Assassinen a tirs en Mèxic a un valencià que estava en cerca i captura per la Policia

Alberto Villani Olivares, un home valencià de 37 anys amb nacionalitat espanyola-italiana, va ser trobat mort en una carretera mexicana el passat dia 26 de març, després de ser donat com a desaparegut i en cerca i captura per la Policia espanyola per estafes i altres delictes.

 

El cos de la víctima va aparéixer en la carretera Temilpa- San Rafael, en el municipi de Tlaltizapán, en Morelos, un estat de Mèxic, amb dos tirs al cap, i les investigacions indiquen que es tractaria d’un ajust de comptes, donat que la Fiscalia ha indicat que Villani es dedicava a activitats il·lícites i que comptava amb antecedents penals.

L’home assassinat va arribar a Mèxic el passat 24 de febrer amb un visat de turista i a la seua arribada va viatjar directament a l’estat de Morelos. Ara, tot i haver-se pogut establir comunicació amb els seus familars, estos encara no han tingut l’oportunitat de viatjar a Mèxic, fet pel qual la Fiscalia va a coordinar les accions amb les autoritats consulars per a repatriar el seu cadàver a Itàlia.

Candidat per España 2000 i veí de La Canyada

El rastre de la víctima es va perdre en l’Aeroport Internacional de la Ciutat de Mèxic el passat 20 de març, on va acudir per a realitzar un canvi de divisa, segons ha comunicat la seua parella, Corina Astrid Rodríguez, de 28 anys i nacionalitat salvadorenya.

Segons ha informat també Las Provincias, la víctima era molt coneguda en el municipi valencià de La Canyada, on va viure amb la seua primera dona. A més, va formar part de la candidatura d’España 2000 per a l’Ajuntament de San Antonio de Benagéber en les eleccions municipals de 2007.

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.