Una asseguradora de Carcaixent perd 37.000 euros per diferents estafes

Es té coneixement, a través d’investigacions realitzades per la Guàrdia Civil, que una Asseguradora de la localitat de Carcaixent, podria haver estafat als seus clients amb la intenció de beneficiar-se econòmicament.

L’autor podria estar utilitzant dades personals per a contractar pòlisses sense una autorització del seu titular, és a dir, emetre diferents pòlisses per a una mateixa matricula, però amb diferents prenedors, així com emetre noves pòlisses modificant tomador i assegurat parell no ser captat pel sistema de l’Asseguradora.

Per part de la Guàrdia Civil de Carcaixent, en el marc de l’Operació «SOCIOEXCLUSIVO«, es realitzen gestions a fi de localitzar i identificar la gestoria on podrien estar realitzant altes de pòlisses sense consentiment dels prenedors.

Després d’analitzar els fets delictius que es coneixen donada la problemàtica existent, sumada a la interposició de nombroses denúncies per part dels perjudicats, decideixen establir contacte amb la seu principal de l’Asseguradora.

Per a sol·licitar d’esta, la informació obrant en les seues bases de dades, així com les dades d’identificació dels possibles perjudicats, indicant al seu torn, la mateixa entitat d’assegurances que desitgen interposar denúncia, quan recopilen tota la informació que posseïsquen, ja que ells mateixos es mostren com perjudicats en estos fets.

També és destacable, que quasi la totalitat dels prenedors d’assegurances són de la localitat de Carcaixent, més concretament han sigut o són clients habituals de la seua corredoria, en canvi els vehicles assegurats són de diferents localitats de la Comunitat Valenciana i fins i tot d’altres comunitats.

 

Modus operandi

– Emetre pòlisses per a la mateixa matrícula, però amb diferents prenedors.
– Realitzar «altes per reemplaçament» en les quals es cobren els rebuts, però la pòlissa és anul·lada s’han tornat a emetre pòlisses per a la mateixa matrícula però amb diferents prenedors.
– Realitzar pòlisses per a la mateixa matrícula i amb diferents prenedors amb la finalitat d’evitar el control establit per la companyia asseguradora.
– Sinistres declarats per a pòlisses anul·lades per falta de pagament i ocorreguts a partir de l’endemà a l’anul·lació.

Per tot, l’esmentat anteriorment es descobreix, que esta Corredoria d’assegurances, ha manipulat més 316 pòlisses i un total de 31 sinistres falsos, els quals han originat unes perdudes de més de 37.000 € a la companyia Asseguradora, així com els nombrosos cobraments als seus clients sense estar realment assegurats.

Finalment es procedeix a l’aprehensió de nombrosa documentació i pòlisses d’assegurances originals, que fonamenten la investigació de dites il·lícites penals. Després de la finalització del registre es va procedir amb la detenció del suposat autor dels fets.

Les diligències instruïdes han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Núm. 1 d’Alzira.

 

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.