Anuncios

Aprova els exàmens tipus test sense haver d’estudiar gràcies a 5 senzills trucs

 

Abans que res, volem destacar que la nostra intenció no és fer apologia de la ganduleria i que la manera ideal d’aprovar els exàmens és estudiar, entendre i memoritzar allò que s’ha fet a classe per poder respondre de manera idònia i no patir. Les bones notes sempre són un reconeixement a la feina ben feta i a l’esforç, i això proporciona una satisfacció que no es pot substituir per cap altra cosa.

 

  

Ara bé, potser t’has adonat que, mentre alguna gent té la mà trencada amb els exàmens de tipus test, d’altres suen i tremolen només de pensar a fer una prova així. Per una banda, este tipus d’avaluacions tenen la característica singular de ser sovint més fàcils per a la gent més intuïtiva i, per l’altra, els individus que solen estar nerviosos pels exàmens habitualment tenen notes més baixes del normal en estes proves, encara que no haja diferències remarcables entre les coses que tots dos perfils de gent saben sobre la matèria. 

Anuncios

 

 

Què fa que alguna gent odie els exàmens tipus test i que d’altres els facen molt a gust?

El quid de la qüestió no només rau en el grau d’intuïció que té cadascú, sinó que també es basa en una sèrie de trucs que alguns individus duen a terme per tal d’aconseguir millors resultats en estos exàmens on s’ha de triar entre diferents respostes. Són estratagemes dels estudiants més astuts, però també disposen d’una base científica. 

L’escriptor nord-americà William Poundstone, amb el seu llibre ‘Rock Breaks Scissors, A practical guide to Outguessing and Outwitting Almost Everybody’, en català «La roca guanya les tisores: una guia pràctica per ser més astut que molta gent», va identificar diverses inclinacions significatives dels professors quan elaboren esta mena d’avaluacions.

  

 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios