7.1 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Tres apunyalats en una baralla en un parc d’Alcoi

 

Este dijous, cap al migdia, s’ha produït una discussió entre quatre persones en el Parc de Cervantes d’Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant). A conseqüència d’este incident, tres dels implicats han acabat ferits per arma blanca. De fet, un d’ells està ingressat en l’Hospital comarcal a causa de les ferides.

 

Segons avança ‘AraMultimèdia’, tot ha passat cap a les 14.00 hores en la zona de la Marquesina del Passeig de Cervantes. Pareix ser que un xic ha apunyalat amb una navaixa als altres tres jóvens, després d’una baralla. Després d’això, s’ha llavat la sang de les mans en la font del Passeig de Cervantes i se n’ha anat cap al carrer dels Alçamora.

 

Tal com afirmen els testimonis presencials, que estaven en el bar Marquesina, un dels jóvens ha començat a apunyalar als altres sense dir-los massa res. A causa de les punyalades, fetes amb una navaixa curta, un ha rebut ferides en l’esquena, un altre en diferents parts del cos i, un tercer, s’ha fet un trau al cap perquè ha caigut en terra i s’ha pegat un colp.

 

Fins al lloc dels fets s’ha desplaçat la Policia Nacional i la Policia Local, tal com indica ‘Información’, que han detingut a l’agressor quan estava en el carrer del Cid. Respecte dels ferits, han sigut traslladats per dos ambulàncies fins a l’Hospital de la Verge dels Lliris. Segons este diari, un dels ferits està en estat greu i, per això, continua hospitalitzat. Tot i que altres fonts asseguren que no corre perill.

 

Quant als motius de la disputa, no han transcendit. Però sí que s’ha sabut que dos de les víctimes eren companys de pis de l’agressor, mentres que el tercer és un treballador social. Respecte dels qui conviuen junts, pareix ser que la vivenda és un pis tutelat per la Unitat de Conductes Agressives.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.