Detenen a un xic de 22 anys per l’atracament amb un ganivet de grans dimensions a una botiga de Gandia

 

Actualització 19/12/2020 a les 13.40 hores. Poques hores després de l’atracament a l’estanc de la Máquina de Gandia, la Policia Nacional ha identificat i detingut a un xic de 22 anys com a presumpte autor dels fets.

 

Segons pareix, el sospitós viu a poca distància d’on es va produir el robatori. Poc després que s’iniciarà la investigació dels fets, els agents ja tenien un gran número de proves contra el presumpte assaltant, però van decidir esperar fins que el xic arribarà a la seua casa, a la nit, per a procedir a la seua detenció.

 

Atraquen l’estanc de l’estació de Gandia amenaçant a l’amo de la botiga amb un ganivet

La Policia Nacional de Gandia, en la comarca de la Safor (València), es troba buscant a un home que, este dijous a la vesprada, va atracar i amenaçar a l’amo de l’estanc ‘La Máquina’, situat en el carrer del Magistrat Català, enfront de l’estació de ferrocarril.

 

Segons ha explicat el diari ‘Levante-EMV’, uns testimonis van vore com el sospitós va entrar en la botiga quan el propietari es trobava dins del local. A continuació, el presumpte autor dels fets va traure un ganivet i va amenaçar a la víctima.

 

Posteriorment, va començar a regirar violentament part del gènere exposat. Després va agarrar els diners de la caixa i va pegar a fugir. Una persona ha assegurat que va vore al lladre pel carrer del Tossal de Gandia.

 

Va robar el bolso a una dona

D’altra banda, en la fugida, l’home també va robar a una dona el bolso i després es va perdre per l’avinguda del Grau, a on probablement li esperava una moto que el va ajudar a fugir.

 

Efectius de la Policia Nacional van acudir immediatament al local i, després de recollir les declaracions del propietari, van iniciar la cerca del lladre que portava la cara coberta, alguna cosa que ara no crida l’atenció de ningú per l’obligació de portar posada la mascareta.

 

Les autoritats van identificar a diferents persones als voltants i van rastrejar en papereres, elements urbans i fins i tot en les reixetes de les aigües pluvials per si podien trobar el ganivet usat pel lladre en el robatori.

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.