Ana Pastor denuncia amenaces de mort en Twitter per part d’un usuari

 

Ana Pastor és una de les periodistes més reconegudes del panorama actual no solament per l’èxit del seu programa ‘El Objetivo’, on posa als protagonistes de l’agenda política contra les cordes, sinó per la seua recentment estrenat espai ‘¿Dónde estabas entonces?’, on repassa alguns dels successos més importants que han marcat el nostre país i alguns dels seus protagonistes. Pastor també és una usuària activa en les xarxes socials i no dubta a expressar la seua opinió encara que trobe detractors.

 

La Justícia ha posat especial atenció en este últim apartat, i és que alguns dels usuaris més durs poden incórrer en delictes d’odi si s’extralimiten amb les seues paraules. Un cas digne d’estudi per part dels jutges i jutgesses és el d’un usuari que, abans d’eliminar el seu compte, va dirigir greus insults contra la periodista de ‘laSexta’.

 

 

 

Este individu, amb l’àlies @nakomekol, va arribar a amenaçar de mort a Pastor amb estes paraules: «Dames i cavallers, en menys de 7 dies m’hauré carregat a la gran puta d’Ana Pastor, i ho dic molt de debò. Et mataré!». Davant estes greus amenaces, la periodista va decidir fer-se ressò de les publicacions i denunciar el succeït.

 

 

La denúncia d’Ana Pastor ja ha aconseguit més de 1.000 retuits en poques hores, i molts altres usuaris i companys de professió han mostrat el seu suport a la presentadora de ‘El Objetivo’. 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.