Un ancià es perd durant la nit a Elx

La matinada del 27 al 28 de febrer, al voltant de les 05:45 hores, els treballadors d'un supermercat de Matola, una pedania d'Elx, van observar la presència d'un ancià de 83 anys en la porta de l'establiment, advertint certa desorientació i atordiment. En interessar-se pel seu estat va relatar que havia eixit de casa a arreplegar l'aigua contractada per a regar, però que en eixos moments no sabia tornar.

 

 

Encara que responia coherentment i amb fluïdesa, fins i tot conduïa el seu propi vehicle, els agents van decidir acompanyar-lo fins al seu domicili i així poder parlar amb la família. Una vegada allí, el fill va indicar a preocupació davant la desaparició del seu pare, ja que va eixir a mitjanit a les tasques agrícoles descrites, però

  

no havien sabut d'ell en tota la nit. A la fi, el succés va quedar només en un esglai.

 

 

La col·laboració i implicació ciutadana resulten de gran importància a l'hora de donar resposta a les desaparicions de risc, ja que l'actuació en les primeres hores d'amb ancians i menors són fonamentals.

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.