L’amenaça de mort després de dictar-se una ordre d’allunyament

Agents de la Policia Nacional han detingut ahir dijous a València a un home de 55 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor dels delictes de trencament de condemna i amenaces greus, després de pel que sembla amenaçar de mort a la seua exparella enviant-li fins a huit àudios a través d’una aplicació de missatgeria instantània.

Els fets es van produir el dimecres, quan una dona hauria rebut amenaces tan sols set hores després que un Jutjat penal decretara que la seua exparella no podia acostar-se ni comunicar-se amb ella, ja que, el juliol de 2019, li va propinar colps al cap en ple carrer, alertant a la Policia un testimoni.

Els agents van poder saber que, en els missatges de veu enviats pel sospitós, hauria realitzat afirmacions com ara “et mataré, gossa, perdulària, puta”; se m’anirà el cap”.

Els investigadors van esbrinar que tan sols hora i mitja després de celebrar-se el judici en el qual es van dictar les mesures cautelars que prohibien a l’home aproximar-se i comunicar-se amb la seua exparella, este ja li hauria enviat un missatge, agraint-li que haguera acudit al jutjat. Poc després, sobre les quatre i mitja de la vesprada, li hauria enviat les amenaces de mort.

Per tot això, els policies de la UFAM una vegada van establir les mesures de protecció sobre la víctima, van localitzar i van detindre 24 hores després de celebrar-se el judici, a l’home com a presumpte autor dels delictes de trencament de condemna i amenaces greus. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.