Agredix a un xic en el carrer per ser de nacionalitat diferent a la seua en Elx

 

La Policia Local d’Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant), ha detingut a un xic de 19 anys després que, presumptament, agredira a un altre home al cap i el clatell en ple carrer després d’una forta discussió en la que, segons la víctima, li va dir que no podia ser ací per ser de nacionalitat diferent a la seua.

 

En concret, l’acusat, sobre el que pesava una reclamació judicial de cerca i detenció, va provocar talls en el cap i en la mà a la víctima amb un objecte punxant, que va reconéixer que havia sigut una clau, segons ha informat la Regidoria de Seguretat en un comunicat.

 

Els fets van passar divendres passat quan diferents dotacions policials van ser mobilitzades cap a les 19.30 hores davant de l’avís d’una agressió en ple carrer. A la seua arribada, es van trobar a la víctima amb ferides sagnants i corts al cap i clatell, motiu pel que es va requerir assistència sanitària urgent.

 

El va agredir amb un objecte punxant

Una volta atés, l’afectat va explicar als efectius que no coneixia de res a l’agressor i va assenyalar que la disputa es va iniciar quan l’acusat li negava la seua presència en el lloc per ser de nacionalitat diferent a la seua. Per això, va traure un objecte punxant i va començar a agredir-li. No obstant això, la víctima va conseguir fugir abans de patir ferides de major consideració.

 

Finalment, a través de la informació recaptada per testimonis presencials i després de la consulta de dades, una dotació UTE (Unitat Territorial) de Policia Local va localitzar i va identificar al presumpte agressor en Urgències de l’Hospital General quan va acudir per les ferides de la renyina.

 

En eixe moment, el jove va admetre als agents els fets i va indicar que hauria usat una clau per a agredir a l’altra persona. A demés, com van poder comprovar els agents, existia una reclamació judicial de cerca i detenció cap al sospitós dictada per un Jutjat penal. El xic ha sigut detingut i traslladat a dependències policials.

Últimes notícies

València s’unix al minut de silenci per les víctimes de l’incendi forestal d’Almeria

L’Ajuntament de València s’ha sumat al minut de silenci convocat per la FVMP per les 12 víctimes mortals i 23 desapareguts de l’incendi forestal de Los Gallardos, a Almeria.

Morant acusa el PP i assegura que la climatització dels col·legis es pagarà amb fons de l’Estat

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi. També carrega contra la gestió del PP durant la dana a València.

Els col·legis valencians es climatitzaran amb fons de l’Estat, remarca Diana Morant

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es farà amb finançament del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir en esta mesura. També retreu la gestió del PP durant la dana a València.

Morant assegura que la climatització dels col·legis valencians es pagarà amb fons del Govern espanyol

Diana Morant afirma que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi res. També retreu a l equip de govern de València la seua actuació durant la dana i considera que avisant a temps es podrien haver evitat morts.

Els centres educatius rebran ajudes per a climatització a partir del 16 de juliol

Tots els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran a partir del 16 de juliol entre 5.000 i 25.000 euros per a atendre les primeres necessitats de climatització, dins del pla anunciat per Juanfran Perez Llorca.

Els col·legis valencians rebran diners per a climatització a partir del 16 de juliol

Els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran entre 5.000 i 25.000 euros des del 16 de juliol per a atendre les primeres necessitats de climatització. La mesura s’emmarca en el Pla de Climatització del Consell i es complementa amb actuacions en La Nucía dins del Pla Edificant i del Pla Recole.

Anabel Medina destaca la maduresa d’Alcaraz i confia en la seua tornada a l’elit

Anabel Medina assegura que Carlos Alcaraz afronta amb molta maduresa la lesió del canell dret i confia que recupere forces per a tornar a l’elit. La directora del BBVA Open Internacional de Valencia també explica el canvi de dates del torneig i analitza el moment del tenis femení espanyol.

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.