Ana Pastor denuncia amenaces de mort en Twitter per part d’un usuari

 

Ana Pastor és una de les periodistes més reconegudes del panorama actual no solament per l’èxit del seu programa ‘El Objetivo’, on posa als protagonistes de l’agenda política contra les cordes, sinó per la seua recentment estrenat espai ‘¿Dónde estabas entonces?’, on repassa alguns dels successos més importants que han marcat el nostre país i alguns dels seus protagonistes. Pastor també és una usuària activa en les xarxes socials i no dubta a expressar la seua opinió encara que trobe detractors.

 

La Justícia ha posat especial atenció en este últim apartat, i és que alguns dels usuaris més durs poden incórrer en delictes d’odi si s’extralimiten amb les seues paraules. Un cas digne d’estudi per part dels jutges i jutgesses és el d’un usuari que, abans d’eliminar el seu compte, va dirigir greus insults contra la periodista de ‘laSexta’.

 

 

 

Este individu, amb l’àlies @nakomekol, va arribar a amenaçar de mort a Pastor amb estes paraules: «Dames i cavallers, en menys de 7 dies m’hauré carregat a la gran puta d’Ana Pastor, i ho dic molt de debò. Et mataré!». Davant estes greus amenaces, la periodista va decidir fer-se ressò de les publicacions i denunciar el succeït.

 

 

La denúncia d’Ana Pastor ja ha aconseguit més de 1.000 retuits en poques hores, i molts altres usuaris i companys de professió han mostrat el seu suport a la presentadora de ‘El Objetivo’. 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Immobilitzen a València un autobús turístic després de donar positiu en cocaïna el conductor

El xofer havia d’arreplegar 25 turistes al centre històric després d’haver-los deixat visitant la ciutat

Detinguts dos joves per agredir persones migrants a Aldaia

Els arrestats, de 18 i 20 anys, estan acusats de delictes d’odi, lesions i contra la seguretat vial després d’atacs gravats en vídeo

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.