Agredeix a la seua dona, acoltella al seu fill per protegir-la i els ruixa amb gasolina


La Policia Nacional ha detingut a un home per presumptament agredir a la seua dona amb un assot de muntar a cavall; acoltellar amb una navalla al seu fill menor per l’esquena per haver intentat protegir la seua mare i ruixar-los a tots dos amb gasolina. Els fets han ocorregut a Elda, a Alacant.


L’home ha sigut detingut per delictes de lesions greus, maltractaments en l’àmbit familiar i temptativa d’homicidi. L’arrest s’ha produït després d’una crida de socors i els agents han hagut d’entrar per la força al domicili.


L’home va ruixar a la seua dona i al seu fill amb gasolina


Una vegada a l’interior els agents han observat com l’home es trobava alterat i tacat de sang i amb un encenedor en la butxaca. El fill presentava una ferida i estava sagnant per l’esquena; la dona tenia símptomes d’haver sigut agredida i tots dos estaven ruixats amb gasolina.


Una vegada comprovat els fets i rebudes les manifestacions del succeït per part de les víctimes, s’ha detingut al presumpte autor i s’ha assistit a la dona i al fill ferits, així com atés a una altra de les filles, que ha sigut testimoni dels fets. Els ferits han sigut traslladats a un centre hospitalari. S’ha fet càrrec de la investigació el grup de la UFAM de la Comissaria de Policia Nacional d’Elda.


El 016 és el telèfon d’atenció a les víctimes de violència masclista. Està disponible 24 hores al dia els 365 dies a l’any. La crida és gratuïta i no deixa empremta en la factura, encara que cal eliminar-ho de les últimes crides.

Últimes notícies

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.

La castellonenca Sara Monforte continuara al banquet de l’Espanyol fins a 2028

L’entrenadora castellonenca Sara Monforte amplia el seu contracte amb el primer equip femení de l’Espanyol fins al 30 de juny de 2028, després de consolidar el conjunt perico en la Lliga F amb una permanència solvent.

Pérez Llorca demana deixar de costat l’estratègia política i centrar-se en l’educació

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, insta els sindicats docents a no alçar-se de la taula de negociació i defensa que l’acord és possible si es deixen de banda les estratègies polítiques i s’atén el que és important: l’educació pública.