Dos anys de presó per a un perruquer que va agredir amb unes tisores al seu company en València

TISORES

L’agressor va intentar matar a la víctima amb una tisora   | PIXABAY

 

L’Audiència Provincial de València ha sentenciat a dos anys i sis mesos de presó a un perruquer li va clavar unes tisores en el muscle a un company seu i, a demés, li va clavar un punxó en el ventre en València. L’acusat ho ha reconegut este dimecres 29 de gener davant un jurat.

 

La fiscal havia demanat en un escrit d’acusació 8 anys de pena per un intent d’homicidi i per un delicte d’amenaces. Però després de què l’acusat haja reconegut els fets i, a conseqüència també de l’acord entre l’acusació i la defensa, ha rebaixat la petició a dos anys per temptativa d’homicidi i a sis mesos per amenaces.

 

El Ministeri Públic també ha sol·licitat una indemnització per a la víctima de 2.900 euros i el pagament de les despeses del procés a càrrec de l’acusat. 

 

La víctima estava de pràctiques en la perruqueria

Els fets van passar el 15 de febrer de 2019 quan l’agressor li va dir a la víctima, Alam, un marroquí que estava de pràctiques en la perruqueria en la que treballava l’acusat, que se n’anara del local a crits de «moro de merda» i amenaçant-lo amb que si el tornava a vore allí el mataria.

 

Tres dies després quan l’agressor, de nacionalitat dominicana, es va trobar amb Alam en la perruqueria, a on havia anat per a arreplegar les seues coses, li va dir que eixira fora i mentres eixia per la porta, li va clavar unes tisores amb intenció de matar-lo. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.