Agredix a un xic en el carrer per ser de nacionalitat diferent a la seua en Elx

 

La Policia Local d’Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant), ha detingut a un xic de 19 anys després que, presumptament, agredira a un altre home al cap i el clatell en ple carrer després d’una forta discussió en la que, segons la víctima, li va dir que no podia ser ací per ser de nacionalitat diferent a la seua.

 

En concret, l’acusat, sobre el que pesava una reclamació judicial de cerca i detenció, va provocar talls en el cap i en la mà a la víctima amb un objecte punxant, que va reconéixer que havia sigut una clau, segons ha informat la Regidoria de Seguretat en un comunicat.

 

Els fets van passar divendres passat quan diferents dotacions policials van ser mobilitzades cap a les 19.30 hores davant de l’avís d’una agressió en ple carrer. A la seua arribada, es van trobar a la víctima amb ferides sagnants i corts al cap i clatell, motiu pel que es va requerir assistència sanitària urgent.

 

El va agredir amb un objecte punxant

Una volta atés, l’afectat va explicar als efectius que no coneixia de res a l’agressor i va assenyalar que la disputa es va iniciar quan l’acusat li negava la seua presència en el lloc per ser de nacionalitat diferent a la seua. Per això, va traure un objecte punxant i va començar a agredir-li. No obstant això, la víctima va conseguir fugir abans de patir ferides de major consideració.

 

Finalment, a través de la informació recaptada per testimonis presencials i després de la consulta de dades, una dotació UTE (Unitat Territorial) de Policia Local va localitzar i va identificar al presumpte agressor en Urgències de l’Hospital General quan va acudir per les ferides de la renyina.

 

En eixe moment, el jove va admetre als agents els fets i va indicar que hauria usat una clau per a agredir a l’altra persona. A demés, com van poder comprovar els agents, existia una reclamació judicial de cerca i detenció cap al sospitós dictada per un Jutjat penal. El xic ha sigut detingut i traslladat a dependències policials.

Últimes notícies

Detinguda a Torrent per empadronar il·legalment a estrangers a canvi de mil euros

Una dona de 33 anys ha sigut detinguda a Torrent acusada d'afavorir la immigració il·legal i falsificar contractes de lloguer i empadronaments a canvi de mil euros, a més de coaccionar a inquilins vulnerables.

Pérez Llorca investigarà el gasto de Camps i compara amb els 187.000 euros de Puig en 2025

Pérez Llorca es compromet a investigar a fons els 15.000 euros en combustible atribuïts a Camps i subratlla que el major gasto en 2025 correspon al expresident Ximo Puig, amb més de 187.000 euros.

Sergi Cardona reivindica l’ambició del Vila-real davant una temporada històrica

Sergi Cardona destaca que el Vila-real té a la seua mà firmar una temporada històrica, amb la plaça de Champions encarrilada i la tercera posició a l'abast. El lateral demana ambició màxima en el tram final de Lliga i enaltix la irrupció del jove Pau Navarro.

Detingut en l’A-31 un conductor sense carnet que portava una arma elèctrica artesanal i va donar positiu en drogues

La Guàrdia Civil arresta en l'A-31 a un conductor alacantí de 32 anys que circulava sense carnet, sota els efectes de les drogues i amb una arma elèctrica artesanal prohibida en el vehicle.

Un informe alerta que l’empadronament i l’admissió frenen l’accés a la sanitat en la Comunitat

Un informe de Medicos del Món Comunitat Valenciana identifica l'empadronament i els filtres en admision com les principals barreres d'accés a la sanitat per a les persones mes vulnerabilizadas a València i Alacant.

Carlos Espí busca un rècord històric amb el Llevant en encadenar cinc jornades marcant

Carlos Espí arriba a Anoeta amb sis gols en les últimes quatre jornades i aspira a encadenar cinc partits seguits marcant, una cosa inèdita en la història del Llevant en Primera Divisió.

Marcelino firma ple de victòries davant el Girona en Montilivi

Marcelino García Toral suma quatre victòries en quatre visites de lliga a Montilivi, totes per marcadors ajustats, dirigint a València i Vila-real enfront del Girona.