21.4 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Dos xics detinguts per apallissar i robar a una dona transsexual en Alacant

L'agressor tenia a la víctima atrapada a terra

Els agressors van deixar a la víctima inconscient en terra | Twitter

 

La Policia Nacional ha detingut en Alacant a dos xics, de 30 i 19 anys, per un delicte d’odi i un altre de robatori amb violència a una dona de 43 anys a la que li havien pegat una pallissa per ser transsexual, segons han confirmat fonts policials.

 

Segons pareix, els fets van passar el dijous de matí, cap a les 09.00 hores, per la rodalia del carrer del Segura, en la capital valenciana del sud. La dona es trobava en un after i, en eixe moment, uns quants clients van començar a insultar-la per la seua condició sexual, tal com relata ‘Información’. 

 

Després dels insults, la dona va eixir del local i tres persones, que havien estat insultant-la, la van seguir cap al carrer i van encetar una discussió i, després, li van pegar colps, especialment, un dels dos detinguts. Quan la policia es va presentar en el lloc dels fets, la dona estava estesa en terra, inconscient a causa de la pallissa brutal.

 

Els efectius sanitaris que es van desplaçar a la zona van traslladar a la víctima a l’Hospital General d’Alacant. Els agents de seguretat, per la seua part, van començar la investigació per a atrapar als agressors que, a més, havien furtat a la dona part de les seues pertinences, segons testimonis presencials.

 

La Policia Nacional va conseguir detindre als presumptes autors de l’agressió en els voltants del Castell de Sant Ferran, segons han precisat les citades fonts. Els presumptes agressors han passat a disposició judicial este divendres i han quedat en llibertat. L’informe policial dels fets ha sigut traslladat al Ministeri Fiscal i la Fiscalia de Delictes d’Odi i Discriminació.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana arranca amb consens i col·laboració

La nova Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana del 29 d'octubre de 2024 naix amb voluntat de coordinació entre administracions i un pla de treball definit.

Detingut l’exmarit com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de les víctimes ha sigut detingut com a presumpte autor del doble assassinat a Xilxes. La investigació revisa cambres i s'analitza si és violència masclista.

La jutgessa demana a Ajuntament i Generalitat dades sobre les vivendes públiques d’Alacant

La magistrada que investiga les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan ha demanat expedients a l'Ajuntament, la Generalitat i la cooperativa Els Naus. El jutjat ha acumulat quatre denúncies i el cas ja ha provocat dimissions i renúncies d'adjudicataris.

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA arranca amb consens i quatre grups de treball

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA en la Comunitat Valenciana naix amb un full de ruta compartit per a accelerar la recuperació i reunions trimestrals.

La jutgessa del cas VPP a la Platja de Sant Joan ha demanat a Generalitat, Ajuntament i cooperativa la documentació que reclama Anticorrupció

La jutgessa que instruïx el cas per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan ha demanat a Generalitat, Ajuntament i cooperativa la documentació reclamada per Anticorrupció. El requeriment ha quedat plasmat en una providència de la titular de la plaça número 5 de la Secció d'Instrucció del Tribunal d'Instància d'Alacant.

Presó provisional per al detingut per l’assassinat de la seua exparella en un centre de salut de Benicàssim

Un jutjat especialitzat ha acordat la presó provisional, comunicada i sense fiança, del detingut per la mort de la seua exparella en el Centre de Salut de Benicàssim. El Tribunal Superior de Justícia valencià indica que queda investigat per un delicte d'assassinat.

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA arranca amb consens institucional

La nova Comissió Mixta després de la DANA del 29 d'octubre de 2024 es constituïx per a coordinar institucions i accelerar la recuperació. Acorda quatre grups de treball i reunions trimestrals.

Detenen a l’exmarit com a presumpte autor del doble crim de mare i filla a Xilxes

L'exmarit i pare ha sigut detingut com a presumpte autor del doble assassinat a Xilxes. Tenia orde d'allunyament fins a 2027 i la causa passa a Violència Masclista.