Un home apunyala a la seua exparella i es penja després

 

Un home, de 69 anys, ha aparegut penjat en Doñino després d’apunyalar a una dona 34 anys, de nacionalitat dominicana, amb una arma blanca. La víctima es troba en l’UCI de Salamanca amb pronòstic greu.

La sala del Centre d’Emergències 112 Castella i Lleó va rebre una anomenada a les 03.42 hores que alertava d’una agressió en l’avinguda Joan Carles I de Doñinos de Salamanca. El testimoni va indicar que necessitaven ajuda sanitària per a una dona que presentava ferides d’arma blanca.

En el lloc dels fets

 

Després d’un avís urgent, la Guàrdia Civil (COS) i Emergències Sanitàries-Sacyl, van acudir al lloc del crim. La dona va ser traslladada en una UVI mòbil al Complex Assistencial de Salamanca, edifici Clínic Universitari.

Actualment, es troba amb pronòstic greu. A més, també van haver d’atendre un altre home de 68 anys, que va ser atés i donat d’alta en el lloc, perquè no presentava ferides de cap mena.

Els organismes van sol·licitar la presència dels bombers, que van acudir al lloc per a baixar el cos de l’agressor que es trobava penjat i sense vida a l’interior de l’habitatge, on s’havia produït l’apunyalament.

La Guàrdia Civil està investigant el cas per presumpta violència de gènere, segons fonts policials.

 

Violència de gènere

 

El succés de Salamanca es produeix hores després que dilluns passat, una altra dona de 56 anys morira a Valladolid després de rebre diverses punyalades en el tòrax. El crim va ser comés pel seu marit que presentava corts al braç.

La parella tenia dos fills de 17 i 19 anys que es trobaven en eixe moment en el domicili.

S’ha confirmat que la dona assassinada a Valladolid és un cas de violència masclista. Amb això, és la víctima número 21 en el que portem d’any, segons les dades de la Delegació del Govern Contra la Violència de Gènere.

A més, hi ha una investigació en peus, d’una jove de 21 anys assassinada presumptament per la seua parella a Eivissa el passat 3 de juny.

 

El 016 atén a totes les víctimes de violència masclista les 24 hores del dia i en 52 idiomes diferents, igual que el correu 016-online@igualdad.gob.es. També es para atenció mitjançant WhatsApp a través del número 600000016.

Últimes notícies

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.

Iker Losada: Ens donaven per morts i ara no ho deixarem escapar

Iker Losada reivindica la reacció del Llevant en la lluita per la permanència i assegura que l'equip no pensa desaprofitar l'oportunitat de salvar-se davant el Betis, de qui està cedit.