L’Ajuntament d’Elx resol un ciberatac contra la seua pàgina de Facebook

 

L’Ajuntament d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha informat este divendres en un comunicat que ha conseguit solucionar sense conseqüències un atac de hackers contra la seua pàgina oficial en Facebook, que es va produir este dimecres.

 

Segons la nota de premsa, «els atacants van prendre el control de la pàgina del l’Ajuntament d’Elx i van expulsar als administradors municipals de la xarxa social».

 

No obstant això, precisa, «no van poder fer cap publicació en la pàgina, ja que ràpidament es va denunciar l’incident davant Facebook per a que es prengueren mesures preventives davant la possible inserció de post en nom de l’Ajuntament per part de persones alienes a l’administració local».

«En els treballs per a resoldre este atac han participat personal dels departaments de Comunicació i Telecomunicacions de l’Ajuntament d’Elx i responsables de la Policia Local especialitzats en ciberseguretat», indica.

 

El comunicat del consistori afirma que, des de primera hora del matí d’este divendres, s’ha recuperat el control total de la pàgina de l’Ajuntament en la xarxa social i s’han représ les publicacions amb normalitat. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Desmantellada una plantació interior de marihuana en una vivenda de la falda del Montgó a Dénia

Dos hòmens de 38 i 47 anys, amb antecedents, han sigut detinguts després de desmantellar una plantació interior en una vivenda del Montgó, a Dénia. La Policia va intervindre 46,77 quilos de fulla, 13,07 de picada i 10.500 euros.

Germán Valera: ‘Davant el Reial Madrid hem de saber patir’

Germán Valera va afirmar que l'Elx haurà de saber patir al Bernabéu i minimitzar errors per a optar a un bon resultat. Malgrat la mala ratxa fora, va recordar el 2-2 de la primera volta com a referència.

Morrissey suspén el seu concert de hui a València per soroll i falta de somni

El músic ha anunciat que no podrà actuar esta nit a València per falta de descans 'degut al soroll' en plena preparació de les Falles. Va arribar des de Milà per carretera i afirma que així és inviable eixir a l'escenari

L’aeroport de València bat rècord al febrer amb 786.589 passatgers i puja un 3,6%

L'aeroport de València va aconseguir al febrer 786.589 passatgers, màxim per a un mes de febrer i un 3,6% més interanual. El trànsit internacional va tirar del creixement malgrat el lleuger descens de vols.

Mor un home de 59 anys d’un tret al balcó de la seua casa a Alacant

Un home de 59 anys ha mort després de rebre un tret quan era al balcó de la seua casa en el barri de Carolines Altes. La Policia investiga i no hi ha detencions.

El 85,8% del personal sanitari valencià ha patit agressions en el treball, segons CCOO

Un estudi amb 3.000 enquestes conclou que les agressions són estructurals i s'han cronificado. La infradenuncia s'explica per por, desconfiança i falta de suport.

L’arquitecte que cus indumentària fallera per a la seua família i l’ensenya en el casal

Javier Sebastiá, arquitecte i faller, va aprendre des de zero a cosir vestits de valenciana per a la seua filla i hui compartix l'aprés amb un taller gratuït en el seu casal.

El Consell baixarà impostos i reduirà la burocràcia per a impulsar la ramaderia extensiva

La Generalitat ha anunciat l'eliminació del ITP per a explotacions extensives i un pla 2026-2030 amb 70 mesures per a simplificar tràmits, promoure el producte i reforçar el relleu generacional.