que el facultatiu s’enfronta a una petició de pena de tres anys de presó i la inhabilitació per sis anys pel citat delicte, comés segons l’acusació durant la guàrdia del dia 11 al 12 de maig de 2019, que el processament va fer al costat d’una metgessa resident de quint any, que tenia 28 anys.

 

Segons relata el ministeri públic, en un moment de la nit el processat li va preguntar a la jove si s’anava a dutxar en un lavabo de xicotetes dimensions i d’ús exclusiu per a personal sanitari, que es troba en una zona de l’hospital en la que es trobaven els dos. Quan ella li va dir que , ell li va demanar entrar abans.

 

L’home va passar quinze minuts dins, sense fer ús perceptible de l’equipament d’este, sempre segons l’escrit d’acusacions, que ell no accepta. Posteriorment va entrar la metgessa, qui, després de sospitar de l’actitud del cardiòleg, va examinar el bany i va trobar un telèfon mòbil ocult dins d’una reixeta de ventilació elevada que, segons el fiscal, tenia com a finalitat captar imàtgens de qui usara la dutxa a continuació.

Últimes notícies

Educació cita els sindicats docents a una nova reunió de negociació este divendres

La Conselleria d'Educació ha convocat per a este divendres a les 16.00 hores una nova reunió de la mesa de negociació amb els sindicats docents, en plena vaga indefinida del professorat de l'ensenyament públic no universitari, que complirà la seua vintena jornada lectiva.

Braxton Key avisa: cal començar els quarts de final amb més intensitat

Braxton Key, ala-pivot del Valencia Basket, reclama començar amb més energia el segon partit de quarts de final de la Lliga Endesa a la pista del Surne Bilbao Basket després d’haver hagut de remuntar en el tram final del primer duel.

València es vesteix de flors pels 700 anys del Corpus amb un tapís de 180 quilos

València celebra els 700 anys del Corpus Christi amb una decoració floral especial al recorregut de la processó i un gran tapís commemoratiu de 180 quilos de flor a la façana de la Basílica de la Mare de Déu.

Un València Basket en alerta busca sentenciar el passi a semifinals a Miribilla

El València Basket visita este divendres Miribilla per enfrontar-se al Surne Bilbao Basket en el segon partit dels quarts de final de la Lliga Endesa, amb avantatge a la sèrie i opcions de tancar el passi a semifinals per la via ràpida.

Passa a disposició judicial l’assassí masclista de Callosa de Segura

L’home que va confessar haver estrangulat Patricia, de 48 anys, en el domicili que compartien a Callosa de Segura ha passat este matí a disposició judicial als jutjats d’Orihuela. El crim és el número 23 per violència masclista a Espanya en 2026 i el quart a la Comunitat Valenciana.

El valencià Ricardo Ten lidera Espanya en els Europeus de ciclisme paralímpic en carretera

El valencià Ricardo Ten, catorze vegades campió del món, i la handbiker Manuela Vos encapçalen la selecció espanyola de ciclisme paralímpic que competirà del 12 al 14 de juny als Europeus de carretera a Maniago i Montereale Valcellina, acompanyats pel retorn de Luis Miguel García-Marquina.

Emergències reserva 21,3 dels 234 milions del seu pressupost per a actuacions per la dana

La Conselleria d'Emergència i Interior, dirigida per Juan Carlos Valderrama, destina 21,3 milions d'euros del pressupost total de 234,2 milions de 2026 a actuacions derivades de la dana i defensa un model valencià de seguretat i emergències més robust. L'oposició critica la paràlisi i les prioritats de la Conselleria, mentres Vox avala les comptes amb matisos.

Un València Basket en alerta busca el pas a semifinals per la via ràpida a Bilbao

El València Basket visita divendres Miribilla amb un 1-0 a favor davant el Surne Bilbao Basket i l’opció de tancar l’eliminatòria, però conscient de la capacitat dels bascos per controlar el seu joc.