11.9 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Aprova els exàmens tipus test sense haver d’estudiar gràcies a 5 senzills trucs

 

Abans que res, volem destacar que la nostra intenció no és fer apologia de la ganduleria i que la manera ideal d’aprovar els exàmens és estudiar, entendre i memoritzar allò que s’ha fet a classe per poder respondre de manera idònia i no patir. Les bones notes sempre són un reconeixement a la feina ben feta i a l’esforç, i això proporciona una satisfacció que no es pot substituir per cap altra cosa.

 

  

Ara bé, potser t’has adonat que, mentre alguna gent té la mà trencada amb els exàmens de tipus test, d’altres suen i tremolen només de pensar a fer una prova així. Per una banda, este tipus d’avaluacions tenen la característica singular de ser sovint més fàcils per a la gent més intuïtiva i, per l’altra, els individus que solen estar nerviosos pels exàmens habitualment tenen notes més baixes del normal en estes proves, encara que no haja diferències remarcables entre les coses que tots dos perfils de gent saben sobre la matèria. 

 

 

Què fa que alguna gent odie els exàmens tipus test i que d’altres els facen molt a gust?

El quid de la qüestió no només rau en el grau d’intuïció que té cadascú, sinó que també es basa en una sèrie de trucs que alguns individus duen a terme per tal d’aconseguir millors resultats en estos exàmens on s’ha de triar entre diferents respostes. Són estratagemes dels estudiants més astuts, però també disposen d’una base científica. 

L’escriptor nord-americà William Poundstone, amb el seu llibre ‘Rock Breaks Scissors, A practical guide to Outguessing and Outwitting Almost Everybody’, en català «La roca guanya les tisores: una guia pràctica per ser més astut que molta gent», va identificar diverses inclinacions significatives dels professors quan elaboren esta mena d’avaluacions.

  

 

 

Últimes notícies

82-79: la defensa del Fenerbahçe frena al València malgrat el arreón final

El Fenerbahçe es va imposar 82-79 gràcies al seu defensa de canvis, que va col·lapsar al València. Jean Montero va forçar un final atapeït, però els tirs per a empatar no van entrar

Fenerbahçe 82-79 València: la defensa turca apaga la reacció final

Fenerbahçe es va imposar 82-79 a Istanbul gràcies a una defensa de canvis que va desactivar al València. Jean Montero va forçar un final igualat, però va faltar el triple.

La Diputació finança un nou trinquet a Bétera i la reforma del de la Pobla de Vallbona

La Diputació de València ha activat obres en dos trinquets amb 400.000 euros per a Bétera i 300.000 per a la Pobla de Vallbona dins del Pla de Trinquets. El pla suma huit milions per a modernitzar instal·lacions de pilota i atraure noves generacions.

Castelló inaugura la Supercopa d’Espanya femenina amb el Madrid-Atleti a les 19.15 i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina: Madrid-Atleti el dimarts i Barça-Athletic el dimecres, amb final el dissabte en Castalia. L'RFEF ha confirmat el retard de 15 minuts del primer dol i l'ús del FVS, un VAR a petició dels entrenadors.

Pérez destaca la seguretat com a motor per a atraure visitants a la província d’Alacant

Toni Pérez ha defés en l'I Fòrum Policia Local i Turisme que la seguretat impulsa l'elecció d'Alacant com a destí. Ha posat en valor a la Policia Local com a primer contacte del visitant.

112 Euskadi va saber d’almenys dos víctimes a les 21.05 del 29-O i va registrar 32 crides per la DANA a València

El 112 del País Basc va atendre 32 peticions d'auxili vinculades a les riuades en el sud de València els dies 29 i 30 d'octubre de 2024 i va tindre constància d'almenys #dos morts a les 21.05 del 29-O. La cronologia va ser remesa al Jutjat de Catarroja, que investiga la gestió de l'emergència.

Els Arts estrena Eugenio Oneguin amb la mirada introspectiva de Laurent Pelly

El Palau de les Arts estrenarà el 20 de gener Eugenio Oneguin de Txaikovski amb posada en escena introspectiva de Laurent Pelly i batuta de Timur Zangiev. El títol torna al repertori del coliseu quinze anys després amb un repartiment internacional i activitats paral·leles.

Gómez supedita la jornada de 35 hores en Sanitat al que acorde la Taula General

El conseller ha reiterat que Sanitat activarà la reducció quan la Taula General la fixe i ha defés un Estatut Marc 'nou i modern' amb criteris homogenis.