Agredeix a la seua dona i amenaça de cremar als seus fills a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 27 anys, d’origen algerià, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i atemptat contra agent de l’autoritat, després de pel que sembla colpejar a la seua dona, impedir-li eixir de l’habitatge i amenaçar de cremar als fills de tots dos, de tres i un any, així com agredir als policies que el van arrestar.

Els fets van ocórrer al voltant de les cinc de la vesprada, en l’habitatge familiar, situada en el districte valencià d’Exposició. Tal com han pogut esbrinar els agents, la dona li va dir al seu marit que l’ajudara amb les faenes de casa, moment en el qual este s’hauria posat agressiu, tirant els mobles del saló.

Seguidament, pel que sembla, va agafar un ganivet de la cuina, va introduir a la dona en una habitació i la va amenaçar afirmant que la mataria abans d’anar a la presó, a més li va dir que si anava a la Policia, cremaria als seus fills i després es mataria. El sospitós també hauria propinat punyades a la víctima en la cara i al cap, així com puntades en l’estómac i en el muscle i colps en la boca.

Els policies han esbrinat, a més, que l’ara detingut també hauria impedit a la seua dona eixir del domicili, afirmant presumptament que si abandonava l’habitatge, la mataria, per a tot seguit eixir ell del pis al costat dels xiquets.

Per tot l’anterior, els agents, quan van tindre constància d’estos fets, van acudir al domicili per a detindre al presumpte agressor. Este els va obrir la porta amb la seua filla d’un any agarrada fortament del braç. Quan es van identificar i va saber que anava a ser arrestat, va oposar gran resistència, utilitzant a la bebé com a escut entre ell i els policies.

Els agents van posar fora de perill a la bebé i seguidament van intentar reduir a l’home, que els va propinar puntades i genollades, arribant a lesionar a un d’ells, que va requerir assistència sanitària.

Finalment, els agents ho van detindre com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i atemptat contra agent de l’autoritat. L’arrestat, amb antecedents policials i en situació irregular a Espanya, ha passat a disposició judicial, decretant-se la prohibició d’acostar-se i comunicar-se amb la víctima.ç

El 016 atén a totes les víctimes de violència masclista les 24 hores del dia i en 52 idiomes diferents, igual que el correu 016-online@igualdad.gob.es. També es para atenció mitjançant WhatsApp a través del número 600000016.

Últimes notícies

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.

Tancament de tots els parcs naturals valencians durant l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Generalitat ha decretat el tancament de tots els parcs naturals de la Comunitat Valenciana el 12 d’agost, dia de l’eclipsi solar, per l’alt risc d’incendis i la previsió de tempestes seques. També s’imposen restriccions de pas en terrenys forestals i es recomana observar el fenomen des de punts urbans i oficials.

El control del porc senglar s’intensifica a Castelló amb 228 captures enguany

La Generalitat ha reforçat el dispositiu contra el porc senglar a la Plana, amb 31 caixes trampa i 228 captures des de principi de 2026, 76 d’elles al terme de Castelló.

Igualtat actua contra el cartell sexista d’una penya de Sagunt

El Ministeri d’Igualtat i l’Institut de les Dones han enviat dos oficis a l’Ajuntament de Sagunt i a la Federació de Penyes per la difusió d’un cartell considerat sexista d’una penya festiva. La Generalitat Valenciana també ha reclamat revisar el cas i les ajudes públiques vinculades.

Sadiq torna a treballar sobre la gespa mentres el València busca un nou amistós

Sadiq Umar ha tornat a exercitar-se en solitari sobre la gespa de Paterna mentres el València CF intenta tancar un nou amistós i el fitxatge prioritari d’un lateral dret.