Agredeix a la seua dona i amenaça de cremar als seus fills a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 27 anys, d’origen algerià, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i atemptat contra agent de l’autoritat, després de pel que sembla colpejar a la seua dona, impedir-li eixir de l’habitatge i amenaçar de cremar als fills de tots dos, de tres i un any, així com agredir als policies que el van arrestar.

Els fets van ocórrer al voltant de les cinc de la vesprada, en l’habitatge familiar, situada en el districte valencià d’Exposició. Tal com han pogut esbrinar els agents, la dona li va dir al seu marit que l’ajudara amb les faenes de casa, moment en el qual este s’hauria posat agressiu, tirant els mobles del saló.

Seguidament, pel que sembla, va agafar un ganivet de la cuina, va introduir a la dona en una habitació i la va amenaçar afirmant que la mataria abans d’anar a la presó, a més li va dir que si anava a la Policia, cremaria als seus fills i després es mataria. El sospitós també hauria propinat punyades a la víctima en la cara i al cap, així com puntades en l’estómac i en el muscle i colps en la boca.

Els policies han esbrinat, a més, que l’ara detingut també hauria impedit a la seua dona eixir del domicili, afirmant presumptament que si abandonava l’habitatge, la mataria, per a tot seguit eixir ell del pis al costat dels xiquets.

Per tot l’anterior, els agents, quan van tindre constància d’estos fets, van acudir al domicili per a detindre al presumpte agressor. Este els va obrir la porta amb la seua filla d’un any agarrada fortament del braç. Quan es van identificar i va saber que anava a ser arrestat, va oposar gran resistència, utilitzant a la bebé com a escut entre ell i els policies.

Els agents van posar fora de perill a la bebé i seguidament van intentar reduir a l’home, que els va propinar puntades i genollades, arribant a lesionar a un d’ells, que va requerir assistència sanitària.

Finalment, els agents ho van detindre com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i atemptat contra agent de l’autoritat. L’arrestat, amb antecedents policials i en situació irregular a Espanya, ha passat a disposició judicial, decretant-se la prohibició d’acostar-se i comunicar-se amb la víctima.ç

El 016 atén a totes les víctimes de violència masclista les 24 hores del dia i en 52 idiomes diferents, igual que el correu 016-online@igualdad.gob.es. També es para atenció mitjançant WhatsApp a través del número 600000016.

Últimes notícies

Les primeres peces de la Foguera Oficial ja ocupen la plaça de l’Ajuntament d’Alacant

Les primeres peces de ‘Singulares’, la Foguera Oficial d’Alacant de Pedro Espadero, ja han arribat a la plaça de l’Ajuntament, on este dimecres està previst alçar el gran remat amb l’ajuda de grues.

Mor un home en una baralla amb armes blanques a Aldaia i hi ha dos detinguts

Un home ha mort en una baralla amb armes blanques a Aldaia i dos més han sigut detinguts. La Guàrdia Civil s'ha fet càrrec de la investigació.

Com observar de forma segura l’eclipsi solar total del 12 d’agost a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha presentat el Pla de Gestió de l’Eclipsi Solar Total del 12 d’agost, que coordina seguretat, salut, mobilitat, medi ambient, turisme i divulgació científica, amb huit punts oficials d’observació repartits per la Comunitat Valenciana.

La reunió de Llanos Massó amb l’ambaixadora d’Israel busca reforçar el diàleg institucional

Llanos Massó ha rebut al seu despatx de les Corts Dana Erlich, ambaixadora en funcions d’Israel a Espanya, en una trobada centrada en l’actualitat política i en el reforç del diàleg institucional.

Segona jornada de vaga mèdica amb talls de carrers davant hospitals valencians

La segona jornada de vaga mèdica en una mateixa setmana ha deixat noves concentracions i talls de trànsit davant hospitals de València, amb un seguiment que els convocants xifren en quasi el 90 % i la Conselleria de Sanitat en el 6,08 %. El Sindicat Mèdic CESMCV prepara ara manifestacions massives dimecres a València i Alacant.

Bernabé acusa Pérez Llorca d’estafar els valencians per no forçar Feijóo a desbloquejar la financiació

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, ha qualificat d’estafa que el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, no pressione Alberto Núñez Feijóo per alçar el bloqueig del nou sistema de financiació autonòmica que, segons afirma, doblaria els recursos per a la Comunitat Valenciana.

La Comunitat Valenciana encapçala el rànquing de deute autonòmic amb un 40,4 % del seu PIB

La Comunitat Valenciana ha acumulat 64.348 milions de deute públic en el primer trimestre de lany i registra la ràtio més alta despanya, amb un 40,4 % del seu PIB, segons el Banc dEspanya.

Bernabé acusa Catalá de esquivar responsabilitats per la DANA mortal de València

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, ha acusat l’alcaldessa de València, María José Catalá, de no assumir cap responsabilitat per la DANA del 29 d’octubre de 2024 i de carregar-les sobre altres administracions després de la seua compareixença en la comissió d’investigació del Congrés.