S’afona un barco a causa d’un incendi en la Marina de València

Barco afonat bomber Marina de València

Barco afonat després de cremar en la Marina de València | Bombers de València

 

Un incendi en una embarcació recreativa en la Marina de València ha obligat este diumenge a activar el Pla d’Emergència Exterior del Port de València en situació 0, amb conseqüències només en el límit del recinte portuari, segons ha informat el Centre de Coordinació d’Emergències.

 

El barco s’ha pegat foc cap a les 19.00 hores del diumenge en les instal·lacions de l’Autoritat Portuària de València. Per això, el 112 ha mobilitzat tres dotacions de bombers, que han treballat en la zona al costat dels bombers de l’Ajuntament de València i la mateixa policia portuària.

 

També s’ha desplaçat fins al lloc una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), de forma preventiva. Tal com marca el protocol, i segona ha informat el 112 de la Generalitat Valenciana, s’ha activat el Pla d’Emergència Exterior del Port en situació 0, que implica que les conseqüències de l’incendi es limiten al recinte portuari. Com es pot vore en les imàtgens, l’embarcació ha quedat totalment afonada en l’aigua, després de l’incendi.

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.

Bernabé ressalta la labor humanitària de la Policia Nacional en la carrera solidària Ruta 091

La carrera solidària Ruta 091 reunix 2.000 corredors a València per a fer costat a FEVADIS i visibilitzar el caràcter humanitari i la vocació de servici de la Policia Nacional.