Un home apunyala a la seua exparella i es penja després

 

Un home, de 69 anys, ha aparegut penjat en Doñino després d’apunyalar a una dona 34 anys, de nacionalitat dominicana, amb una arma blanca. La víctima es troba en l’UCI de Salamanca amb pronòstic greu.

La sala del Centre d’Emergències 112 Castella i Lleó va rebre una anomenada a les 03.42 hores que alertava d’una agressió en l’avinguda Joan Carles I de Doñinos de Salamanca. El testimoni va indicar que necessitaven ajuda sanitària per a una dona que presentava ferides d’arma blanca.

Anuncios

En el lloc dels fets

 

Després d’un avís urgent, la Guàrdia Civil (COS) i Emergències Sanitàries-Sacyl, van acudir al lloc del crim. La dona va ser traslladada en una UVI mòbil al Complex Assistencial de Salamanca, edifici Clínic Universitari.

Actualment, es troba amb pronòstic greu. A més, també van haver d’atendre un altre home de 68 anys, que va ser atés i donat d’alta en el lloc, perquè no presentava ferides de cap mena.

Els organismes van sol·licitar la presència dels bombers, que van acudir al lloc per a baixar el cos de l’agressor que es trobava penjat i sense vida a l’interior de l’habitatge, on s’havia produït l’apunyalament.

La Guàrdia Civil està investigant el cas per presumpta violència de gènere, segons fonts policials.

 

Violència de gènere

 

El succés de Salamanca es produeix hores després que dilluns passat, una altra dona de 56 anys morira a Valladolid després de rebre diverses punyalades en el tòrax. El crim va ser comés pel seu marit que presentava corts al braç.

La parella tenia dos fills de 17 i 19 anys que es trobaven en eixe moment en el domicili.

S’ha confirmat que la dona assassinada a Valladolid és un cas de violència masclista. Amb això, és la víctima número 21 en el que portem d’any, segons les dades de la Delegació del Govern Contra la Violència de Gènere.

A més, hi ha una investigació en peus, d’una jove de 21 anys assassinada presumptament per la seua parella a Eivissa el passat 3 de juny.

 

El 016 atén a totes les víctimes de violència masclista les 24 hores del dia i en 52 idiomes diferents, igual que el correu 016-online@igualdad.gob.es. També es para atenció mitjançant WhatsApp a través del número 600000016.

Anuncios

Últimes notícies

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.

Barcala rebutja la taxa turística i acusa l’oposició de demagògia festera

L'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, descarta aplicar la taxa turística per a finançar les Fogueres i acusa l'oposició i a la Federació de Fogueres de fer demagògia amb el sentiment fester.

La Generalitat completa la retirada de residus de la dana a l’interior de València

La Generalitat dona per tancat el dispositiu extraordinari de neteja després de la dana d'octubre de 2024 a l'interior de València, després de retirar més d'un milió de tones de residus i clausurar els punts d'apilament de Sot de Chera i Utiel.

Pérez Llorca reivindica el cooperativisme valencià com a motor d’ocupació i solidaritat

Pérez Llorca subratlla en els Premis Pepe Miquel el paper estratègic del cooperativisme valencià en la creació d'ocupació i en la construcció d'una societat més justa i solidària.

CCOO veu en la possible entrada de Geely en Ford Almussafes una opció estratègica condicionada a l’ocupació

CCOO PV valora amb prudència el possible desembarcament de Geely en la planta de Ford Almussafes i el veu com una oportunitat estratègica sempre que es blinden l'ocupació i les condicions laborals.