Ana Pastor denuncia amenaces de mort en Twitter per part d’un usuari

 

Ana Pastor és una de les periodistes més reconegudes del panorama actual no solament per l’èxit del seu programa ‘El Objetivo’, on posa als protagonistes de l’agenda política contra les cordes, sinó per la seua recentment estrenat espai ‘¿Dónde estabas entonces?’, on repassa alguns dels successos més importants que han marcat el nostre país i alguns dels seus protagonistes. Pastor també és una usuària activa en les xarxes socials i no dubta a expressar la seua opinió encara que trobe detractors.

 

La Justícia ha posat especial atenció en este últim apartat, i és que alguns dels usuaris més durs poden incórrer en delictes d’odi si s’extralimiten amb les seues paraules. Un cas digne d’estudi per part dels jutges i jutgesses és el d’un usuari que, abans d’eliminar el seu compte, va dirigir greus insults contra la periodista de ‘laSexta’.

 

 

 

Este individu, amb l’àlies @nakomekol, va arribar a amenaçar de mort a Pastor amb estes paraules: «Dames i cavallers, en menys de 7 dies m’hauré carregat a la gran puta d’Ana Pastor, i ho dic molt de debò. Et mataré!». Davant estes greus amenaces, la periodista va decidir fer-se ressò de les publicacions i denunciar el succeït.

 

 

La denúncia d’Ana Pastor ja ha aconseguit més de 1.000 retuits en poques hores, i molts altres usuaris i companys de professió han mostrat el seu suport a la presentadora de ‘El Objetivo’. 

 

Últimes notícies

Les ajudes per emergències catastròfiques arriben a 211 zones de catorze comunitats

El Govern espanyol ha declarat zones afectades per emergències de protecció civil 211 episodis catastròfics en catorze comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana, majoritàriament per incendis forestals, i obri així la porta a un ampli paquet d’ajudes.

Els treballadors afectats pels incendis podran cobrar una ajuda fins a quatre mesos

El Govern central ha aprovat una nova prestació extraordinària del SEPE per a treballadors afectats pels incendis forestals, que cobrirà el 70 % de la base reguladora i es podrà percebre fins a quatre mesos.

Alacant tanca el pressupost de 2025 amb un superàvit de 65,5 milions

L'Ajuntament d'Alacant ha tancat l'exercici pressupostari de 2025 amb un superàvit de 65,5 milions i un remanent de tresoreria de 176,8 milions, segons l'informe de la Intervenció General. El govern local del PP destaca que es complixen les tres regles fiscals: estabilitat pressupostària, regla de gasto i límit de deute públic.

Els embassaments del Xúquer baixen al 59,7% i els del Segura al 55,8% després d’una setmana més seca

Els embassaments del Xúquer han perdut 31 hm³ i baixen al 59,7% de capacitat, mentres que els del Segura resten 7 hm³ i se situen en el 55,8%. La reserva hídrica espanyola global ha retrocedit fins al 71,3% esta setmana d’estiu.

La gira wagneriana de Bayreuth farà parada a València este setembre

La bisneta de Richard Wagner qualifica d’excepcional la gira de l’Orquestra del Festival de Bayreuth per Espanya, que passarà per Barcelona, Santander, Sevilla, Madrid i culminarà al Palau de la Música de València el 6 de setembre, amb Pablo Heras-Casado al front.

Hisenda ajorna a setembre el Consell de Política Fiscal i Financera

El Ministeri d'Hisenda ha acceptat la petició de diverses comunitats del PP i ha ajornat fins al 4 de setembre el Consell de Política Fiscal i Financera previst per a esta setmana, dedicat a la reforma del sistema de finançament autonòmic.

La Guàrdia Civil blinda els pobles desallotjats de la Vall d’Uixó davant possibles robatoris

La Guàrdia Civil de Castelló ha reforçat les patrulles de seguretat en les zones desallotjades per l’incendi de la Vall d’Uixó per evitar robatoris o pillatges i transmetre tranquil·litat als veïns.

Quasi 1.500 agents vetlaran per la seguretat durant l’eclipsi solar a la província de València

Un dispositiu de quasi 1.500 agents de Policia Nacional i Guàrdia Civil reforçarà la seguretat durant l’eclipsi solar del 12 d’agost a la província de València, amb especial atenció als punts oficials d’observació i als accessos per carretera.
FILMOTECA D'ESTIU