Tres apunyalats en una baralla en un parc d’Alcoi

 

Este dijous, cap al migdia, s’ha produït una discussió entre quatre persones en el Parc de Cervantes d’Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant). A conseqüència d’este incident, tres dels implicats han acabat ferits per arma blanca. De fet, un d’ells està ingressat en l’Hospital comarcal a causa de les ferides.

 

Segons avança ‘AraMultimèdia’, tot ha passat cap a les 14.00 hores en la zona de la Marquesina del Passeig de Cervantes. Pareix ser que un xic ha apunyalat amb una navaixa als altres tres jóvens, després d’una baralla. Després d’això, s’ha llavat la sang de les mans en la font del Passeig de Cervantes i se n’ha anat cap al carrer dels Alçamora.

 

Tal com afirmen els testimonis presencials, que estaven en el bar Marquesina, un dels jóvens ha començat a apunyalar als altres sense dir-los massa res. A causa de les punyalades, fetes amb una navaixa curta, un ha rebut ferides en l’esquena, un altre en diferents parts del cos i, un tercer, s’ha fet un trau al cap perquè ha caigut en terra i s’ha pegat un colp.

 

Fins al lloc dels fets s’ha desplaçat la Policia Nacional i la Policia Local, tal com indica ‘Información’, que han detingut a l’agressor quan estava en el carrer del Cid. Respecte dels ferits, han sigut traslladats per dos ambulàncies fins a l’Hospital de la Verge dels Lliris. Segons este diari, un dels ferits està en estat greu i, per això, continua hospitalitzat. Tot i que altres fonts asseguren que no corre perill.

 

Quant als motius de la disputa, no han transcendit. Però sí que s’ha sabut que dos de les víctimes eren companys de pis de l’agressor, mentres que el tercer és un treballador social. Respecte dels qui conviuen junts, pareix ser que la vivenda és un pis tutelat per la Unitat de Conductes Agressives.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les màximes cauen fins a 8 graus en la Comunitat però Llíria encara supera els 20

Les temperatures màximes descendixen de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb baixades de fins a 8 graus, encara que en punts com Llíria encara se superen els 20 graus.

Intervinguts 3.289 quilos de marihuana oculta en un contenidor en el port de València

Guàrdia Civil, Policia Nacional i Agència Tributària han interceptat en el port de València 3.289 quilos de marihuana procedent del Canadà, ocults en un contenidor en trànsit, en la major partida detectada fins ara amb eixe origen.

La jutgessa que investiga la DANA cita com a testimoni a la cap de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA en la Comunitat Valenciana ha citat com a testimoni a la cap de Protecció Civil, a un coordinador de l'Agència de Seguretat i a una treballadora de Ilunion que va estar operativa durant l'episodi.

Una partida de llesques amb ou en mal estat causa una intoxicació per salmonel·la a 89 persones a València

Un banquet celebrat a València el febrer passat va acabar amb 89 persones intoxicades per salmonel·la després de consumir llesques amb ou en mal estat, set d'elles hospitalitzades i ja donades d'alta.

Un xoc entre furgoneta i camió provoca 9 quilòmetres de retencions en l’A-7 a Paterna

Un accident entre una furgoneta i un camió en l'A-7 a l'altura de Paterna provoca nou quilòmetres de retencions en sentit Barcelona, sense víctimes mortals.

La jutgessa que investiga la DANA cita com a testimoni a la cap de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana

La jutgessa que analitza la gestió de la DANA en la Comunitat Valenciana ha citat com a testimoni a la cap de Protecció Civil de la Delegació del Govern i a altres dos responsables vinculats a la resposta d'emergències.

La Mesa d’Educació no aconseguix frenar la vaga docent del 31 de març després de dos hores de negociació

La Conselleria d'Educació i els sindicats tanquen sense acord una reunió de més de dos hores i mantenen la vaga educativa del 31 de març a l'espera d'una nova Mesa el 16 d'abril.

Hugo Duro es veu capaç de superar el seu rècord de 13 gols amb el València

Hugo Duro, màxim golejador del València esta temporada, confia a superar el seu rècord de 13 gols i subratlla el paper de l'equip i de Mestalla en el seu millor moment com a davanter.