Agredeix a la seua dona, acoltella al seu fill per protegir-la i els ruixa amb gasolina


La Policia Nacional ha detingut a un home per presumptament agredir a la seua dona amb un assot de muntar a cavall; acoltellar amb una navalla al seu fill menor per l’esquena per haver intentat protegir la seua mare i ruixar-los a tots dos amb gasolina. Els fets han ocorregut a Elda, a Alacant.


L’home ha sigut detingut per delictes de lesions greus, maltractaments en l’àmbit familiar i temptativa d’homicidi. L’arrest s’ha produït després d’una crida de socors i els agents han hagut d’entrar per la força al domicili.


L’home va ruixar a la seua dona i al seu fill amb gasolina


Una vegada a l’interior els agents han observat com l’home es trobava alterat i tacat de sang i amb un encenedor en la butxaca. El fill presentava una ferida i estava sagnant per l’esquena; la dona tenia símptomes d’haver sigut agredida i tots dos estaven ruixats amb gasolina.


Una vegada comprovat els fets i rebudes les manifestacions del succeït per part de les víctimes, s’ha detingut al presumpte autor i s’ha assistit a la dona i al fill ferits, així com atés a una altra de les filles, que ha sigut testimoni dels fets. Els ferits han sigut traslladats a un centre hospitalari. S’ha fet càrrec de la investigació el grup de la UFAM de la Comissaria de Policia Nacional d’Elda.


El 016 és el telèfon d’atenció a les víctimes de violència masclista. Està disponible 24 hores al dia els 365 dies a l’any. La crida és gratuïta i no deixa empremta en la factura, encara que cal eliminar-ho de les últimes crides.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.