Aprova els exàmens tipus test sense haver d’estudiar gràcies a 5 senzills trucs

 

Abans que res, volem destacar que la nostra intenció no és fer apologia de la ganduleria i que la manera ideal d’aprovar els exàmens és estudiar, entendre i memoritzar allò que s’ha fet a classe per poder respondre de manera idònia i no patir. Les bones notes sempre són un reconeixement a la feina ben feta i a l’esforç, i això proporciona una satisfacció que no es pot substituir per cap altra cosa.

 

  

Ara bé, potser t’has adonat que, mentre alguna gent té la mà trencada amb els exàmens de tipus test, d’altres suen i tremolen només de pensar a fer una prova així. Per una banda, este tipus d’avaluacions tenen la característica singular de ser sovint més fàcils per a la gent més intuïtiva i, per l’altra, els individus que solen estar nerviosos pels exàmens habitualment tenen notes més baixes del normal en estes proves, encara que no haja diferències remarcables entre les coses que tots dos perfils de gent saben sobre la matèria. 

 

 

Què fa que alguna gent odie els exàmens tipus test i que d’altres els facen molt a gust?

El quid de la qüestió no només rau en el grau d’intuïció que té cadascú, sinó que també es basa en una sèrie de trucs que alguns individus duen a terme per tal d’aconseguir millors resultats en estos exàmens on s’ha de triar entre diferents respostes. Són estratagemes dels estudiants més astuts, però també disposen d’una base científica. 

L’escriptor nord-americà William Poundstone, amb el seu llibre ‘Rock Breaks Scissors, A practical guide to Outguessing and Outwitting Almost Everybody’, en català «La roca guanya les tisores: una guia pràctica per ser més astut que molta gent», va identificar diverses inclinacions significatives dels professors quan elaboren esta mena d’avaluacions.

  

 

 

Últimes notícies

Reuvers confia en rematar la Lliga Endesa en el quart partit al Palau

L’ala-pivot del Valencia Basket Nate Reuvers assegura que l’equip arriba al quart partit de la final de la Lliga Endesa amb bones sensacions i amb la intenció de sentenciar el títol al Palau Blaugrana, sense esperar un cinqué duel al Roig Arena.

Dos menors rescatats d’una vivenda en flames a Borriana

Dos menors han sigut rescatats hui d’una vivenda unifamiliar de tres plantes a Borriana després que s’haja declarat un incendi al forat de l’escala. Han eixit il·lesos gràcies a la intervenció de la Guàrdia Civil, la Policia Local i els Bombers de Castelló.

Nit de Sant Joan 2026 a la Comunitat: una de les més càlides des que hi ha registres

La Nit de Sant Joan de 2026 a la Comunitat Valenciana serà la segona més càlida registrada, amb calor nocturn excepcional, mínimes de fins a 24 graus i sense pluja prevista.

Localitzen mort un home dins dun cotxe en un centre comercial de Xàtiva

La Policia Nacional ha obert una investigació després de trobar el cadàver dun home de 52 anys, sense signes aparents de violència, dins dun cotxe estacionat en un centre comercial de Xàtiva.

Bernabé retreu la corrupció del PP valencià en plena polèmica pel cas Ábalos

Pilar Bernabé ha recordat que en la Comunitat Valenciana hi ha 185 condemnats per corrupció del PP i ha criticat que molts continuen ocupant càrrecs, en resposta a preguntes sobre la sentència contra José Luis Ábalos.

Nous vols directes d’estiu entre Castelló i Palma amb Air Nostrum

Air Nostrum recupera des del 17 de juliol la connexió directa d’estiu entre Castelló i Palma amb dos vols setmanals i preus a partir de 37 euros per trajecte.

Absoldos els cinc acusats del cas Taula pels contractes de Cultura a València

L’Audiència Provincial de València ha absolt els cinc acusats de prevaricació, suborn i malversació en la peça E del cas Taula-Imelsa, sobre contractes de la Regidoria de Cultura entre 2003 i 2006, en no vore acreditat l’amaño ni el cobrament de comissions.

Mes de maig rècord en hotels valencians amb més de 3 milions de pernoctacions

La Comunitat Valenciana ha superat els 3 milions de pernoctacions hoteleres en maig, amb el pes principal del turisme estranger i una estada mitjana de 3,14 dies. La província d'Alacant lidera les xifres, seguida de València i Castelló.