L’amenaça de mort després de dictar-se una ordre d’allunyament

Agents de la Policia Nacional han detingut ahir dijous a València a un home de 55 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de trencament de condemna i amenaces greus, després de pel que sembla amenaçar de mort a la seua exparella enviant-li fins a huit àudios a través d’una aplicació de missatgeria instantània.

Els fets es van produir el dimecres, quan una dona hauria rebut amenaces tan sols set hores després que un Jutjat penal decretara que la seua exparella no podia acostar-se ni comunicar-se amb ella, ja que, el juliol de 2019, li va propinar colps al cap en ple carrer, alertant a la Policia un testimoni.

Els agents van poder saber que, en els missatges de veu enviats pel sospitós, hauria realitzat afirmacions com ara “et mataré, gossa, perdulària, puta”; se m’anirà el cap”.

Els investigadors van esbrinar que tan sols hora i mitja després de celebrar-se el judici en el qual es van dictar les mesures cautelars que prohibien a l’home aproximar-se i comunicar-se amb la seua exparella, este ja li hauria enviat un missatge, agraint-li que haguera acudit al jutjat. Poc després, sobre les quatre i mitja de la vesprada, li hauria enviat les amenaces de mort.

Per tot això, els policies de la UFAM una vegada van establir les mesures de protecció sobre la víctima, van localitzar i van detindre 24 hores després de celebrar-se el judici, a l’home com a presumpte autor dels delictes de trencament de condemna i amenaces greus. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.