Investiguen si l’assassí de la seua nóvia en Vilanova de Castelló li provocà un avortament d’una pallissa

Casa en Vilanova de Castelló (València)

El xalet a on es van produir els fets | EFE

Els investigadors tracten de saber si l’home que, presumptament, va matar d’un tir en el cap a la seua parella en Vilanova de Castelló, en la comarca de la Ribera (València), li va provocar un avortament en 2019 després de pegar-li una pallissa.

 

Fonts pròximes al cas han indicat que esta és una hipòtesi amb la que treballen els investigadors, que no descarten que es produïren eixos fets a pesar de què no hi havia denúncies prèvies de la dona.

 

Mónica E. N., de 38 anys, va morir després de rebre un tir en el cap, presumptament disparat per la seua parella, per a qui ja s’ha decretat l’ingrés en presó provisional per un delicte d’homicidi, cosa que eleva a quinze els crims masclistes des de principi d’any en Espanya.

 

L’acusat afirma que va ser un accident

El succés es va produir la nit del passat divendres i encara que l’home va confessar, una volta detingut per la Guàrdia Civil, que el tir que va causar la mort de la dona s’havia produït de manera accidental, mentres netejava una arma de foc, la principal hipòtesi és la violència masclista.

 

La dona va morir entorn de les sis i mitja de la vesprada del dissabte en l’hospital de la Fe de València. Els dos eren parella sentimental des de fa tres anys i no tenien fills en comú.

 

El Ministeri d’Igualtat ha expressat en un comunicat la seua «més absoluta condemna i repulsa» pel nou assassinat masclista i ha indicat que la víctima tenia un fill menor d’edat, pel que pareix d’una altra relació anterior.

Últimes notícies

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana amb fins a 31,1 graus a Aigües

La quarta nit de l’actual ona de calor ha deixat mínimes tòrrides a nombrosos municipis, amb 31,1 graus a Aigües i valors per damunt dels 28 graus en moltes localitats.

Temperatures de fins a 42 graus tornen a colpejar la Comunitat Valenciana este dijous

El dijous arribarà amb cel poc nuvolós però amb avisos per calor extrema al sud de València i litoral d'Alacant, on s'esperen fins a 42 graus. Divendres les temperatures baixaran de manera generalitzada, sobretot al sud i interior de València.

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.