Anuncios

Agredix a un xic en el carrer per ser de nacionalitat diferent a la seua en Elx

 

La Policia Local d’Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant), ha detingut a un xic de 19 anys després que, presumptament, agredira a un altre home al cap i el clatell en ple carrer després d’una forta discussió en la que, segons la víctima, li va dir que no podia ser ací per ser de nacionalitat diferent a la seua.

 

En concret, l’acusat, sobre el que pesava una reclamació judicial de cerca i detenció, va provocar talls en el cap i en la mà a la víctima amb un objecte punxant, que va reconéixer que havia sigut una clau, segons ha informat la Regidoria de Seguretat en un comunicat.

Anuncios

 

Els fets van passar divendres passat quan diferents dotacions policials van ser mobilitzades cap a les 19.30 hores davant de l’avís d’una agressió en ple carrer. A la seua arribada, es van trobar a la víctima amb ferides sagnants i corts al cap i clatell, motiu pel que es va requerir assistència sanitària urgent.

 

El va agredir amb un objecte punxant

Una volta atés, l’afectat va explicar als efectius que no coneixia de res a l’agressor i va assenyalar que la disputa es va iniciar quan l’acusat li negava la seua presència en el lloc per ser de nacionalitat diferent a la seua. Per això, va traure un objecte punxant i va començar a agredir-li. No obstant això, la víctima va conseguir fugir abans de patir ferides de major consideració.

 

Finalment, a través de la informació recaptada per testimonis presencials i després de la consulta de dades, una dotació UTE (Unitat Territorial) de Policia Local va localitzar i va identificar al presumpte agressor en Urgències de l’Hospital General quan va acudir per les ferides de la renyina.

 

En eixe moment, el jove va admetre als agents els fets i va indicar que hauria usat una clau per a agredir a l’altra persona. A demés, com van poder comprovar els agents, existia una reclamació judicial de cerca i detenció cap al sospitós dictada per un Jutjat penal. El xic ha sigut detingut i traslladat a dependències policials.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.

La Sindicatura de Comptes denuncia la deixadesa en ciberseguretat del sector públic valencià

La Sindicatura de Comptes qualifica d'inacceptable la governança de la ciberseguretat en la majoria d'entitats públiques i societats mercantils de la Generalitat, amb nivells de maduresa molt baixos i riscos significatius per a servicis i dades.

Bernabé acusa el PP d’abandonar la Malva-rosa i d’embossar els projectes del barri

Pilar Bernabé acusa el govern de María José Catalá de mantindre paralitzats projectes clau a la Malva-rosa, com la VPP i la biblioteca, i de tindre la ciutat embossada pels seus embolics interns.
Anuncios