Agredeix a la seua dona i amenaça de cremar als seus fills a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 27 anys, d’origen algerià, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i atemptat contra agent de l’autoritat, després de pel que sembla colpejar a la seua dona, impedir-li eixir de l’habitatge i amenaçar de cremar als fills de tots dos, de tres i un any, així com agredir als policies que el van arrestar.

Els fets van ocórrer al voltant de les cinc de la vesprada, en l’habitatge familiar, situada en el districte valencià d’Exposició. Tal com han pogut esbrinar els agents, la dona li va dir al seu marit que l’ajudara amb les faenes de casa, moment en el qual este s’hauria posat agressiu, tirant els mobles del saló.

Seguidament, pel que sembla, va agafar un ganivet de la cuina, va introduir a la dona en una habitació i la va amenaçar afirmant que la mataria abans d’anar a la presó, a més li va dir que si anava a la Policia, cremaria als seus fills i després es mataria. El sospitós també hauria propinat punyades a la víctima en la cara i al cap, així com puntades en l’estómac i en el muscle i colps en la boca.

Els policies han esbrinat, a més, que l’ara detingut també hauria impedit a la seua dona eixir del domicili, afirmant presumptament que si abandonava l’habitatge, la mataria, per a tot seguit eixir ell del pis al costat dels xiquets.

Per tot l’anterior, els agents, quan van tindre constància d’estos fets, van acudir al domicili per a detindre al presumpte agressor. Este els va obrir la porta amb la seua filla d’un any agarrada fortament del braç. Quan es van identificar i va saber que anava a ser arrestat, va oposar gran resistència, utilitzant a la bebé com a escut entre ell i els policies.

Els agents van posar fora de perill a la bebé i seguidament van intentar reduir a l’home, que els va propinar puntades i genollades, arribant a lesionar a un d’ells, que va requerir assistència sanitària.

Finalment, els agents ho van detindre com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i atemptat contra agent de l’autoritat. L’arrestat, amb antecedents policials i en situació irregular a Espanya, ha passat a disposició judicial, decretant-se la prohibició d’acostar-se i comunicar-se amb la víctima.ç

El 016 atén a totes les víctimes de violència masclista les 24 hores del dia i en 52 idiomes diferents, igual que el correu 016-online@igualdad.gob.es. També es para atenció mitjançant WhatsApp a través del número 600000016.

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU