Mastodon
24.9 C
València
Divendres, 19 setembre, 2025

L’anàlisi de l’ADN imputa a la mare dels xiquets assassinats en Godella

ADN

Imatge d’arxiu  | Cedida

 

L’anàlisi de les proves de l’ADN incrimina directament a la mare dels xiquets assassinats el 14 de març del 2019 en Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València). Un informe del Departament de Biologia del Servici de Criminalística de la Guàrdia Civil explica que la sang que s’ha trobat en la jaqueta de llana de Maria G.M és d’un dels seus fills i mostra el contacte que va tindre amb el cos del xiquet.

 

Segons informa ‘Las Provincias, els investigadors pensen que la mare va matar al xiquet de 3 anys a colps en la piscina, a on es van encontrar restes de sang. I, ja després, va portar el seu cos a una fosa per a enterrar-lo. Esta actuació explicaria les restes d’ADN en la seua jaqueta.

 

La Guàrdia Civil va trobar la peça de roba de color gris en una taula dins de la casa. Junt a ella, estaven uns pantalons de xandall que els investigadors creuen que portava eixe dia. En les dos peces van trobar restes de terra, prova que per al Grup d’Homicidis és més que suficient per a demostrar que Maria va enterrar als seus fills. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els enginyers de camins sostenen que executar les infraestructures previstes hauria reduït les víctimes de la DANA

José Trigueros va defendre al Senat que, d'haver-se executat les obres previstes, la DANA de 2024 hauria causat menys víctimes i danys. Va reclamar preses, desviaments, tràmits més àgils, neteja de llits i alertes per a reforçar la resiliència a València i les conques mediterrànies.

Activistes exigixen a València un embargament d’armes a Israel i el registre d’un vaixell

Desenes de persones protesten davant el Port de València per a demanar un embargament integral al comerç d'armes amb Israel i la immobilització i inspecció d'un vaixell. La denúncia assenyala escales a València, Barcelona i Algesires i reclama controls sobre material de defensa i de doble ús.

SOS Desapareguts demana a Bernabé coordinació entre Govern i Consell després de la DANA

Joaquín Amills reclama a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, que l'Executiu central i la Generalitat treballen de manera conjunta i sense polititzar la reconstrucció. També posa el focus en la salut mental dels afectats.

Detinguda pel presumpte escanyament d’una amiga amb un cable d’aspiradora a Benidorm

Una dona britànica de 64 anys va ser arrestada a Benidorm pel presumpte escanyament d'una amiga, de 66, amb el cable d'una aspiradora. La investigació seguix oberta després de l'avís d'una tercera turista al 112.

El Campello demana col·laboració per a identificar als responsables d’un abocament altament contaminant

L'Ajuntament del Campello sol·licita ajuda per a localitzar als autors d'un abocament de panells de fibra de vidre en la partida de Oñate. La Policia Local investiga i la sanció pot aconseguir 30.050 euros.

Tots a una Veu exigix coordinació i més inversió a la comissionada de la DANA

Tots a una Veu demana a la comissionada de la DANA, Zulima Pérez, un pla coordinat amb la Generalitat que fixe terminis, finançament i mesures de prevenció. L'entitat reclama formació ciutadana, ajustos en la gestió d'emergències i evitar triomfalismes i inauguracions per separat.

Toni Pérez lamenta la visita de Sánchez: sense tren a l’aeroport ni segona pista

El president de la Diputació d'Alacant titlla de decebedora la visita de Pedro Sánchez a l'aeroport i denúncia que no hi haja compromisos per al tren ni per a una segona pista.

La Generalitat bateja el viaducte d’accés a Torrent com a pont de la Comunitat de Madrid

La Generalitat canvia de nom el viaducte de la CV-403 que creua el barranc de Poio, a l'entrada de Torrent, com a pont de la Comunitat de Madrid. El gest agraïx el suport aportat després de les inundacions i el desplegament d'autobusos que va mantindre la mobilitat fins a la reobertura de Metrovalencia.