17.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

L’amenaça de mort després de dictar-se una ordre d’allunyament

Agents de la Policia Nacional han detingut ahir dijous a València a un home de 55 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de trencament de condemna i amenaces greus, després de pel que sembla amenaçar de mort a la seua exparella enviant-li fins a huit àudios a través d’una aplicació de missatgeria instantània.

Els fets es van produir el dimecres, quan una dona hauria rebut amenaces tan sols set hores després que un Jutjat penal decretara que la seua exparella no podia acostar-se ni comunicar-se amb ella, ja que, el juliol de 2019, li va propinar colps al cap en ple carrer, alertant a la Policia un testimoni.

Els agents van poder saber que, en els missatges de veu enviats pel sospitós, hauria realitzat afirmacions com ara “et mataré, gossa, perdulària, puta”; se m’anirà el cap”.

Els investigadors van esbrinar que tan sols hora i mitja després de celebrar-se el judici en el qual es van dictar les mesures cautelars que prohibien a l’home aproximar-se i comunicar-se amb la seua exparella, este ja li hauria enviat un missatge, agraint-li que haguera acudit al jutjat. Poc després, sobre les quatre i mitja de la vesprada, li hauria enviat les amenaces de mort.

Per tot això, els policies de la UFAM una vegada van establir les mesures de protecció sobre la víctima, van localitzar i van detindre 24 hores després de celebrar-se el judici, a l’home com a presumpte autor dels delictes de trencament de condemna i amenaces greus. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.