Dos xics conseguixen alliberar a una dona del seu agressor en València

 

Este dilluns, 16 de novembre, cap a les 14.10 hores, dos xics de 19 i 21 anys, van conseguir detindre una agressió masclista en l’avinguda de Vicent Blasco Ibañéz de València i la dona va pegar a fugir del seu agressor.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, els dos xics van vore com el presumpte autor dels fets li tirava un pot i amenaçava de mort a la víctima. En eixe moment, els dos testimonis van decidir intervenir en l’incident.

 

Uns vianants van avisar a la Policia Local de València que dos xics estaven perseguint per la citada avinguda de la capital valenciana a un presumpte agressor masclista. Els dos xics perseguiren a l’agressor i conseguiren atrapar-lo fins que van arribar les autoritats.

 

La víctima va negar l’agressió

A l’arribada dels agents, la dona va confirmar a la Policia que l’home amb el que estava discutint era la seua parella. No obstant això, la dona va negar l’agressió i les amenaces de mort

 

L’home ha sigut detingut pels policies de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.