Dos xics detinguts per apallissar i robar a una dona transsexual en Alacant

L'agressor tenia a la víctima atrapada a terra

Els agressors van deixar a la víctima inconscient en terra | Twitter

 

La Policia Nacional ha detingut en Alacant a dos xics, de 30 i 19 anys, per un delicte d’odi i un altre de robatori amb violència a una dona de 43 anys a la que li havien pegat una pallissa per ser transsexual, segons han confirmat fonts policials.

 

Segons pareix, els fets van passar el dijous de matí, cap a les 09.00 hores, per la rodalia del carrer del Segura, en la capital valenciana del sud. La dona es trobava en un after i, en eixe moment, uns quants clients van començar a insultar-la per la seua condició sexual, tal com relata ‘Información’. 

 

Després dels insults, la dona va eixir del local i tres persones, que havien estat insultant-la, la van seguir cap al carrer i van encetar una discussió i, després, li van pegar colps, especialment, un dels dos detinguts. Quan la policia es va presentar en el lloc dels fets, la dona estava estesa en terra, inconscient a causa de la pallissa brutal.

 

Els efectius sanitaris que es van desplaçar a la zona van traslladar a la víctima a l’Hospital General d’Alacant. Els agents de seguretat, per la seua part, van començar la investigació per a atrapar als agressors que, a més, havien furtat a la dona part de les seues pertinences, segons testimonis presencials.

 

La Policia Nacional va conseguir detindre als presumptes autors de l’agressió en els voltants del Castell de Sant Ferran, segons han precisat les citades fonts. Els presumptes agressors han passat a disposició judicial este divendres i han quedat en llibertat. L’informe policial dels fets ha sigut traslladat al Ministeri Fiscal i la Fiscalia de Delictes d’Odi i Discriminació.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.

Les 16.000 persones evacuades busquen allotjament mentre el foc continua actiu a la Vall d’Uixó

La majoria de les 16.000 persones evacuades per l'incendi de la Vall d'Uixó s'han traslladat a cases de familiars o amics, mentre unes 500 han passat la nit en pavellons i instal·lacions municipals de localitats veïnes.

Els incendis forestals cremen més de 152.000 hectàrees a Espanya, sis vegades més que en 2025

Els incendis forestals han cremat 152.678 hectàrees a Espanya fins al 26 de juliol, sis vegades més que en el mateix període de 2025, i han disparat els grans focs i els anomenats incendis de sexta generació.

Alquiler més barat i més vivenda assequible: així serà el nou decret

El Govern central ultima un decret llei que preveu pròrrogues obligatòries de dos anys als contractes, regula l’alquiler de temporada i d’habitacions i establix incentius fiscals als propietaris que abaixen la renda. El text també puja l’IVA dels pisos turístics al 21 % i inclou canvis en la llei del sòl, encara en debat polític.

Les autonomies es mouen davant la pressió turística i el repunt dels pisos turístics

L’augment del turisme i dels pisos turístics ha intensificat el debat a Espanya, amb protestes més fortes a Balears, Canàries o Barcelona, mentre en la Comunitat Valenciana i altres territoris la contestació és mínima i se centra en l’habitatge.

Vint mitjans aeris es reforcen en l’incendi de la Vall d’Uixó i els terrestres es concentren en Betxí

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb més de 16.000 persones desallotjades i els treballs centrats ara en Betxí. Este diumenge s’incorporen vint mitjans aeris i es manté un ampli dispositiu terrestre, inclosa la UME.

La nit dona un xicotet respir al gran incendi de la Vall d’Uixó però seguix fora de control

La nit ha sigut lleugerament més favorable en la Vall d’Uixó i la Serra d’Espadà, però l’incendi forestal continua actiu, sense control i amb condicions encara adverses de temperatura, humitat i vent.