S’afona un barco a causa d’un incendi en la Marina de València

Barco afonat bomber Marina de València

Barco afonat després de cremar en la Marina de València | Bombers de València

 

Un incendi en una embarcació recreativa en la Marina de València ha obligat este diumenge a activar el Pla d’Emergència Exterior del Port de València en situació 0, amb conseqüències només en el límit del recinte portuari, segons ha informat el Centre de Coordinació d’Emergències.

 

El barco s’ha pegat foc cap a les 19.00 hores del diumenge en les instal·lacions de l’Autoritat Portuària de València. Per això, el 112 ha mobilitzat tres dotacions de bombers, que han treballat en la zona al costat dels bombers de l’Ajuntament de València i la mateixa policia portuària.

 

També s’ha desplaçat fins al lloc una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), de forma preventiva. Tal com marca el protocol, i segona ha informat el 112 de la Generalitat Valenciana, s’ha activat el Pla d’Emergència Exterior del Port en situació 0, que implica que les conseqüències de l’incendi es limiten al recinte portuari. Com es pot vore en les imàtgens, l’embarcació ha quedat totalment afonada en l’aigua, després de l’incendi.

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.