11.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Almenys dos morts i una vintena de ferits en un tiroteig selectiu en un concert a Miami, als Estats Units

Les primeres informacions assenyalen que almenys dos persones han mort i al voltant d’altres 25 han resultat ferides per un un tiroteig produït a la ciutat estatunidenca de Miami Gardens (Miami, estat de Florida) contra els assistents a un concert. Les primeres recerques de la Policia apunten al fet que l’atac va “ser selectiu“.

Tiroteig massiu

El tiroteig va esclatar poc després de la mitjanit en una sala de la ciutat estatunidenca i, segons els testimonis citats pel cap de Policia de Miami-DadeAlfredo Ramírez, els autors van ser tres homes que es van baixar d’una camioneta amb fusells d’assalt i van obrir foc contra la multitud. De fet, aquestes tres persones no han estat identificades.

“Creiem que es tracta d’un acte de violència armada selectiva”, ha declarat Ramírez posteriorment en roda de premsa, recollida pel ‘Miami Herald’. “Aquest és un acte menyspreable de violència armada, un acte covard”, ha afegit. Un dels ferits es troba en estat crític.
La Policia encara no té una descripció de les tres persones que van disparar contra la multitud i que van seleccionar a les seves víctimes. Es van donar a la fugida després de l’atac.

<

>

Últimes notícies

El turisme del running es dispara: maratons plenes, dorsals per sorteig i impacte milionari

L'auge del running transforma grans maratons en pols turístics: més jóvens i dones en la línia d'eixida, dorsals per sorteig i un fort impacte econòmic.

La creació d’empreses creix un 22,9% en la Comunitat Valenciana en el quart trimestre de 2025

La Comunitat Valenciana va registrar 4.514 noves societats en el quart trimestre de 2025, segon major avanç autonòmic i quasi deu punts per damunt de la mitjana nacional.

Sis detinguts a Alzira, Cullera i Nàquera pel cultiu i distribució de drogues

La Guàrdia Civil ha detingut a sis persones amb vincles familiars a Alzira, Cullera i Nàquera per la seua relació amb dos plantacions de marihuana i per blanqueig de capitals. L'operació Zander es va iniciar després d'una denúncia per tràfic de drogues en una vivenda d'Alzira.

93-89: el Bayern castiga el València amb defensa i els ex ‘taronja’ Lucic i Dimitrijevic

El Bayern es va imposar 93-89 al València a Munic amb Lucic i Dimitrijevic al comandament. La defensa agressiva i el contraatac van castigar el 27% en triples dels visitants.

Identificades les 45 víctimes de l’accident de Adamuz

S'han identificat les 45 persones mortes en el sinistre ferroviari de Adamuz i s'han completat totes les autòpsies. La majoria es va confirmar per petjades i part per ADN.

Pluges febles, neu des de 500-700 m el dissabte i vent fort a l’interior el diumenge

El cap de setmana es presenta amb cels nuvolosos i ruixats febles. El dissabte baixa la cota de neu a 500-700 m i el diumenge el vent de l'oest deixarà ratxes molt fortes a l'interior.

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.