Almenys dos morts i una vintena de ferits en un tiroteig selectiu en un concert a Miami, als Estats Units

Les primeres informacions assenyalen que almenys dos persones han mort i al voltant d’altres 25 han resultat ferides per un un tiroteig produït a la ciutat estatunidenca de Miami Gardens (Miami, estat de Florida) contra els assistents a un concert. Les primeres recerques de la Policia apunten al fet que l’atac va “ser selectiu“.

Tiroteig massiu

El tiroteig va esclatar poc després de la mitjanit en una sala de la ciutat estatunidenca i, segons els testimonis citats pel cap de Policia de Miami-DadeAlfredo Ramírez, els autors van ser tres homes que es van baixar d’una camioneta amb fusells d’assalt i van obrir foc contra la multitud. De fet, aquestes tres persones no han estat identificades.

“Creiem que es tracta d’un acte de violència armada selectiva”, ha declarat Ramírez posteriorment en roda de premsa, recollida pel ‘Miami Herald’. “Aquest és un acte menyspreable de violència armada, un acte covard”, ha afegit. Un dels ferits es troba en estat crític.
La Policia encara no té una descripció de les tres persones que van disparar contra la multitud i que van seleccionar a les seves víctimes. Es van donar a la fugida després de l’atac.

<

>

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana al Govern que exigisca a la UE més flexibilitat en fitosanitaris per al camp valencià

Pérez Llorca urgix al Govern a reclamar a la Unió Europea més flexibilitat en l'ús de fitosanitaris perquè el camp valencià competisca en igualtat de condicions enfront dels productes extracomunitaris.

Pérez Llorca titlla d’estèril el debat sobre la prioritat nacional i reivindica la prioritat valenciana

Pérez Llorca considera estèril el debat sobre la prioritat nacional vinculat al pacte PP-Vox a Extremadura i defén prioritzar l'arrelament i la Comunitat Valenciana. Nega que estes polítiques suposen racisme i recorda que ja s'apliquen criteris similars en ajudes i vivenda.

Marcelino alerta sobre el millor moment de l’Oviedo i reclama màxima exigència al Vila-real

Marcelino advertix que l'Oviedo travessa la seua millor fase de la temporada malgrat estar en descens i exigix al Vila-real màxima concentració per a defendre la tercera plaça i l'objectiu de Champions.

Catalá defén el reforç de personal a València i nega boicot a la regularització d’immigrants

María José Catalá sosté que l'Ajuntament de València està reforçant personal per a la regularització d'immigrants i rebutja les acusacions de boicot del PSOE.

Bernabé acusa a Catalá d’aïllar-se i embossar la gestió de la regularització de migrants

Pilar Bernabé critica que María José Catalá s'ha quedat sola i ha reaccionat tard i malament davant el reforç de personal municipal per al procés de regularització extraordinària de migrants.