Dos xics detinguts per apallissar i robar a una dona transsexual en Alacant

L'agressor tenia a la víctima atrapada a terra

Els agressors van deixar a la víctima inconscient en terra | Twitter

 

La Policia Nacional ha detingut en Alacant a dos xics, de 30 i 19 anys, per un delicte d’odi i un altre de robatori amb violència a una dona de 43 anys a la que li havien pegat una pallissa per ser transsexual, segons han confirmat fonts policials.

 

Segons pareix, els fets van passar el dijous de matí, cap a les 09.00 hores, per la rodalia del carrer del Segura, en la capital valenciana del sud. La dona es trobava en un after i, en eixe moment, uns quants clients van començar a insultar-la per la seua condició sexual, tal com relata ‘Información’. 

 

Després dels insults, la dona va eixir del local i tres persones, que havien estat insultant-la, la van seguir cap al carrer i van encetar una discussió i, després, li van pegar colps, especialment, un dels dos detinguts. Quan la policia es va presentar en el lloc dels fets, la dona estava estesa en terra, inconscient a causa de la pallissa brutal.

 

Els efectius sanitaris que es van desplaçar a la zona van traslladar a la víctima a l’Hospital General d’Alacant. Els agents de seguretat, per la seua part, van començar la investigació per a atrapar als agressors que, a més, havien furtat a la dona part de les seues pertinences, segons testimonis presencials.

 

La Policia Nacional va conseguir detindre als presumptes autors de l’agressió en els voltants del Castell de Sant Ferran, segons han precisat les citades fonts. Els presumptes agressors han passat a disposició judicial este divendres i han quedat en llibertat. L’informe policial dels fets ha sigut traslladat al Ministeri Fiscal i la Fiscalia de Delictes d’Odi i Discriminació.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El 78% del professorat rebutja la proposta d’Educació i la majoria vol seguir la vaga

Un 78% del professorat rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 60% vol mantindre la vaga indefinida i les mobilitzacions en l'ensenyança pública valenciana.

El Vila-real acomiada a Alfonso Pedraza després de 15 anys i més de 200 partits

Alfonso Pedraza tanca una etapa de 15 anys al Vila-real, on va arribar amb 15 anys, es va consolidar en el primer equip i va formar part de la generació que va conquistar la Lliga Europa.

La exconcejala d’Urbanisme admet que desconeix si els seus sogres estan empadronats en Els Naus

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant, Rocío Gómez, declara davant la jutge per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques dels Naus i afirma que no sap si els seus sogres complixen el requisit d'empadronament.

Igualtat confirma l’assassinat masclista d’una dona en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores

Igualtat confirma com a crim masclista l'assassinat d'una dona de 51 anys en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores, on també van ser trobats morts el seu marit i el seu fill de 24 anys.

Una funcionària revela que l’oferta guanyadora de les VPP d’Alacant va arribar només 24 hores després de publicar-se els plecs

La cap de Gestió Patrimonial de l'Ajuntament d'Alacant declara que la promotora adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan a penes un dia després de publicar-se els plecs, en un cas que manté oberta una causa judicial i una forta polèmica política.

El València es juga la Lliga Conferència davant el Barcelona amb nou jugadors al final de contracte

El València es juga a Mestalla la seua classificació per a la Lliga Conferència davant el Barcelona en un dol marcat pel possible adeu de fins a nou futbolistes entre cessions i contractes que expiren.

Ford Almussafes obri la negociació del marc laboral per a l’electrificació i el nou Bast

Ford Almussafes i els sindicats UGT i STM han constituït la comissió que negociarà les condicions laborals i salarials a partir de 2027, lligades a l'Acord per l'Electrificació 2030 i al llançament del nou model de la família Bast.

Ryan i Dela seguiran fins a 2027 si el Llevant assegura la permanència

Ryan i Dela ampliaran el seu contracte amb el Llevant fins a 2027 si l'equip certifica la permanència en Primera, en un estiu marcat per eixides i cessions que conclouen.