Dos xics conseguixen alliberar a una dona del seu agressor en València

 

Este dilluns, 16 de novembre, cap a les 14.10 hores, dos xics de 19 i 21 anys, van conseguir detindre una agressió masclista en l’avinguda de Vicent Blasco Ibañéz de València i la dona va pegar a fugir del seu agressor.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, els dos xics van vore com el presumpte autor dels fets li tirava un pot i amenaçava de mort a la víctima. En eixe moment, els dos testimonis van decidir intervenir en l’incident.

 

Uns vianants van avisar a la Policia Local de València que dos xics estaven perseguint per la citada avinguda de la capital valenciana a un presumpte agressor masclista. Els dos xics perseguiren a l’agressor i conseguiren atrapar-lo fins que van arribar les autoritats.

 

La víctima va negar l’agressió

A l’arribada dels agents, la dona va confirmar a la Policia que l’home amb el que estava discutint era la seua parella. No obstant això, la dona va negar l’agressió i les amenaces de mort

 

L’home ha sigut detingut pels policies de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Dos anys de presó per agredir sexualment a una dona amb discapacitat intel·lectual a Alcoi

L'Audiència d'Alacant condemna a dos anys de presó i cinc d'allunyament i llibertat vigilada a un home que va agredir sexualment de forma continuada a una dona amb un 65% de discapacitat intel·lectual.

Sanitat ordena retirar una crema depilatòria de Deliplus per dubtes sobre la seua seguretat

Sanitat ha ordenat el cessament de venda i retirada d'una crema depilatòria Deliplus de Mercadona al no poder garantir un ús segur, per risc de sobreexposicion en zones àmplies del cos.