Dos xics conseguixen alliberar a una dona del seu agressor en València

 

Este dilluns, 16 de novembre, cap a les 14.10 hores, dos xics de 19 i 21 anys, van conseguir detindre una agressió masclista en l’avinguda de Vicent Blasco Ibañéz de València i la dona va pegar a fugir del seu agressor.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, els dos xics van vore com el presumpte autor dels fets li tirava un pot i amenaçava de mort a la víctima. En eixe moment, els dos testimonis van decidir intervenir en l’incident.

 

Uns vianants van avisar a la Policia Local de València que dos xics estaven perseguint per la citada avinguda de la capital valenciana a un presumpte agressor masclista. Els dos xics perseguiren a l’agressor i conseguiren atrapar-lo fins que van arribar les autoritats.

 

La víctima va negar l’agressió

A l’arribada dels agents, la dona va confirmar a la Policia que l’home amb el que estava discutint era la seua parella. No obstant això, la dona va negar l’agressió i les amenaces de mort

 

L’home ha sigut detingut pels policies de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local.

 

Últimes notícies

La jutgessa que investiga la DANA cita com a testimoni a la cap de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana

La jutgessa que analitza la gestió de la DANA en la Comunitat Valenciana ha citat com a testimoni a la cap de Protecció Civil de la Delegació del Govern i a altres dos responsables vinculats a la resposta d'emergències.

La Mesa d’Educació no aconseguix frenar la vaga docent del 31 de març després de dos hores de negociació

La Conselleria d'Educació i els sindicats tanquen sense acord una reunió de més de dos hores i mantenen la vaga educativa del 31 de març a l'espera d'una nova Mesa el 16 d'abril.

Hugo Duro es veu capaç de superar el seu rècord de 13 gols amb el València

Hugo Duro, màxim golejador del València esta temporada, confia a superar el seu rècord de 13 gols i subratlla el paper de l'equip i de Mestalla en el seu millor moment com a davanter.

Presó provisional per al jove acusat de matar a punyalades a un home després d’una disputa per una reforma

Un jove de 22 anys entra a la presó provisional acusat d'apunyalar per l'esquena a un home de 48 anys a Torrent després d'una disputa per una reforma en la seua vivenda. La Policia Nacional li va localitzar ocult a Alaquàs i no es descarten més detencions.

La Ciutat de les Arts i les Ciències inaugura l’exposició Genoma i estructura escultòrica de Park Eun Sun

La Ciutat de les Arts i les Ciències inaugura l'exposició Genoma i estructura escultòrica de l'escultor sud-coreà Park Eun Sun, amb huit peces de gran format en marbre, acer i granit distribuïdes en interior i exterior del complex.

La nova APP GVA+Salut incorpora SIP virtual i accés a imatges clíniques

La Conselleria de Sanitat ha renovat l'APP GVA+Salut amb targeta SIP virtual, accés a imatges clíniques i noves ferramentes digitals per a agilitzar l'atenció i donar més autonomia al pacient.

Set detinguts per usar associacions cannábicas de Torrevieja com a punts de venda de droga

La Guàrdia Civil arresta a set responsables de cinc associacions cannábicas de Torrevieja per utilitzar-les com a punts de venda de marihuana i haixix, amb un menor implicat en l'activitat.

Espanya es mesura a Sèrbia amb el retorn de Rodri, Lamine Yamal i Pedri i el dubte de Joan García

La selecció espanyola afronta un amistós exigent davant Sèrbia en La Ceràmica, amb el retrobament de Rodri, Lamine Yamal i Pedri i la possible posada de llarg de Joan García en la porteria.