Dos anys de presó per a un perruquer que va agredir amb unes tisores al seu company en València

TISORES

L’agressor va intentar matar a la víctima amb una tisora   | PIXABAY

 

L’Audiència Provincial de València ha sentenciat a dos anys i sis mesos de presó a un perruquer li va clavar unes tisores en el muscle a un company seu i, a demés, li va clavar un punxó en el ventre en València. L’acusat ho ha reconegut este dimecres 29 de gener davant un jurat.

 

La fiscal havia demanat en un escrit d’acusació 8 anys de pena per un intent d’homicidi i per un delicte d’amenaces. Però després de què l’acusat haja reconegut els fets i, a conseqüència també de l’acord entre l’acusació i la defensa, ha rebaixat la petició a dos anys per temptativa d’homicidi i a sis mesos per amenaces.

 

El Ministeri Públic també ha sol·licitat una indemnització per a la víctima de 2.900 euros i el pagament de les despeses del procés a càrrec de l’acusat. 

 

La víctima estava de pràctiques en la perruqueria

Els fets van passar el 15 de febrer de 2019 quan l’agressor li va dir a la víctima, Alam, un marroquí que estava de pràctiques en la perruqueria en la que treballava l’acusat, que se n’anara del local a crits de «moro de merda» i amenaçant-lo amb que si el tornava a vore allí el mataria.

 

Tres dies després quan l’agressor, de nacionalitat dominicana, es va trobar amb Alam en la perruqueria, a on havia anat per a arreplegar les seues coses, li va dir que eixira fora i mentres eixia per la porta, li va clavar unes tisores amb intenció de matar-lo. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El temps es torça des de demà en la Comunitat Valenciana amb més núvols, vent i baixada de màximes

Hui predominaran els cels buidats i les temperatures pujaran. Des de demà augmentarà la nuvolositat, podran donar-se pluges en el nord de Castelló i baixaran les màximes amb vent del nord-est en el litoral.

El Congrés debat estendre la presó permanent revisable a assassins que oculten el cadàver

El Congrés sotmet hui a presa en consideració la proposta del PP per a ampliar els supòsits de la presó permanent revisable. La reforma afig l'ocultació del cadàver i la reincidència com a criteris per a aplicar esta pena en l'article 140 del Codi Penal.

El Suprem confirma la multa a una jutgessa de Nules per humiliar i insultar a funcionaris

El Tribunal Suprem ha confirmat la sanció de 2.000 euros a la titular del Jutjat 4 de Nules per una falta greu de desconsideració. La fallada rebutja que fora un tracte en confiança.

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.