13.8 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Ana Pastor denuncia amenaces de mort en Twitter per part d’un usuari

 

Ana Pastor és una de les periodistes més reconegudes del panorama actual no solament per l’èxit del seu programa ‘El Objetivo’, on posa als protagonistes de l’agenda política contra les cordes, sinó per la seua recentment estrenat espai ‘¿Dónde estabas entonces?’, on repassa alguns dels successos més importants que han marcat el nostre país i alguns dels seus protagonistes. Pastor també és una usuària activa en les xarxes socials i no dubta a expressar la seua opinió encara que trobe detractors.

 

La Justícia ha posat especial atenció en este últim apartat, i és que alguns dels usuaris més durs poden incórrer en delictes d’odi si s’extralimiten amb les seues paraules. Un cas digne d’estudi per part dels jutges i jutgesses és el d’un usuari que, abans d’eliminar el seu compte, va dirigir greus insults contra la periodista de ‘laSexta’.

 

 

 

Este individu, amb l’àlies @nakomekol, va arribar a amenaçar de mort a Pastor amb estes paraules: «Dames i cavallers, en menys de 7 dies m’hauré carregat a la gran puta d’Ana Pastor, i ho dic molt de debò. Et mataré!». Davant estes greus amenaces, la periodista va decidir fer-se ressò de les publicacions i denunciar el succeït.

 

 

La denúncia d’Ana Pastor ja ha aconseguit més de 1.000 retuits en poques hores, i molts altres usuaris i companys de professió han mostrat el seu suport a la presentadora de ‘El Objetivo’. 

 

Últimes notícies

Ajornada la compareixença en el Congrés d’Emilio Argüeso per baixa mèdica

La compareixença d'Emilio Argüeso en la comissió del Congrés sobre la DANA de 2024, prevista per al 20 de gener, ha sigut ajornada per baixa mèdica. No hi ha nova data i també es retarda la de l'excap de gabinet de Carlos Mazón.

Tercer dia de busca del veler desaparegut entre Gandia i Guardamar

Salvament Marítim represa a l'alba la tercera jornada de rastreig del veler de 9 metres que va salpar de Gandia rumb a Guardamar; hui actuen un avió, llanxes i avisos a navegants

L’ermita de Vera ha celebrat la benedicció d’animals, una segona oportunitat de protecció

L'ermita de Vera ha acollit este diumenge la tradicional benedicció d'animals posterior a Sant Antoni, amb missa, balls regionals i rifa organitzada per veïns i agricultors.

Els presidents autonòmics del PP firmen la Declaració de Saragossa amb la seua proposta de finançament autonòmic

El PP ha firmat a Saragossa la Declaració de Saragossa amb la seua proposta de finançament autonòmic i ha escenificat unitat amb Feijóo. La formació ha rebutjat el pla del Govern, ha avisat que el derogarà si s'aprova i Feijóo donarà detalls del document en la seua intervenció.

Un ciclista ha sigut rescatat després d’una parada cardiorespiratòria en la senda de Xirau de Tibi

Un ciclista de 52 anys ha sigut reanimat i evacuat en helicòpter després de patir una parada cardiorespiratòria en la senda de Xirau, a Tibi. L'operació s'ha completat en poc més d'una hora.

Rescaten de matinada a un home en un penya-segat de Peníscola i l’evacuen a Reus

Un helicòpter de Salvament Marítim ha rescatat de matinada a un home amb contusions i hipotèrmia en un penya-segat de Peníscola. Va ser traslladat a Reus i des d'allí en ambulància a un hospital.

Emergències ha establit per a este dilluns l’alerta taronja per nevades a l’interior nord de Castelló

Emergències ha establit l'alerta taronja per nevades a l'interior nord de Castelló per a este dilluns, amb fins a 20 cm per damunt de 1.200-1.300 metres des de les 18.00. També hi haurà avisos grocs per pluges en el litoral nord de Castelló i per mala mar en la costa nord d'Alacant.

Foyth després del 0-2 davant el Betis: ‘Esta derrota no ha de canviar res’

El defensa del Vila-real va assumir la mala actuació en el 0-2 davant el Betis, va demanar autocrítica i equilibri i va posar el focus a reaccionar davant Ajax i Reial Madrid.