Agredix a un xic en el carrer per ser de nacionalitat diferent a la seua en Elx

 

La Policia Local d’Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant), ha detingut a un xic de 19 anys després que, presumptament, agredira a un altre home al cap i el clatell en ple carrer després d’una forta discussió en la que, segons la víctima, li va dir que no podia ser ací per ser de nacionalitat diferent a la seua.

 

En concret, l’acusat, sobre el que pesava una reclamació judicial de cerca i detenció, va provocar talls en el cap i en la mà a la víctima amb un objecte punxant, que va reconéixer que havia sigut una clau, segons ha informat la Regidoria de Seguretat en un comunicat.

 

Els fets van passar divendres passat quan diferents dotacions policials van ser mobilitzades cap a les 19.30 hores davant de l’avís d’una agressió en ple carrer. A la seua arribada, es van trobar a la víctima amb ferides sagnants i corts al cap i clatell, motiu pel que es va requerir assistència sanitària urgent.

 

El va agredir amb un objecte punxant

Una volta atés, l’afectat va explicar als efectius que no coneixia de res a l’agressor i va assenyalar que la disputa es va iniciar quan l’acusat li negava la seua presència en el lloc per ser de nacionalitat diferent a la seua. Per això, va traure un objecte punxant i va començar a agredir-li. No obstant això, la víctima va conseguir fugir abans de patir ferides de major consideració.

 

Finalment, a través de la informació recaptada per testimonis presencials i després de la consulta de dades, una dotació UTE (Unitat Territorial) de Policia Local va localitzar i va identificar al presumpte agressor en Urgències de l’Hospital General quan va acudir per les ferides de la renyina.

 

En eixe moment, el jove va admetre als agents els fets i va indicar que hauria usat una clau per a agredir a l’altra persona. A demés, com van poder comprovar els agents, existia una reclamació judicial de cerca i detenció cap al sospitós dictada per un Jutjat penal. El xic ha sigut detingut i traslladat a dependències policials.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.