Aprova els exàmens tipus test sense haver d’estudiar gràcies a 5 senzills trucs

 

Abans que res, volem destacar que la nostra intenció no és fer apologia de la ganduleria i que la manera ideal d’aprovar els exàmens és estudiar, entendre i memoritzar allò que s’ha fet a classe per poder respondre de manera idònia i no patir. Les bones notes sempre són un reconeixement a la feina ben feta i a l’esforç, i això proporciona una satisfacció que no es pot substituir per cap altra cosa.

 

  

Ara bé, potser t’has adonat que, mentre alguna gent té la mà trencada amb els exàmens de tipus test, d’altres suen i tremolen només de pensar a fer una prova així. Per una banda, este tipus d’avaluacions tenen la característica singular de ser sovint més fàcils per a la gent més intuïtiva i, per l’altra, els individus que solen estar nerviosos pels exàmens habitualment tenen notes més baixes del normal en estes proves, encara que no haja diferències remarcables entre les coses que tots dos perfils de gent saben sobre la matèria. 

 

 

Què fa que alguna gent odie els exàmens tipus test i que d’altres els facen molt a gust?

El quid de la qüestió no només rau en el grau d’intuïció que té cadascú, sinó que també es basa en una sèrie de trucs que alguns individus duen a terme per tal d’aconseguir millors resultats en estos exàmens on s’ha de triar entre diferents respostes. Són estratagemes dels estudiants més astuts, però també disposen d’una base científica. 

L’escriptor nord-americà William Poundstone, amb el seu llibre ‘Rock Breaks Scissors, A practical guide to Outguessing and Outwitting Almost Everybody’, en català «La roca guanya les tisores: una guia pràctica per ser més astut que molta gent», va identificar diverses inclinacions significatives dels professors quan elaboren esta mena d’avaluacions.

  

 

 

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.