Detenen a un xic de 22 anys per l’atracament amb un ganivet de grans dimensions a una botiga de Gandia

 

Actualització 19/12/2020 a les 13.40 hores. Poques hores després de l’atracament a l’estanc de la Máquina de Gandia, la Policia Nacional ha identificat i detingut a un xic de 22 anys com a presumpte autor dels fets.

 

Segons pareix, el sospitós viu a poca distància d’on es va produir el robatori. Poc després que s’iniciarà la investigació dels fets, els agents ja tenien un gran número de proves contra el presumpte assaltant, però van decidir esperar fins que el xic arribarà a la seua casa, a la nit, per a procedir a la seua detenció.

 

Atraquen l’estanc de l’estació de Gandia amenaçant a l’amo de la botiga amb un ganivet

La Policia Nacional de Gandia, en la comarca de la Safor (València), es troba buscant a un home que, este dijous a la vesprada, va atracar i amenaçar a l’amo de l’estanc ‘La Máquina’, situat en el carrer del Magistrat Català, enfront de l’estació de ferrocarril.

 

Segons ha explicat el diari ‘Levante-EMV’, uns testimonis van vore com el sospitós va entrar en la botiga quan el propietari es trobava dins del local. A continuació, el presumpte autor dels fets va traure un ganivet i va amenaçar a la víctima.

 

Posteriorment, va començar a regirar violentament part del gènere exposat. Després va agarrar els diners de la caixa i va pegar a fugir. Una persona ha assegurat que va vore al lladre pel carrer del Tossal de Gandia.

 

Va robar el bolso a una dona

D’altra banda, en la fugida, l’home també va robar a una dona el bolso i després es va perdre per l’avinguda del Grau, a on probablement li esperava una moto que el va ajudar a fugir.

 

Efectius de la Policia Nacional van acudir immediatament al local i, després de recollir les declaracions del propietari, van iniciar la cerca del lladre que portava la cara coberta, alguna cosa que ara no crida l’atenció de ningú per l’obligació de portar posada la mascareta.

 

Les autoritats van identificar a diferents persones als voltants i van rastrejar en papereres, elements urbans i fins i tot en les reixetes de les aigües pluvials per si podien trobar el ganivet usat pel lladre en el robatori.

Últimes notícies

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.

Sis detinguts per una trentena de robatoris en gasolineres, comerços i vivendes a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut sis persones vinculades a una trentena de robatoris amb força en gasolineres, comerços i vivendes a les províncies de València i Alacant, i quatre d'elles han ingressat en presó.

Com protegir els ulls davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Mirar directament l’eclipsi solar del 12 d’agost sense filtres homologats pot causar lesions irreversibles en la retina. Els òptics de la Comunitat Valenciana expliquen quines ulleres són segures i com utilitzar-les.