21.9 C
València
Divendres, 17 octubre, 2025

Un home apunyala a la seua exparella i es penja després

 

Un home, de 69 anys, ha aparegut penjat en Doñino després d’apunyalar a una dona 34 anys, de nacionalitat dominicana, amb una arma blanca. La víctima es troba en l’UCI de Salamanca amb pronòstic greu.

La sala del Centre d’Emergències 112 Castella i Lleó va rebre una anomenada a les 03.42 hores que alertava d’una agressió en l’avinguda Joan Carles I de Doñinos de Salamanca. El testimoni va indicar que necessitaven ajuda sanitària per a una dona que presentava ferides d’arma blanca.

En el lloc dels fets

 

Després d’un avís urgent, la Guàrdia Civil (COS) i Emergències Sanitàries-Sacyl, van acudir al lloc del crim. La dona va ser traslladada en una UVI mòbil al Complex Assistencial de Salamanca, edifici Clínic Universitari.

Actualment, es troba amb pronòstic greu. A més, també van haver d’atendre un altre home de 68 anys, que va ser atés i donat d’alta en el lloc, perquè no presentava ferides de cap mena.

Els organismes van sol·licitar la presència dels bombers, que van acudir al lloc per a baixar el cos de l’agressor que es trobava penjat i sense vida a l’interior de l’habitatge, on s’havia produït l’apunyalament.

La Guàrdia Civil està investigant el cas per presumpta violència de gènere, segons fonts policials.

 

Violència de gènere

 

El succés de Salamanca es produeix hores després que dilluns passat, una altra dona de 56 anys morira a Valladolid després de rebre diverses punyalades en el tòrax. El crim va ser comés pel seu marit que presentava corts al braç.

La parella tenia dos fills de 17 i 19 anys que es trobaven en eixe moment en el domicili.

S’ha confirmat que la dona assassinada a Valladolid és un cas de violència masclista. Amb això, és la víctima número 21 en el que portem d’any, segons les dades de la Delegació del Govern Contra la Violència de Gènere.

A més, hi ha una investigació en peus, d’una jove de 21 anys assassinada presumptament per la seua parella a Eivissa el passat 3 de juny.

 

El 016 atén a totes les víctimes de violència masclista les 24 hores del dia i en 52 idiomes diferents, igual que el correu 016-online@igualdad.gob.es. També es para atenció mitjançant WhatsApp a través del número 600000016.

Últimes notícies

Bolaños acusa el PP d’usar la compareixença de Sánchez per a tapar la gestió de Mazón

Bolaños sosté que el PP va fixar la compareixença de Sánchez al Senat per al 30 d'octubre, un dia després del funeral d'Estat per la DANA, per a desviar el focus de la gestió de Mazón.

Ricardo Ten i Alfonso Cabello aconseguixen l’or en els Mundials de pista paralímpica de Riu

Ricardo Ten (C1) i Alfonso Cabello (C5) es pengen l'or en el quilòmetre i obrin el medaller d'Espanya en els Mundials de pista de Riu. Ten aconseguix el seu títol mundial número 18 i Cabell suma el sèptim.

Detingut a Dénia un pròfug buscat per Bèlgica per robatori de joies i tinença d’armes

Un jove de 25 anys va ser arrestat a Dénia en confirmar-se una orde europea de detenció i lliurament emés per Bèlgica. Se li atribuïxen robatoris violents de joies, amenaces i tinença il·lícita d'armes a Anvers.

Les demandes de dissolució matrimonial cauen un 12% en la Comunitat Valenciana en el segon trimestre de 2025

La Comunitat Valenciana va registrar 2.771 demandes de dissolució matrimonial entre abril i juny de 2025, un 12,1% menys interanual. El descens es deu a la menor activitat tant en divorcis contenciosos com de mutu acord.

Morant entén que les famílies de la DANA no vulguen a Mazón en el funeral

La ministra i líder del PSPV-PSOE diu respectar que els familiars demanen que Mazón no acudisca al funeral d'Estat a València. Evita una postura taxativa sobre la seua assistència, critica la seua actitud i reclama eleccions.

Un emprenedor alacantí llança Twofaces, l’app per a comprar i vendre llibres de segona mà

Twofaces permet vendre i comprar llibres usats a través de WhatsApp amb una taxació automàtica. Recollida gratuïta i pagament en 24 hores per als venedors.

El TSJCV força al Consell a entregar informació a Compromís sobre el 29-O

Tres resolucions del TSJCV obliguen el Consell de Carlos Mazón a entregar a Compromís dades sobre el 29-O en el Cecopi i descarten l'empara en la Llei de Transparència.

Bioparc València culmina el trasllat de l’elefanta prenyada Metzi a Hongria

Bioparc València culmina el trasllat de l'elefanta prenyada Metzi al Zoo de Sosto per a reforçar la cria controlada. L'operatiu, de 2.529 km per cinc països, es va executar en una finestra segura de gestació i amb seguiment veterinari.