Agredeix a la seua dona, acoltella al seu fill per protegir-la i els ruixa amb gasolina


La Policia Nacional ha detingut a un home per presumptament agredir a la seua dona amb un assot de muntar a cavall; acoltellar amb una navalla al seu fill menor per l’esquena per haver intentat protegir la seua mare i ruixar-los a tots dos amb gasolina. Els fets han ocorregut a Elda, a Alacant.


L’home ha sigut detingut per delictes de lesions greus, maltractaments en l’àmbit familiar i temptativa d’homicidi. L’arrest s’ha produït després d’una crida de socors i els agents han hagut d’entrar per la força al domicili.


L’home va ruixar a la seua dona i al seu fill amb gasolina


Una vegada a l’interior els agents han observat com l’home es trobava alterat i tacat de sang i amb un encenedor en la butxaca. El fill presentava una ferida i estava sagnant per l’esquena; la dona tenia símptomes d’haver sigut agredida i tots dos estaven ruixats amb gasolina.


Una vegada comprovat els fets i rebudes les manifestacions del succeït per part de les víctimes, s’ha detingut al presumpte autor i s’ha assistit a la dona i al fill ferits, així com atés a una altra de les filles, que ha sigut testimoni dels fets. Els ferits han sigut traslladats a un centre hospitalari. S’ha fet càrrec de la investigació el grup de la UFAM de la Comissaria de Policia Nacional d’Elda.


El 016 és el telèfon d’atenció a les víctimes de violència masclista. Està disponible 24 hores al dia els 365 dies a l’any. La crida és gratuïta i no deixa empremta en la factura, encara que cal eliminar-ho de les últimes crides.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.

El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres

Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.

Pedro Martínez subratlla l’equilibri del València Basket i refreda l’eufòria

El tècnic va valorar la folgada victòria davant UCAM Murcia i, després d'una altra bona imatge en Eurolliga, va demanar prudència: 'hem trobat l'equilibri, però no hi ha fórmula màgica'

110-84: el València Basket atropella al UCAM Murcia amb un Montero decisiu

El València Basket va dominar de principi a fi i va guanyar 110-84 al UCAM Murcia en el Roig Arena, impulsat pels 23 punts i 6 assistències de Jean Montero. Els taronja van arribar a manar per 30 i es van ensenyorir també del basket average.