Assassinen a tirs en Mèxic a un valencià que estava en cerca i captura per la Policia

Alberto Villani Olivares, un home valencià de 37 anys amb nacionalitat espanyola-italiana, va ser trobat mort en una carretera mexicana el passat dia 26 de març, després de ser donat com a desaparegut i en cerca i captura per la Policia espanyola per estafes i altres delictes.

 

El cos de la víctima va aparéixer en la carretera Temilpa- San Rafael, en el municipi de Tlaltizapán, en Morelos, un estat de Mèxic, amb dos tirs al cap, i les investigacions indiquen que es tractaria d’un ajust de comptes, donat que la Fiscalia ha indicat que Villani es dedicava a activitats il·lícites i que comptava amb antecedents penals.

L’home assassinat va arribar a Mèxic el passat 24 de febrer amb un visat de turista i a la seua arribada va viatjar directament a l’estat de Morelos. Ara, tot i haver-se pogut establir comunicació amb els seus familars, estos encara no han tingut l’oportunitat de viatjar a Mèxic, fet pel qual la Fiscalia va a coordinar les accions amb les autoritats consulars per a repatriar el seu cadàver a Itàlia.

Candidat per España 2000 i veí de La Canyada

El rastre de la víctima es va perdre en l’Aeroport Internacional de la Ciutat de Mèxic el passat 20 de març, on va acudir per a realitzar un canvi de divisa, segons ha comunicat la seua parella, Corina Astrid Rodríguez, de 28 anys i nacionalitat salvadorenya.

Segons ha informat també Las Provincias, la víctima era molt coneguda en el municipi valencià de La Canyada, on va viure amb la seua primera dona. A més, va formar part de la candidatura d’España 2000 per a l’Ajuntament de San Antonio de Benagéber en les eleccions municipals de 2007.

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.