Dos xics detinguts per apallissar i robar a una dona transsexual en Alacant

L'agressor tenia a la víctima atrapada a terra

Els agressors van deixar a la víctima inconscient en terra | Twitter

 

La Policia Nacional ha detingut en Alacant a dos xics, de 30 i 19 anys, per un delicte d’odi i un altre de robatori amb violència a una dona de 43 anys a la que li havien pegat una pallissa per ser transsexual, segons han confirmat fonts policials.

 

Segons pareix, els fets van passar el dijous de matí, cap a les 09.00 hores, per la rodalia del carrer del Segura, en la capital valenciana del sud. La dona es trobava en un after i, en eixe moment, uns quants clients van començar a insultar-la per la seua condició sexual, tal com relata ‘Información’. 

 

Després dels insults, la dona va eixir del local i tres persones, que havien estat insultant-la, la van seguir cap al carrer i van encetar una discussió i, després, li van pegar colps, especialment, un dels dos detinguts. Quan la policia es va presentar en el lloc dels fets, la dona estava estesa en terra, inconscient a causa de la pallissa brutal.

 

Els efectius sanitaris que es van desplaçar a la zona van traslladar a la víctima a l’Hospital General d’Alacant. Els agents de seguretat, per la seua part, van començar la investigació per a atrapar als agressors que, a més, havien furtat a la dona part de les seues pertinences, segons testimonis presencials.

 

La Policia Nacional va conseguir detindre als presumptes autors de l’agressió en els voltants del Castell de Sant Ferran, segons han precisat les citades fonts. Els presumptes agressors han passat a disposició judicial este divendres i han quedat en llibertat. L’informe policial dels fets ha sigut traslladat al Ministeri Fiscal i la Fiscalia de Delictes d’Odi i Discriminació.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.