L’Ajuntament d’Elx resol un ciberatac contra la seua pàgina de Facebook

 

L’Ajuntament d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha informat este divendres en un comunicat que ha conseguit solucionar sense conseqüències un atac de hackers contra la seua pàgina oficial en Facebook, que es va produir este dimecres.

 

Segons la nota de premsa, «els atacants van prendre el control de la pàgina del l’Ajuntament d’Elx i van expulsar als administradors municipals de la xarxa social».

 

No obstant això, precisa, «no van poder fer cap publicació en la pàgina, ja que ràpidament es va denunciar l’incident davant Facebook per a que es prengueren mesures preventives davant la possible inserció de post en nom de l’Ajuntament per part de persones alienes a l’administració local».

«En els treballs per a resoldre este atac han participat personal dels departaments de Comunicació i Telecomunicacions de l’Ajuntament d’Elx i responsables de la Policia Local especialitzats en ciberseguretat», indica.

 

El comunicat del consistori afirma que, des de primera hora del matí d’este divendres, s’ha recuperat el control total de la pàgina de l’Ajuntament en la xarxa social i s’han représ les publicacions amb normalitat. 

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA manté a Mazón com a testimoni i li nega accés a la causa

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a Catarroja ratifica que Carlos Mazón continua sent testimoni, rebutja el seu recurs i li impedix accedir al sumari mentres no siga part en el procediment.

El València Basket estrena un museu en el Roig Arena que repassa tota la seua història

El València Basket inaugura un museu i tour en el Roig Arena que recorre la seua trajectòria des de 1986, amb zones interactives i un enfocament a crear nova afició.

Més de 1.600 aspirants s’examinen per a entrar en el cos de Bombers de València

Un total de 1.634 persones es presenten este dissabte al primer examen de l'oposició al cos de Bombers de València, que oferix fins a 122 noves places i aspira a completar el procés abans de final d'any.

La Fiscalia demana imputar a un exalte càrrec de Justícia per la filtració d’un àudio de la dana

La Fiscalia Provincial de València sol·licita que el exsubsecretario de Justícia Ricardo García declare com investigat per la filtració d'un àudio reservat entre Aemet i Emergències durant la dana.

Els taxistes valencians redoblen les protestes i acusen el Consell de precarizar els servicis públics

Uns 1.500 taxistes tornen a col·lapsar el centre de València per a exigir una regulació més restrictiva de les VTC i denunciar la precarització dels servicis públics.

Loteries destinarà 60 milions en quatre anys a la labor social de Creu Roja

Hisenda i Creu Roja renoven el seu conveni de col·laboració, pel qual Loteries i Apostes de l'Estat aportarà 60 milions d'euros en quatre anys per a projectes socials i humanitaris.

Diego López demana un València més ambiciós després de l’empat davant el Raig

Diego López reclama que el València tanque bé la temporada i faça un salt competitiu el pròxim curs, després d'un empat davant el Raig que deixa la salvació pendent.

Martínez Mus reafirma que presentarà este mes la nova regulació per a taxis i VTC

Vicente Martínez Mus assegura que la Generalitat manté el compromís de disposar este mes d'una nova regulació del sector, que busca un millor servici públic i preus raonables per als usuaris.