Detenen a un xic de 22 anys per l’atracament amb un ganivet de grans dimensions a una botiga de Gandia

 

Actualització 19/12/2020 a les 13.40 hores. Poques hores després de l’atracament a l’estanc de la Máquina de Gandia, la Policia Nacional ha identificat i detingut a un xic de 22 anys com a presumpte autor dels fets.

 

Segons pareix, el sospitós viu a poca distància d’on es va produir el robatori. Poc després que s’iniciarà la investigació dels fets, els agents ja tenien un gran número de proves contra el presumpte assaltant, però van decidir esperar fins que el xic arribarà a la seua casa, a la nit, per a procedir a la seua detenció.

 

Atraquen l’estanc de l’estació de Gandia amenaçant a l’amo de la botiga amb un ganivet

La Policia Nacional de Gandia, en la comarca de la Safor (València), es troba buscant a un home que, este dijous a la vesprada, va atracar i amenaçar a l’amo de l’estanc ‘La Máquina’, situat en el carrer del Magistrat Català, enfront de l’estació de ferrocarril.

 

Segons ha explicat el diari ‘Levante-EMV’, uns testimonis van vore com el sospitós va entrar en la botiga quan el propietari es trobava dins del local. A continuació, el presumpte autor dels fets va traure un ganivet i va amenaçar a la víctima.

 

Posteriorment, va començar a regirar violentament part del gènere exposat. Després va agarrar els diners de la caixa i va pegar a fugir. Una persona ha assegurat que va vore al lladre pel carrer del Tossal de Gandia.

 

Va robar el bolso a una dona

D’altra banda, en la fugida, l’home també va robar a una dona el bolso i després es va perdre per l’avinguda del Grau, a on probablement li esperava una moto que el va ajudar a fugir.

 

Efectius de la Policia Nacional van acudir immediatament al local i, després de recollir les declaracions del propietari, van iniciar la cerca del lladre que portava la cara coberta, alguna cosa que ara no crida l’atenció de ningú per l’obligació de portar posada la mascareta.

 

Les autoritats van identificar a diferents persones als voltants i van rastrejar en papereres, elements urbans i fins i tot en les reixetes de les aigües pluvials per si podien trobar el ganivet usat pel lladre en el robatori.

Últimes notícies

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.

Dos persones moren en un xoc entre un cotxe i un camió a la CV-11 a Castelló

Dos persones han mort este dijous en un accident de trànsit entre un turisme i un camió a la CV-11, al terme de Sant Rafael del Riu (Castelló). El conductor del camió, de 37 anys, ha resultat il·lés físicament però ha sigut atés per una crisi d’ansietat.

Les autonomies del PP bloquegen un debat sobre menors migrants a Ceuta en la pròxima Sectorial

Les comunitats governades pel PP han impedit que la pròxima Conferència Sectorial d'Infància aborde la situació dels menors migrants no acompanyats a Ceuta. La trobada s'ha fixat per al 27 d'agost i Vox ja havia anunciat que no hi assistiria.

La inscripció de Buenavida amb les Lynx és una treta administrativa i jugarà la WNBA en 2027

La inscripció d’Elena Buenavida com a jugadora actual de Minnesota Lynx respon a una treta administrativa i no implica que jugue la WNBA en 2026, ja que el pla és que s’incorpore a la franquícia en 2027 i continue mentrestant al Valencia Basket.

250.000 euros en ajuda urgent de la Generalitat per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

La Conselleria de Serveis Socials, Família i Infància ha destinat 250.000 euros a ajuda humanitària urgent a Colòmbia després del terratrémol del 10 d’agost, amb especial atenció a la infància i a la cobertura de necessitats bàsiques. La Generalitat també ha impulsat un catàleg d’organitzacions fiables per a canalitzar les donacions de manera segura.

Alerta taronja per calor extrema en onze comarques valencianes

Sanitat ha activat per a este dijous el nivell de risc taronja per calor en municipis d’onze comarques de València i Castelló, mentres Emergències manté el risc extrem d’incendis a l’interior.