Detenen a un xic de 22 anys per l’atracament amb un ganivet de grans dimensions a una botiga de Gandia

 

Actualització 19/12/2020 a les 13.40 hores. Poques hores després de l’atracament a l’estanc de la Máquina de Gandia, la Policia Nacional ha identificat i detingut a un xic de 22 anys com a presumpte autor dels fets.

 

Segons pareix, el sospitós viu a poca distància d’on es va produir el robatori. Poc després que s’iniciarà la investigació dels fets, els agents ja tenien un gran número de proves contra el presumpte assaltant, però van decidir esperar fins que el xic arribarà a la seua casa, a la nit, per a procedir a la seua detenció.

 

Atraquen l’estanc de l’estació de Gandia amenaçant a l’amo de la botiga amb un ganivet

La Policia Nacional de Gandia, en la comarca de la Safor (València), es troba buscant a un home que, este dijous a la vesprada, va atracar i amenaçar a l’amo de l’estanc ‘La Máquina’, situat en el carrer del Magistrat Català, enfront de l’estació de ferrocarril.

 

Segons ha explicat el diari ‘Levante-EMV’, uns testimonis van vore com el sospitós va entrar en la botiga quan el propietari es trobava dins del local. A continuació, el presumpte autor dels fets va traure un ganivet i va amenaçar a la víctima.

 

Posteriorment, va començar a regirar violentament part del gènere exposat. Després va agarrar els diners de la caixa i va pegar a fugir. Una persona ha assegurat que va vore al lladre pel carrer del Tossal de Gandia.

 

Va robar el bolso a una dona

D’altra banda, en la fugida, l’home també va robar a una dona el bolso i després es va perdre per l’avinguda del Grau, a on probablement li esperava una moto que el va ajudar a fugir.

 

Efectius de la Policia Nacional van acudir immediatament al local i, després de recollir les declaracions del propietari, van iniciar la cerca del lladre que portava la cara coberta, alguna cosa que ara no crida l’atenció de ningú per l’obligació de portar posada la mascareta.

 

Les autoritats van identificar a diferents persones als voltants i van rastrejar en papereres, elements urbans i fins i tot en les reixetes de les aigües pluvials per si podien trobar el ganivet usat pel lladre en el robatori.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.