14.2 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Investiguen si l’assassí de la seua nóvia en Vilanova de Castelló li provocà un avortament d’una pallissa

Casa en Vilanova de Castelló (València)

El xalet a on es van produir els fets | EFE

Els investigadors tracten de saber si l’home que, presumptament, va matar d’un tir en el cap a la seua parella en Vilanova de Castelló, en la comarca de la Ribera (València), li va provocar un avortament en 2019 després de pegar-li una pallissa.

 

Fonts pròximes al cas han indicat que esta és una hipòtesi amb la que treballen els investigadors, que no descarten que es produïren eixos fets a pesar de què no hi havia denúncies prèvies de la dona.

 

Mónica E. N., de 38 anys, va morir després de rebre un tir en el cap, presumptament disparat per la seua parella, per a qui ja s’ha decretat l’ingrés en presó provisional per un delicte d’homicidi, cosa que eleva a quinze els crims masclistes des de principi d’any en Espanya.

 

L’acusat afirma que va ser un accident

El succés es va produir la nit del passat divendres i encara que l’home va confessar, una volta detingut per la Guàrdia Civil, que el tir que va causar la mort de la dona s’havia produït de manera accidental, mentres netejava una arma de foc, la principal hipòtesi és la violència masclista.

 

La dona va morir entorn de les sis i mitja de la vesprada del dissabte en l’hospital de la Fe de València. Els dos eren parella sentimental des de fa tres anys i no tenien fills en comú.

 

El Ministeri d’Igualtat ha expressat en un comunicat la seua «més absoluta condemna i repulsa» pel nou assassinat masclista i ha indicat que la víctima tenia un fill menor d’edat, pel que pareix d’una altra relació anterior.

Últimes notícies

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.