Agredeix a la seua dona, acoltella al seu fill per protegir-la i els ruixa amb gasolina


La Policia Nacional ha detingut a un home per presumptament agredir a la seua dona amb un assot de muntar a cavall; acoltellar amb una navalla al seu fill menor per l’esquena per haver intentat protegir la seua mare i ruixar-los a tots dos amb gasolina. Els fets han ocorregut a Elda, a Alacant.


L’home ha sigut detingut per delictes de lesions greus, maltractaments en l’àmbit familiar i temptativa d’homicidi. L’arrest s’ha produït després d’una crida de socors i els agents han hagut d’entrar per la força al domicili.


L’home va ruixar a la seua dona i al seu fill amb gasolina


Una vegada a l’interior els agents han observat com l’home es trobava alterat i tacat de sang i amb un encenedor en la butxaca. El fill presentava una ferida i estava sagnant per l’esquena; la dona tenia símptomes d’haver sigut agredida i tots dos estaven ruixats amb gasolina.


Una vegada comprovat els fets i rebudes les manifestacions del succeït per part de les víctimes, s’ha detingut al presumpte autor i s’ha assistit a la dona i al fill ferits, així com atés a una altra de les filles, que ha sigut testimoni dels fets. Els ferits han sigut traslladats a un centre hospitalari. S’ha fet càrrec de la investigació el grup de la UFAM de la Comissaria de Policia Nacional d’Elda.


El 016 és el telèfon d’atenció a les víctimes de violència masclista. Està disponible 24 hores al dia els 365 dies a l’any. La crida és gratuïta i no deixa empremta en la factura, encara que cal eliminar-ho de les últimes crides.

Últimes notícies

Tanquem Cofrents carrega contra la pròrroga de la nuclear d’Almaraz i alerta pel futur de Cofrents

La plataforma Tanquem Cofrents denuncia que la pròrroga de la central nuclear d’Almaraz trenca el pla de transició energètica del govern i alerta que Iberdrola es prepara per a allargar la vida de Cofrents més enllà de 2030.

Permesa la crema de palla d’arròs a menys de 500 metres de zona forestal des del 16 de setembre

Medi Ambient ha autoritzat de manera excepcional la crema de restolls i palla d’arròs en humedals pròxims a zona forestal des del 16 de setembre fins a final de campanya, amb condicions estrictes per a evitar incendis i problemes mediambientals.

Un estudi de la UPV alerta que les estadístiques policials amaguen zones de risc per a les dones

Un estudi internacional liderat per la UPV conclou que les dades policials sobre violència contra les dones no reflectixen totes les zones de risc i defensa combinar-les amb informació de la ciutadania i de les xarxes socials per a millorar les polítiques de seguretat urbana.

Cauen dos bandes itinerants de robatoris en vivendes amb almenys 27 assalts aclarits

La Policia Nacional ha desarticulat a Madrid i València dos grups criminals itinerants especialitzats en robatoris en vivendes, amb almenys 27 delictes aclarits i set detinguts, cinc d’ells ja en presó provisional.

Detingut a la Pobla Llarga amb una pistola amagada en una falsa targeta de crèdit

La Guàrdia Civil ha detingut a la Pobla Llarga un home de 53 anys que duia una arma de foc camuflada com una targeta de crèdit. En el seu domicili s’ha localitzat més munició, inclosa una bala de punta buida prohibida per a particulars.

Ruixats forts al nord i temperatures estables a la Comunitat Valenciana

L’Aemet preveu per a esta vesprada ruixats localment forts amb tronada al terç nord de la Comunitat Valenciana, mentre que la resta del territori mantindrà el cel poc nuvolós i temperatures sense canvis destacats.

L’Espanyol goleja el Llevant en l’estrena de la Lliga 2026-27

L’Espanyol ha debutat en la Lliga 2026-27 amb un contundent 3-0 contra el Llevant al RCDE Stadium, amb doblet de Roberto Fernández i un gol final de Dolan. El partit també ha deixat el debut del jove Marc Santos, que amb 15 anys s’ha convertit en el futbolista més jove de la història del club granota.

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.