14.5 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Dos xics conseguixen alliberar a una dona del seu agressor en València

 

Este dilluns, 16 de novembre, cap a les 14.10 hores, dos xics de 19 i 21 anys, van conseguir detindre una agressió masclista en l’avinguda de Vicent Blasco Ibañéz de València i la dona va pegar a fugir del seu agressor.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, els dos xics van vore com el presumpte autor dels fets li tirava un pot i amenaçava de mort a la víctima. En eixe moment, els dos testimonis van decidir intervenir en l’incident.

 

Uns vianants van avisar a la Policia Local de València que dos xics estaven perseguint per la citada avinguda de la capital valenciana a un presumpte agressor masclista. Els dos xics perseguiren a l’agressor i conseguiren atrapar-lo fins que van arribar les autoritats.

 

La víctima va negar l’agressió

A l’arribada dels agents, la dona va confirmar a la Policia que l’home amb el que estava discutint era la seua parella. No obstant això, la dona va negar l’agressió i les amenaces de mort

 

L’home ha sigut detingut pels policies de la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local.

 

Últimes notícies

Marcelino introduïx sis canvis davant un Dortmund amb Adeyemi i Guirassy en atac

Marcelino va introduir sis canvis en l'onze del Vila-real per al dol de Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund. Kovac ha apostat per Adeyemi i Guirassy com a amenaces principals.

Aagesen ha dit que el sorprén que un any després encara no es conega la veritat de la DANA a València

La vicepresidenta tercera ha mostrat sorpresa per la falta de claredat sobre l'ocorregut el 29 d'octubre de 2024, jornada amb 229 víctimes a València. Noves discrepàncies horàries han reforçat els dubtes sobre la cronologia.

Micó exigix a Mazón explicar què va passar amb la DANA i entregar la seua acta

Àgueda Micó ha exigit a Carlos Mazón que deixe la seua acta i acudisca al jutjat per a aclarir el seu paper durant la DANA. Basa la seua petició en la cronologia del pàrquing i l'hora de l'avís d'emergències.

Mor una agent mediambiental en caure més de 40 metres en una cala de Moraira

Una agent mediambiental ha mort en precipitar-se des de 40-50 metres en la cala del Pessebret, a Teulada-Moraira, durant treballs en altura. El vent va impedir l'accés en helicòpter i el rescat es va realitzar a peu.

El Govern es dona fins a març de 2026 per a presentar el nou finançament autonòmic

Hisenda amplia el termini i situa la proposta de nou model en el primer trimestre de 2026. Montero defén una reforma integral i el PP l'acusa al Senat.

Pérez Llorca avala davant la jutgessa de la DANA que no va haver-hi WhatsApp amb Mazón ni Pradas el 29-O

Juanfran Pérez Llorca ha acarat el seu mòbil davant la jutgessa del cas DANA per a demostrar que el 29 d'octubre no es va creuar missatges de WhatsApp amb Carlos Mazón ni amb Salomé Pradas. L'acte confirma que les captures aportades coincidixen amb el contingut del dispositiu.

El Govern aprova una nova zona catastròfica per a la Comunitat Valenciana per inundacions i incendis

El Consell de Ministres ha aprovat la declaració que inclou a 63 comarques d'onze comunitats després d'episodis de pluges, DANA i focs entre agost i novembre.

Emergències recorda als ajuntaments la normativa per a les festes de Nadal

La Conselleria d'Emergències i Interior enviarà una circular als municipis per a recordar requisits, autoritzacions i horaris de les celebracions nadalenques. L'objectiu és previndre riscos i unificar criteris davant esdeveniments amb gran afluència.