Anuncios

Dos xics conseguixen alliberar a una dona del seu agressor en València

 

Este dilluns, 16 de novembre, cap a les 14.10 hores, dos xics de 19 i 21 anys, van conseguir detindre una agressió masclista en l’avinguda de Vicent Blasco Ibañéz de València i la dona va pegar a fugir del seu agressor.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, els dos xics van vore com el presumpte autor dels fets li tirava un pot i amenaçava de mort a la víctima. En eixe moment, els dos testimonis van decidir intervenir en l’incident.

 

Uns vianants van avisar a la Policia Local de València que dos xics estaven perseguint per la citada avinguda de la capital valenciana a un presumpte agressor masclista. Els dos xics perseguiren a l’agressor i conseguiren atrapar-lo fins que van arribar les autoritats.

 

La víctima va negar l’agressió

A l’arribada dels agents, la dona va confirmar a la Policia que l’home amb el que estava discutint era la seua parella. No obstant això, la dona va negar l’agressió i les amenaces de mort

 

L’home ha sigut detingut pels policies de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.

Pérez Llorca critica la regularització massiva de migrants i veu interés electoral

Juanfran Pérez Llorca considera que la regularització massiva de migrants està mal organitzada i respon a interessos electorals, i reclama polítiques als països d'origen.

El PP anuncia mocions en tots els seus ajuntaments contra la regularització d’immigrants

El PP anuncia que presentarà mocions als seus ajuntaments per a reclamar la paralització de la regularització d'immigrants aprovada pel Govern i denunciar el col·lapse de les oficines municipals.

Episodi de calor inusual a Espanya amb més de 30 graus al final d’abril

La setmana comença amb un episodi de calor inusual per a finals d'abril, amb temperatures entre 5 i 10 graus per damunt del normal i tempestes fortes en diverses zones del nord.

Catalá carrega contra la regularització d’immigrants i la qualifica de nyap contra els ajuntaments

L'alcaldessa de València, María José Catalá, critica amb duresa el procés de regularització de persones estrangeres, que considera un nyap del Govern i una barbaritat per als ajuntaments, col·lapsats per la falta de planificació i informació prèvia.

Cues, por i il·lusió a València davant l’inici de la regularització extraordinària de migrants

Milers de migrants inicien a València els tràmits presencials per a la regularització extraordinària entre llargues cues, dubtes sobre els requisits i el desig d'aconseguir estabilitat.

Calor i temps estable per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana arranca la penúltima setmana d'abril amb ambient estable i màximes superiors a 25 graus, encara que no es descarten tempestes vespertines a l'interior nord.

El staycation impulsa l’ocupació hotelera en la Comunitat Valenciana fins a fregar el 80% a l’abril

Els hotels de la Comunitat Valenciana tanquen la primera quinzena d'abril amb un 78,6% d'ocupació gràcies al staycation i a l'empenyiment del turisme britànic i internacional.