Agredeix a la seua dona, acoltella al seu fill per protegir-la i els ruixa amb gasolina


La Policia Nacional ha detingut a un home per presumptament agredir a la seua dona amb un assot de muntar a cavall; acoltellar amb una navalla al seu fill menor per l’esquena per haver intentat protegir la seua mare i ruixar-los a tots dos amb gasolina. Els fets han ocorregut a Elda, a Alacant.


L’home ha sigut detingut per delictes de lesions greus, maltractaments en l’àmbit familiar i temptativa d’homicidi. L’arrest s’ha produït després d’una crida de socors i els agents han hagut d’entrar per la força al domicili.


L’home va ruixar a la seua dona i al seu fill amb gasolina


Una vegada a l’interior els agents han observat com l’home es trobava alterat i tacat de sang i amb un encenedor en la butxaca. El fill presentava una ferida i estava sagnant per l’esquena; la dona tenia símptomes d’haver sigut agredida i tots dos estaven ruixats amb gasolina.


Una vegada comprovat els fets i rebudes les manifestacions del succeït per part de les víctimes, s’ha detingut al presumpte autor i s’ha assistit a la dona i al fill ferits, així com atés a una altra de les filles, que ha sigut testimoni dels fets. Els ferits han sigut traslladats a un centre hospitalari. S’ha fet càrrec de la investigació el grup de la UFAM de la Comissaria de Policia Nacional d’Elda.


El 016 és el telèfon d’atenció a les víctimes de violència masclista. Està disponible 24 hores al dia els 365 dies a l’any. La crida és gratuïta i no deixa empremta en la factura, encara que cal eliminar-ho de les últimes crides.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.