S’afona un barco a causa d’un incendi en la Marina de València

Barco afonat bomber Marina de València

Barco afonat després de cremar en la Marina de València | Bombers de València

 

Un incendi en una embarcació recreativa en la Marina de València ha obligat este diumenge a activar el Pla d’Emergència Exterior del Port de València en situació 0, amb conseqüències només en el límit del recinte portuari, segons ha informat el Centre de Coordinació d’Emergències.

 

El barco s’ha pegat foc cap a les 19.00 hores del diumenge en les instal·lacions de l’Autoritat Portuària de València. Per això, el 112 ha mobilitzat tres dotacions de bombers, que han treballat en la zona al costat dels bombers de l’Ajuntament de València i la mateixa policia portuària.

 

També s’ha desplaçat fins al lloc una unitat del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU), de forma preventiva. Tal com marca el protocol, i segona ha informat el 112 de la Generalitat Valenciana, s’ha activat el Pla d’Emergència Exterior del Port en situació 0, que implica que les conseqüències de l’incendi es limiten al recinte portuari. Com es pot vore en les imàtgens, l’embarcació ha quedat totalment afonada en l’aigua, després de l’incendi.

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Presó provisional per al conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 a Alacant

Un home ha ingressat a presó provisional, comunicada i sense fiança, acusat de causar un accident mortal entre un cotxe i una moto a la N-332, a la província d’Alacant, dissabte passat.

Presó provisional per al conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 a Alacant

Un home ha ingressat en presó provisional acusat d’homicidi per imprudència greu, lesions i delictes contra la seguretat viària per un accident mortal dissabte passat a la N-332, a la província d’Alacant.

Reobrin les carreteres a Soneja i tornen a casa els 500 desallotjats per l’incendi

L’incendi forestal de Soneja, estabilitzat després de cremar 183 hectàrees, ha permés reobrir carreteres i el retorn d’uns 500 veïns desallotjats d’Azuébar.

Un camió bolcat a la A-7 en Bétera provoca 13 quilòmetres de cues en hora punta

Un camió s'ha bolcat este matí a la A-7 al terme de Bétera i ha generat retencions de fins a 13 quilòmetres, sense víctimes ni ferits comunicats.

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.