Anuncios

Detenen a un xic de 22 anys per l’atracament amb un ganivet de grans dimensions a una botiga de Gandia

 

Actualització 19/12/2020 a les 13.40 hores. Poques hores després de l’atracament a l’estanc de la Máquina de Gandia, la Policia Nacional ha identificat i detingut a un xic de 22 anys com a presumpte autor dels fets.

 

Segons pareix, el sospitós viu a poca distància d’on es va produir el robatori. Poc després que s’iniciarà la investigació dels fets, els agents ja tenien un gran número de proves contra el presumpte assaltant, però van decidir esperar fins que el xic arribarà a la seua casa, a la nit, per a procedir a la seua detenció.

Anuncios

 

Atraquen l’estanc de l’estació de Gandia amenaçant a l’amo de la botiga amb un ganivet

La Policia Nacional de Gandia, en la comarca de la Safor (València), es troba buscant a un home que, este dijous a la vesprada, va atracar i amenaçar a l’amo de l’estanc ‘La Máquina’, situat en el carrer del Magistrat Català, enfront de l’estació de ferrocarril.

 

Segons ha explicat el diari ‘Levante-EMV’, uns testimonis van vore com el sospitós va entrar en la botiga quan el propietari es trobava dins del local. A continuació, el presumpte autor dels fets va traure un ganivet i va amenaçar a la víctima.

 

Posteriorment, va començar a regirar violentament part del gènere exposat. Després va agarrar els diners de la caixa i va pegar a fugir. Una persona ha assegurat que va vore al lladre pel carrer del Tossal de Gandia.

 

Va robar el bolso a una dona

D’altra banda, en la fugida, l’home també va robar a una dona el bolso i després es va perdre per l’avinguda del Grau, a on probablement li esperava una moto que el va ajudar a fugir.

 

Efectius de la Policia Nacional van acudir immediatament al local i, després de recollir les declaracions del propietari, van iniciar la cerca del lladre que portava la cara coberta, alguna cosa que ara no crida l’atenció de ningú per l’obligació de portar posada la mascareta.

 

Les autoritats van identificar a diferents persones als voltants i van rastrejar en papereres, elements urbans i fins i tot en les reixetes de les aigües pluvials per si podien trobar el ganivet usat pel lladre en el robatori.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Sindicatura de Comptes denuncia la deixadesa en ciberseguretat del sector públic valencià

La Sindicatura de Comptes qualifica d'inacceptable la governança de la ciberseguretat en la majoria d'entitats públiques i societats mercantils de la Generalitat, amb nivells de maduresa molt baixos i riscos significatius per a servicis i dades.

Bernabé acusa el PP d’abandonar la Malva-rosa i d’embossar els projectes del barri

Pilar Bernabé acusa el govern de María José Catalá de mantindre paralitzats projectes clau a la Malva-rosa, com la VPP i la biblioteca, i de tindre la ciutat embossada pels seus embolics interns.

La jutgessa conclou que l’És_Alert per la DANA va ser tardà i es va bloquejar per dubtes jurídics i lingüístiques

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a València conclou que l'avís És_Alert es va enviar tard i amb un missatge erroni després d'hores d'indecisió, dubtes jurídics i canvis lingüístics.

Nova setmana de vaga de metges en la Comunitat Valenciana del 18 al 22 de maig

Els metges de la Comunitat Valenciana afronten una nova setmana de vaga del 18 al 22 de maig per a denunciar la precarietat laboral, la sobrecàrrega assistencial i la falta de personal.

La vivenda en la Comunitat Valenciana s’encarix un 11,3% interanual fins a 1.963 euros per metre quadrat

El preu mitjà de la vivenda en la Comunitat Valenciana aconseguix els 1.963 euros per metre quadrat després de pujar un 2,3% en el trimestre i un 11,3% en un any, en un context de màxims històrics a Espanya.

Estenen fora de la UE la busca del condemnat per agressió sexual escapolit a Castelló

L'Audiència Provincial de Castelló ha ampliat la busca de Vicente L.G., condemnat a huit anys per agressió sexual, a l'àmbit internacional anara de la Unió Europea després de no ingressar a la presó en la data fixada.

Quatre de cada deu majors pot confondre la seua medicació per envasos similars, alerta una tesi de la UA

Una tesi de la Universitat d'Alacant revela que quatre de cada deu persones majors tenen dificultats per a distingir els seus medicaments quan els envasos i noms són similars, la qual cosa incrementa el risc d'errors de presa.

Presó provisional per a l’acusat de matar a un home en una perruqueria de València

Un jutjat de València envia a presó provisional sense fiança al jove de 26 anys detingut per la mort a ganivetades del seu company en una perruqueria del barri de Russafa.
Anuncios