Detingut per amenaçar amb una escopeta de caça a la seua exparella en Polop

 

La Guàrdia Civil ha detingut en Polop, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), a un home com a presumpte autor d’un delicte de violència de gènere després d’agredir a la seua exparella i amenaçar-la amb una arma de foc. L’home va estar en busca i captura durant un dia i mig.

 

Els fets s’han produït este dilluns quan la Guàrdia Civil d’Altea, en la mateixa comarca, ha tingut coneixement de què una dona havia sigut víctima d’un delicte de violència de gènere després de patir una agressió física i amenaces de mort i ser apuntada amb una arma de foc, concretament amb una escopeta de caça, per part de la seua exparella, amb la que havia trencat la relació recentment.

 

Davant de la gravetat del fet, l’institut armat ha explicat que els agents s’han traslladat a Polop per a procedir a la detenció de l’autor. Els familiars, que estaven en casa en este moment, han manifestat a la Guàrdia Civil que desconeixien el seu parador.

 

S’han confiscat algunes armes

Davant de les sospites de què estiguera ocult en la casa, i davant la necessitat de confiscar l’arma, s’ha sol·licitat l’entrada i registre en el Jutjat d’Instrucció número 3 de la Vila Joiosa, en la mateixa comarca.

Després d’entrar en la casa, s’ha comprovat que no estava dins, però sí que s’ha localitzat i s’han confiscat algunes armes: una escopeta de caça del calibre 16 amb dos cartutxos, una escopeta de balins d’aire comprimit, dos ballestes amb fletxes i quatre pistoles detonadores amb munició. Està per determinar quina ha sigut la que ha usat per a apuntar a la seua exparella al cap.

 

Ha eixit al balcó amb un ganivet

D’esta manera, este dimarts, cap a les 18.00 hores, l’han localitzat en el balcó de sa casa, al que ha eixit amb un gran ganivet i amenaçant als agents amb clavar-li’l en el coll si no se’n anaven. Després de 40 minuts, ha baixat al carrer i s’ha procedit a la seua detenció.

 

El detingut, espanyol de 49 anys, té numerosos antecedents policials i ha passat a la disposició del Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de la Vila Joiosa, com a presumpte autor dels delictes de lesions i amenaces en l’àmbit de la violència de gènere, un delicte de tinença il·lícita d’armes i un delicte de desobediència greu als agents.

 

Pel que fa a la víctima, espanyola de 36 anys, ha estat baix vigilància i protecció de la Guàrdia Civil de manera permanent, a la que se li ha garantit la seua seguretat en tot moment.

Últimes notícies

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.