Assalta la casa de la seua exparella en l’Eliana, amb una ordre de protecció en vigor

Urbanització en l'Eliana (València)

Els fets s’han produït en una zona de xalets de l’Eliana | Google Maps

Un agent de la Policia Nacional, que estava fora de servici, ha sorprés a dos hòmens quan estaven saltant el mur d’un xalet en l’Eliana, en la comarca del Camp de Túria (València), i ha col·laborat en la detenció de dos presumptes lladres.

 

El policia anava a sa casa

Els fets s’han produït cap a les 23.45 hores d’este dissabte, quan un policia fora de servici anava a sa casa en cotxe amb la seua dona i, en passar per una zona de xalets, ha vist com un home escalava el mur exterior d’una casa i un altre estava fora vigilant, segons han informat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Quan el sospitós que, pel que pareix, vigilava fora del xalet ha vist que el cotxe començava a anar a menor velocitat, l‘agent ha decidit girar i situar-se en una cantonada per a dissimular mentres observava i no posar en perill a la seua parella.

 

Pillats dins del xalet

En eixe moment, el policia ha avisat al 062 per a comunicar el que estava passant i facilitar les dades d’un cotxe que estava aparcat fora i que, presumptament, era dels lladres. Mentres la Policia es mobilitzava fins al lloc, l’agent fora de servici s’ha esperat per si pegaven a fugir. 

 

Minuts després, ha arribat la Policia Local de l’Eliana i la Guàrdia Civil, que juntament amb l’agent han localitzat als dos sospitosos. Després de les primeres comprovacions, s’ha pogut saber que un dels assaltants tenia una ordre en vigor de protecció contra una víctima de violència de gènere que, casualment, era la propietària del xalet a on estava.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.