Agredeix a la seua dona i amenaça de cremar als seus fills a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 27 anys, d’origen algerià, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i atemptat contra agent de l’autoritat, després de pel que sembla colpejar a la seua dona, impedir-li eixir de l’habitatge i amenaçar de cremar als fills de tots dos, de tres i un any, així com agredir als policies que el van arrestar.

Els fets van ocórrer al voltant de les cinc de la vesprada, en l’habitatge familiar, situada en el districte valencià d’Exposició. Tal com han pogut esbrinar els agents, la dona li va dir al seu marit que l’ajudara amb les faenes de casa, moment en el qual este s’hauria posat agressiu, tirant els mobles del saló.

Seguidament, pel que sembla, va agafar un ganivet de la cuina, va introduir a la dona en una habitació i la va amenaçar afirmant que la mataria abans d’anar a la presó, a més li va dir que si anava a la Policia, cremaria als seus fills i després es mataria. El sospitós també hauria propinat punyades a la víctima en la cara i al cap, així com puntades en l’estómac i en el muscle i colps en la boca.

Els policies han esbrinat, a més, que l’ara detingut també hauria impedit a la seua dona eixir del domicili, afirmant presumptament que si abandonava l’habitatge, la mataria, per a tot seguit eixir ell del pis al costat dels xiquets.

Per tot l’anterior, els agents, quan van tindre constància d’estos fets, van acudir al domicili per a detindre al presumpte agressor. Este els va obrir la porta amb la seua filla d’un any agarrada fortament del braç. Quan es van identificar i va saber que anava a ser arrestat, va oposar gran resistència, utilitzant a la bebé com a escut entre ell i els policies.

Els agents van posar fora de perill a la bebé i seguidament van intentar reduir a l’home, que els va propinar puntades i genollades, arribant a lesionar a un d’ells, que va requerir assistència sanitària.

Finalment, els agents ho van detindre com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i atemptat contra agent de l’autoritat. L’arrestat, amb antecedents policials i en situació irregular a Espanya, ha passat a disposició judicial, decretant-se la prohibició d’acostar-se i comunicar-se amb la víctima.ç

El 016 atén a totes les víctimes de violència masclista les 24 hores del dia i en 52 idiomes diferents, igual que el correu 016-online@igualdad.gob.es. També es para atenció mitjançant WhatsApp a través del número 600000016.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.