S’afona un barco a causa d’un incendi en la Marina de València

Barco afonat bomber Marina de València

Barco afonat després de cremar en la Marina de València | Bombers de València

 

Un incendi en una embarcació recreativa en la Marina de València ha obligat este diumenge a activar el Pla d’Emergència Exterior del Port de València en situació 0, amb conseqüències només en el límit del recinte portuari, segons ha informat el Centre de Coordinació d’Emergències.

 

El barco s’ha pegat foc cap a les 19.00 hores del diumenge en les instal·lacions de l’Autoritat Portuària de València. Per això, el 112 ha mobilitzat tres dotacions de bombers, que han treballat en la zona al costat dels bombers de l’Ajuntament de València i la mateixa policia portuària.

 

També s’ha desplaçat fins al lloc una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), de forma preventiva. Tal com marca el protocol, i segona ha informat el 112 de la Generalitat Valenciana, s’ha activat el Pla d’Emergència Exterior del Port en situació 0, que implica que les conseqüències de l’incendi es limiten al recinte portuari. Com es pot vore en les imàtgens, l’embarcació ha quedat totalment afonada en l’aigua, després de l’incendi.

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Roben a la casa de Largie Ramazani mentres disputava el València-Barcelona a Mestalla

Uns lladres van assaltar la vivenda de Largie Ramazani a Bétera mentres l'extrem del València jugava contra el Barcelona a Mestalla. El botí es xifra entorn de 100.000 euros en joies.

El curs escolar tanca amb més tensió: creix el malestar docent i es multipliquen les protestes

El final de curs arriba marcat per un augment del malestar del professorat i una onada de mobilitzacions en l'ensenyança pública i concertada davant la falta d'avanços en millores laborals.

Detinguda una empleada de llar a València pel furt de joies a la casa on treballava

La Policia Nacional ha detingut a València a una empleada de llar acusada de sostraure diverses joies d'or de la vivenda on treballava i vendre-les en comerços de compravenda per més de 1.500 euros.

El professorat valencià entra en la seua tercera setmana de vaga indefinida amb una nova proposta sindical

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana afronta la seua tercera setmana de vaga indefinida mentres els sindicats preparen una nova proposta per a intentar reobrir la negociació amb Educació.

Cel buidat i temperatures sense grans canvis en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta l'inici de la setmana amb cels poc nuvolosos o buidats, temperatures sense grans canvis i vent fluix de direcció variable que girarà a este.

Mor una persona i tres resulten ferides en precipitar-se un cotxe per un bancal en la CV-70 a Polop

Una persona ha mort i tres han resultat ferides després que un cotxe s'isquera de la carretera CV-70, a l'altura de Polop, i caiguera per un bancal amb uns 150 metres de desnivell.

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.