16.3 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Investiguen si l’assassí de la seua nóvia en Vilanova de Castelló li provocà un avortament d’una pallissa

Casa en Vilanova de Castelló (València)

El xalet a on es van produir els fets | EFE

Els investigadors tracten de saber si l’home que, presumptament, va matar d’un tir en el cap a la seua parella en Vilanova de Castelló, en la comarca de la Ribera (València), li va provocar un avortament en 2019 després de pegar-li una pallissa.

 

Fonts pròximes al cas han indicat que esta és una hipòtesi amb la que treballen els investigadors, que no descarten que es produïren eixos fets a pesar de què no hi havia denúncies prèvies de la dona.

 

Mónica E. N., de 38 anys, va morir després de rebre un tir en el cap, presumptament disparat per la seua parella, per a qui ja s’ha decretat l’ingrés en presó provisional per un delicte d’homicidi, cosa que eleva a quinze els crims masclistes des de principi d’any en Espanya.

 

L’acusat afirma que va ser un accident

El succés es va produir la nit del passat divendres i encara que l’home va confessar, una volta detingut per la Guàrdia Civil, que el tir que va causar la mort de la dona s’havia produït de manera accidental, mentres netejava una arma de foc, la principal hipòtesi és la violència masclista.

 

La dona va morir entorn de les sis i mitja de la vesprada del dissabte en l’hospital de la Fe de València. Els dos eren parella sentimental des de fa tres anys i no tenien fills en comú.

 

El Ministeri d’Igualtat ha expressat en un comunicat la seua «més absoluta condemna i repulsa» pel nou assassinat masclista i ha indicat que la víctima tenia un fill menor d’edat, pel que pareix d’una altra relació anterior.

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.