Assassinen a tirs en Mèxic a un valencià que estava en cerca i captura per la Policia

Alberto Villani Olivares, un home valencià de 37 anys amb nacionalitat espanyola-italiana, va ser trobat mort en una carretera mexicana el passat dia 26 de març, després de ser donat com a desaparegut i en cerca i captura per la Policia espanyola per estafes i altres delictes.

 

El cos de la víctima va aparéixer en la carretera Temilpa- San Rafael, en el municipi de Tlaltizapán, en Morelos, un estat de Mèxic, amb dos tirs al cap, i les investigacions indiquen que es tractaria d’un ajust de comptes, donat que la Fiscalia ha indicat que Villani es dedicava a activitats il·lícites i que comptava amb antecedents penals.

L’home assassinat va arribar a Mèxic el passat 24 de febrer amb un visat de turista i a la seua arribada va viatjar directament a l’estat de Morelos. Ara, tot i haver-se pogut establir comunicació amb els seus familars, estos encara no han tingut l’oportunitat de viatjar a Mèxic, fet pel qual la Fiscalia va a coordinar les accions amb les autoritats consulars per a repatriar el seu cadàver a Itàlia.

Candidat per España 2000 i veí de La Canyada

El rastre de la víctima es va perdre en l’Aeroport Internacional de la Ciutat de Mèxic el passat 20 de març, on va acudir per a realitzar un canvi de divisa, segons ha comunicat la seua parella, Corina Astrid Rodríguez, de 28 anys i nacionalitat salvadorenya.

Segons ha informat també Las Provincias, la víctima era molt coneguda en el municipi valencià de La Canyada, on va viure amb la seua primera dona. A més, va formar part de la candidatura d’España 2000 per a l’Ajuntament de San Antonio de Benagéber en les eleccions municipals de 2007.

Últimes notícies

250.000 euros en ajuda urgent de la Generalitat per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

La Conselleria de Serveis Socials, Família i Infància ha destinat 250.000 euros a ajuda humanitària urgent a Colòmbia després del terratrémol del 10 d’agost, amb especial atenció a la infància i a la cobertura de necessitats bàsiques. La Generalitat també ha impulsat un catàleg d’organitzacions fiables per a canalitzar les donacions de manera segura.

Alerta taronja per calor extrema en onze comarques valencianes

Sanitat ha activat per a este dijous el nivell de risc taronja per calor en municipis d’onze comarques de València i Castelló, mentres Emergències manté el risc extrem d’incendis a l’interior.

Vint atesos pel dispositiu de l’eclipsi a la Comunitat Valenciana i dotze trasllats a hospitals

El dispositiu especial per l’eclipsi solar a la Comunitat Valenciana ha atés 20 persones per incidències lleus, dotze de les quals han sigut traslladades a hospitals i centres de salut. La jornada s’ha desenvolupat amb normalitat gràcies a la coordinació d’emergències i al comportament de la ciutadania.

Aemet activa més avisos per tempestes i calor extrema a l’interior de València

Aemet ha ampliat per a esta vesprada l’avís groc per pluges intenses, tempestes amb granís i ratxes molt fortes de vent a l’interior nord de València, on també s’esperen fins a 38 graus. Les alertes s’estén al sud de València i a l’interior de Castelló, i continuaran demà divendres.

L’estrena d’Iñigo Pérez amb el Villarreal arriba després de dos inicis de Lliga guanyadors

Iñigo Pérez debuta en Lliga amb el Villarreal a El Sardinero després d’haver guanyat els seus dos anteriors inicis de campionat, tots dos fora de casa amb el Rayo Vallecano.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa hàbitats protegits a la Serra d’Espadà

L’incendi declarat en juliol a la Vall d’Uixó ha cremat més de 9.500 hectàrees i ha afectat greument espais Red Natura 2000 i el Parc Natural de la Serra d’Espadà, segons SEO/BirdLife. L’entitat alerta del risc d’erosió, de la pèrdua d’hàbitats per a aus rapinyaires i forestals i reclama una recuperació basada en criteris científics.

Un estudi de la UPV desvela quan va començar a cremar la ‘Porta de l’Infern’ de Darvaza

Un equip del grup LARS-IIAMA de la UPV ha reconstruit per primera vegada la història del cràter de gas de Darvaza, a Turkmenistan, i ha quantificat que ha emés més de 900.000 tones de metà en cinc dècades. El treball situa l’inici del foc entre setembre de 1987 i febrer de 1988 i destaca este punt com una de les fonts persistents de metà més importants detectades des de satèl·lit.

Rototom Benicàssim es consolida com una miniciutat vacacional amb mil formes de viure el festival

El Rototom Sunsplash de Benicàssim, que se celebrarà del 16 al 22 d’agost, ha convertit el recinte en una miniciutat mediterrània on conviuen música reggae, benestar, activisme social, gastronomia del món i espais adaptats a totes les edats.