Almenys dos morts i una vintena de ferits en un tiroteig selectiu en un concert a Miami, als Estats Units

Les primeres informacions assenyalen que almenys dos persones han mort i al voltant d’altres 25 han resultat ferides per un un tiroteig produït a la ciutat estatunidenca de Miami Gardens (Miami, estat de Florida) contra els assistents a un concert. Les primeres recerques de la Policia apunten al fet que l’atac va “ser selectiu“.

Tiroteig massiu

El tiroteig va esclatar poc després de la mitjanit en una sala de la ciutat estatunidenca i, segons els testimonis citats pel cap de Policia de Miami-DadeAlfredo Ramírez, els autors van ser tres homes que es van baixar d’una camioneta amb fusells d’assalt i van obrir foc contra la multitud. De fet, aquestes tres persones no han estat identificades.

“Creiem que es tracta d’un acte de violència armada selectiva”, ha declarat Ramírez posteriorment en roda de premsa, recollida pel ‘Miami Herald’. “Aquest és un acte menyspreable de violència armada, un acte covard”, ha afegit. Un dels ferits es troba en estat crític.
La Policia encara no té una descripció de les tres persones que van disparar contra la multitud i que van seleccionar a les seves víctimes. Es van donar a la fugida després de l’atac.

<

>

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.