Assassinen a tirs en Mèxic a un valencià que estava en cerca i captura per la Policia

Alberto Villani Olivares, un home valencià de 37 anys amb nacionalitat espanyola-italiana, va ser trobat mort en una carretera mexicana el passat dia 26 de març, després de ser donat com a desaparegut i en cerca i captura per la Policia espanyola per estafes i altres delictes.

 

El cos de la víctima va aparéixer en la carretera Temilpa- San Rafael, en el municipi de Tlaltizapán, en Morelos, un estat de Mèxic, amb dos tirs al cap, i les investigacions indiquen que es tractaria d’un ajust de comptes, donat que la Fiscalia ha indicat que Villani es dedicava a activitats il·lícites i que comptava amb antecedents penals.

L’home assassinat va arribar a Mèxic el passat 24 de febrer amb un visat de turista i a la seua arribada va viatjar directament a l’estat de Morelos. Ara, tot i haver-se pogut establir comunicació amb els seus familars, estos encara no han tingut l’oportunitat de viatjar a Mèxic, fet pel qual la Fiscalia va a coordinar les accions amb les autoritats consulars per a repatriar el seu cadàver a Itàlia.

Candidat per España 2000 i veí de La Canyada

El rastre de la víctima es va perdre en l’Aeroport Internacional de la Ciutat de Mèxic el passat 20 de març, on va acudir per a realitzar un canvi de divisa, segons ha comunicat la seua parella, Corina Astrid Rodríguez, de 28 anys i nacionalitat salvadorenya.

Segons ha informat també Las Provincias, la víctima era molt coneguda en el municipi valencià de La Canyada, on va viure amb la seua primera dona. A més, va formar part de la candidatura d’España 2000 per a l’Ajuntament de San Antonio de Benagéber en les eleccions municipals de 2007.

Últimes notícies

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.