Un ancià es perd durant la nit a Elx

La matinada del 27 al 28 de febrer, al voltant de les 05:45 hores, els treballadors d'un supermercat de Matola, una pedania d'Elx, van observar la presència d'un ancià de 83 anys en la porta de l'establiment, advertint certa desorientació i atordiment. En interessar-se pel seu estat va relatar que havia eixit de casa a arreplegar l'aigua contractada per a regar, però que en eixos moments no sabia tornar.

 

 

Encara que responia coherentment i amb fluïdesa, fins i tot conduïa el seu propi vehicle, els agents van decidir acompanyar-lo fins al seu domicili i així poder parlar amb la família. Una vegada allí, el fill va indicar a preocupació davant la desaparició del seu pare, ja que va eixir a mitjanit a les tasques agrícoles descrites, però

  

no havien sabut d'ell en tota la nit. A la fi, el succés va quedar només en un esglai.

 

 

La col·laboració i implicació ciutadana resulten de gran importància a l'hora de donar resposta a les desaparicions de risc, ja que l'actuació en les primeres hores d'amb ancians i menors són fonamentals.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.

Dos de cada tres valencians fa exercici de forma regular en el seu temps lliure

Quasi el 67% dels habitants de València practica activitat física saludable en el seu temps lliure, mentres que un terç seguix sense fer exercici, segons el Baròmetre Municipal.

La UPV restaura el mural de Dons de Ciència vandalitzat amb una pintada contra Oltra

La UPV ha restaurat el mural dedicat a la biofísica Eva Nogales en l'IES El Cabanyal després de ser vandalitzat amb una pintada contra Oltra, utilitzant tècniques específiques per a eliminar la inscripció sense danyar l'obra.

Cap de setmana de cels buidats i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana es presenta estable en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats, pujada de temperatures i vent fluix després de les ratxes fortes en el nord de Castelló.

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.