Un ancià es perd durant la nit a Elx

La matinada del 27 al 28 de febrer, al voltant de les 05:45 hores, els treballadors d'un supermercat de Matola, una pedania d'Elx, van observar la presència d'un ancià de 83 anys en la porta de l'establiment, advertint certa desorientació i atordiment. En interessar-se pel seu estat va relatar que havia eixit de casa a arreplegar l'aigua contractada per a regar, però que en eixos moments no sabia tornar.

 

 

Encara que responia coherentment i amb fluïdesa, fins i tot conduïa el seu propi vehicle, els agents van decidir acompanyar-lo fins al seu domicili i així poder parlar amb la família. Una vegada allí, el fill va indicar a preocupació davant la desaparició del seu pare, ja que va eixir a mitjanit a les tasques agrícoles descrites, però

  

no havien sabut d'ell en tota la nit. A la fi, el succés va quedar només en un esglai.

 

 

La col·laboració i implicació ciutadana resulten de gran importància a l'hora de donar resposta a les desaparicions de risc, ja que l'actuació en les primeres hores d'amb ancians i menors són fonamentals.

Últimes notícies

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.