8.7 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Dos anys de presó per a un perruquer que va agredir amb unes tisores al seu company en València

TISORES

L’agressor va intentar matar a la víctima amb una tisora   | PIXABAY

 

L’Audiència Provincial de València ha sentenciat a dos anys i sis mesos de presó a un perruquer li va clavar unes tisores en el muscle a un company seu i, a demés, li va clavar un punxó en el ventre en València. L’acusat ho ha reconegut este dimecres 29 de gener davant un jurat.

 

La fiscal havia demanat en un escrit d’acusació 8 anys de pena per un intent d’homicidi i per un delicte d’amenaces. Però després de què l’acusat haja reconegut els fets i, a conseqüència també de l’acord entre l’acusació i la defensa, ha rebaixat la petició a dos anys per temptativa d’homicidi i a sis mesos per amenaces.

 

El Ministeri Públic també ha sol·licitat una indemnització per a la víctima de 2.900 euros i el pagament de les despeses del procés a càrrec de l’acusat. 

 

La víctima estava de pràctiques en la perruqueria

Els fets van passar el 15 de febrer de 2019 quan l’agressor li va dir a la víctima, Alam, un marroquí que estava de pràctiques en la perruqueria en la que treballava l’acusat, que se n’anara del local a crits de «moro de merda» i amenaçant-lo amb que si el tornava a vore allí el mataria.

 

Tres dies després quan l’agressor, de nacionalitat dominicana, es va trobar amb Alam en la perruqueria, a on havia anat per a arreplegar les seues coses, li va dir que eixira fora i mentres eixia per la porta, li va clavar unes tisores amb intenció de matar-lo. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Situat Alonso: Ens exigim el màxim, els quasi no valen de res

El tècnic del UCAM Murcia es va mostrar orgullós del nivell oferit davant el Barcelona, però va recalcar que el quasi no prou i que l'equip ha d'aprendre a tancar els finals.

Laprovittola avisa: per a guanyar al UCAM cal fer dobles i triples esforços

El base del Barcelona va subratllar l'exigència per a doblegar al UCAM Murcia en els quarts de final de la Copa del Rei a València i va destacar l'aportació de tot l'equip.

91-85: Kevin Punter reapareix i guia al Barcelona a semifinals davant un UCAM Murcia que va fregar la sorpresa

Kevin Punter va reaparéixer amb 20 punts en 20 minutos i va canviar un partit que el UCAM Murcia tenia encarrilat. El Barcelona va guanyar 91-85 i es mesurarà al Baskonia.

L’Athletic pren impuls amb un 2-1 a l’Elx i un doblet de Guruzeta

L'Athletic ha vençut 2-1 a l'Elx en San Mamés amb dos gols de Guruzeta, el segon de penal en el 89 després de revisió del VAR. És la tercera victòria seguida de l'equip bilbaí i l'Elx seguix sense guanyar en 2026.

Baskonia es fica en semifinals amb un Kurucs recuperat i un Howard decisiu

Baskonia va eliminar a Tenerife en quarts amb un Kurucs clau malgrat el seu esquinç i un esclat final d'Howard. L'equip va destacar el caràcter i el suport de la seua afició

Troben mort a un pacient en una zona en obres d’un hospital de Benidorm quatre dies després de desaparéixer

Un britànic de 54 anys ha sigut trobat sense vida en una zona en obres de l'hospital de Benidorm del qual va desaparéixer quatre dies abans. La investigació policial apunta a una asfíxia accidental després de quedar atrapat en un buit.

Vidorreta lamenta que al Tenerife li va faltar aire per a tancar la remuntada davant Baskonia

El Tenerife va caure en quarts de Copa davant Baskonia després de fregar la remuntada. Vidorreta, Scrubb i Van Beck coincidixen que la reacció no va bastar per detalls.

El PP exigix la dimissió de Marlaska per ‘incompetent’

Carmen Fúnez ha demanat l'eixida de Grande-Marlaska pel cas del DAO i per falta de control en el seu Ministeri. També ha criticat immigració i sanitat.