Dos anys de presó per a un perruquer que va agredir amb unes tisores al seu company en València

TISORES

L’agressor va intentar matar a la víctima amb una tisora   | PIXABAY

 

L’Audiència Provincial de València ha sentenciat a dos anys i sis mesos de presó a un perruquer li va clavar unes tisores en el muscle a un company seu i, a demés, li va clavar un punxó en el ventre en València. L’acusat ho ha reconegut este dimecres 29 de gener davant un jurat.

 

La fiscal havia demanat en un escrit d’acusació 8 anys de pena per un intent d’homicidi i per un delicte d’amenaces. Però després de què l’acusat haja reconegut els fets i, a conseqüència també de l’acord entre l’acusació i la defensa, ha rebaixat la petició a dos anys per temptativa d’homicidi i a sis mesos per amenaces.

 

El Ministeri Públic també ha sol·licitat una indemnització per a la víctima de 2.900 euros i el pagament de les despeses del procés a càrrec de l’acusat. 

 

La víctima estava de pràctiques en la perruqueria

Els fets van passar el 15 de febrer de 2019 quan l’agressor li va dir a la víctima, Alam, un marroquí que estava de pràctiques en la perruqueria en la que treballava l’acusat, que se n’anara del local a crits de «moro de merda» i amenaçant-lo amb que si el tornava a vore allí el mataria.

 

Tres dies després quan l’agressor, de nacionalitat dominicana, es va trobar amb Alam en la perruqueria, a on havia anat per a arreplegar les seues coses, li va dir que eixira fora i mentres eixia per la porta, li va clavar unes tisores amb intenció de matar-lo. 

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.