7.5 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Un home apunyala a la seua exparella i es penja després

 

Un home, de 69 anys, ha aparegut penjat en Doñino després d’apunyalar a una dona 34 anys, de nacionalitat dominicana, amb una arma blanca. La víctima es troba en l’UCI de Salamanca amb pronòstic greu.

La sala del Centre d’Emergències 112 Castella i Lleó va rebre una anomenada a les 03.42 hores que alertava d’una agressió en l’avinguda Joan Carles I de Doñinos de Salamanca. El testimoni va indicar que necessitaven ajuda sanitària per a una dona que presentava ferides d’arma blanca.

En el lloc dels fets

 

Després d’un avís urgent, la Guàrdia Civil (COS) i Emergències Sanitàries-Sacyl, van acudir al lloc del crim. La dona va ser traslladada en una UVI mòbil al Complex Assistencial de Salamanca, edifici Clínic Universitari.

Actualment, es troba amb pronòstic greu. A més, també van haver d’atendre un altre home de 68 anys, que va ser atés i donat d’alta en el lloc, perquè no presentava ferides de cap mena.

Els organismes van sol·licitar la presència dels bombers, que van acudir al lloc per a baixar el cos de l’agressor que es trobava penjat i sense vida a l’interior de l’habitatge, on s’havia produït l’apunyalament.

La Guàrdia Civil està investigant el cas per presumpta violència de gènere, segons fonts policials.

 

Violència de gènere

 

El succés de Salamanca es produeix hores després que dilluns passat, una altra dona de 56 anys morira a Valladolid després de rebre diverses punyalades en el tòrax. El crim va ser comés pel seu marit que presentava corts al braç.

La parella tenia dos fills de 17 i 19 anys que es trobaven en eixe moment en el domicili.

S’ha confirmat que la dona assassinada a Valladolid és un cas de violència masclista. Amb això, és la víctima número 21 en el que portem d’any, segons les dades de la Delegació del Govern Contra la Violència de Gènere.

A més, hi ha una investigació en peus, d’una jove de 21 anys assassinada presumptament per la seua parella a Eivissa el passat 3 de juny.

 

El 016 atén a totes les víctimes de violència masclista les 24 hores del dia i en 52 idiomes diferents, igual que el correu 016-online@igualdad.gob.es. També es para atenció mitjançant WhatsApp a través del número 600000016.

Últimes notícies

Associacions de víctimes reben a Pradas i Cuenca amb crits de ‘assassins’ en el jutjat de Catarroja

Diverses desenes d'afectats per la dana s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja i han increpat a Salomé Pradas i José Manuel Cuenca abans de l'acarament.

La supervivent del naufragi a Indonèsia agraïx el viscut i promet honrar als seus 4 àngels

Andrea Ortuño ha compartit un missatge en xarxes en el qual agraïx el viscut amb els seus 4 àngels i afirma que seguirà avant per a honrar-los. La busca del xiquet que seguix desaparegut es va donar per finalitzada este divendres després de 15 dies.

La setmana arranca amb cel poc nuvolós, màximes a l’alça i vent fluix en la Comunitat Valenciana

Dilluns amb cel poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, màximes en ascens excepte en el litoral de Castelló i el sud d'Alacant. El dimarts a penes canviarà la situació.

Un camió bolca i tala l’AP-7 a Benicàssim cap a Barcelona

La bolcada d'un camió ha obligat a tallar l'AP-7 a Benicàssim en sentit Barcelona. El trànsit es desvia per la N-340, amb retencions i sense víctimes.

Pradas i l’excap de gabinet de Mazón confronten les seues versions davant la jutgessa de la dana

La magistrada celebra este dilluns un acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca per a aclarir les contradiccions sobre el confinament durant la dana. Un informe de l'Advocacia i noves testificals busquen fixar l'origen de les indicacions i la seua cobertura legal.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.