Assassinen a tirs en Mèxic a un valencià que estava en cerca i captura per la Policia

Alberto Villani Olivares, un home valencià de 37 anys amb nacionalitat espanyola-italiana, va ser trobat mort en una carretera mexicana el passat dia 26 de març, després de ser donat com a desaparegut i en cerca i captura per la Policia espanyola per estafes i altres delictes.

 

El cos de la víctima va aparéixer en la carretera Temilpa- San Rafael, en el municipi de Tlaltizapán, en Morelos, un estat de Mèxic, amb dos tirs al cap, i les investigacions indiquen que es tractaria d’un ajust de comptes, donat que la Fiscalia ha indicat que Villani es dedicava a activitats il·lícites i que comptava amb antecedents penals.

L’home assassinat va arribar a Mèxic el passat 24 de febrer amb un visat de turista i a la seua arribada va viatjar directament a l’estat de Morelos. Ara, tot i haver-se pogut establir comunicació amb els seus familars, estos encara no han tingut l’oportunitat de viatjar a Mèxic, fet pel qual la Fiscalia va a coordinar les accions amb les autoritats consulars per a repatriar el seu cadàver a Itàlia.

Candidat per España 2000 i veí de La Canyada

El rastre de la víctima es va perdre en l’Aeroport Internacional de la Ciutat de Mèxic el passat 20 de març, on va acudir per a realitzar un canvi de divisa, segons ha comunicat la seua parella, Corina Astrid Rodríguez, de 28 anys i nacionalitat salvadorenya.

Segons ha informat també Las Provincias, la víctima era molt coneguda en el municipi valencià de La Canyada, on va viure amb la seua primera dona. A més, va formar part de la candidatura d’España 2000 per a l’Ajuntament de San Antonio de Benagéber en les eleccions municipals de 2007.

Últimes notícies

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.

Brugué plantarà cara al Barça: el Levante rep el líder sense por ni complexos

El capità del Levante, Roger Brugué, ha assegurat que l’equip rebrà el Barça, líder invicte, sense por ni complexos després d’encadenar sis triomfs seguits a casa. El davanter destaca la unió del vestidor i l’actuació clau del porter Mathew Ryan en l’últim empat a Màlaga.