Agredix a un xic en el carrer per ser de nacionalitat diferent a la seua en Elx

 

La Policia Local d’Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant), ha detingut a un xic de 19 anys després que, presumptament, agredira a un altre home al cap i el clatell en ple carrer després d’una forta discussió en la que, segons la víctima, li va dir que no podia ser ací per ser de nacionalitat diferent a la seua.

 

En concret, l’acusat, sobre el que pesava una reclamació judicial de cerca i detenció, va provocar talls en el cap i en la mà a la víctima amb un objecte punxant, que va reconéixer que havia sigut una clau, segons ha informat la Regidoria de Seguretat en un comunicat.

 

Els fets van passar divendres passat quan diferents dotacions policials van ser mobilitzades cap a les 19.30 hores davant de l’avís d’una agressió en ple carrer. A la seua arribada, es van trobar a la víctima amb ferides sagnants i corts al cap i clatell, motiu pel que es va requerir assistència sanitària urgent.

 

El va agredir amb un objecte punxant

Una volta atés, l’afectat va explicar als efectius que no coneixia de res a l’agressor i va assenyalar que la disputa es va iniciar quan l’acusat li negava la seua presència en el lloc per ser de nacionalitat diferent a la seua. Per això, va traure un objecte punxant i va començar a agredir-li. No obstant això, la víctima va conseguir fugir abans de patir ferides de major consideració.

 

Finalment, a través de la informació recaptada per testimonis presencials i després de la consulta de dades, una dotació UTE (Unitat Territorial) de Policia Local va localitzar i va identificar al presumpte agressor en Urgències de l’Hospital General quan va acudir per les ferides de la renyina.

 

En eixe moment, el jove va admetre als agents els fets i va indicar que hauria usat una clau per a agredir a l’altra persona. A demés, com van poder comprovar els agents, existia una reclamació judicial de cerca i detenció cap al sospitós dictada per un Jutjat penal. El xic ha sigut detingut i traslladat a dependències policials.

Últimes notícies

L’alcaldessa de València declararà com a testimoni per la gestió de la DANA el 8 de juliol

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA de 2024 a València ha fixat un calendari de quinze declaracions testificals entre el 29 de juny i el 31 de juliol, que inclou a l'alcaldessa María José Catalá i a la exconsellera Ruth Merino.

Detectors de mòbils vigilaran les PAU valencianes per a evitar còpies

Els tribunals de les PAU de la Comunitat Valenciana podran usar detectors de freqüència per a localitzar mòbils i dispositius electrònics no autoritzats i frenar els fraus en els exàmens.

València Basket es juga el factor pista i Gran Canària la salvació en el Roig Arena

València Basket rep a Dreamland Gran Canària en un dol decisiu: els locals apuren les seues opcions de ser segons i els canaris es juguen la permanència en la acb.

Les famílies demanen a Educació negociar per a frenar la vaga indefinida del professorat

Representants de les famílies valencianes traslladen a la Conselleria la seua preocupacion per la vaga indefinida del professorat i reclamen acords que prioritzen a l'alumnat i milloren les infraestructures educatives.

Desallotgen del ple d’Alacant a tres persones que protestaven per la vaga de professors

Tres persones han sigut desallotjades del ple de l'Ajuntament d'Alacant després de protestar a favor de la vaga del professorat de l'ensenyança pública no universitària durant un debat sobre infraestructures educatives.

L’ONU posa en marxa un laboratori per a avaluar els riscos de la intel·ligència artificial

El nou Laboratori de Governança de la IA per a la Humanitat de l'ONU, amb seu a Quart de Poblet, naix per a avaluar els riscos de la intel·ligència artificial i contribuir a fixar regles i marcs reguladors a nivell internacional.

Pedro Martínez crida a la unitat del València Basket després de la garrotada europea

Pedro Martínez demana a l'afició del València Basket no caure en el descoratjament després de la derrota en la Final Four de l'Eurolliga i encadenar tres ensopegades en l'ACB, i reclama afrontar junts el tram final de la temporada.

Barcala evita aclarir si acudirà a la comissió que investiga les vivendes públiques a Alacant

Luis Barcala esquiva en el ple d'Alacant les preguntes de l'oposició sobre la seua assistència a la comissió que investiga les adjudicacions de vivendes públiques i sobre la seua reunió amb Francisco Ordiñana.