15.9 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Investiguen si l’assassí de la seua nóvia en Vilanova de Castelló li provocà un avortament d’una pallissa

Casa en Vilanova de Castelló (València)

El xalet a on es van produir els fets | EFE

Els investigadors tracten de saber si l’home que, presumptament, va matar d’un tir en el cap a la seua parella en Vilanova de Castelló, en la comarca de la Ribera (València), li va provocar un avortament en 2019 després de pegar-li una pallissa.

 

Fonts pròximes al cas han indicat que esta és una hipòtesi amb la que treballen els investigadors, que no descarten que es produïren eixos fets a pesar de què no hi havia denúncies prèvies de la dona.

 

Mónica E. N., de 38 anys, va morir després de rebre un tir en el cap, presumptament disparat per la seua parella, per a qui ja s’ha decretat l’ingrés en presó provisional per un delicte d’homicidi, cosa que eleva a quinze els crims masclistes des de principi d’any en Espanya.

 

L’acusat afirma que va ser un accident

El succés es va produir la nit del passat divendres i encara que l’home va confessar, una volta detingut per la Guàrdia Civil, que el tir que va causar la mort de la dona s’havia produït de manera accidental, mentres netejava una arma de foc, la principal hipòtesi és la violència masclista.

 

La dona va morir entorn de les sis i mitja de la vesprada del dissabte en l’hospital de la Fe de València. Els dos eren parella sentimental des de fa tres anys i no tenien fills en comú.

 

El Ministeri d’Igualtat ha expressat en un comunicat la seua «més absoluta condemna i repulsa» pel nou assassinat masclista i ha indicat que la víctima tenia un fill menor d’edat, pel que pareix d’una altra relació anterior.

Últimes notícies

Els convocants de la marxa per la dana reclamen que Mazón renuncie a l’acta i comparega davant la jutgessa

En vespres de la investidura de Juanfran Pérez Llorca, més de 200 entitats han demanat que Mazón entregue l'acta i es presente davant la jutgessa per la gestió de la dana. La protesta retrà homenatge a les 229 víctimes i exigirà canvis en les polítiques per a futures emergències.

Tárrega va afirmar que ha crescut amb Corberán i va negar problemes en el vestuari

El central del València va defendre al cos tècnic, va explicar l'ajust amb eixida de tres al costat de Pepelu i va demanar començar a sumar fora per a consolidar la millora.

Raquel Carrera recau de les molèsties en el genoll esquerre i se sotmetrà a noves proves

La interior del València Basket ha recaigut de les molèsties en el seu genoll esquerre i serà sotmesa a noves proves. El club fixarà els terminis quan conega l'abast.

Seguretat Social actua en l’Aeroport de València per a promocionar el festival Bojos per la Música València

Seguretat Social ha actuat per sorpresa en l'Aeroport de València per a promocionar el festival Bojos per la Música València, que se celebra el 13 de desembre en el Roig Arena. L'acció s'emmarca en la campanya 'Enjoy the music' de Enjoy Aena.

Montero acusa a Mazón de no dir la veritat sobre la seua actuació el dia de la DANA

La vicepresidenta primera ha acusat a Carlos Mazón d'ocultar els seus moviments durant la DANA de 2024 i ha qualificat de lamentable la versió contradictòria publicada per Levante-EMV. També ha insistit que el PP degué convocar eleccions en la Comunitat Valenciana després de la tragèdia.

El Consell licita cinc parcel·les per a unes 220 vivendes protegides a Alacant

La EVHA ha tret a licitació cinc parcel·les municipals per a alçar unes 220 vivendes protegides a Alacant mitjançant permuta a canvi d'obra futura.

Avís groc per vents forts i fenòmens costaners a Castelló i Alacant

Aemet ha activat el nivell groc per ratxes de fins a 80 km/h i onatge de tres metres en zones de Castelló i Alacant. Els avisos es prolonguen des d'este dimecres fins a primeres hores del dijous, amb trams horaris concrets segons la zona.

Recuperat un capitell del segle XV reutilitzat en una reforma a Sagunt

La Policia de la Generalitat ha recuperat un capitell de mitjan segle XV que havia sigut encastat com a material d'obra en una vivenda de Sagunt. La peça ha sigut traslladada al Museu Arqueològic per al seu estudi i es mostrarà al públic durant unes setmanes.