Dos xics detinguts per apallissar i robar a una dona transsexual en Alacant

L'agressor tenia a la víctima atrapada a terra

Els agressors van deixar a la víctima inconscient en terra | Twitter

 

La Policia Nacional ha detingut en Alacant a dos xics, de 30 i 19 anys, per un delicte d’odi i un altre de robatori amb violència a una dona de 43 anys a la que li havien pegat una pallissa per ser transsexual, segons han confirmat fonts policials.

 

Segons pareix, els fets van passar el dijous de matí, cap a les 09.00 hores, per la rodalia del carrer del Segura, en la capital valenciana del sud. La dona es trobava en un after i, en eixe moment, uns quants clients van començar a insultar-la per la seua condició sexual, tal com relata ‘Información’. 

 

Després dels insults, la dona va eixir del local i tres persones, que havien estat insultant-la, la van seguir cap al carrer i van encetar una discussió i, després, li van pegar colps, especialment, un dels dos detinguts. Quan la policia es va presentar en el lloc dels fets, la dona estava estesa en terra, inconscient a causa de la pallissa brutal.

 

Els efectius sanitaris que es van desplaçar a la zona van traslladar a la víctima a l’Hospital General d’Alacant. Els agents de seguretat, per la seua part, van començar la investigació per a atrapar als agressors que, a més, havien furtat a la dona part de les seues pertinences, segons testimonis presencials.

 

La Policia Nacional va conseguir detindre als presumptes autors de l’agressió en els voltants del Castell de Sant Ferran, segons han precisat les citades fonts. Els presumptes agressors han passat a disposició judicial este divendres i han quedat en llibertat. L’informe policial dels fets ha sigut traslladat al Ministeri Fiscal i la Fiscalia de Delictes d’Odi i Discriminació.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Trini Amorós serà la candidata del PSOE a l’Alcaldia d’Alacant sense primàries

La comissió de llistes del PSOE ha designat la regidora Trini Amorós com a candidata a l’Alcaldia d’Alacant, després d’aprovar l’excepcionalitat que evita la celebració de primàries i amb el suport de totes les estructures socialistes implicades.

Trobes excepcionals en una necròpolis ibèrica amb armes i un pebeter de Tanit a l’Albufereta

Les obres en un solar privat de l’Albufereta han tret a la llum una necròpolis ibèrica del segle III aC, possiblement d’una elit guerrera, amb nombroses armes i un pebeter de la deessa Tanit en perfecte estat de conservació.

Sánchez veu el final del túnel en els incendis però alerta d’una nova onada de calor

Pedro Sánchez ha assegurat que es comença a vore el final del túnel en la lluita contra els grans incendis forestals a Espanya, però ha avisat que la nova onada de calor complicarà les tasques d’extinció i augmentarà el risc de focs.

Elx reunirà prop d’un miler de karatekes en la Lliga Nacional de Kárate

Elx acollirà els dies 24 i 25 d’octubre la segona ronda de la Lliga Nacional Cadet, Sènior i Para-Kárate, amb prop d’un miler de participants. La prova serà clau per a decidir els huit millors de cada categoria que lluitaran per la final de Guadalajara.

Fiscalia obri un expedient per la possible filtració d’informació reservada a Vox

La Inspecció Fiscal ha obert un expedient arran d’una queixa de Compromís sobre una possible filtració d’informació reservada del Ministeri Fiscal a un diputat de Vox en Les Corts Valencianes.

Arenales del Sol reunirà en setembre les finals de les Lligues Nacionals de Triatló

La platja d’Arenales del Sol acollirà els dies 12 i 13 de setembre les jornades decisives de les Lligues Nacionals de Triatló, amb tres Campionats d’Espanya en format SuperSprint i relleus mixtos.

Fiscalia obri un expedient per aclarir si Vox va rebre informació reservada

La Inspecció Fiscal de l'Estat ha obert un expedient governatiu arran d'una queixa de Compromís sobre una possible filtració d'informació reservada a un diputat de Vox en Les Corts Valencianes.

Sense avisos de robatoris als pobles desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Delegació del Govern ha confirmat que no hi ha constància de robatoris ni pillatges als municipis de l’interior de Castelló desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó, que continua actiu i amb diverses zones encara evacuades.
FILMOTECA D'ESTIU