14.3 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Ana Pastor denuncia amenaces de mort en Twitter per part d’un usuari

 

Ana Pastor és una de les periodistes més reconegudes del panorama actual no solament per l’èxit del seu programa ‘El Objetivo’, on posa als protagonistes de l’agenda política contra les cordes, sinó per la seua recentment estrenat espai ‘¿Dónde estabas entonces?’, on repassa alguns dels successos més importants que han marcat el nostre país i alguns dels seus protagonistes. Pastor també és una usuària activa en les xarxes socials i no dubta a expressar la seua opinió encara que trobe detractors.

 

La Justícia ha posat especial atenció en este últim apartat, i és que alguns dels usuaris més durs poden incórrer en delictes d’odi si s’extralimiten amb les seues paraules. Un cas digne d’estudi per part dels jutges i jutgesses és el d’un usuari que, abans d’eliminar el seu compte, va dirigir greus insults contra la periodista de ‘laSexta’.

 

 

 

Este individu, amb l’àlies @nakomekol, va arribar a amenaçar de mort a Pastor amb estes paraules: «Dames i cavallers, en menys de 7 dies m’hauré carregat a la gran puta d’Ana Pastor, i ho dic molt de debò. Et mataré!». Davant estes greus amenaces, la periodista va decidir fer-se ressò de les publicacions i denunciar el succeït.

 

 

La denúncia d’Ana Pastor ja ha aconseguit més de 1.000 retuits en poques hores, i molts altres usuaris i companys de professió han mostrat el seu suport a la presentadora de ‘El Objetivo’. 

 

Últimes notícies

La jutgessa del cas DANA permet que Feijóo declare el 9 de gener per via telemàtica

La jutgessa que investiga la DANA ha acceptat que Alberto Núñez Feijóo declare com a testimoni per videoconferència el 9 de gener des del Congrés. A més, li reitera la possibilitat d'aportar les seues respostes als missatges amb Carlos Mazón; el líder del PP ha defés que va entregar el sol·licitat i s'ha compromés a col·laborar.

Air Nostrum retorna 20 milions a la SEPI i reduïx a 91 milions el principal del préstec

Air Nostrum ha retornat 20 milions a la SEPI del préstec participatiu del FASEE i ha pagat 809.550 euros en interessos. El principal pendent descendix a 91 milions.

Pedro Martínez destaca que el més positiu és que el València Basket està construint alguna cosa

El tècnic del València Basket va fer balanç de l'any i va subratllar que l'equip estava construint un projecte més enllà dels resultats. També va analitzar el repte davant Partizan i l'exigent calendari de gener.

Les pluges s’acomiaden i arriba un temps estable i fred en Nit de cap d’any i Any Nou

El temporal del cap de setmana dona pas des del dimarts a una situació estable, amb gelades i boires engelantes. Nit de cap d'any i Any Nou seran freds; un front arribarà a Canàries i podria aconseguir la península el divendres.

Recuperen el cadàver d’una de les quatre persones espanyoles desaparegudes a Indonèsia

Els equips de rescat van trobar el cos d'una menor espanyola després del naufragi d'un vaixell turístic en l'est d'Indonèsia. Tres compatriotes seguixen desapareguts i l'operatiu continua.

Bernabé demana respectar la voluntat de les famílies dels desapareguts a Indonèsia

Pilar Bernabé ha demanat respectar la voluntat de les famílies de les persones desaparegudes en el naufragi d'Indonèsia. S'ha confirmat la troballa del cos d'una de les víctimes i continuen les labors de busca a Jakarta.

El València Basket vol tancar l’any en el Roig Arena i buidar dubtes davant el Saragossa

València Basket rep este dimarts al Casademont Zaragoza en el Roig Arena, dol ajornat de la jornada 11, amb la meta de confirmar la millora i acostar-se al capdavant.

La jutgessa de la dana permet que Feijóo declare per videoconferència el 9 de gener

La instructora accepta que Alberto Núñez Feijóo ateste per via telemàtica el 9 de gener des del Congrés i reitera l'opció d'aportar les seues WhatsApp. El líder del PP sosté que ja va entregar el requerit i donarà les seues respostes si li les demanen.