Anuncios

Dos anys de presó per a un perruquer que va agredir amb unes tisores al seu company en València

TISORES

L’agressor va intentar matar a la víctima amb una tisora   | PIXABAY

 

L’Audiència Provincial de València ha sentenciat a dos anys i sis mesos de presó a un perruquer li va clavar unes tisores en el muscle a un company seu i, a demés, li va clavar un punxó en el ventre en València. L’acusat ho ha reconegut este dimecres 29 de gener davant un jurat.

 

Anuncios

La fiscal havia demanat en un escrit d’acusació 8 anys de pena per un intent d’homicidi i per un delicte d’amenaces. Però després de què l’acusat haja reconegut els fets i, a conseqüència també de l’acord entre l’acusació i la defensa, ha rebaixat la petició a dos anys per temptativa d’homicidi i a sis mesos per amenaces.

 

El Ministeri Públic també ha sol·licitat una indemnització per a la víctima de 2.900 euros i el pagament de les despeses del procés a càrrec de l’acusat. 

 

La víctima estava de pràctiques en la perruqueria

Els fets van passar el 15 de febrer de 2019 quan l’agressor li va dir a la víctima, Alam, un marroquí que estava de pràctiques en la perruqueria en la que treballava l’acusat, que se n’anara del local a crits de «moro de merda» i amenaçant-lo amb que si el tornava a vore allí el mataria.

 

Tres dies després quan l’agressor, de nacionalitat dominicana, es va trobar amb Alam en la perruqueria, a on havia anat per a arreplegar les seues coses, li va dir que eixira fora i mentres eixia per la porta, li va clavar unes tisores amb intenció de matar-lo. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Dani Martín arrasa en el seu debut en el Roig Arena amb un concert de 25+1 anys de música

Dani Martín triomfa en la seua primera visita al Roig Arena amb un concert de quasi dos hores i mitja que repassa les seues 25+1 anys de carrera i penja el cartell de sold out a València.

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.
Anuncios