Un home apunyala a la seua exparella i es penja després

 

Un home, de 69 anys, ha aparegut penjat en Doñino després d’apunyalar a una dona 34 anys, de nacionalitat dominicana, amb una arma blanca. La víctima es troba en l’UCI de Salamanca amb pronòstic greu.

La sala del Centre d’Emergències 112 Castella i Lleó va rebre una anomenada a les 03.42 hores que alertava d’una agressió en l’avinguda Joan Carles I de Doñinos de Salamanca. El testimoni va indicar que necessitaven ajuda sanitària per a una dona que presentava ferides d’arma blanca.

En el lloc dels fets

 

Després d’un avís urgent, la Guàrdia Civil (COS) i Emergències Sanitàries-Sacyl, van acudir al lloc del crim. La dona va ser traslladada en una UVI mòbil al Complex Assistencial de Salamanca, edifici Clínic Universitari.

Actualment, es troba amb pronòstic greu. A més, també van haver d’atendre un altre home de 68 anys, que va ser atés i donat d’alta en el lloc, perquè no presentava ferides de cap mena.

Els organismes van sol·licitar la presència dels bombers, que van acudir al lloc per a baixar el cos de l’agressor que es trobava penjat i sense vida a l’interior de l’habitatge, on s’havia produït l’apunyalament.

La Guàrdia Civil està investigant el cas per presumpta violència de gènere, segons fonts policials.

 

Violència de gènere

 

El succés de Salamanca es produeix hores després que dilluns passat, una altra dona de 56 anys morira a Valladolid després de rebre diverses punyalades en el tòrax. El crim va ser comés pel seu marit que presentava corts al braç.

La parella tenia dos fills de 17 i 19 anys que es trobaven en eixe moment en el domicili.

S’ha confirmat que la dona assassinada a Valladolid és un cas de violència masclista. Amb això, és la víctima número 21 en el que portem d’any, segons les dades de la Delegació del Govern Contra la Violència de Gènere.

A més, hi ha una investigació en peus, d’una jove de 21 anys assassinada presumptament per la seua parella a Eivissa el passat 3 de juny.

 

El 016 atén a totes les víctimes de violència masclista les 24 hores del dia i en 52 idiomes diferents, igual que el correu 016-online@igualdad.gob.es. També es para atenció mitjançant WhatsApp a través del número 600000016.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.