Agents de la Policia Local de Cullera li salven la vida a un home en ple carrer

Cotxe de la Policia Local de Cullera

Dos patrulles de la Policia Local han acudit al lloc dels fets | Ajuntament de Cullera

Agents de la Policia Local de Cullera, en la comarca de la Ribera (València), li han salvat la vida a un home, de 59 anys, este dimecres. L’home s’havia desplomat en el carrer i presentava signes d’estar mort, sense pols i amb falta de respiració, segons ha informat l’Ajuntament de la localitat en un comunicat.

 

Els agents s’han vist obligats a practicar-li una reanimació cardiopulmonar (RCP), ja que els servicis mèdics encara no havien arribat. Una maniobra de primers auxilis que ha conseguit retornar-li la vida a l’afectat fins a l’arribada de l’ambulància.

 

Salvat gràcies a una RCP i un desfibril·lador

La Policia ha rebut un avís alertant de que hi havia una persona en terra amb símptomes de poder estar morta. Ràpidament han acudit dos patrulles de la Policia Local al lloc dels fets i han comprovat que la persona que es trobava en terra no tenia pols. La primera d’elles s’ha desplaçat a pels metges d’urgència, mentres que la segona ha decidit fer tot el possible per a reanimar l’home, amb una RCP manual i amb l’ajuda d’un desfibril·lador.

 

Gràcies a esta tècnica de reanimació s’ha conseguit que l’afectat tornara a respirar fins a l’arribada d’una metgessa i un infermer que l’han atés ajudats per les dos patrulles i un equip del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). Una volta estabilitzat, l’home ha sigut traslladat a l’Hospital de la Ribera.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Denunciat a Carlet l’amo de quatre galls després d’una baralla clandestina

La Guàrdia Civil ha denunciat a Carlet al propietari de quatre galls amb múltiples ferides després de tornar d'una baralla clandestina, i ha intervingut els animals i una substància estimulant.

Baixen notablement les màximes a l’interior i risc de pluges febles este dijous en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un descens notable de les temperatures màximes a l'interior, amb intervals de núvols baixos i possibilitat de pluges febles, sobretot en el litoral sud de València i nord d'Alacant.

Alerta groga per fort onatge este dijous i la matinada del divendres en el sud d’Alacant

Aemet activa l'avís groc per fenomenos costaners en el litoral sud d'Alacant entre el dijous al mediodia i la matinada del divendres, amb vent intens i ones de fins a tres metres.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.