Agredeix a la seua dona i amenaça de cremar als seus fills a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 27 anys, d’origen algerià, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i atemptat contra agent de l’autoritat, després de pel que sembla colpejar a la seua dona, impedir-li eixir de l’habitatge i amenaçar de cremar als fills de tots dos, de tres i un any, així com agredir als policies que el van arrestar.

Els fets van ocórrer al voltant de les cinc de la vesprada, en l’habitatge familiar, situada en el districte valencià d’Exposició. Tal com han pogut esbrinar els agents, la dona li va dir al seu marit que l’ajudara amb les faenes de casa, moment en el qual este s’hauria posat agressiu, tirant els mobles del saló.

Seguidament, pel que sembla, va agafar un ganivet de la cuina, va introduir a la dona en una habitació i la va amenaçar afirmant que la mataria abans d’anar a la presó, a més li va dir que si anava a la Policia, cremaria als seus fills i després es mataria. El sospitós també hauria propinat punyades a la víctima en la cara i al cap, així com puntades en l’estómac i en el muscle i colps en la boca.

Els policies han esbrinat, a més, que l’ara detingut també hauria impedit a la seua dona eixir del domicili, afirmant presumptament que si abandonava l’habitatge, la mataria, per a tot seguit eixir ell del pis al costat dels xiquets.

Per tot l’anterior, els agents, quan van tindre constància d’estos fets, van acudir al domicili per a detindre al presumpte agressor. Este els va obrir la porta amb la seua filla d’un any agarrada fortament del braç. Quan es van identificar i va saber que anava a ser arrestat, va oposar gran resistència, utilitzant a la bebé com a escut entre ell i els policies.

Els agents van posar fora de perill a la bebé i seguidament van intentar reduir a l’home, que els va propinar puntades i genollades, arribant a lesionar a un d’ells, que va requerir assistència sanitària.

Finalment, els agents ho van detindre com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i atemptat contra agent de l’autoritat. L’arrestat, amb antecedents policials i en situació irregular a Espanya, ha passat a disposició judicial, decretant-se la prohibició d’acostar-se i comunicar-se amb la víctima.ç

El 016 atén a totes les víctimes de violència masclista les 24 hores del dia i en 52 idiomes diferents, igual que el correu 016-online@igualdad.gob.es. També es para atenció mitjançant WhatsApp a través del número 600000016.

Últimes notícies

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.

Darius Thompson trenca el seu contracte amb el Valencia Basket abans del 2028

El Valencia Basket i Darius Thompson han pactat este juny la rescissió del contracte que els unia fins a 2028. L’exterior nord-americà, clau en l’aposta per l’Eurolliga, ha perdut protagonisme fins a quedar fora de les últimes convocatòries.

La major mostra del Museu de l’Or de Bogotà arriba al Marq amb 300 peces úniques

El Marq d’Alacant acull fins al 2 de maig de 2027 la mostra més gran del Museu de l’Or de Bogotà, amb 291 objectes arqueològics i creacions indígenes actuals que exploren la connexió entre l’or, els rituals i l’univers.

Barrachina viatja a Brussel·les per a defensar el regadiu valencià davant la Unió Europea

El conseller Miguel Barrachina viatjarà dilluns i dimarts a Brussel·les junt amb Fecoreva per a defensar el paper clau del regadiu mediterrani en la seguretat alimentària, la competitivitat agrària i l equilibri territorial. La delegació es reunirà amb institucions europees i participarà en una mesa redona al Parlament Europeu.

Els equips de rescat d’USAR13 aconseguixen vol per a viatjar a Veneçuela hui mateix

L’ONG USAR13, amb seu en la Nucia, ha aconseguit finalment un vol especial des de Madrid per a desplaçar el seu equip de rescat a Veneçuela després del doble terratrémol i d’un primer intent frustrat el cap de setmana passat.